Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Slechte klantenservice. Had eerst het gevoel dat ze me in de maling namen. 6 verschillende medewerkers gesproken, 5 daarvan zijn allemaal hun belofte niet nagekomen. Ben continu vriendelijk geweest en bijna smekend gevraagd om het op te lossen. Nu is het belangrijkste opgelost alleen de beloofde korting en het terugbellen… Uiteraard hebben ze dat NIET gedaan, ik zei nog ik ga er niet vanuit dat je dit gaat doen. Nee u kunt me vertrouwen ik ga u terugbellen. Grappenmakers zijn het! Advies: Geef die medewerkers een training en cursus empathie. Meer salaris misschien, gaan ze iets harder van werken?
Bij het afsluiten van een nieuw abonnement zijn mij door de een verkoopmedewerker 3 wifiboosters beloofd.
Na veel moeite zou het de verkoopmedewerker gelukt zijn om ze te regelen.
Helaas gaf Ziggo niet thuis en leverden de boosters niet. Na 7 maanden is niet gelukt, terwijl het ze door twee medewerkers van Ziggo toegezegd waren.
Ziggo neemt klachten niet serieus en ook niet als je al 20 jaar klant bent.
Beste Ziggo: Zo kan je je klanten ook kwijt raken.
Ik ben waarschijnlijk nummer 8.345.299 of iets in die orde van grootte maar Ziggo is echt KUT. Je belt ze op, ze proberen het op te lossen en vervolgens beloven ze terug te bellen wat niet gedaan wordt.
Ziggo directie, in het onwaarschijnlijke geval dat je dit leest: je veel te hoge salaris is volledig ongeplaatst en je zou je moeten schamen voor je kutbedrijf, met kutservice. Maar je mentaliteit zal wel zo zijn dat je er helemaal niks om geeft.
Ben al sinds ik thuis werk (maart 2020) steeds opnieuw met ziggo aan het bellen over de belabberde wifi thuis, na 3 monteurs afspraken (waarbij de laatste de rommel van de eerdere monteur opgelost heeft) kreeg ik een rekening en advies om alles bekabeld aan te sluiten. Op hun advies alles bekabeld middels een acces point op de slaapkamer en kabels naar mijn werk telefoon en playstation van mijn zoon. Nu nog steeds super slechte wifi in het hele huis en het acces point dat ik door ziggo heb laten installeren doet het ook niet waardoor ik niet bereikbaar ben voor mijn werk. Zigoo gebeld en na 35 minuten is het advies toch een monteur langs sturen. Echter dat kan pas woensdag. Dus ik kan aan mijn baas uitleggen waarom ik niet bereikbaar ben tot woensdag? Je kunt ook zelf een nieuw acces point kopen was de briljante tip van de helpdesk van ziggo. Nou top oplossing. Ook mijn vraag voor die 3 wifi boosters waar ze steeds mee adverteren ja die kun je huren! Ziggo maakt nog steeds reclame met overal in huis razendsnelle wifi maar dit maken ze helemaal niet waar. Denk dat ziggo hier eens op aangesproken moet worden, ze beloven dingen die ze niet waar maken.
Deze week al 4 keer zonder internet gezeten. Heb internet Max, betaal dus penning 16. Snelheid word goed gehaald als het internet het doet.
Ik ben zeer onstemt over de methode van werken van Ziggo.
Slechte WiFi bereik in mijn huis.
Al geruime tijd. Ik heb een aantal keer gereclameerd. Ik heb hun WiFi versterkers via de electra kabel. Werkt niet goed.
Ik zou meermalen terug gebeld worden.
Is niet gebeurd. Op mijn berichten reageren ze dat ze het stappenplan met mij willen doornemen. En hie ze dat willen doen en wanneer, ontbreekt in hun bericht.
Ik heb lastst weer eens gebeld en de mevrouw aan de lijn wilt mij WiFi boosters verkopen.
Nou, ik ben er klaar mee.
Ik wil een oplossing. Maar die krijg ik als ik er voor betaal, zei ze.
Ik verlies mijn tijd en geduld.
Want mij is door Ziggo beloofd, een goed functionerende WiFi verbinding. Garantie van Ziggo.
Echter, de belofte wordt niet waar gemaakt.
De digitale radio tuner daar van valt regel matig het sin jaal van weg?
