Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Als nieuwe klant al 4 dagen zonder internet en tv. De overstap service meld dat er geen onderbreking zou zijn in de dienstverlening tijdens de overstap. De monteurs riepen dat het voor 17 uur geregeld zou worden. de telefoniste zei om 16 uur dat het waarschijnlijk maandag zou worden, en de medewerker op maandag zegt van de week. Er word nu bij ons thuis gewerkt zonder internet van T-mobile.
De medewerker van vandaag deed voorkomen dat dit een normale gang van zaken was en dat ik me niet druk moest maken want dat lost het probleem niet op. Ik heb heel veel spijt van mijn beslissing om naar deze onvriendelijke partij over te stappen.
Werd volgende dag al afgesloten terwijl contract nog maand had moeten doorlopen. Personeel veel te joviaal, slecht geinformeerd, vertellen doodleuk dat ze probleem niet kunnen oplossen. En sturen ook nog eens verkeerde email met terugstuur gegevens. Voor enige vorm van service moet je niet bij T-Mobile zijn!
Veelal onkundige medewerkers en sommige zeer onbeschoft.
Krijg bij ieder telefoontje een ander advies.
Problemen worden niet opgelost, maar door, of afgeschoven.
Opstartproblemen met haperend Internet (en dus ook tv) na ongeveer 1 maand deed het internet het. Diverse redenen aangevoerd door T-mobile. Tussendoor nog diverse malen de modem opnieuw moeten opstarten omdat het weer haperde. Nu weer het probleem waarbij het internet (en dus ook de tv) het helemaal niet meer doet. Ik stap over nadat we een jaar lang ellende hebben gekend.
T-mobile heeft een deurwaarder gestuurd naar een familielid die al 9 maanden overleden is. Het frappante is dat de erven geld te goed hebben. Ja , natuurlijk is het Bos incasso die zich voor dat karretje laatplaatsen. Men mag verwachten dat er niet als een blind paard een dreigbrief de deur uitgaat. Niet zo bij Bos incasso. Niks controleren maar eerst incasseren. Het verdriet dat de familie hier kennelijk doelbewust wordt aangedaan kan noch BOS incasso noch T-Mobile wat schelen. Poen.! Ook al ben je dood.Poen! Betalen zul je! Poen. Dat is dus Bos incasso en T-Mobile. Kotswaardig!
Ze beiden geen goede service aan. We hebben 2 weken zonder internet gezeten omdat ze te beroerd waren en zelf iets aan te doen, een ander iemand heeft t gefixt. Wl het personeel is slecht geïnformeerd elke keer als je ze spreekt zijn de regels weer veranderd en was dat al een jaar zo
Nieuwe modem gekregen:werkt niet. Na vele malen telefonisch contact met incapabele medewerkers en het te moeten doen met een hotspot op mn mobiel voor nog een klein beetje internet, is het na 3 weken nog steeds niet duidelijk wanneer ik geholpen ga worden. Logisch dus dat ik ga overstappen naar een andere provider. Ben er zo klaar mee.
Vreselijk bereik en kan nog geen gesprek van 3 minuten voeren zonder dat de verbinding verbroken wordt.
Als je dan wil overstappen mag dat niet want ze willen eerst onderzoeken waar dat vandaan komt .
We zijn een week verder en volgens hij is het opgelost dus niet en we mogen nog niet overstappen
?
Zit al 4 dagen te wachten op nieuw modem wel heel snel een enquête
Hoe groot is de kans dat u t-mobile aanbeveelt bij vrienden
Wat denk je zelluf. Duhhh
Ik zou op de 25e internet moeten hebben. Neem ik zaterdag de 27e contact op wanneer ik het zou moeten krijgen. Krijg ik te horen begin volgende week. Bel ik vandaag op de 30e, is mijn bestelling nog niet eens goed verwerkt.
4 weken geleden overgestapt naar T mobile. Helaas waren ze vergeten om via guidion de gegevens van mij door te geven voor installatie. Zelf gebelt paar dagen geleden en een afspraak gemaakt. Beloofd werd in het pakket met prio te versturen. Ondertussen al 7 x gebeld. De een zegt dat het al bij de post is en de andere hangt een smoesje op van ander magazijn. Ondertussen nog een dag voor de deadline en nog steeds geen bericht. Veel in de wacht gezet en de telefoon van Guidion werd na 20 minuten wachten afgebroken. Met elkaar uren aan te telefoon gehangen en je mag alleen contact hebben met de agents en een onnozele chat
Drama gewoon.
