Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ze nemen je niet serieus. Je hebt meerdere aansluitingen voor mobile nummers. contract 2 jaar. In de 22e maand is er opeens toegang tot video bellen welek mijn zoon helaas heeft gebruikt. Torenhoge rekeningen. T-Mobile gebeld. En dan gebeurd het. Je beland in een wir war van belofte's en terugbel belofte's. Helaas geen van deze afspraken komt men na. De ene medewerker verteld je "kan niet en wij zorgen voor een oplossing, en bellen u terug". Helaas moet je na verloop van tijd weer zelf bellen daar je niet terug wordt gebeld. Dan verteld iemand anders "ja het is niet anders, gewoon betalen". ik geef aan dat een collega van u andere toezeggingen heeft gedaan. "dan heeft hij het mis, maar ik ga het even uitzoeken en bel u terug". wederom na dagen van wachten zelf maar weer gebeld. Zelfde verhaal wederom gedaan. Adriaan geeft aan "jammer maar u moet betalen". Ook is er een bevestiging dat beide nummers met ingang van 01-01-19 zijn beeindigd. Hoe kan het dan dat beide nog werken. "Ja, u heeft nog een openstaande factuur, en dan worden de nummers niet beeindigd". Ja maar ik heb een bevestiging. "'da's dan fout gegaan, maar daar kan ik niets mee. U wrodt binnen een half uur terug gebeld. Wederom na 3 uur zelf weer moeten bellen. Ik geeft aan bij Jan dat ik binnen 10 minuten het nu wil hebben opgelost. Jan geeft keurig aan dat het inderdaad niet netjes is en dat gezien het verloop en geschiedenis hij allang hat gecrediteerd en snapt het ook niet. Hij gaat Adriaan een bericht sturen waarom. Ik heb keurig ruim 1 maand geleden zelf aan de bel getrokken. T-Mobile doet nu niets anders al je er aan herinneren dat er een factuur open staat. Maar de toezegging dat er een oplossing komt, die blijft helaas achterwege,
Onder valse informatie t-mobile thuis pakket afgesloten, je krijgt 2 weken bedenktijd. daar heb je niets aan aangezien je pas na die 2 weken alles krijgt en pas ervaart hoe het allemaal NIET werkt zoals wel beloofd. Klantenservice helpt totaal niet bij het oplossen, willen alleen maar duurdere pakketten aansmeren. Opzeggen en terugsturen kan niet meer tenzij je een boete betaald en het hele abbo afkoopt Kortom. je zit met de ellende, T-Mobile biedt alleen excuses aan maar lost verder niets op! Na 2 maanden lang over en weer mailen en bellen nog steeds geen stap verder en zit IK met de problemen.
Haperende internet en blokkende beeld op tv. In de 30 dagen dat we nu bij T-mob zitten nog steeds niet opgelost. Heb zelf oplossing aangedragen namelijk andere modem/router echter T-Mobile wil op geen een manier mee werken. Sterker als je er vanaf wilt moet je de rest van het jaar abonnement betalen. Voor ons dus 11 maanden.
Als je overstapt naar T-Mobile heb je een bedenktijd van 14 dagen waarin je kosteloos kunt annuleren. Die bedenktijd houdt géén rekening met het feit of je je pakket (kastje) al in huis hebt of niet, of de datum dat je het kunt gaan aansluiten. Dit betekent de bedenktijd géén ruimte biedt om uit te proberen en te ervaren of je tevreden bent met het pakket. Wij waren NIET tevreden over TV en binnen 1 dag na aansluiting opgezegd. Helaas lag dit buiten bedenktijd en kost ons dit € 75! TV is echt waardeloos, je kunt níet terugspoelen, maar een paar zenders
'terugkijken' en opname werkt slecht. Als dit van te voren duidelijk was beschreven, waren we nooit overgestapt en niet op de lokkertjes v kortingen ingegaan.
