Delta reviews

1.1
Positief0%
Neutraal2%
Negatief98%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente Delta ervaringen

M.P van Bers
20-11-2024

In febr 2023 contract getekend bij delta

Kosten :eerste 12 mnd voor 42,50 e.

Nog geen aansluiting!

5 december.verhoging tarief naar 47,50 e vanwege stijgende kosten.

Nog steeds geen aansluiting!

3 juli 2024. Uiteindelijke aansluiting.

Dan dus het tarief van 47,50 betalen.

20 november 2024 .verhoging naar 49,50 e.

Dit vanwege de stijgende kosten.

Als ik nu een abonnement afsluit kan dat nog voor 2 jr > e35,-

Doe dat dus niet.! want binnen korte tijd komt de verhoging eraan.

Een beetje boefjes!

Note: het internet werkt goed. Dat wel.

Ate
19-11-2024

Zeer slechte ervaring met Delta, het zijn echte oplichters!.

U bent bij deze gewaarschuwd.

Danny
29-10-2024

Sinds de aansluiting een grote catastrofe

Spijt dat ik bij kpn ben weggegaan

Robbie
25-10-2024

Het is dat het niet anders kan waar ik woon,midden Gelderland(snap het ook niet)maar neem nooit Delta!Heb dagelijks te maken met geluid wat uitvalt beeld wat vastloopt enz.Maar weer de stekker eruit en met een beetje geluk kan je een paar uurtjes ongestoord kijken.Ik zou er haast voor gaan verhuizen maar das geen optie natuurlijk.Wel een boel ergenis en iedere keer moeten sms'en met zo'n Truus heeft ook geen zin.

Niels
23-10-2024

In 2022 iemand aan de deur gehad voor een abonnement want ze gingen glasvezel aanleggen.

Ik dacht lijkt me beter om te doen.

Vervolgens krijg ik 2024 pas een kastje en aansluiting dus 2 jaar later.

Na het zien van de kosten die delta vraagt voor glasvezel elke maand ik dus alles terug gestuurd.

Nu blijkt dat ik aan het contract vast zit omdat ik 2 weken bedenk tijd had na het toezeggen in 2022.

Hoe kan je iets beoordelen als je pas de aansluiting 2 jaar later krijgt.

Na telefonisch en mail contact is er nul begrip voor je situatie en zit je er dus aan vast.

Het zijn een stel oplichters en ik waarschuw iedereen om hier niet mee in zee te gaan.

Niek
01-10-2024

Ik vind het echt een DRAMA

Niels
01-10-2024

Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activati

Lee
05-09-2024

Neem geen abonnement hier.

Eerste maand goede internet en tv. Na die maand storingen in glasvezel altijd 2 streepjes maar 7 apparaten die je kunt verbinden. Telefonisch wordt er gezegd je had geinformeert moeten worden over direct wifi punten erbij te nemen. De eerste 3 maanden gratis daarna 3 euro, leugens. Je Moet WiFi punten voor 5 euro pm huren en dit voor een 45m² woning belachelijk. Tv kastje valt uit bij trillingen of aanraking en beeld stoort steeds direct na de eerste maand. Je kan je abonnement afbetalen wanneer ontevreden voor de jaar die je getekend hebt geen tegemoetkomingen. Niet aan te raden blijft caiway!

Chiel
03-09-2024

Bedrijf heeft bij mij in de regio zo'n beetje het alleenrecht om glasvezel aan te leggen. Bij onze nieuwbouwwoning werd in januari 2023 een aanvraag gedaan. Vervolgens heeft het tot medio 2024 geduurd voordat er een werkende glasvezelverbinding lag.

Vervolgens doodleuk de factuur versturen en geen enkele intentie gehad om kosten die aanvullend gemaakt moesten worden te vergoeden en/of hierin een tegemoetkoming te doen.

Hierin gaat het me absoluut niet om het geld, maar om het principe dat er vreselijke slechte service verleend wordt (zowel in aanleg, communicatie en klachtenafhandeling).

Derhalve bij deze voor een ieder: wees gewaarschuwd en kies (indien je keuze hebt) nooit voor Delta.

Margret
03-09-2024

Oplichters eerste klas wat een vieze mannetjes.

Gewoon geen woorden voor!

Kunnen we deze mannen niet stoppen ik overweeg het programma opgelicht te benaderen wie doet mee deze walgelijke mensen te stoppen

Sandra
30-08-2024

Ik ben door een Delta medewerker telefonisch zeer onvriendelijk te woord gestaan. Ik stelde een vraag over zeelandnet en de medewerker ging on discussie met mij over een gastaccount dat ik onterecht zou hebben want ik ben geen betalende klant bij Delta. Daarbij gaf de medewerker aan geen vragen te willen beantwoorden want ik ben geen klant van Delta.

Bas
21-08-2024

Begin aub niet aan dit bedrijf, alleen maar leugens en afschuiven, komen geen afspraak na.