Mijn buurvrouw kreeg een wifibooster opgestuurd ivm slecht wifi. Daar ik met hetzelfde probleem zit, dit ook aangevraagd, moest eerst een monteur komen en dan kon ik de booster kopen.nou Ziggo dacht het niet dus doei, zo behandel je klanten van meer dan over 30 jaar afnemer te zijn niet
Ik belde over slechte wifi, ze bieden me gratis de 3 Boosters aan maar deze staan toch op de rekening. Krijg nieuwe Mediabox omdat de oude verouderd is en nu hebben ze mijn abonnement veranderd en kan ik niet meer terugkijken. Na gebeld te hebben kreeg ik als antwoord oh foutje u bent een oude klant ik herstel het, nooit herstelt! Geprobeerd via de chat het alsnog te krijgen toen kreeg ik als antwoord dan zegt u toch u abonnement op, dit heb ik opgeslagen en uitgeprint.
Kreeg nieuwe kabels en een een nieuwe splitser toegestuurd omdat deze ook verouderd waren, kwamen ze achter nadat ik van alles moest fotograferen
Ga het zelf maar allemaal regelen, te gek voor woorden Ziggo laat alles verouderen en scheept je af met ga maar lekker knutselen
Voel me bedrogen door Zggo
Ziggo go werkt nooit naar behoren. Ben je alleen thuis en zit je naast het modem krijg je nog een tekst in beeld dat de internet snelheid slecht is. Ziggo casten naar een tv is al helemaal niet te doen, ook niet na aanschaf wifi booster die een nieuwe klant gratis krijgt een waar een trouwe klant (meer dan 20 jaar) 100 euro voor moet betalen. Ook ik kan niet wachten tot de glasvezel er is.
Stelletje kleuters zijn tot niets in staat. het is fout op fout op fout op fout.
ben aan mijn 4e mediabox bezig
goed dat f1 weg gaat. dus ga ik ook maar
Geen enkel probleem met Ziggo. Wel zelf wat aanpassingen gedaan
Zojuist gebeld door Ziggo zgn met een tevredenheidsonderzoek. Toen ik vertelde dat voor mij de weg open lag om verder te gaan kijken dan Ziggo nu het contract met de F1 gaat stoppen stopte het onderzoek. Als dank voor de medewerking bieden ze je een gratis verdubbeling aan van internetsnelheid. Bij een beetje doorvragen blijkt dat je zelf dit op tijd moet gaan stoppen omdat je anders in een automatische verhoging van 6 euro terecht komt. Maar bovenal blijkt dat er er ineens een nieuw jaar contract aan vast zit waar je dan aan vast zit. Enigzins een misleidend aanbod? Wat mij betreft geen transparante manier van zaken doen. Let op mensen!
Ik huur een film om van reclame bevrijd te zijn zodat ik de film zonder irritante onderbreking, krijg tot mijn grote irritatie plotseling reclameblok, kan ook niet geskipt worden, is niet toegestaan, dus ik betaal nu voor reclame, dubbel genaaid door ZiggoZooitje
Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.
Ziggo gaat de digitale radio afsluiten en over op volledig digitaal.
Hierbij bieden ze de mogelijkheid om een kabeltje beschikbaar te stellen waarbij je diverse populaire zenders niet meer kunt ontvangen.
Of je moet je tv aanzetten om je radio zenders aan te zetten/besturen dus extra energie verbruik.
Of je moet zelf een digitale radio ontvangst box kopen om je eigen (dure) apparatuur te kunnen blijven gebruiken voor 50,00 Euro.
Na een ochtend communiceren met Ziggo hebben ze liever dat je als klant opzegt dan dat ze de box kosteloos beschikbaar stellen.
Teleurstellende actie van Ziggo
Jaren tevreden klant geweest.
Maar het laatste jaar veel storingen gehad en nu ook nog eens een dubbel betaalde factuur welke niet gecreditreerd wordt icm het stoppen van de F1 en slechte hulp via de chat waar ze je gewoon uitlaggen heb ik besloten er een punt achter te zetten.
Wifi is continu slecht, valt steeds uit, moet elke dag opnieuw verbinding maken als ik mijn TV en playstation aan doe, mijn denon set kan een half jaar later nog steeds geen verbinding maken met de wifi.
Het enige wat ik te horen krijg is dat ik wifi booster moet kopen. Waarom heb ik wifi boosters nodig als de router letterlijk naast al m'n apparatuur staat?
Dit probleem doet zich voor vanaf dag 1 dat ik bij ziggo ben. Zodra mijn contract afloopt ben ik weg. Absolute spijt dat ik ooit naar dit slecht bedrijf ben overgestapt. Vorige was misschien een stuk trager, maar het viel in 5 jaar tijd letterlijk NOOIT uit. Geen 1 probleem. Ziggo claimt de grootste en beste te zijn maar ze behandelen hun klanten als straatvuil.
10 keer verbroken tot ik iemand kon spreken en mij was erg snel uitgelegd hoe en wat. Internet verder erg goed
7 keer telefonisch contact gehad waarvan drie keer de verbinding werd verbroken! terug gebeld? nee!
Ik sluit alles over naar kpn want dit is te zot voor woorden!