Na een paar maanden twijfelen toch een prepaid abonnement gekocht voor de reis naar Zweden. Het abonnement hield in bellen 120 minuten in de eu en 7000mb ook in de eu. Op weg weer met de boot van Trelleborg naar Rostock Duitsland een belletje gepleegd om 15:52 en 16:01. Om 17:26 ontvang ik een sms van T-mobile met uw bent in Duitsland uw kunt hier gebruik maken van uw bundel. Om 18:56 ontvang ik een sms met uw bevindt zich aan boord let op hogere kosten. jammer dat de sms'jes later binnenkomen en dat je net voor een paar vierkante meter waar je vaart wel kosten betaald en een paar meter verder niet. jammer dat ik dan voor een gesprek van 18;10 57,96 mag neerleggen terwijl T-Mobile mij geen sms heeft gestuurd. Moet ik dan weten per meter wat wel en niet maritiem gebied is? In totaal 5 keer met de klantenservice gebeld en steeds ligt het probleem bij mij is had het moeten weten en ik kon de schuld niet bij hun neerleggen. T-Mobile ga je schamen en zoek met je klanten naar een oplossing!
Beste T-mobile,
Bij deze wil ik graag mijn extreme ongenoegen uiten over jullie service. Ik zou het in het kort willen vertellen, maar deze verschrikking duurt zo lang dat er een boekwerk aan reviews aan te pas zouden moeten komen.
Al enige tijd heb ik van jullie tv en internet mogen genieten tot het moment dat wij besloten te verhuizen. Zoals iedereen weet duurt het vaak even voordat je in een nieuwe woning je internet op orde hebt. Daarmee koos ik er ook voor om ruim 4 weken voor de verhuizing alvast het geheel in werking te stellen. Echter, ruim 9 weken, 15-20 telefoontjes, 6 werkorders en meerdere garanties later zit ik momenteel thuis met. je raad het al. nog steeds geen internet.
Het is vrij frappant dat ik als gebruiker mijn eigen retentie moet verrichten om jullie klant te mogen blijven. Het concept werkt goed, want als je er eenmaal een behoorlijk aantal weken in zit mag je verwachten dat er keerpunt komt waarbij iets zo simpel als internet dan daadwerkelijk toch geleverd wordt. Toch blijf de teleurstelling met de keer groter worden. Herhaaldelijk blijven zeer vriendelijke medewerkers van jullie klantenservice mij garanderen dat de backoffice met spoed de werkopdracht zouden bekijken en uit zouden zetten bij Guidion. Na meedere afspraken was er licht aan de horizon en kwam een monteur langs. Echter, bleek het pakket wat was verstuurd toch te laat verstuurd te zijn en een dag later te worden geleverd dan de monteur langs zou komen. De desbetreffende ochtend dat er een monteur zou komen werd er een uur voordat de afspraak plaats vond aangegeven "mocht de doos er niet zijn, neem dan contact op". Dat is nogal een kort tijdsbestek om enige aanpassingen door te voeren vind je niet?
Na de eerste afspraak bleek dat er herhaaldelijk een belofte werd gedaan dat er een nieuwe werkorder uit werd gezet, maar helaas was het daadwerkelijk uitzetten van de order met regelmaat niet gelukt. Nu zit ik ruim 8-9 weken zonder internet waarbij ik zelf als klant achter jullie diensten aan moet zitten. Ik begin haast te denken dat jullie ethos schrijft dat ik blij moet zijn jullie klant te mogen zijn ipv dat ik als klant wordt gewaardeerd. Een vrij aparte bedrijfsvoering.
Nu ben ik geen voorstander van reviews schrijven, maar bij deze zijn jullie de eerste partij waarbij ik toch overstag ga. Mocht ik jullie kunnen beoordelen tussen 1-5 sterren dan krijgen jullie van mij een dikke -5 sterren. Sterker nog een ster zou een te positieve vorm van beschrijven zijn voor de verschrikkelijke diensten die jullie aanbieden.
Ik kan iedereen aanbevelen gebruik te maken van T-mobile als alles in kan en kruiken is maar zodra je verhuist vlucht alsjeblieft van deze verschrikkelijke partij.
Beste t-mobile, kunnen wij in 2020 toch nog internet van jullie verwachten of moet ik dan toch overstappen naar een andere maatschappij?
Een goed weekend nog!
