Wij hebben een dispuut met een levering van gordijnen.
Das weigert wat dan ook te doen tenzij wij nogmaals een in gebreke stelling doen.
Het probleem is dat de verkopende partij de schuld verlegt naar hun webshop en over en weer.
Daarmee is dit nogmaals doen volstrekt zinloos.
Das weigert welke inspanning dan ook te doen.
Na 35 jaar klant van Das te zijn geweest zijn. Wij er klaar mee. Je premie is weggegooid geld.
En dat voor een premie van ruim € 1.100.
Schandalig.
Ik heb DAS conform hun eigen advies dan ook in gebreke gesteld.
Een jaar of 40 premie betaald en geen enkele goeie ervaring. Driemaal een beroep gedaan in al die jaren, 2 x voor internetoplichting en wat doen ze dan? Ze vergoeden je schade (2 x ca 200,00) en dat is niet wat je wilt! Je wilt gerechtigheid, het ging niet om het geld. Daar hebben ze niets mee te maken: take it or leave it. Betalen is goedkoper dan aanpakken. En nu hebben we ze nodig voor een juridisch geschil en zijn we zogenaamd (absoluut onwaar!) te laat met indienen. DE manier om onder rechtsbijstand uit te komen. Walgelijk. Heel veel geld weggegooid en wat je ervoor terug krijgt is ergernis. Verder niets!
Ik had een conflict met een grote instantie en had DAS ingeschakeld. Advocaat Ozge Ekinci van DAS had alles aangehoord en nam ruim de tijd om alle mogelijkheden door te nemen, waarna ze kundig en heel snel maatregelen nam. De instantie stelde direct een schikking voor, en ik had in no time alle schade vergoed. Dit was zonder Ozge Ekinci nooit gelukt, nog heel erg bedankt.
Meer dan half jaar geduurd voor zaak is opgepakt, ondanks herhaaldelijk bellen en mailen. Geen antwoord. Toen ik ze echt nodig had en het heel urgent werd, abrupt naar extern kantoor geplaatst en gedaan alsof dit mjjn keuze was, waarna deze " vrije keuze" consequenties bleek te hebben. Ook niet bereid als getuige op te treden vanuit gesprekken met tegenpartij. Niet meer bereikbaar. Zaak was sterk maar nu compleet verknald omdat juridische mogelijkheden zijn verlopen, met zeer grote schade. Nu blijken ze dus de tegenpartij te vertegenwoordigen. Ik voel me heel ernstig opgelicht, verraden en misbruikt.
Een misleidende organisatie die volop misbruik maakt van het vertrouwen van de cliënten. Ze hebben onze dierbare opgelicht voor een bedrag van bijna 2000 euro. Als ze dit ontkennen dan gaan ze ermee akkoord dat we alle details hiervan met heel Nederland delen inclusief de exacte namen van hun corrupte en zelfs bedreigende medewerkers zoals die van de duistere zogenaamde manager 'Mar.Don.' die openlijk de klanten besteelt. Kortom, een schande voor de gehele mensheid! Laat je niet afzetten door deze afschuwelijke partij als je om jezelf en je dierbaren geeft.
Lastig te bereiken. Minimaal een kwartier in de wacht voordat je wordt doorverbonden. Dan krijg je vervolgens een juridisch adviseur, die een standaard briefje toezendt, en dan direct erna een mail: hoe heeft u onze dienstverlening ervaren? (We zijn nog niet eens begonnen .), vervolgens wordt de zaak aangenomen, dan komt in dezelfde zaak een 2e vraag om de hoek kijken en dan zijn ze de draad kwijt. Dan krijg je tig nieuwe adviseurs aan de lijn, om vervolgens te horen dat de zaak onterecht is aangenomen. Hopeloos. De kwaliteit is gaandeweg de jaren verslechterd. Waarschijnlijk zgn efficiënty slagen van t management doorgevoerd.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zoals veelvuldig blijkt wijst Das rechtsbijstand zaken van verzekerden af.
Blijkbaar geldt dit niet voor manifest ongegronde dossiers tegen klokkenluiders. Daar gaat hun jurist zelfs haar boekje ver te buiten door aan te komen draven met juridische ketterijen om de klokkenluider te intimideren. Dit is geen verdediging meer van een client naar recht en waarheid.
Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf
Zeer slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Das werkt met tweede keus en onbekwame juristen, die nergens anders aan de bak kunnen. Ze zijn alleen bezig hun eigen winkeltje te verdedigen en doen niets voor de cliënt. Zo ook mijn hulpvraag. Het heeft meer dan 3 maanden geduurd en nog geen antwoord op mijn vraag. Elle lange mails geschreven, soms niet eens antwoord. Vele telefoontjes, niet te bereiken of beledigende en discriminerende antwoorden. Klacht ingediend en afgewezen, op basis van onjuiste informatie. Zo ook mijn vervolgklacht. Het is juist de slager, die zijn eigen vlees keurt.
