Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In de 3 jaar dat ik klant ben heb ik nog geen enkel probleem gehad bij deze provider. Helemaal tevreden!
Net met T-Mobile gebeld en er werd bevestigd dat men nieuwe ontvangers gaat leveren die sneller zijn en 4K TV kunnen leveren voor de toekomst. Dus wie de pech heeft zo'n oud kastje te hebben zou ik aanraden contact op te nemen met T-Mobile en het proberen om te ruilen. Ik geef voorzichtig een 7 omdat redelijk snel en goed geholpen werd. De ervaring zal het leren.
Ruim twee jaar stuurt T-mobile facturen voor een van de voorgaande bewoners van mijn adres. Ondanks dat ik alle brieven retour heb gestuurd en meermaals contact op heb genomen met de klantenservice, bleek het voor T-mobile niet mogelijk te zijn om het probleem op te lossen. Inmiddels ontvang ik ook brieven van een incassobureau voor de niet betaalde facturen van T-mobile. Ik vind het erg vervelend dat T-mobile zo met mensen omgaat. Ik kan daarom ook niets anders doen T-mobile ten harte lust af te raden.
Met hoop dat ik snellere internet kan krijgen dan wat ik had , heb ik maand geleden overgestaapt naar t mobile thuis. Al derde week hebben we geen internet. Kpn monteur langs geweest, modem van t mobile is zeer slecht zei die en naa week konden we afspraak met t mobile monteur. We waren letterlijk figuurlijk voor de deur wachten en biemand gekomen en zelfs gezegd dat we niet thuis waren. O n g e l o f e l i j k! ik ben totaal zat van t mobile. Ik ben van plan rechtzaak te beginnen. Ik werk van thuis en onze 4 g internet al op omdat we geen internet thuis hebben!
Binnen 4 dagen gecanceld ptotaalpakket, het bleek dat ze werken met verouderde modems, daarbij kon mijn vorige/huidige provider van telefoon internet en telefonie, een beter prijs en sevice en modem geven, dus binnen 4 dagen gecanceld. Die idi.ten van T-mobile hadden toch 75 euro afgeschreven omdat ik volgens hun buiten de annuleringstermijn zat, echte ik heb een bevestigings datum en opzegdatum brief van hun gekregen daar zit dus 4 dagen tussen. ik ben altijd teverdene geweest met T-mobile pre-paid, nu met hun internet tv en bellen pakket alles ineen steven ze op een faillisement af wat een bagger organisatie, ik heb die 75 euro terug laten boeken en krijg nu nog steeds spookmails, ze adverteren met "we zijn er voor u met snelle service"", niets id minder waar, gebakken lucht verkopen ze, vandaag voor de tweede keer op een mail van hun gerageerd 6 dagen erug ook al een mail gekregen van ze, een aanmaning.vanwege een in 4 dagen gecancelde order. Laat ze maar komen, gekken werk.
Iphone 7 wordt na 13 maanden heet en valt uit tot twee keer opgestuurd voor reparatie. dus elke keer zonder telefoon (geen leentoestel) en steeds weer opnieuw instellen. op het laatst zouden wij een ander krijgen en wat blijkt een tweedehands. en ja hoor na een avond kloten is deze ook niet goed de wifi is met geen mogelijkheid aan te klikken ik ben er goed zat van. ook apple laat bij mij nu voor het eerst echt steken vallen.
Zeer slechte service, wordt van het kastje naar muur gestuurd. Waardeloze opnamekastjes, bedenktijd van 14 dagen volgens de rechten van de consument heb je niet omdat die rommel twee weken later na het contract loopt pas krijgt. Een en al misleiding nooit mee in zee gaan je zit er een jaar aan vast komt er niet meer onderuit blijf bij kpn!
Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen! T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren? zit ik in een omgekeerde wereld? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!
We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!
T mobile kent geen service. Door medewerkers word je continu aan het lijntje gehouden. Afspraken worden niet nagekomen. Meermaals wordt er beloofd dat ze het gaan uitzoeken en terug bellen. Het terugbellen gebeurd echter nooit. Momenteel zit ik echter al 5 maanden thuis met een waardeloze wifi verbinding.
