Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na een telefoon gesprek met delta hebben we af gesproken dubbele data op de mobiele telefoon en film1 nou top zou je denken,
Maar het contract ging in de Sim kaart in de telefoon gedrukt geen dubbele data.
Nou delta maar even bellen om dit op te lossen het komt er op neer ik krijg geen dubbele data en ook geen film 1 zo als delta mij belooft heeft dus ik ben dubbel genaaid door delta met een contract van twee jaar en je staat machteloos ze kunnen niks meer voor je doen maar zij hebben wel een klant onder valse voorwendselen binnen gehaald voor twee jaar.
Tv loopt regelmatig vast en zeer regelmatig slecht/onzuiver beeld. Na 3 maanden (nog) geen succes. voldoet (nog) niet aan mijn verwachtingen. Internet en bellen oke.
Verschrikkelijk bedrijf, zakelijke klant en sta al meer dan 30 minuten in de wacht. Er moet gewerkt worden, bedrijven zoals dit zijn daadwerkelijk onwaardig om samenwerking mee aan te gaan want ze handelen alles behalve in het belang van de klant. Prutsers van de bovenste plank.
Ik lees veel negatieve reviews, maar wij kunnen niet anders zeggen, dat de service en omschakeling naar glasvezelkabel van de Delta perfect is verlopen! Fantastisch geholpen door de monteurs, die vakkundig, vriendelijk en geduldig waren!
Nog nooit eerder zo'n slechte provider gehad voor internet, tv en telefonie. Nog maar een maand glasvezel van Delta, maar nu al storing. Een week geleden viel bij ons het internet weg en daarmee ook de televisie en onze vaste telefoon. Elke dag gebeld met de klantenservice gebeld: ze doen hun best; er wordt naar gekeken; etc. etc. Echt antwoorden kunnen ze daar helaas niet en ondertussen komen we geen steek verder. Er is geen enkel perspectief geboden over hoe lang we nog zonder hun diensten zullen zitten.
Wij raden Delta in ieder geval niemand aan.
Nog nooit eerder zo'n slechte ervaring gehad met een glasvezel provider! Jammer dat 1 het laagste cijfer is, want zelfs dat verdienen ze niet.
Reageren niet op vragen, weten niet wat ze moeten doen, alleen standaard riedeltjes, en dan weer even met een collega overleggen, waardoor je weer een kwartier in de wacht hangt. Verbinding verbreken als het moeilijk wordt, kastje-muur, etc.
Volstrekt hopeloos.
Wat een organisatie, 14 maanden geleden opdracht gegeven om glasvezel van de straat naar het huis aan te leggen.
Na 10 maanden leggen ze eindelijk de buitenkabel, en 4 maanden later nog steeds geen vezel doorgeblazen en gelast. Verschillende keren contact gehad met de helpdesk, zij verwijzen elke keer door naar de onder aannemer Spie, (met wie heb ik een contract met delta of met spie?) Ik zou zeggen regel je shit Delta. (overigens zijn de medewerkers van de helpdesk zowel telefonisch als per messenger altijd correct, alleen kunnen ze niet escaleren naar een supervisor die wel dingen geregeld kan krijgen.
Ik heb het nu maar uit handen gegeven aan mn advocaat om dit contract te laten ontbinden.
Doe geen zaken met dit bedrijf. Het zijn oplichters. Mooie beloftes en dan ontkennen dat ze die gedaan hebben. Nu zit er aan ze vast. Contact met hen bijna onmogelijk en reageren nergens op.
Blijf hier weg!
Hele slechte communicatie. Reageren niet op mails. Geven verkeerde informatie door. Ondoorzichtig, Houden zich niet aan afspraken. Zeer slecht georganiseerd.
Doe geen zaken met dit bedrijf.
Ik heb 7 weken zitten wachten op het aansluiten van de glasvezelkabel en nog is het niet gebeurd. En dan bedoel ik niet aansluiten in mijn woning, maar het 'patchen' van de kabel in de schakelkast van Delta. 7 weken gewacht, meer dan 15x gebeld (en dat is dan 20 minuten in de wachtrij, doorverbonden worden en dan weer 20 minuten in de wachtrij. De helpdesk is een groot toneelstuk. Vriendelijke mensen die niets kunnen en niets doen, alleen vriendelijke en geruststellende woorden. Maar er gebeurt helemaal niets. 7 weken lang niet. Wat een afgrijselijke ervaring. Wees gewaarschuwd. Voor mij einde verhaal met Delta, dan maar geen glasvezel, alles beter dan deze ellende.
