12-11-2022 Glasvezel aangevraagd.
Keurig om overstapservice gevraagd bij Odido.
29-12-2023 Gideon monteur geweest maar geen modem geleverd door Odido. Glasvezel lijn was in orde maar kon niet aangesloten worden.
29-12-2023 Maar Odido heeft wel opdracht gegeven om de bestaande internet verbinding extern op te heffen.
16-01-2024 Nu na heel veel eenzijdig belverkeer door mij heeft Odido nog steeds de lijn niet opgeleverd!
Resume nu dus meer dan een halve maand geen internet met de overstapservice van Odido.
Ik word niet geholpen en alleen maar van het kastje naar de muur.
Gewoon schande.
Hele slechte klantenservice.
Heel veel medewerkers aan de telefoon gehad en niemand komt ooit met een oplossing of duidelijk antwoord. Soms word je telefonisch 1 uur in de wacht gezet om vervolgens niks meer te horen.
Je betaalt voor onbeperkt internet maar het doet het maar 70 procent van de dag. Als je de app wilt gebruiken doet hij het niet en blijft hij uren laden.
De hulp chat in de app doet het ook niet en medewerkers telefonisch kunnen je niet helpen.
Met komst vanglasvezel van ZIGGO overgestapt met internet en tv naar Odido. Wàt een vergissing!
Zodra contract afloopt snel weer terug naar ZIGGO!
Al sinds 31 december geen internet door een plotselinge storing en niemand bij de backoffice van Odido die het kan opbrengen om een KPN monteur te regelen zodat de glasvezelverbinding weer werkt. Ik bel elke dag even met de klantenservice van Odido om naar de voortgang te vragen. De ene keer belooft men terug te bellen, de andere keer wordt er gezegd dat ik maar even moet afwachten. Inmiddels wacht ik 11 volle dagen af zonder enig zicht op werkend internet, wat betekent dat er geen thuiswerkplek is, geen internetverbinding voor de laptops van schoolgaande kinderen met huiswerk, geen tv, geen hue lampen verbinding, thermostaat, lege internet bundels etc etc. Waardeloos
Slechte tv, slechte service.
Wanneer ik bel val ik heel vaak weg. De ander hoor ik nog wel. Maar zij mij niet. Hebben hier meer last van?
Wat een waardeloos bedrijf!
Sinds aanschaf van mijn nieuwe telefoon ervaar ik alleen maar Wifi problemen.
Hiervoor is de telefoon nu al 3 keer opgestuurd ter reparatie maar helaas nog steeds geen werkende telefoon.
Ondertussen zegt Odido nu dat zij niks meer kunnen betekenen vanwege een barst in het scherm terwijl de telefoon nog in de garantie van en al vanaf dag 1 problemen met de telefoon ervaar.
Ik word van de klantenservice naar de winkel gestuurd en die sturen mij weer naar de klantenservice. Echt top!
Na meer dan anderhalf uur aan de telefoon te hangen voor de zoveelste keer word er gezegd stuur maar een E-mail.
Toen het nog T-mobile was heb ik geen enkel gedoe gehad. nu het Odido is geworden alleen maar gezeik en gedoe.
een oplossing creeren ho maar, maar factureren kunnen jullie als de besten
Geen verbinding. Geen bereik. Klacht ligt er al maanden, doen er niks mee, vragen steeds voorbeelden. Vervolgens krijg je te horen dat je voorbeelden niks voorstellen of al te oud zijn. Bespaar jezelf de moeite en geen zaken met odido doen. Wanneer contract voorbij is stoppen wij per direct bij odido.
Doen niets aan het probleem dat het internet een aantal keren per dag uitvalt. Eigenlijk moet ik dit als klant zelf oplossen. De vele jaren bij tele-2 nooit deze problemen gehad. Zit nu met goed internet bij andere provider. Monteur zei dat dit modem een heel goed wifi signaal heeft. Bleek dus totaal niet te kloppen. Moest een extra wifi punt hebben. Dit had natuurlijk ook geen zin als Odido geen internet levert.
Zeer zeer zeer slecht internet bijna tot geen verbinding WiFi valt telkens weg kan geen tv kijken zonder haperingen. WiFi op telefoon lukt ook niet kan letterlijk niks al maanden niet probeer klantenservice te bereiken nul komma nul request. Na wekenlang proberen te bellen eindelijk iemand te pakken gekregen, afspraak gemaakt dat er een monteur langs zou komen en denk je dat er iemand is gekomen, je raad het al…….kortom zeer slecht bedrijf en service van nul niet bereikbaar!NIET AFSLUITEN ga naar een andere provider
Zeer slechte service. Ik heb een abonnement van €16. Deze keer een rekening van €90,00 daarvoor €87,00 . En dan de smoesjes waarom het zo duur is, WAARDELOOS. Slechter kan niet!
Onlangs overgezet naar Odido. Hele slechte wifi. Hiervoor nooit problemen gehad.
Op reis in Portugal deed mijn telefoon niets meer, de simkaart weigerde contact te maken met een portugees netwerk. Het duurde welliswaar drie telefoontjes met de klantenservice maar bij de derde keer werd mijn probleem heel serieus genomen en hoog op de prioriteitenlijst geplaatst mede omdat ik gehandicapt ben en zelfs geen noodnummers kon bellen als dat nodig zou zijn. Binnen een paar uur deed mijn telefoon (simkaart) het weer! Waarvoor mijn hartelijjke dank! Een dikke 10!
Wat een vervelend bedrijf zeg. Met Telfort nooit geen problemen gehad en nu slechte internet en tv. Bijna niet mogelijk om gewoon een film te kijken en als je ze dat eindelijk een keer te pakken krijgt krijg je nog een grote mond en een tegen aan smoesjes te horen ook. Erg slecht en ga dan ook gelijk over naar andere provider.
Slechte service, slecht internet
Zo slecht bedrijf dit. Afspraken worden niet nagekomen, op klachten wordt niet gereageerd en als je niet betaald voor een abonnement dat je niet hebt, wordt he abonnement dat je wél hebt gewoon geblokkeerd. Hoedan?! Medeklachthebbenden, advocaten, is het mogelijk om een massaclaim bij odido neer te leggen? Want iedereen bij de odido klantenservice en debiteurenadministratie zegt dingen te snappen en te begrijpen, maar niemand lost het op.
Gewoon slecht, erger kan niet
Opgezegd vanwege slecht wifi, kom ik er nu achter na het opzeggen van mijn mobiel en thuis internet abbo dat ze onterecht voor nog een mobiel abbo hebben afgeschreven dat ik nooit gehad heb, Reactie van odido, moet IK onderzoek naar doen? Pardon.
Ik moet zeggen dat ik het bereik en internet op mijn mobiel bij Tmobile velen malen beter vond, zodra het contract afloopt, stap ik over. Al jaren klant van Tmobile. Super veel (nogal domme) reclames, stop het geld liever in een veter product, houd je tenminste jouw klanten.
Odido met een LG TV is niet te doen app is bèta versie van 't mobile en is constant zijn verbinding kwijt.
Vind het jammer dat ik hier nog 7 maanden aan vast zit
Overgang van 't mobile naar odido is verschikkelijk.
Ze jagen je zo naar de concurrent