Aangezien ik eerder problemen heb gehad met modem (nu3de modem), heb ik besloten om van 40 naar 100 mb te gaan. Helaas krijg ik maar 70mb internet gestuurd (met 5g netwerk) als ik de normale 2.4ghz gebruik. krijg ik maar max 30 mb. Ze zijn wel goed koop maar wat heb je aan als je niet krijgt wat je ervoor betaald. dus ik zoek naar een andere leverancier.
Op 29 november vraag ik T-Mobile thuis aan. Bij het aanmaken van een my t-mobile thuis account ging het al helemaal mis. Dus bellen op 1 december, twee dagen later. Ze snapte het ook niet dus de technische dienst moest er naar kijken maar die waren er weer over twee dagen. Gezien dit slecht begin heb besloten om mijn abonnement meteen te cancelen. Ik krijg netjes een mail dat het allemaal niet door gaat maar omdat ik niet binnen 14 dagen heb opgezegd moet ik 75 euro betalen. ik vertel haar dat dit niet klopt en aangegeven dat het maar 2 dagen waren en niet meer dan 14. De medewerker kon zien in het systeem dat mijn aanvraag op 29 november was en ik op 1 december gecanceld heb en zou regelen dat ik niet hoefde te betalen. Tot mijn verbazing krijg ik een dag of tien later een brief in de brievenbus met dezelfde tekst als de mail die ik had ontvangen. Ik moest 75 euro betalen omdat ik niet binnen 14 dagen had gecanceld. Dus voor de derde keer maar weer bellen. Ja, uw verhaal klopt helemaal vertelde de medewerker mij, ik zal zorgen dat de afdeling financiën de rekening weer tegenboekt met 75 euro zodat het saldo weer op nul komt. Hier heb ik dezelfde dag een mail van ontvangen van t-mobile waarin dat ook staat. Wat scherts mijn verbazing, vandaag op 21 december is er doodleuk 75 euro van mijn rekening afgeboekt door t-mobile. Dan maar weer bellen, voor de vierde keer. Na bijna 9 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt plotseling de verbinding verbroken. Ik geef het op! Ik heb 3 keer gebeld, toezeggingen gekregen, mail ontvangen waarin staat dat het recht getrokken wordt, maar ze blijven maar prutsen. Ik heb het geld terug laten boeken bij mijn bank en ben helemaal klaar met t-mobile. Ben benieuwd wat voor gepruts ze nu weer uit gaan halen.
29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres.
Reggefiber Klachten
Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet.
Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.
Mijn oprechte excuses.
In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale.
T-mobile thuis deugd NIET
Reggefiber deugd NIET
Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.
Nooit meer T-mobile en Reggefiber.!
Vanaf 08/2018 klant bij t-mobile (thuis).
Vanaf dag 1 alleen maar storingen op bellen, internet en (vooral) de tv aansluiting.
Heb in totaal 5 monteurs thuis gehad. De laatste zei, 'als de problemen nu niet opgelost zijn, kunnen wij er niets meer aan doen'. (zou dan aan de lijn buiten het huis liggen)
Ondanks constant gelijk te krijgen op mijn argumenten vindt t-mobile dat je gewoon je contract moet uitzitten (of het nu werkt of niet) of het contract af te kopen. De medewerkers hebben kennelijk de opdracht geen enkel contract kosteloos te ontbinden, ongeacht de klachten. Ben bij ziggo weggegaan als klant omdat ik ontevreden was over het product, maar nu zou ik op handen en knieen terug gaan naar ziggo.
Goedkoop is duurkoop, dat geldt hier ook voor.
Dus mensen, u bent gewaarschuwd, t-mobile kies je misschien als mobiele provider, maar niet voor thuis!
Oplaadsnoertje gekocht in filiaal Hellevoetsluis op aanraden verkoopster nadat zij de telefoon in handen had gehad.
Bij thuiskomst in Almere blijkt het het verkeerde type te zijn.