Wegens trage internetverbinding (video-streaming ging niet helemaal goed) sinds enkele maanden bij Tele-2 in de avonduren, ben ik overgestapt op T-Mobile Thuis van 100 Mbit/s voor 29.50. Nou dat had ik dus vooral niet moeten! Elke dag problemen met verbinding die uitvalt, van alles en nog wat aan gedaan maar niet geholpen. Op klantenservice moet je echt niet gaan rekenen. Onbekwame, laag opgeleide en nogal brutale medewerkers die niet weten waar ze over hebben. Mijn mening is dat mensen beter geen abonnement kunnen nemen bij T-Mobile voor INTERNET!
Ik ben in de winkel onjuist geïnformeerd ondanks gerichte vragen. In kort verteld de verkoper had zelf ziggo en t mobiel levert dezelfde producten. Vragen over terugkijken, gamen en alles specifiek gevraagd . Mevrouw dat is idem als bij ziggo.niet dus. Waardeloos 6 zenders waar je 5 programma's terug kunt kijken (niet eens de programma's die ik kijk ), gamen is en ramp komt niet eens in de server. Internet bereik in huis is bedroevend aan de keukendeur is alles weg. 2 internet aansluitingen op het modem en zo nog meerdere zaken die ronduit slecht zijn en niet vergelijkbaar met ziggo zoals de verkoper wel beweerd. Een gsm j3 galaxy (2017) werkt niet op het modem van t mobiele op ziggo modem geen enkel probleem.in de winkel heb ik aangegeven niet de sportzender fox te willen maar tot mijn verbazing betaal ik 7,50 per maand .ja hoor voor fox sport , hij staat mooi aangevinkt als optie. T mobiele kan dit niet oplossen en stuurde me van het kastje naar de muur. En te weten dat ze zelf die toestellen verkopen. T mobiele denkt nu mijn klacht op te lossen door een monteur te sturen. Het bedrijf geld me toen ik erg ziek was en heb dit ook aangegeven. Maar ze bleven bellen. Toen ik zelf belde om dan toch maar eeen afspraak te maken heb ik 2x langer dan 10 aan de lijn gehangen zonder ook maar iemand gesproken te hebben. Ik ben meer dan 25 jaar t mobiele klant mobiel nooit problemen gehad maar het t mobiele thuis slaat alles doet al de goede jaren te niet. Klantenservice via de chat is waardeloos 1 reactie per dag. Wat ik wil met directe ingang van t mobiele thuis af zonder enige gevolgen voor mij. Het loopt nog tot sept maar hoe dan ook weg ga ik er en als ze niets doen zal mijn reclame voor dit bedrijf er niet positiever op worden. Waardeloos!
Voor het eerst overgestapt naar T-Mobile Mobiel en Thuis. Nooit gedacht dat een bedrijf zo slecht kan zijn en zo makkelijk zijn klanten weg kan jagen! Ze communiceren slecht, zijn telefonisch zeer brutaal en onvriendelijk, en de geleverde apparatuur werkt is echt W-A-A-R-D-E-L-O-O-O-S-!
A.u.b. mensen, begint hier nooit aan. Nu begrijp ik pas hoe goed KPN/Telfort is.
Destijds weggegaan bij T-Mobile vanwege slechte ervaringen. Was tevreden bij Vodafone. Helaas teruggekomen bij T-Mobile. Een en al drama. Ze maken fouten met rekeningen, bellen je op met verkeerde informatie, sturen te hoge rekening en ga zo maar door. Eindeloos wachten bij kalntenservice, die elkaar ook tegenspreken. Nooit aan beginnen!
In oktober mijn abonnement keurig per telefoon opgezegd. Mijn abonnement wilde ik graag door laten lopen tot midden december. Geen probleem, bedankt voor het op tijd doorgeven van de opzegging. Mail en brief teruggekregen dat mijn abbonement van t-mobile thuis per 19 december zou worden beeindigd.