Op 13 oktober 2022 kwam monteur glasvezel aanleggen. Ik had telefoon nummerbehoud verzocht. Internet en TV werkte, maar
monteur vertrok zonder dat telefoon het deed. Nu 15 oktober heb ik al uren vergeefs met DELTA gechat zonder enig resultaat.
Heb spijt bij ZIGGO te zijn weggegaan.
GvdH Alphen NB
Geen websites te openen via Delta Internet.probleem met veel ip adressen en nog geen oplossing, na 3 dgn al! Niet normaal dit en al zoveelste keer gedoe.
Wat een waardeloos bedrijf is Delta. Vandaag de negende dag zonder internet. Dagelijks bellen, chatten of een bericht in messenger plaatsen, niets helpt. Je wordt niet op de hoogte gehouden over de voortgang, je krijgt nietszeggende informatie te horen. ‘Er staat een ticket open. Zodra we meer weten hoor je echt van ons.’ Geen van de toezeggingen die Delta gedaan heeft, is nagekomen. Delta kan beter inzetten op het oplossen van problemen bij bestaande klanten dan uitbreiden. Als ze nu de storingen al niet kunnen verhelpen.
De tijd breekt aan dat gedupeerden de krachten bundelen en de problemen via alle mogelijke media naar buiten brengen. Hopelijk dringt dan een keer door tot Delta dat de wijze waarop bestaande klanten voortdurend aan het lijntje gehouden worden echt niet kan.
Gigasnel met Delta!
Na een twee jaar bij Caiway gezeten te hebben (wat perfect beviel) overgestapt naar Delta. Een pakket met hogere snelheid en nog iets goedkoper. Een soepele switch gemaakt, apparatuur omgewisseld en het draaide daarna gelijk.
De gigasnelheid in vooral ook uploaden is een verademing vergeleken met vroeger. Heerlijk!
Onderstaand nieuwsbericht een voorbeeld wat me zeer content stemt! Veel ontwikkelingen dat deze provider(s) zich blijft ontwikkelen. Happy customer hier :-).
Bericht van Totaal TV:
Meer HD en zenderwijzigingen bij Delta en Caiway
Delta en Caiway zijn de dienstenaanbieders van Delta Fiber. Bij beide providers zijn er wijzigingen in het zenderaanbod. Ook zijn er meer HD-zenders te zien.
Bellen een paar keer per week. Uiteindelijk telefoon opgenomen en tot mijn verbazing melden ze zich als Vodafone en beginnen vragen te stellen.
Hieruit bleek dat bepaalde gegevens al bekend waren.
Vodafone gebeld en zij zijn de zaak aan het uitzoeken. Heel erg vervelend.
Al weken bezig om een aansluiting gerealiseerd te krijgen. Intussen 22(!) medewerkers gesproken of mee gechat. Word continu van kastje naar de muur gestuurd.
Waardeloos bedrijf maar we hebben geen keus omdat Delta het netwerk hier beheert.
Zeer slecht bedrijf komen afspraken niet na zijn niet te bereiken 1.5 uur in de wacht bellen niet terug wat ze afspreken nu alweer 2 dagen
geen tv geen internet geen telefoon (2 lijnen) en 3 weken zeer traag internet vorige week zou er een monteur komen na een week nog niemand waardeloos
Binnenkort failliet, Althans het Zweedse investeringsfonds trekt zijn handen er van af.
Ga nooit bij delta mobile aub. Constant storingen. Klantendienst doet niets behalve excuses maken. Geen oplossingen, geen compensatie. Doe het niet
Slechtste glasvezel internet provider ooit.
Slechte beeldkwaliteit tv, internet licht er om de haverklap uit, ‘vast’ ip adres is al 5 keer gewijzigd.
Als je van urenlang telefonisch in wacht staan houd, kun je bij delta wel terecht.
Nu 2 jaar klant, ontelbare storingen, telefoontjes en verder.
Je krijgt nooit iemand aan de telefoon die iets kan oplossen, alleen een antwoorden-script oplezen.
De belofte van vrije providerkeuze na 1 jaar delta wordt ook niet nagekomen, anders waren wij allang weg bij dit incompetente clubje.
Begin er niet aan!