Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Op vervaldata van beide verzekeringen werd "keurig op tijd" de premie ingehouden. Echter toezending van polissen met begeleidend schrijven bleven uit. Na diverse telefoontjes, 4 weken achtereen, diverse excuses. Van 1 polis kreeg ik na 4 weken een copie, dus geen origineel. Desgevraagd waarom: Ons systeem ligt nogal "overhoop" reorganisatie etc. en staat niet toe een nieuwe polis te sturen. Ra, ra. Ook om telef. binnen te komen.gemiddeld 25 min. per keer en dat nu al 5 weken achtereen. Dit is een erg slechte reclame.
In september waterschade aan vloerbedekking. Gemeld volgens protocol op internet. Meld dat het vaste vloerbedekking betreft; foutje: het is zonder beschadiging opneembare vloerbedekking. Daarvoor geldt de inboedelverzekering. Dat meld ik Zelf. Die zwijgen verder als het graf. Brief aan directie, maar taal noch teken. Gewend tot Kifid: berg informatie gestuurd maar hun reactie was "het lijkt erop dat u de schade niet gemeld hebt bij Zelf". Lichte paranoïde? Recent gebeld door Zelf: hier ligt een onbehandeld dosier van u! Schande! Vind ik ook Er zal nu een expert komen kijken. Kijken hoe het verder gaat. Heeft iemand de moedermaatschappij al eens benaderd? Reaal dus. Effect?
Nooit meer zelf.nl,3 maanden geleden waterschade gemeld en nog geen steek verder!Eerst word de afspraak van de expert 2 keer verplaatst wegens ziekte en dan komt hij en vervolgens hoor je niets!Reageren niet op mail en telefoon!
Na een half uur wachten aan de telefoon eindelijk aan de beurt. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. En dat is niet de eerste keer dat ik zo lang moet wachten. Schande! Bovendien moet je wel erg lang wachten voordat ze uitsluitsel geven of een schade wordt vergoed. Het gaat om zo'n 60 euro.
Alle verzekeringen n keer omgezet naar Zelf. Klomk betrouwbaar met als moedermij SNS Reaal. Maar wat n oplichters. Eerst n waterschade geclaimed aan n afzuigkap. Komt er n zeer onbeschofte zichzelf expert noemende figuur die gewoon onwaarheden in zn rapport zet. 2e claim had mijn zoon extreme last van heimwee, paniekaanvallen etc. Hij moest naar huis. Direct naar de huisarts die n verklaring schreef, psycholoog etc. Claim voor een deel van de reissom. Komen ze met n lulverhaal dat hij Sos international had moeten bellen. Alsof die iets kunnen doen daar. Gewoon weer n reden om niet uit te keren. Ga alles opzeggen. Neem hier NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT n verzekering. U bent gewaarschuwd.
Wat een stelletje laaie lichters! Men is aardig als je niet claimt, maar als er iets betaald moet worden, gaat men redenen zoeken om je eruit te mikken.
Trouwens ook nog een dure verzekeraar.
Nooit aan beginnen
Na anderhalve jaar nog steeds bezig om mijn schade bedrag te krijgen. Ze hebben alles eraan gedaan om mij tegen te werken omdat ze het schade bedrag hoger lag dan dat de expert van de verzekering aangaf. De geloofswaardigheid van de klant is belijkbaar niet goed.
ik had waterschade in mijn open keuken door kapotte Amerikaanse koelkast. Schade telefonisch gemeld. waarbij de service medewerker mij ook attendeerde dat de inhoud van mijn koelkast onder de vergoeding valt. Ik heb een zeer gedetailleerd dossier gemaakt met veel foto's en aankoopbewijzen maar ook duidelijke beschrijving van de schade. Binnen 10 dagen had ik mijn schade vergoedt gekregen. Zelf.nl chapeau!
R. Jacobs