Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb begin juli een apparaat terggestuurd en heb daarvan het bewijs, twee keer een herinnering gekregen,maar als ik het had opgestuurd kon ik de brieven als niet verzonden beschouwen. Toch incasseren ze bij mij eind september 90 euro voor die apparatuur. Dit natuurlijk gelijk terggedraaid. Veelbellen tuusendoor om eea uit te leggen, steeds 20 minuten in de wacht enniemand die iets kan doen want de systemen kunnen het niet aan. Alleen klanten maken fouten, T mobile thuis nooit! Uiteindelijk wordt de 90 euro gecrediteerd, maar toch krijg ik een aanzegging van buitengerechtelijke incasso kosten van 15 euro. Daar weer achter aan. Vorige week een bloemetje gekregen voor 4 maanden overlast. Vandaag echter afgesloten wegens betalingsachterstand, na enkele betalingsherinneringen volgens hun die ik nooit heb gezien, terwijl zij een machtiging van mij hebben voor automatische incasso. Nadat ik dit heb betaald, want ze hebben wel recht op 42,50 abogeld, alleen hadden ze zelf niet geincasserd, krijg ik weer aansluiting. Tot mijn verbazing word ik een uur later gebeld over en betalingsachterstand van 90 euro, dat dit al gecrediteerd staat in een ander systeem kunnen ze niet zien.
Ik heb nog nooit zo’n slecht functionerende organisatie meegemaakt en ik ben 67. Als ik daar commissaris was, het is nu vijf over half zes, stond de directie voor zes uur buiten. Ontslagen zonder enige vergoeding, misschien wel met een schadeclaim. Wat een sel incompetente prutsers!
Sinds 2017 contract T-Mobile thuis eind Mei geen tv -internet of bellen meer. Bellen met Mobile " wij zien niets op onze schermen volgens ons heeft U gewoon verbinding" Nee dus. Weken voorbij, weer enkele keren gebeld, steeds zelfde antwoord. Half juni opgezegd, word terug gebeld door een glad sprekende meneer zo van " zou U dat nu wel doen want we kunnen monteur sturen en dan wordt alles opgelost ook de tijd dat U een storing heeft gehad" Oke stuurt U een monteur maar denk erom de bel doet het niet dus graag even opbellen. Gebeurd niets alleen mail ,monteur geweest U deed niet open bewijs foto met naambordje geen datum, foto kan wel van gisteren zijn. Nog geen internet, wel iedere maand geld afschrijven. Uit nood Digitenne genomen. Zoon loopt in de buurt en vangt ons wifi kanaal op in een heel andere straat dan wij wonen. Denk ik we zijn op de een of andere manier gehackt, Mobile nee dat kan niet en wij zien dat U verbinding heeft. Eindelijk weer monteur half september, Ja mevrouw het werkt. Inderdaad het werkt weer maar
ik kon daar niet bijzijn en dus geen uitleg krijgen van wat er nu aan de hand was en weten nog niets. Twee weken weer afgesloten "er staat nog een rekening open" ja maar verrekend U eerst maar eens de tijd dat U geen dienst heeft geleverd. Volgens ons heeft U gewoon tv en internet gehad. Nee ook nog dat het huis telefoon nummer was veranderd van 020 4637. in 020 2390. hoe zit dat dan?. Kortom buik vol opzeggen weer nee eerst rekening betalen dan opzeggen 30 dagen wachten weer betalen en eindelijk verlost. Echt dit wil je niet meemaken super KL.
Begint met wel een uur in wacht. Als je al een levend wezen aan de lijn krijgt da weten ze van toeten nog internet. Nooit t- mobile!
Deze week een pakket TV-Internet-Telefonie besteld bij T mobile en zou na de bestelling een email ontvangen. Dat laatste gebeurde dus niet en weet daarom niet hoe het met de bestelling staat. Aangeraden werd telefonisch contact op te nemen. Echter daarop wordt aangegeven dat de wachttijden langer zijn dan ik dat gewend ben? En dat op een andere dag te proberen. Ik heb dat verscheidene dagen geprobeerd. Na een kwartier wachten heb ik de moed opgegeven. Volgens mij zit er niemand bij de klantenservice. Ik heb ook een poging onder nomen via FB ook daarop geen enkele reactie.
Wilde glasvezel thuis 1000 mbit + unlimted mobiel voor het mooie bedrag van 50 Euro.
Kon alleen tmobile huis aanvragen via het gebelde nummer. Mobiel moest ik aanvragen via een andere salesafdeling. Omdat ik nog niet op het betreffende adres woon wilde ik de apparatuur ontvangen op mijn huidige adres. Dit kon ik niet bij hen regelen maar via het algemene servicenummer.
Ik mij uiteindelijk maar online aangemeld, omdat daar de combinatie thuis + mobiel aanmelden wel mogelijk was. Vervolgens gebeld met de klantenservice. Na een hopeloos menu met computer en 45 min in de wacht uitgelegd dat ik de apparatuur op een ander adres wil ontvangen. Bleek niet te kunnen.