Erwin
20-08-2024

Ik heb afgelopen maart mijn abonnement opgezegd, nu blijkt dat dat niet doorgezet is door Mitchell van DELTA.

Het blijkt dat ze het niet gecommuniceerd hebben intern, en dat er een formulier ingevuld moet worden.

Ik vind het echt ongelofelijke actie hoe DELTA met de klanten omgaat, ik krijg er echt een kerel aan de telefoon die makkelijk zegt dat ik het telefonisch of via een formulier dien op te zeggen. Maar ik zei dat zei die Mitchell (collega van hem) niet. Nee daar heb ik niets mee te maken zegt hij.

Wij moeten nu per 2-09 gaan betalen terwijl er nog een abonnement loopt voor 1,5 jaar! Ik vind het echt schandalig, en bij de klantenservice kunnen en willen ze je echt niet verder helpen!

Incasseren daar zijn ze goed mee, daarom deze waardeloze review!

Allereerst duurde het eeuwen voordat de aansluiting gereed is, en nu deze gereed is verwacht DELTA dat hun potentiele klanten direct over kunnen. Echt een belachelijk bedrijf zeg!

Ger
16-08-2024

Beste reviewers. Ik krijg zojuist weer snailmail vsn delta. Gezien de huidige reviews lijkt het er na 2 jaar nog steeds op dat de organisatie niet volwassen is en slecht met zijn klanten omgaat. Ik ga het dus niet nemen. Het kostte ziggo ook zo’n 10-12 jaar voordat die hun zaakjes op orde hadden. Ik heb destijds zelfs een klacht geschreven op papier naar de CEO en toen werd echt alles uit de kast getrokken om mij tevreden te stellen tm directeuren aan de telefoon. Ik blijf dus bij Ziggo en kijk over 10 jaar wel of Delta volwassen is geworden. Aangehecht de naam vh linkedin profiel van de CEO. Schrijf hem aan aangetekende formele klachtenbrief. Misschien helpt dit.

Hij heet Marco Visser. http://linkedin.com/in/marco-visser-6b32752

ERik
15-08-2024

Echt een kut bedrijf

Antonia
05-08-2024

Wat een stel oplichters zijn dat, overeenkomst getekend ,en dan met een heel ander iets komen, waarvoor ik niet heb getekend ben al maanden met hun bezig, heb alles terug gestuurd maar ze sturen geen opzeg mail ik heb het duidelijk aangegeven niet met hun verder te willen, ze bijten zich als een pitbull aan je vast, en ze krijgen een probleem , geef ze nog 1 wk en dan zet ik er een advocaat op.

Heel slecht bedrijf kijk maar naar de recencies bagger

Petra
24-07-2024

Wat een slecht bedrijf! Wij gingen overstappen van Kpn naar Delta, zij zouden de overstap regelen. Dus niet!

Mijn man betaalde niet wetende nog 5 maanden bij Kpn en ik ondertussen bij Delta. Ondertussen heb ik zelf opgezegd bij Kpn, maar Delta geeft geen gehoor! Ik zou niemand aanraden om over te stappen naar Delta!

Bedankt voor de overstapservice Delta!

Mo
24-07-2024

Oplichters en ze maken alleen maar fouten.

Ze houden mij al 2 maanden aan de lijn en ik loop hun fouten te corrigeren.

Echt waardeloos.

Leonie
16-07-2024

Een 1 in nog te hoog

Afspraak via Delta gemaakt komt er een monteur van Guidion die er nog maar net 1 week werkt die hier dan alles moet komen aansluiten

Uiteindelijk heeft hij de modem aangesloten en internet naar 2 tv’s

Maar nu hebben de zonnepanelen, mijn camera’s en mijn auto oplader geen ontvangst maar dan zijn de monteurs niet thuis

Na 4 keer over en weer bellen met Delta en Guidion een tweede snipperdag genomen voor nog een monteur met geen gereedschap in de bus of eigenlijk geen tijd heeft voor een kabel te koppelen

Dus al met al zelf maar iemand in het leven geroepen

Zowel Delta als Guidion als het kan buiten de deur houden als in vandaag terug zou kunnen naar Ziggo deed ik dat ongeacht de kosten

Want goedkoop is duurkoop

Hans
14-07-2024

Hoi we zitten alvanaf november 2022 te wachten op aansluiting.

Elkeer weer bericht van in het 2 kwartaal van het jaar komt het .

Maar enkele berichten verder hebben we mog niks.

Wil er vanaf maar dan zeggen ze van ja u bent de 14 dagen al voorbij.

En delta levert niet!

Tip niet aan beginnen.

https://nos.nl/artikel/2527357-delta-staakt-veel-glasvezelplannen-dorpen-houden-voorlopig-trager-internet

Met vriendelijke groet hans

Meer Delta reviews