Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
T mobile gekozen vanwege de goede berichten van vrienden. Echter de ellende begon gelijk na het leveren zitten al 5 dagen zonder internet en 6 monteurs versleten nog steeds geen internet tv etc. opgezegd, alleen komen zij met een afkoop som. Begin maar niet aan T mobile mooie deals maar komt slecht bekeken uit
We werden een paar weken gebeld door tele-2, of we wouden switchen naar t-mobile. Ik was skeptisch en vroeg of er een transitieperiode tussen zou zitten dat we zonder internet zouden zitten want dit wou ik voorkomen. Mij werd gegarandeerd dat dit soepel zou gaan. Ik ontving een e-mail dat op 24 april om 18:00 mijn t-mobile abbonement van start zou gaan. Toch hield om 9:30 mijn tele-2 abbonement ermee op. Dan maar snel mijn t-mobile installeren, en werk-meetings gemist. Modem ge-installeerd, doet de t-mobile verbinding het niet. de hele ochtend bellen over wat het probleem is - eerst is het nationale storing, na de nationale storing zou het opeens aan de modem zelf liggen. Maar wel de bevestiging dat aan hun kant alles gedaan is. Ik vraag of ik via video kan bellen zodat iemand kan kijken waar ik de modem verkeerd heb ge-installeerd. Dat kan blijkbaar niet. Tot maandag wachten dat een monteur langs kan komen. Ik vraag of we nu zonder wi-fi moeten zitten, wordt er me verteld dat ik een sms-je kan sturen naar een nummer, en 7 dagen gratis internet kan krijgen. Probeer ik dat, lukt het niet. Bel ik weer (elke keer 10 minuten wachttijd), zeggen ze opeens dat ik er een t-mobile simkaart voor nodig heb. Maar dat is volgens hun geen probleem, ik kan namelijk overal een sim-kaart kopen. Na drie winkels af te zijn gegaan (inclusief een supermarkt en twee mobiel-zaken), hoor ik dat t-mobile simkaarten alleen in t-mobile winkels te halen zijn, dus moet ik helemaal naar het centrum. Ik moet inmiddels weer werken, (de hele dag op mijn persoonlijke hotspot, zowel ik en mijn vrouw), dus ik kan de dag later pas. De hotspot werkt zo af en toe maar niet constant.
Inmiddels kan maandag (dus 3 dagen later) de monteur pas. Echter niet in persoon, maar via videocall (dus nu kan dat opeens wel). Gelijk ziet hij dat de modem prima is ge-installeerd, maar dat t-mobile mijn modem nog niet heeft ge-activeerd.
Waarom moest ik 3 dagen wachten om deze oplossing te horen? Waarom is het voor klantenservice makkelijker om mij te zeggen dat het probleem ligt bij hoe wij het hebben ge-installeerd, in plaats van te kijken wat er aan hun kant verkeerd is gegaan?
Ten slotte ook nog: blijkt het niet mogelijk zijn ons contract af te zeggen en zitten we er een jaar aan vast. Geheel schandalig hoe dit allemaal is gegaan. Ik geef hierbij iedereen een sterk advies: neem nooit t-mobile wi-fi in huis. Ik zeg dit niet lichtjes, maar ik heb nog nooit slechtere service gehad.
Vandaag in apeldoorn om over verlenging en een nieuwe telefoon te overleggen.
Ik had goed reviews gelezen, en tot de conclusie gekomen, dat de Samsung s10e de juiste telefoon zou zijn. Na een Sony xa2 die multitasken niet mogelijk maakte.
Wat zegt de verkoper:met deze Samsung heb je dezelfde specs en problemen, en probeert me de S20 aan te smeren.
Je word voor volslagen idioot aangezien zonder kennis van zaken.
Ik verleng mijn kontrakt daar nooit meer
Ik was internet glasvezel klant van Vodafone. T-mobile heeft de verbinding overgenomen.
Een paar keer is de verbindinge eruit gevallen vanwege landelijke storingen. Verder is de tv box (entone) behoorlijk slecht en van blijkbaar goedkope kwaliteit. Heel traag en je kan bijna niks aanpassen. Gewoon een echte slechte en goedkope tv ervaring in het algemeen. Ik lees online dat veel bestaande klanten nieuwere tv boxen hebben gevraagd, maar krijgen niks.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom in Nederland, oude en trouwe klanten geen korting, bonussen of speciale services krijgen na een lange tijd klant te zijn. Willen bedrijven dat mensen overstappen naar andere providers of zo?
Ik ben in ieder geval nu overgestapt naar KPN voor zowel de kwaliteit als de goedkopere prijs voor internet. En ben eigenlijk van plan om elke jaar over te stappen tussen een paar goeie providers om steeds van de kortingen gebruik te maken. Ik vind het eigenlijk een hele rare markt en strategie om eerlijk te zijn. Als ik klanten wil behouden zou ik mn best doen om ze te lokken met service en aanbiedingen.