Na deze ervaring direct de order geannuleerd.
Ik heb 7 weken zonder internet gezetten en zonder tv, ben al klant van het eerste moment toen het net Vodafone was dus mijn box en modem was ook van die tijd. Nu ging ineens alles kapot achter elkaar. Monteur kwam gelukkig wel snel en vertelde mij dat er een ander soort modem moest komen dan dat ik eerst had, dat was al zeer opmerkelijk maar t-mobile stuurde na 14 dagen mij een nieuwe box en een nieuw modem precies de zelfde die ik eerst had. Uiteraard kreeg ik de boel niet aan de gang en heb toen contact gehad met de t- mobile met de vraag waarom ik weer zo’n zelfde modem kreeg gesteurd terwijl de monteur van Gidion mij had gezegd dat er een ander soort moest komen. Maar heb al die tijd ook mijn rekening moeten betalen omdat ze dat niet konden veranderen in het systeem. Na veel gezeik en weer weken verder word er toch dat ander modem gestuurd deze kreeg ik zelf niet aan de praat omdat er van alles moest ingesteld worden op de bijgeleverde converter. Na weer weken wachten dacht ga eens bellen waar die monteur blijf, dat vonden zij ook vreemd want als er nieuwe apparatuur geleverd word komt daar altijd een monteur voor. Maar goed na 7 weken had ik eindelijk alles weer aan de praat en zou van T- Mobile €242,- gestort krijgen op mijn rekening dat stond er na 7 weken nog niet op en heb dus mijn abonnement opgezegd.Helaas nu bijna 3 maanden verder nog geen cent op mijn rekening en erger nog ze hebben zitten goochelen met de eind afrekening ipv €242,- krijg ik nu maar €170,65 waar ik uiteraard 5 weken geleden ook al over heb gebeld dat ik van hun €242,- terug krijg en de helft van de maand waarin ik heb opgezegd wat ik natuurlijk wel had betaald. Ik heb in middels van alles screenshots gemaakt in de hoop dat ik hier iets mee kan doen. Ik vind het schofterig hoe er met klanten word omgegaan tegenwoordig en hang nu inmiddels voor 37 keer alweer 43 min in de wacht en mijn geduld is nu echt op
Ik heb in juli mijn abonnement bij t-mobile opgezegd en netjes alle spullen teruggestuurd. Nu heb ik in augustus een mail gekregen dat ze de spullen niet hebben ontvangen. Ik heb een medewerker gesproken en deze zei dat de spullen in juli al waren aangekomen. Dus ik denk het is goed.
Maar in oktober krijg ik een mail dat ze me per 21 okt 265 euro van de rekening halen, voor de niet geleverde spullen. Ik weer gebeld , deze medewerker zei het wel allemaal te zien in de mail maar kon de track en tracé niet openen. Dus zou hij een verzoek neerleggen bij een andere afdeling voor kwijtschelding. Hier geen bericht meer overgehad, maar er wordt mij wel 265 euro van de rekening gehaald.
Ik vind dit belachelijk omdat ik netjes alles teruggestuurd heb en dat een medewerker dat ook al bevestigd heeft.
Na een verhuizing bleek dat ik vast zat aan een nieuw jaarabonnement. Op het nieuwe adres konden ze nog geen 10 Mbit/s leveren en ben ik in eerste instantie 3 maanden bezig geweest om dat omhoog te krijgen naar een schamele 20. Bij lange na niet de 50 waar ze me voor lieten betalen. Het aantal benodigde contactmomenten, miscommunicaties, niet nagekomen afspraken en frustratie is niet te beschrijven. Uiteindelijk, na 6 maanden bijna wekelijks contact, ben ik gelukkig van T-Mobile af.
Onwijs slechte en inhumane klantenservice. Belachelijk hoe ze met mensen omgaan en ik vraag me af hoe hun proces te werk gaat in het aannemen van werknemers. Niet normaal en ik zou in de toekomst nog geen telefoon hoes bij ze aanschaffen.
Zeer slechte ervaring tmobile glasvezel; monteurs kwamen op andere dagen dan afspraak, wisten niet van elkaar dat ze waren geweest (en deden verkeerde dingen), verkeerde info (dubbele kosten oude provider) Vervolgens geen internet, inmiddels 1,5 week. Tmobile geeft geen goede info (verwijst naar een back Office die vervolgens niet reageert), niet bereikbaar en zegt niks te kunnen doen, want schuld monteurs. Kastje naar de muur, nog steeds geen internet. Advies; geen tmobile glasvezel nemen, je zit bij hen echt vast als het niet werkt, er zijn ook vast andere providers.
De aanbieding van het aantal TV stations is heel mooi. Overweging om over te stappen wordt volledig teniet gedaan door het grote aantal zeer negatieve klantervaringen. Ik lees dat sommigen heel lang zonder internet kunnen komen te zitten. Volgens mij is dat wanprestatie en Consumentebond geeft aan welke stappen men kan ondernemen wat men kan doen.
