Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zelf werkend bij een schadeverzekeraar vraag ik me werkelijk af hoe ik ooit een polis bij jullie heb kunnen sluiten. Zelden zulke slechte dienstverlening meegemaakt. Ik ben al meer dan een maand bezig met het wijzigen van een rechtsbijstandsverzekering. En in verband met samenwonen, en in verband met een gekocht huis wat eraf kan en uit willen breiden met vervoer. Gene enkele reactie van Zelf, nog de volmacht. Jullie moeten je schamen in deze tijd van klantcontact en klantcontactmetingen.
Superslechte ervaring met rechtsbijstandsverzekering. Ze proberen je te ontmoedigen bij het aanmelden van een case. Bij de behandeling werken ze de kantjes er vanaf. Moet veel van het juridische uitzoekwerk zelf doen (niet verwacht dat ik zoveel "ZELF" moest doen).
Opzeggen is dramatisch. Website werkt niet. Na telefonisch lang in de wachtrij te hebben gestaan, wordt de verbinding verbroken via de receptie. Met een terugbelverzoek op de volgende dag...
slechte service, van het kastje naar de muur gestuurd worden, morgen maar weer eens bellen en anders even rechtsbijstand inschakelen
Enkele jaren geleden heb ik een rechtsbijstandverzekering afgesloten bij Zelfverkeren.nl. en wil hier nu gebruik van maken.
11:00uur Telefoon gepakt, "......excuses door de drukte zijn al onze lijnen bezet.......er zijn nog 2 wachtenden voor u, ........er is nog 1 wachtende voor u, .......er is geen wachtende voor u en na heeeeeel heeeeel lang wachten wordt je doorgeschakeld naar de receptie. U kan ook via de website reageren hoor of wilt u teruggebeld worden? Grrrrrrrr in het kort tel.nr.gegeven,"u wordt gegarandeerd tussen 13:00 en 17:00 teruggebeld". Het is nu 2 dagen geleden en er is nog steeds geen contact op genomen. Mijn klacht ook via de website gemeld. Natuurlijk ga ik het opzeggen dat is heeeeeel duidelijk, maar is deze organisatie niet rijp voor een hoge boom?
Radar bijvoorbeeld? Ik ga mijn klacht in iedergeval bij Radar kenbaar maken en hoop dat ik niet de enigste ben en blijf.
Ik had een rechtsbijstandverzekering afgesloten bij zelf.nl. Bij een inhoudelijke juridische hulpvraag belde ik zelf.nl om te vragen of die hulpvraag gedekt was door mijn polis. Daarvoor moest ik een andere verzekeraar bellen die hun 'zaken' afhandelden. De andere verzekeraar bleek geen inzage te hebben in mijn polis, gaf wel inhoudelijk antwoord maar kon de zaak alleen in behandeling nemen als deze gedekt was. Mijn bloeddruk begon te stijgen. Weer teruggebeld naar zelf.nl maar die hielden voet bij stuk dat de de andere verzekeraar dat wel zou moeten weten. Kortom van het kastje naar de muur. Het interesseert mij niet wie er gelijk heeft, ik betaal zelf.nl en verwacht dat zij hun zaken goed hebben geregeld met hun zaakafhandelaars. Ik ben om deze reden inmiddels overgestapt naar een andere verzekeraar die hun eigen zaken afhandelen.