Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb na 2 weken nog geen reactie op mijn email mbt een WA schadeafhandeling. Er werd om aankoop bewijzen gevraagd of aankoopdata gevraagd, deze heb ik per mail doorgegeven.
Zo te zien is mail (naast bellen) de enige manier om iets duidelijk te krijgen, een online dossier is niet beschikbaar.
Als een bedrijf er voor kiest alles per mail af te handelen, lijkt het mij niet meer dan logisch dat er binnen 24 uur (maar in ieder geval binnen 2 weken !) gereageerd wordt. Het gaat voor mij gelukkig maar om een klein bedrag, maar ik ga deze verzekering toch maar zsm opzeggen.het komt allemaal zeer onprofessioneel over.
Ik heb net een annuleringsverzekering afgesloten en betaald. Kreeg keurig in een mail de bevestiging maar de gegevens kan ik niet controleren want de 4 documenten zijn verdacht aangemerkt en niet te openen.
Zo heb je dus niets in handen, behalve je betalingsbewijs.
Ik hoop, dat zelf.nl ook zelf wat onderneemt.
heel laks met schadeafhandeling schade die mijn schoondochter veroorzaakte en ook bij zelf verzekerd is wordt niet betaald door de wa ik heb inmiddels al mijn verzekeringen opgezecht moet 56 dagen wachten op restetutie nu ik mijn verzekeringen opgezegt heb en je beld over je restetutie krijg je onbeschoft antwoord en praten gewoon door je heen het was in dit geval een telefoniste ,een onbeschofte trut.
nee, nee en nog eens nee. Inderdaad aanmelden bij zelf.nl gaat super snel maar schade afhandeling is werkelijk waar te triest voor woorden. Schade ligt gewoon 3-4 weken stil. Je bent vraagt om een update, krijg je te horen dat dit het liefst per mail moet worden aangevraagd. Vervolgens weer 2 weken stil.
Spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben geswitched. En het betreft hier ook een schade van 200 euro (op een WA verzekering) stel dat er echt iets gebeurd! Dan moet je niet bij zelf.nl zijn