Ik betaal al 9 jaar premie voor de das en dat blijkt nu weg gegooid geld te zijn.
Dit alles ruikt naar oplichting. Omdat ze alleen maar bezig zijn met een ontmoedigingsbeleid, zodat je het uiteindelijk maar opgeeft of een eigen advocaat in moet huren om das aan te pakken.
Begin niet aan das!
Heb een gezinsrechtsbijstand polis echter gezinslid net student af woont op kamers. Geschil met werkgever. DAS netjes gebeld of er dekking is en ja we krijgen hulp. Halverwege het traject meldt DAS opeens dat gezinslid niet meer op het adres van de polis woont en verricht geen bijstand meer, was wel het geval indien er een dagstudie gevolgd wordt. Wat een kansloze club DAS rechtbijstand. Jarenlang premie betaald. Mensen ben gewaarschuwd!
Een hopeloos bedrijf wat denk ik te hard gegroeid is zonder te investeren. Het aanmelden van een case is een drama. Vervolgens duurt het een eeuwigheid tot er een jurist wordt toegewezen. Vervolgens blijkt dit een jurist met verkeerde competenties. Een nieuwe toewijzen lukt niet en moet de aanvraag procedure opnieuw starten en ben dan 1,5mnd verder. Dan ziet men onvoldoende aanknopingspunten en wordt de case zonder goed overleg gesloten. Verder duurt het ongeveer 20 minuten per call voordat je de bel carousel gepasseerd bent en iemand aan de lijn krijgt. Deze week voor 35€ aan beltegoed kosten in de wachtrij gestaan. Why….
Zeer slecht en klantonvriendelijk bedrijf. Je moet zelf het bedrijf waar je een klacht over hebt aansprakelijk stellen en na 14 dagen sluiten ze het dossier.
Ga me weer melden bij srk, welke in het verleden
Mijn rechtsbijstand verzekering was, tot nationale nederlanden vond dat ik naar das moest gaan.
Das is dus helemaal niks.
De beste verzekering dat ik tot nu toe gehad heb. Als je lid wordt krijg je echt geen spijt van!
Met vriendelijke groet
K. Yildiz
Zal er niet aan beginnen,
Je betaald maandelijks en moment dat je hulp nodig heb dan zorgen ze ervoor dat ze er alles aan doen om er maar vanaf te komen en je geen hulp aanbieden.
DAS is een waardeloos bedrijf. Zelfs na een formele klacht handelen ze zeer laks. Sinds 8 jaar klant en voor het eerst juridische bijstand nodig en ze geven niet thuis. Sterker nog, dankzij het handelen van de “juristen” van DAS is onze positie richting de wederpartij verzwakt door fout op fout van de DAS “juristen”. Hier moet echt tegen worden opgetreden, ondermijnen van het recht door afkopen en bewust vertragen.
Op 26 juli een zaak aangemeld bij Das via mij Rechtsbijstandverzekering van Nationale Nederlanden.
Helaas na een week geen enkele reactie van DAS rechtsbijstand ontvangen, dit ondanks alle aangeleverde gegevens en alle communicatie.
Das was eens naam, maar nu is het niet meer dan een oplichterszooitje en graaiers.
Ga nooit met deze losers in zee, want het is een .organistie.
Das is een mislijdende organisatie en kijkt alleen naar premie inkomsten en doet verder niets of proberen het af te kopen voor een klein bedrag! Beneden 1000 euro lukt dat!
Ze komen geen enkele afspraak na en zelfs na 10 maand geen uitsluitsel ergens van geven!
Dit is bijna crimineel en oplichting!
Op 31 mei 2022 heb ik een klacht bij DAS ingediend. Volgens de voorwaarden is de reactietijd 6 dagen. Vandaag is 16 juni 2022 nog steeds geen reactie van DAS ontvangen. Dat betekent dat DAS de consumenten misleidt en aan eigen voorwaarden niet voldoet.
DAS is slecht; maar dan ook heel slecht; ze zijn zeer moeizaam bereikbaar, wanneer je iemand te spreken krijg en die belooft dat er terug wordt gebeld dan wordt er uiteraard niet terug gebeld. Om snel van je af te zijn, werd mijn dossier steeds gesloten; weer bellen, weer on hold, weer gesloten en ga zo maar door. Echt slecht. Martin
Niet bereikbaar. Geen reactie.
Rechtsbijstand binnen 2 dagen is meer rechtsbijstand na 2 dagen, ook heel fijn dat er nu een weekend over heen gaat. Als je tijdig rechtsbijstand nodig hebt, ga dan niet naar DAS!