Bijna tegelijk met de lockdown viel ons TV kastje uit. We kijken dus al bijna 6 weken tv via de app. Er wordt steeds weer beloofd dat er een nieuw kastje onderweg is of wordt verzonden, maar we hebben nog niets ontvangen.
Toen we vorig jaar waren overgestapt hadden we binnen twee weken al een nieuw modem, omdat die het ook al had opgegeven.
Waardeloze internetsterkte tenzij bijbetaald bijbetaald bijbetaald. Ook het aantal tv zenders is flut, tenzij.
Ik zeg: Niet doen!
Internet op zaterdagmiddag plots verbroken.
Klantenservice gebeld. Konden na de gebruikelijke vragen ( stroom er af 10 sec , ander kanaal, etc) het probleem niet op lossen. Helaas weekend maandag tussen 17.00 en 18.00 uur zou een monteur langs komen. Monteur kwam niet via de telefoon dezelfde vragen zie boven. Nee helaas dus een melding maken bij kpn. Duurt 2 tot vijf dagen voor dat kpn contact opneemt. Dinsdag voor de zekerheid weer gebeld. Nee de melding is gedaan. Nummer van kpn gekregen voor het geval dat.
Donderdag 16.00 toch maar even gebeld met kpn. Kpn vertelde mij dat ze nog geen melding hadden gekregen van t mobile. En meneer u bent al de zoveelste van t mobile die wij moeten vertellen dat de melding van t mobile erg laat worden door gegeven.
Gebeld met t mobile. Nee ik had het klant fout. De melding is nog niet bij kpn maar bij de backoffice van t mobile en die doen er 2 tot 5 dagen over om dit te melden aan de kpn. En sorry weekenden werken we niet . Dus het kan best volgende week maandag worden.
Hoe is dit mogelijk! mij kost een melding maken bij kpn slechts een belletje of laten we zeggen een mailtje van twee minuten.
Meneer u begrijpt het weer niet we hebben honderden klanten die moeten worden geholpen!
Is dit een internet bedrijf.
En dan de toon alsof ik gek ben.
Ik heb twee dochter die digitaal lessen moeten volgen en eindexamen moeten doen.
Die hiervan behoorlijk in de stress raken.
Ja maar meneer dit zijn nu eenmaal onze protocollen.
U zult moet wacht tot het is opgelost.
Verwijten maken kan later maar waar kan ik nu heen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Mijn dochter willen graag slagen.
Wie kan mij helpen?
De klantenservice van t mobile tot nu toe niet.
Programma gemist is waardeloos. Wil je vi inside terug kijken klik je er op hebben ze chateau meiland onder vi inside. Voor die 60 a 70 eu per maand veracht je echt wel beter. Ik ben dit jaar weer weg
Ik gebruik voor mijn vrijwilligerswerk bij de luistelijn een zogenaamde voip-telefoon. Dat ging een tijdje goed tot dat deze verbinding door T-Mobile werd afgesloten. Heel vaak naar de klantenservice gebeld met hele lange wachttijden en medewerkers die niet wisten waar ik het over had. Door hun toe doen kon ik mijn mooie vrijwilligerswerk niet meer uitoefenen. Ik zou op een bepaald moment door de klantenservice terug gebeld worden en ik zou dan te woord worden gestaan door iemand met ervaring. Er werd dus niet teruggebeld. Toen was ik er helemaal klaar mee en toen ik daarna zag dat mijn abonnement van een jaar net was verstreken heb ik meteen opgezegd. Nu ben ik uiterst tevreden bij XS4all. Ik betaal nu meer maar heb veel en veel meer plezier van mijn internet verbinding. Snel, stabiel en betrouwbaar! En ik kan weer mijn heel nuttige vrijwilligerswerk doen en zeker in deze tijd is dat heel belangrijk! Nooit meer terug naar T-Mobile!
Betaal voor 100mb en ontvang niet eens 25mb.
Je kan in mijn ouderlijk huis niet meer normaal gebruik maken van de wifi. In meer dan de helft van het huis is de wifi letterlijk onbereikbaar. Volgens t-mobile hebben we 2.4G wifi en 5G wifi maar beide zijn nauwelijks bereikbaar. De snelheid zou over de 150MB moeten zijn maar valt om de haverklap terug naar 1MB of minder als je eindelijk een keer wel wifi hebt valt deze poof weg en kan je hem vervolgens niet terug vinden.
Ik heb letterlijk geen slechtere ervaring met wifi gehad dan van T-mobile. Wifi in de trein is betrouwbaarder dan deze zooi. Doe jezelf een plezier en neem geen T-mobile thuis.
Gister vertelde ik dat ik geen internet had op de eerste dag dat ik het zou moeten hebben.