Belove en beloven lokken tot je binnen bent
En maar beloven dat netflix opm je box komt maar naar de bedenk tijd zeggen ze verlopig komt het niet op je box. Wat een vieze streek als ik mijn abo op kan zeggen dan meteen overstappen en dan revieuws lezen spijt dat ik heb om naar t_mobile ben overgestapt mensen doe het niet> klanteservice is helemaal kuttttttt
Mediabox met hd is stuk gegaan, tmobile gebeld 45 min in de wacht. Uitgelegd en er werd een nieuwe gestuurd.
Deze ontvangen en blijkt een verkeerde te zijn, een zonder hard disk, weer gebeld en een uur in de wacht, er wordt gezegd dat er weer een nieuwe komt.
2 weken later krijg ik een mail ik moet de oude retour sturen anders moet ik €90 betalen, maar ik kan hem nog niet retour sturen omdat ik nog geen nieuwe heb, weer bellen, meer dan een uur in de wacht, een uur later weer geprobeerd en weer een uur in de wacht en nog steeds niet opgenomen bij tmobile.
Echt een waardeloze klantenservice, heb bij andere aanbieders beter mee gemaakt
Heb sinds mijn aanmelding 2 keer contact moeten zoeken met de klantenservice. Beide keren meer dan 1 uur! in de wacht gestaan. Echt niet meer van deze tijd. Vervolgens is het ook niet mogelijk online (email/klachtenformulier) in te vullen. Een klacht gaat via de .klantenservice. Of ouderwets via de post, zonder antwoordnummer. Geen klachten over de producten tot nu toe.
Ik heb zogenaamd glasvezel snelheid van 1000mbit,
ik haal net 100 ipv 1000!
ik probeer in te loggen in mijn t mobile lukt niet, resetten lukt ook niet ook activeren lukt niet. niks lukt.
ondertussen probeer ik iemand te spreken van de klantenservice zit al meer dan uur aan de lijn.
had ik maar eerst de reviews gelezen voor dat ik besloot voor t mobile.
Nu ondertussen 5 weken geen internet en TV. Bel dagelijks en dan 20 minuten tot een half uur wachten. Gisteren had ik iemand aan de lijn en die moest even overleggen. Na weer een half uur wachten begreep ik dat dat een manier was om van mij af te komen. Gesmeekt om contract op te zeggen maar heb dan een forse boete te pakken. Het is echt onvoorstelbaar dat dit soort bedrijven nog bestaan. Doe deze ellende jezelf niet aan.
Elke dag valt internet uit.
Monteur is pas over 3 weken beschikbaar.
Al bij het begin viel het internet uit en ontvingen wij geen tv. Vervolgens contact gehad met de klantenservice en zij hebben een monteur langs gestuurd. Dezelfde monteur heeft aangegeven dat er een ISRA aansluiting niet deugd en vervangen moest worden. Twee weken later heb ik nog steeds internet dat uitviel en ontving geen tv. Vervolgens geen bericht gekregen voor een nieuwe afspraak. Weer contact gehad met de klantenservice en zij hebben weer een monteur langs gestuurd. De monteur gaf aan dat het ISRA punt vervangen moet worden. Uiteindelijk zijn hier ongeveer 2 maanden overheen gegaan, totdat er een monteur langskwam die het ISRA punt heeft vervangen. Begin september zijn wij verhuisd en hebben we weer contact gehad met T-mobile Thuis. De klantenservice heeft aangegeven dat er een andere internet aansluiting moet komen. Zij hebben hiervoor weer een monteur ingepland. De eerst volgende beschikbare moment is 20 oktober. Tot die tijd hebben wij geen internet. Vervolgens heb ik weer contact gehad met T-mobile Thuis en is er aangegeven dat er ander internetkabel aangelegd moet worden. De medewerker heeft aangegeven dat zijn collega mij niet goed heeft ingelicht. De medewerker heeft aangegeven dat als het voor 20 oktober geregeld kan worden, dan kunnen de monteur 20 oktober internet aansluiten. Ik heb vandaag contact gehad met T-mobile thuis. De medewerker heeft aangegeven dat de eerst beschikbare datum 2 januari 2021 is. Kortom, Ik zit bijna een jaar bij T-mobile Thuis en ik heb in dat jaar geen fatsoenlijk internet en tv gehad.
Ze nemen gewoon niet op. laat je 45 minuten wachten en hangen op. waardeloos dit.
Slechte klantenservice 2 x 2 uur in de wacht gestaan en eruit gegooid. Daarna gekozen voor de optie '' ik wil klant worden'' na 5 minuten had ik iemand aan de lijn. Situatie uitgelegd van het wachten en ik kreeg als antwoord. Het is erg druk. Waarop ik aangaf hem binnen 5 minuten te spreken. Toen was het antwoord, op de klantenservice is het druk. Lijkt mij niet dat ik daar als klant de dupe van moet zijn, daarnaast zet dan iemand van je sales afdeling over naar klantenservice. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Dikke vette 1 voor jullie. Heb er een dagtaak aan gehad om jullie te bereiken waarop nog geen eens excuses is gemaakt. Zodra ik kan, stap ik over