Ruilen zou alleen in filiaal Hellevoetsluis kunnen.
Belachelijke oplossing en zeer slechte service
Ik heb een zeer slechte en dure ervaring gehad met T-mobile. Wanneer de monteur internet komt afsluiten constateert hij dat er geen signaal is op mijn adres, ik moet daarom een nieuwe monteur bestellen. Binnen 24 uur zou ik geholpen worden maar dit duurt meer dan een week. Wanneer er eindelijk een nieuwe monteur is is hij volledig niet op de hoogte van wat de vorige al had geconstateerd en vertelt me opnieuw een nieuwe monteur te bestellen, opnieuw gaat er meer dan een week overheen ipv de beloofde 24 uur (ook verwachten ze dat je in deze week je telefoon constant in de gaten houdt want je krijgt een anoniem telefoontje om een tijd vast te stellen).
Uren aan de telefoon wachten bij de klantenservice, meerdere malen thuis blijven van school omdat er een monteur komt, en weken mijn telefoon in de gaten houden ook in het klaslokaal later krijg ik een email dat mijn abonnement is stopgezet. Zonder goed te communiceren heeft T-mobile mijn abonnement stopgezet en als ik hun bel om te vragen wat er nu gaat gebeuren zeggen ze sorry er is geen signaal op jou adres dus je moet een andere provider zoeken. Dit is dus wat de eerste monteur al had geconstateerd. De vrouw aan de telefoon heeft ook geen zin om het er verder over te hebben, want 'sorry mevrouw u heeft hier geen abonnement dus ik kan u niet helpen'. Een maand lang heb ik dik over mijn internet bundel heen gegaan, en als ik vraag of dit dan vergoed wordt verteld ze me dat dit waarschijnlijk niet het geval is, maar je kunt het wellicht proberen.
Over Telefonie altijd tevreden geweest, ERGE spijt dat ik nu ook TV heb van T-mobile. Los van dat de ontvanger nogal onlogisch is, loopt die vaak vast én is de ontvangst erg vaak bagger; allemaa blokjes.
Geen zaken doen met T-Mobile. Al bijna twee weken geen diensten. Klantenservice is moeilijk bereikbaar, lossen het probleem niet op, vertellen leugens over de status van de storing en komen keer op keer afspraken niet na.
Wat een waardeloos bedrijf zeg. Prima, tot je een keer een probleem krijgt. Mijn toestel had vanaf de aanschaf problemen. Ik had er al een paar keer naar laten kijken zonder succes. Nu zat ik tegen het einde van mijn contract en dacht ik, ik ga het nog één keer proberen omdat ik het defect eindelijk kon reproduceren. Blijk ik net buiten de garantie te zitten, omdat het toestel 2 weken eerder geleverd was dan het contract inging.
Geen probleem, want de reparatievoorwaarden bieden gratis reparatie t/m de gemiddelde levensduur van het toestel, wat volgens t-mobile zelf 3 jaar is. Echter zegt de medewerkster van de klachten afdeling dat dat alleen is bij normaal gebruik, en omdat mijn toestel al een probleem had, is er geen sprake meer van normaal gebruik.?! Ten eerste dan kun je het binnen de garantietermijn ook wel afwimpelen, want daar geldt dat normale gebruik ook voor. En ten tweede, het is geen auto waarbij een olielampje brand en het erger wordt als je het niet snel repareert. Het is een microfoon die kraakt, en dat wordt echt niet erger als ik er langer mee rondloop!
