Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sinds Mei nemen we glasvezel af, dat moest het toch echt zijn. bijna iedere dag geklier met de verbinding(en) Voorheen KPN via de telefoonlijn, was altijd perfect, zelfs snelle dan Delta nu via glasvezel. Vandaag na 2 uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de lijn, uw modem is stuk meneer, waneer u een nieuw krijgt weten we nog niet, u word morgen gebeld. Als ik over het hele web alle recensies zo lees zit ik dus een week zonder internet en tv, minimaal. ik raad iedereen af voor Delta te kiezen!
Al maanden problemen met radio- signaal.
Je wordt constant aan het lijntje gehouden. Ze zijn altijd wel '' net" bezig met het oplossen van een storing. Maar ze lossen gewoon niets op. Irritant bedrijf met incompetent personeel en je bent gewoon uren bezig met corresponderen. Toch maar eens kijken naar onze rechtsbijstandverzekering. Wel volle melk betalen, maar slechts deels presteren/leveren
Heel vervelend . eindeloos wachten aan de telefoon en er wordt helaas helemaal niets opgelost . Drama daar
Aanleggen slecht
internet vaak eruit door ''geplande werkzaamheden''
telefoon omzetten dagen doorgegeven ivm zaak aan huis, en toch de geopende dagen uitvoeringen gaan doen
klantenservice heeft nergens verstand van!
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Wederom een slechte ervaring met delta. Deze keer gaat het over een betaling van de voorschot. Jaren altijd op tijd betaald. Een keer kwam er een aanmaning, en die kwam in de spam terecht. Vervolgens lag er een brief op de mat dat als ik niet binnen. Dagen zou betalen dat alles zou worden afgesloten!
Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd. Na weken wachten kreeg ik de afrekening met een teruggave van 800 euro. Dat is mooi. Maar. Het duurt zeker 4 weken voordat het geld worden teruggestort.
Bijzonder: betaal je voor de eerste keer een paar dagen te laat, dan wordt er gedreigd met afsluiting.
Krijg je 800 euro terug, dan duurt het week na week na week na week, en met een beetje geluk wordt het geld teruggestort. Tot op heden na weken nog steeds niet ontvangen.
Nooit meer delta!
Eerst duurt het echt eeuwen voor je aangesloten bent ( heb het zonder installateur gedaan anders duurde het nog eens 10+ dagen!). En nog geen dag zonder storing of problemen. Maar ho maar dat je fatsoenlijk geholpen wordt!
Delta heeft geen overstap service en je moet zelf alles regelen.
Volgens medewerkers klantenservice duurt het 15 werkdagen om aangesloten te worden.
dit blijkt dus niet het geval te zijn monteur kan pas na 10dagen nadat mijn oude contract afloopt komen om de boel aan te sluiten.
gevraagd of ik dan niet zelf de apparatuur kan aansluiten in het installatie pakket zit zelf een handleiding hiervoor en mijn account eerder te activeren is het antwoord dat dat niet mogelijk is.
Heb meerder keren gebeld en duurt ech lang voordat je een medewerker te pakken krijgt.
Je moet zelf naar het monteurs bedrijf bellen.
Delta regelt niks alleen mooie praatjes.
Ben klaar met dit bedrijf en heb bestelling geannuleerd.Ben in ieder geval blij dat ik geen klant ben geworden bij dit waardeloos bedrijf
Ik heb voor Delta gekozen toen er bij ons in het buitengebied in een project glasvezel werd aangelegd. Het enige goede nieuws is dat het internet snel is. Bij elk contact is het een drama, medewerkers die je na lang wachten te spreken krijgt spreken elkaar constant tegen. Storingen worden niet opgelost en als ze dan (spontaan?) opgelost zijn krijg ik te horen dat ze er hard aan werken. Financiële afspraken worden niet nagekomen, op klachten volgt geen enkele reactie (soms moet je die naar Caiway sturen.). Tv kijken is een drama, steeds stilstaand beeld en heel vaak slecht korrelig beeld. Als je er over belt of chat dan worden er alleen maar vragen gesteld maar geen oplossingen aangeboden.
Contact krijgen met Delta is een drama.
Constant door worden verbonden en in de wacht worden gezet is heel gewoon bij hen.
Vervolgens geen antwoord krijgen en onbeschoft worden bejegend.
Zeker niet doen, ben gestopt voordat ik überhaupt was aangesloten, wat een ballen organisatie.
Nou Delta belooft veel en komt niets na,behalve met door doorverbinden.Daar hebben zij natuurlijk een cursus voor gevolgd.En dat beheersen zij goed,zo niet uitstekend.Ben benieuwd wat de vervolgcursussen zijn betreffende klantgerichtheid.Wat een arrogante helpdesk.Totale organisatie moet op de schop.Als je niet in zeeland woont heb je geen recht van spreken.