Op de dag dat ik bij t-mobile mijn thuis abonnement opgezegd had, werd ik afgesloten terwijl dat normaal gesproken nog een maand had moeten doorlopen. Daar sturen ze me dus nu ook een rekening voor. In deze corona tijd, werk ik van huis maar kan nu geen google meets organiseren met studenten omdat de hotspot van mijn mobiel dat niet ondersteunt.
T-mobile laat me elke 7 dagen een half uurtje aan de lijn hangen om een door hun aangeboden voucher van unlimited internet te krijgen, maar ik heb dus geen televisie, en flauwekul-internet.
Veel andere bedrijven zijn er al achter dat je voor klantenbinding iets moet doen - niet t-mobile, oftewel kpn. ‘daar doen wij niet aan’.
Maar wel rekeningen sturen met dreigementen voor boetes als je niet betaalt.
Ga in hemelsnaam met een andere provider in zee en niet kpn of t-mobile.
Keer op keer wordt er beloofd bij de klantenservice dat het voor elkaar komt; niet dus
-kapotte apparatuur bij ontvangst; wordt niet geregistreerd bij terugname-> €90 euro
-afstand bedieningen stuk
-credit nota's worden niet terugbetaald
etc etc
ik ben ze goed zat maar zal het contract moeten uitzitten
Heel vaak storing.
Liefst geen t mobile.
Nog niet zo lang geleden naar t-mobile overgestapt.maar al erg veel spijt .tv beeld hapert .blokjes om de paar minuten , soms secondenlang .geluid hapert dan ook .
Een serie bekijken op videoland gaat met vertraagde en/ of schokkerige beelden .
Ik denk zo gauw ik kan weer over te stappen naar andere provider.maar wie is er wel goed? Alleen xs4all?
Ik baal.
Ik ben zwaar afgezet in de winkel. Er werd met mij een bedrag afgesproken van rond de 35 euro voor mijn mobiele abonnement(nog een aantal keer gedubbelcheckt). Eerste factuur komt binnen. 54 euro. Ik had hier een raar gevoel bij dus ik probeer in te loggen op mijn T-mobile account. "Op dit moment kan je niet inloggen met deze account." Raar, maar ik heb nu geen zin om te bellen en het zouden zomaar de aansluitingskosten zijn. 2e en 3e maand had ik andere dingen te doen dan elk factuurtje dat binnenkomt te dubbelchecken. Nu de 4e maand zie ik dat het nog steeds 54 euro is en dat ik ook nog steeds niet kan inloggen op mijn account. Ik bel de klantensercive op om weer te kunnen inloggen op mijn account. Ik kreeg geen goede verklaring waarom ik niet kon inloggen en kreeg uiteindelijk een tijdelijke gebruikersnaam die ik later weer terug kon veranderen naar mijn oude gebruikersnaam (dit kon uiteindelijk niet.). Terwijl ik op mijn account kijk zie ik dat alle beloofde kortingen uitstaan. Ik weer bellen om mijn te veel betaalde geld terug te krijgen. Het eerste telefoontje neemt een aardige vrouw op en probeert mij te helpen. ze zegt dat het langer gaat duren dan normaal en dat ze mij die dag nog zou terug bellen. Niet gebeurd, De dag erna bel ik weer en krijg ik te horen dat ze mij maximaal 1/4e deel kunnen terugbetalen van wat ik te veel heb betaald.(had u maar eerder moeten bellen). walgelijke trollen bij T-mobile
Ze zouden het abonnement aanpassen. We zouden een vaar bedrag ad 65 euro betalen. Weer was de rekening hoger. Ook kregen we nog geld terug dat zou verrekend worden met deze maand. Dat is ook niet gebeurt. Ik ben woedend.
Ga proberen van het contract af te komen en dan over op KPN
Vanaf de eerste dag niets anders dan problemen. Van te voren gevraagd of de aansluiting naar de tv mogelijk is met een powerkabel. Mijnheer geen enkel probleem. Nou doe mij dan maar een abbonementje. Nu zit ik iedere dag bij mijn buurman als ik echt iets wil bekijken. Bij problemen zijn ze niet thuis en bieden dan ook geen enkele steun, wanneer je belt kom je in de wacht met een aantal onnozele vragen. En voordat je het weet ben je zes euro lichter. T-mobile is euromobile geworden. Oh ja de problemen zitten in jouw eigen powerkabel denken wij. Grappig want toen ik belde werkte ik met een utp kabel. Helpdesk niet meer bellen is mijn advies, gewoon overstappen!