Vanmorgen (11-04) gebeld en ik werd vriendelijk geholpen. De mevrouw zij dat het technische team het na het weekend op zou pakken omdat zij opdat moment alle opties had toegepast om mij te kunnen helpen. Ik kreeg dan ook een code voor mijn mobiele abonnement voor onbeperkt internet voor een week wat op zich al een nette compensatie is. maar na twee uur ontdekte ik dat er opeens verbinding was gemaakt met het internet. Kennelijk hebben ze achter de schermen toch wat zitten knutselen.
Ik kan met mijn ervaring dus niet anders zeggen dat het prima geregeld is.
Zit al ontiegekijk lang als klant bij t mobile maar nu al bijna 3 jaar aan een stuk al problemen zeer regelmatig gebeld ook naar tmobile en dan krr=ijg je eindelijk iemand na 20 minuten aan de lijn ik kijk in het systeem of er iets niet goed is en weer in de wacht gezet moet dit uitzoeken en dan weer 10 minuten in de wacht en dan komt er weer iemand ik verbind u even door want wij weten het niet nee ze weten het zeker niet tot zelfs dat ik mijn probleem voorlegde en werdt vertelt maar u belt niet zo veel naar ons nou als u dat zegt t mobile maar een eigen medewerker vertelde mij xelf dat niet alle gegevens worden genoteerd en zodoende weet t mobile gewoon niet waar ze het over hebben ze zitten daar aan de telefoon maar er is niemand die enig idee heeft wat te doen het is gewoon diep triest voor woorden ik betaal ook netjes iedere maand op tijd en ik mag toch verlangen dat waar ik voor betaal ook krijg toch nou het is de laatste 3 jaar al zwaar klote en hoeveel keer ik ook bel er is niemand die het oplost ook al 3 keer gehad dat er gewoon de telefoon op gegooid werd bezorg mij gewoon waar ik recht op heb en dat is gewoon internet zowel op mijn pc en tv maar het is een zeer slechte bedoening bij t mobile voor mij nooit meer
Ik heb vandaag afgespraed, t mobiel is niet met monteur meegekomen .16:00-18:00 tijd
Ik ben een nieuwe klant
De mooiste kpn
Ik heb stomme, t - mobile selectie gemaakt
Koop geen tmobil
Je verwacht vijf dagen van het internet en je wacht op het internet
T-mobile's internet thuis service is heel slecht en niet functioneel. Ons werd gezegd dat we een goede internet verbinding hadden, wat in praktijk niet bleek. We hebben meer dan 2 weken zonder internet gezeten, omdat het bleek dat er "geen KPN internet mogelijk was op ons adres". Na duizenden telefoontjes werden we maar niet geholpen. Ik raad het niet aan om de moeite te nemen om een internet thuis abonnement bij ze aan te schaffen.
TV gids refrest niet, TV signaal regelmatig een error, Sinds een paar dagen blijft van mijn 1Gbit internet blijft bekabeld 8Mbit over. Zodra ik kan switchen ben ik bij T-Mobile weg. Het is 1 groot drama.
De telefoon van t mobile en medewerkers zeer onprofessioneel gedrag weten niet waar ze het over hebben als ik dit geweten had was ik niet overgestapt naar t mobile internet
De overstap naar T-mobile - 1 januari dit jaar - ging prima. Daarna kwam de eerste teleurstelling: ik moest een chromecast kopen, omdat T-mobile Netflix niet in het pakket heeft zitten, dat was me niet verteld.
Waardeloos, als je Net-flix hebt gekeken, moet de stekker van de chromecast er eerst uit voordat je weer terug kunt naar gewone TV
Daarnaast hebben we nu al zo'n 5 televisiestoringen gehad. Terugkijken is ook niet handig, dan springt hij soms ineens weer over naar gewone tv. Vanavond opnieuw een storing.
Online een klacht indienen is heel lastig te vinden, dus zojuist wilde ik informeren wat het kost om tussentijds mijn abonnement op te zeggen (dat moet je nl informeren via de klantenservice) zodat ik weer terug kan gaan naar mijn vorige, of andere, provider. Ik heb ruim een kwartier in de wacht gestaan en dan wordt de verbinding verbroken. Dat is de reden dat ik nu via dit kanaal mijn klacht indien. Morgen ga ik het misschien nog een keer proberen.
Sinds mijn overstap van Telfort naar T-Mobile is mijn download alleen maar trager geworden. Nog een paar maanden en dan is het einde T-Mobile.
Verbinding is vaak traag en valt vaak weg. Na een week met veel storingen werkt sinds gisterochtend niets meer. Helpdesk komt niet verder dan standaard-oplossingen en open deuren. Helpdesk geeft vervolgens aan dat we nu zes werkdagen moeten wachten alvorens een specialist überhaupt naar de storing kijkt. Advies is om zo ver mogelijk weg te blijven bij de producten van deze prutsers.
Super geregeld en top service