Kan niet begrijpen waarom deze vraag wordt gesteld.
Ik wens geen reclame te ontvangen tog sturen ze een grote envelop met glasvezel aanbieders dat is in mijn ogen reclame heb sticker op brievenbus heb in nog geen 3weken al 4keer van delta envenloppen met aan de bewooners gehad en als je hem open maakt zit er reclame in en wenst dit niet TE ONTVANGEN
Glasvezel aan laten sluiten , heeft nog nimmer gewerkt ondanks de monteurs die geweest zijn , maar wel een rekening sturen terwijl ik nog geen minuut heb gekeken , als ik dat had geweten was ik niet over gegaan , en daar komt bij dat ze zeer slecht te bereiken zijn drie keer meer dan een uur gewacht om een medewerker te spreken , jammer maar dit is geen succes delta
Ik wilde op 29 juni overgezet worden op glasvezel Internet van Delta. Dat kon maar het werd 9 juni. Ik ben nu afgesloten en de router is niet bezorgd. De helpdesk weigerde mij te helpen met configuratiegegevens om mijn huidige router op Delta af te sluiten. Ik zit daarom dagen zonder Internet.
Afspraken kunnen niet schriftelijk of per email worden bevestigd.Ik ben nog niet eens aangesloten en het is nu al de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Niet doen!
Internet aansluiten blijkt een moeilijke discipline te in voor deze provider. Nog moeilijker is het omgaan met klanten. Dus terugbellen update probleem oplossingsgericht is niet hun business.De oplossingen als internet bij de buren en in de bibliotheek raken kant noch wal .
Begin er niet aan, voorheen adsl internet van online.nl gehad. Nu overgestapt naar delta glasvezel.
Grootste fout ooit, modem staat in de kamer mijn wifi bereik een groot drama ,in de keuken al geen bereik meer.
Met online.nl had ik in mijn tuin nog goed bereik.
Dus ik zeg mijn anno weer op en ga terug naar online.nl adsl.
Delta is een grote shit bende.
In september 2019 meld ik mij bij jullie aan voor glazvezel internet.
krijg een bevestiging in de mail dat mijn pakket er zo snel mogelijk aan komt.
gaan 4 weken voorbij zonder info, en hoe ik ook contact zoek iedereen verteld een ander verhaal of stuurde me door naar een ander.
"nee we moeten op akkoord van VolkerWessels Telecom wachten" "volgende week gaan we versturen" "U heeft voor eind van volgende week een mail met de verzend gegevens" "nee het is nog niet opgeleverd. oh dat heeft u al na gevraagd en dat is het wel. sorry de verbinding is erg slecht"
na meerdere malen zulke gesprekken via zowel Twitter als Facebook en telefonisch te hebben gevoerd, besloten we de boel met jullie te beëindigen. wat via via via moest want elke keer hadden we het verkeerde nummer.
uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn gehad en de boel zou beëindigt worden.
daarna geen informatie of contact meer geweest van jullie kant.
eind 2019 kregen we nog een brief van volkerwessels dat maart 2020 het netwerk eindelijk in gebruik genomen zou worden, maar verder niks.
en nu de laatste week van januari krijg ik een mail dat jullie het pakket op gaan sturen.
weer de halve middag bellen, chatten en weet ik veel wat en elke keer hebben we het verkeerde nummer.
er wordt niets opgelost en nu zitten wij met een 2e internet abonnement.
waar we niet onderuit kunnen want we hebben al sinds oktober een contract bij jullie?
wat leveren jullie dan sinds die tijd? en ik bedoel buiten bullshit en doorverwijzingen?
en zelfs nu alweer uren aan het bellen met meerdere nummers constant zijn ze gegevens of de hele inschrijving kwijt. en weer geen duidelijk antwoord want iedereen verwijst je door.
Ik werd fantastisch geholpen
niks aan te merken mijn problemen verdwenen als sneeuw voor de zon.
ik kan iedereen delta aan bevelen
btw je krijgt de 1ste 4 maande gratis mobiel
Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!
Scherpen prijzen, altijd goede service. Nog nooit ergens last van gehad. Het internet via Zeelandnet is zeer snel.
Wij zijn al jaren klant bij delta, en ik ben hier best tevreden over.
We hebben energie en stroom via delta net zoals onze digitale tv.
Redelijk dure pakketten, maar dan heb je wel veel zenders.
Soms wel eens storing als het slecht weer is, verder nooit.
Wat ik wel jammer vind is dat je de digitale decorder zelf aan moet schaffen, maar dan is hij natuurlijk wel jou eigendom.