Paar weken later krijg ik een brief dat het abbo per 4-01-2018 wordt opgezegd omdat ze het verzoek tot voor opzegging van een andere provider hebben gekregen. ? ja, ik ga verhuizen en de nieuwe bewoners sluiten een nieuw abbo per januari af, hoe kan dit mijn probleem ineens geworden zijn?
Ik bel. lange wachttijden. Ik mail. Binnen 5 werkdagen sturen we u bericht. Niet dus. twee weken pas. Helaas ze kunnen er niets meer aan doen. Ik mag ze in februari wel terugbellen zodat het teveel betaalde geld wel weer teruggestort wordt! Toch compleet de omgekeerde wereld? Ik bel weer naar de klantenservice. Nee helaas, ze kunnen echt niet voor mij doen.
Echt ongelofelijk! Zo ga je toch niet met je klanten om. Ik regel mijn zaken op tijd met een bevestiging van t-mobile zwart op wit en dan ook nog het lef hebben om te vragen of ik hun problemen wil oplossen! EEN ZEER BOZE KLANT!
Iemand ook negatieve ervaringen tav de overname van Vodafone thuis door T-Mobile thuis?
Bij mij zijn zoals nu blijkt alle acties niet mee gegaan in de overdracht.
Welen lang was het internet slecht en bibberde het beeld vd tv. Ondank bezoek monteur geen verbetering. Uiteindelijk uit het niets was het probleem gevonden.het lag bij ons, we hadden een bridge tap in huis ? En het Robleem lag bij ons, opzeggen kon dus niet kosteloos meer. We konden wel op eigen koste. Een expert in huren.laat het probleem na 5weken vanzelf zin oogelost.ineens kennelijk geen bridgetap meer in hiuis. Ik zou zeggen neem je moeder in de maling. Toen opeggen t mobile blijkt geen adres te hebben vlgs klanrenservice en ruim van te voren telefonisch opzeggen, ik was na uren bellen eindelijk doorgebroken tot de klantenservice bleek hun systeem dit. Niet te kunnen .? Uiteindelijk kon ik vgls mevrouw Moena roch per godsgratie een mail sturen. U krijgt binne. 5dagen antwoord. Nu vele dagen later u raadt het niks meer gehoord. Mij. Advoes NOOIT AAN T MOBILE BEGINNEN og ja uitbreiden van net lakket is wel een Lus punt dit kan binnen een minuut via hun site.opzeggen ja zie vorig drama deze optie kent de site niet . Ik wordt hier werkelijk kots misselijk van . Wat is dit voor bedrijf.
Vanaf 6 november ben ik al bezig met het opzeggen van mijn thuis abonnement. Ik heb 6 mails gestuurd met bewijs van verhuizing, maar ik krijg geen reactie. Als ik naar T-mobile bel, moet ik eerst minstens 15 minuten wachten voor ik iemand te spreken krijg, als ik dan iemand te spreken krijg, zijn ze niet bepaald vriendelijk. Ik ben benieuwd of het geregeld is vóór de verhuizing.
Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve"ja, want dat doen we altijd" Na doorvragen blijkt dat "Een andere afdeling" te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: "het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren"
Vanavond om 18:45 uur gebeld met T-mobile om te vragen of mijn opzegging goed verwerkt is en ik niet voor verassingen kom te staan. Ben zeer onbeschoft te woord gestaan medewerker liet mij ook niet uitpraten. Mijn huidige contract loopt halverwege maart 2018 af heb dit al zeker een half jaar geleden opgezegd en een nieuwe contract getekend die in maart 2018 zal ingaan. De medewerker vertelde me dat hij mij een prepaid sim kaart gaat toesturen en ik een afkoopsom moet gaan betalen?!?! Nadat ik heel boos ben geworden kwam hij eindelijk met het bericht dat er geen afkoopsom komt en geen simkaart zal toesturen. Vervolgens heb ik hem gevraagd mij dit te bevestigen middels een mail. Het is nu bijna 20:30 uur en nog steeds geen mail ontvangen. Ik vind dit ronduit schofterig gedrag!