Ik ben drie keer bij de T-mobile geweest met de opmerking dat ik niet kan bellen met mijn iPhone 6 van minder dan twee jaar oud. Ik ben de eerste keer geholpen en heb een nieuwe simkaart gekregen, wellicht lag het daar aan. Maar helaas daar lag het niet aan. Ik ben toen terug gegaan en het personeel gaf aan dat er een foutje in het toestel zat en dat deze moest worden opgestuurd. Ik had geen reserve telefoon en wilde graag de nieuwe iPhone X dus heb deze toen aangeschaft omdat mijn iPhone 6 opgestuurd moest worden. Ik heb de iPhone X gekocht en vroeg ‘kan ik hier nu wel mee bellen’ ik ben toen uitgelachen door het personeel en zij zeiden ‘wat denk je zelf, tuurlijk’. Zij hebben mij drie keer duidelijk gezegd dat ik mijn IPhone 6 kon laten repareren, omdat de iPhone 6 nog geen twee jaar oud is. Na 1 week had de iPhone X hetzelfde probleem, ik kan er ook niet mee bellen. Ik ben terug gegaan naar de T-mobile om mijn iPhone 6 de laten opsturen en om het probleem bij mijn iPhone X te melden. Zij gaven mij het volgende antwoordt:
We kunnen de iPhone 6 niet meer voor je opsturen, sorry foutje van ons. Je bent drie keer verkeerd ingelicht. Door een fout in ons netwerk doet jou iPhone X het niet met bellen. Met andere woorden heb je een iPhone X voor niks gekocht want je iPhone 6 werk in principe nog prima. Sorry wij hebben jou alweer verkleed ingelicht. Op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet geholpen. Ik heb nu twee telefoons waar ik niet mee kan bellen, er is voor mij een case aangemaakt en het kan maanden duren, voordat dit opgelost wordt.
Het personeel van T-mobile beschikt niet over de juiste kennis. Tot drie keer door drie verschillende mensen voorgelogen en verkeerd ingelicht. Ik heb nu twee duren telefoons waar ik niet eens mee kan bellen. Het personeel is niet bereid te helpen. Let op, ga niet naar T-mobile voor een telefoon of voor vragen. Het personeel beschikt niet over de juiste kennis en je wordt opgelicht waar je zelf bij staat. Ik ben mijn vertrouwen meer dan kwijt in t-mobile en raad zeker af om daar ooit een stap binnen te zetten!
In totaal nu 6 maanden klant.
Geen problemen met internet of WiFi.
Alles werkt zoals het moet.
Erg blij, helemaal aangezien alle extra’s die ik krijg omdat ik al bij Tmobile zit.
1e serieuze melding telefonisch bij klantenservice op 7 oktober. Technische dienst lost e.e.a. op afstand op maar de meermalen, dagelijkse storingen gaan door. Inmiddels 3X nieuwe modem gehad en diverse routers (wel aardige monteur over de vloer). Meermalen een blije email van T-Mobiel: " Goed nieuws!" uw vraag of verzoek is opgelost.
maar helaas nog frequent dagelijks storing ook al kan de technische dienst geen storing vinden. De wachtduur bij klantenservice (5-10 minuten) en TD (3-5 werkdagen) is lang en voordat er een monteur komt ben je weken verder. Elke keer een nieuwe call ipv 1 doorlopende klacht.
3 dagen geen internet. Ik heb een storing. Ik heb de klantenservice gebeld. De eerste mogelijkheid voor een afspraak met de monteur is na 3 dagen. Omg, nooit t-mobile meer. Ik ga zo meteen overstappen
TV-Box bevat geen netfis zoals bij bv xs4all! geen smart-tv = geen netflix. Reactie helpdesk: had je vooraf maar goed moeten uitzoeken.
Dagelijks valt de hele verbinding weg.
Incl. internet, tv en telefonie.
Vaak zelfs meerdere keren per dag.
Van mijn buren hoor ik dezelfde verhalen.
En helpdesk is niet te vinden.
Was ik maar nooooit overgestapt van Ziggo!
Slecht internet met 2 streepjes WiFi opent ie whatsapp niet eens, internet snelheid geüpgrade maar werkt ook niet, boven het zelfde probleem.
Paar x gebeld maar word niks aan gedaan.
Ik stap nu over doei.