Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb een alles in een pakket bij Ziggo met een internet snelheid van 200 mb. Helaas zit ik gemiddelt nog niet op15 mb. Eesrt een gratis monteutgeweest. Het lag volgens hem aan de laptop. Deze heb ik na laten kijken maar mn laptop zou 100mb 2.4 g vlot aam moeten kunnen. Weer gebeld met Ziggo. Ze zouden weer een monteur sturen. Deze kwam en vertelde mij dat ik zijn uren wel moest betalen. Ik heb de screenshots getoond van 2 mb als minimum downl. Tot 20 mb als max download snelheid. Hij heeft hierover met ziggo gebeld. Maar deze konden niets doen. Ik moest de monteur betalen als hij de werkzaamheden zou starten. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt omdat ik er van uit kon gaan minstens € 80 kwijt zou zijn. Er rest mij dus niets anders dan mn abonement per direct op te zeggen, omdat ik nog beter via de oude telefoonlijn kan internetten. Dat was vaak sneller.
Internet valt weg, bij de klantenservice hoor je altijd hetzelfde " heb je de router al eens aan en uit gezet"
Na nieuwe app werkt de ziggo go app totaal niet meer wisselende beelden geluid bij verkeerde beelden films worden door elkaar gehaald vaak opnieuw laden stilstaand beeld gewoon klote
Klantenservice ervaring is wisselend
Sinds 2016 klant bij ziggo ( zakelijk ) en heb nog nooit wat te klagen gehad! Service bij de klantenservice is ruim voldoende. Begin 2016 ben ik door een ziggo monteur kostenloos aangesloten op het netwerk. Vriendelijke monteur heeft de bekabeling in mijn huis gerealiseerd en alles werkt top! Kan niet begrijpen waarom mensen zo negatief over dit bedrijf zijn. 9 van de 10 klachten die ik hier terug lees is niet ziggo’s probleem maar de domme naïviteit van de consumenten.
Thuis heb ik Ziggo en ik heb er erg slechte ervaringen mee. 9/10 keer doet de wifi het niet. Het personeel zelf doet er niks aan en zegt alleen dat wij kabels moeten vervangen. Dit hebben wij al 100 keer gedaan, maar het werkt niet. Een tijd terug was de wifi echt perfect! Maar het laatste jaar is het een drama. Ook heeft Ziggo vaak storingen.
4 keer monteur geweest, s middags en s avonds laat het zelfde verhaal,storings vanwege ziggo , alleen NOP1,2,3, werken en sommige analog, hd en digitaal totaal weg of niet beschikbaar!? heb sinds juni 2017 al drie monteurs in huis gehad, nieuwe versterker er bij moeten betalen, eindeloze kosten om ziggo te bellen via 900 nummer, wachten en wachten voor klantenservice, soms kwartier lang wachten, krijg je antwoord en dan word er opgehangen. Domme,onbeschofte leugenaars die geld verdienen aan wat(?) oplichterij in de wereld van technology! Ik heb gezegt ik stuur de zooi terug, "nee meneer u heeft contract tot juni 2018!" Dan denk ik; contract voor wat? iets wat ik maandelijks betaal,sinds juni 500+ euro + plus mobiel kosten voor iets dat niet werkt! Schandeloos en vies hoe een bedrijf zo met met mensen omgaat!
Ik ga elke zaterdag naar ali's snackbar en hij heeft ziggo internet, het is nooit goed en laatst toen we een overval gingen plannen konden we niet eens de locatie doorsturen. beetje vreemd.
Storing gemeld, onbeschoft behandeld , en uiteindelijk 3 dagen moeten wachten tot dat het gerepareerd werd. Terwijl de eerste medewerker mij verzekerde dat er dezelfde dag nog iemand langs zou komen. Ze nemen de klanten niet serieus, en zijn te groot elke keer dat je belt kan je het hele verhaal vertellen en dat wekt irritatie en elke keer wordt er een ander verhaal verteld. Dan krijg je vervolgens een beoordeling lijst over de monteur, laat dit nu de enige zijn die het werk wel netjes en beleefd volbrengt. Ik zie liever de beoordelingslijst over de medewerkers intern bij ziggo! Deze verdienen een dikke 1
In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Overstappen naar ander pakket ho maar sluiten alles af en na twee dagen hetzelfde pakket, wat denk je het pakket wat aangeboden kon niet.
En dan ben al vanaf begin klant van vroegere UPC nieuwe klanten krijgen hoge kortingen bestaande klanten (ruim 25 jaar) krijgen helemaal niets.
Een eersteklas klote bedrijf
Laat je niets telefonisch aanbieden daar zijn ze zeer goed in zeker de overstap naar zakelijk maar in de praktijk is het dus anders, extra zenderpakket kwijt zou deze gewoon behouden, wifi werkte voor de overstap goed maar na de overstap naar zakelijk 1 jaar met de elende gezeten. Op advies van ziggo een wifibooster aangekocht maar na 2 bezoeken van een monteur bleek deze dus te storen en kreeg het advies deze retour te sturen gezien het totaal niet werkte echter waren de 30 dagen voorbij waarbij ze dus aangeven niets voor je te kunnen doen en je gewoon je geld kwijt bent en dat terwijl je al zo lang klant bent. Goede tip voor een ieder trap niet in de verkooppraatjes en kies een goede provider (dus geen ziggo) ze krijgen 5 sterren voor alle beloftes maar als je eenmaal klant bent krijgen ze van mij een 1 wat eigenlijk nig teveel is.
Ik belde 5 minuten geleden met zo'n trut van de klantenservice van Ziggo. Het ging over mijn vriendin. Ze gaat een nieuwe tv kopen en wilde de hulp van een monteur van Ziggo. Ze liet me niet eens uitpraten en begon gelijk over de prijs en dat dit een hoge uitzondering zou betekenen. Bullshit! Mijn vriendin is al jaren cliënt van Ziggo en heeft eigenlijk nooit iets extra's gehad of geclaimd. Betaalt altijd keurig haar abonnement. Ze wilden niets voor haar doen!
Wat een baggerbedrijf is Ziggo toch! Onsympathieke honden. Wat ben ik blij dat ik KPN heb. Ik zal mijn vriendin aanraden direct over te stappen naar KPN.
Bij opname en daarna afspelen bevriest het beeld vaak. Software is Van dertig jaar geleden. Wordt tijd voor een nieuwe horizon box.
Ik heb sinds november een abonnement genomen . Sinds die tijd heb ik alleen maar problemen gehad . Ze beloven dingen die ze niet na kunnen komen . Ik kreeg de 1e half jaar het pakket wat ik koos voor 35 euro waar ook een extra zender pakket bij zat zoals ziggo xl .hbo en andere extra zenders . Na verschillende keren te hebben gebeld had ik eindelijk mijn zenders . Nu kwam mijn 1e factuur binnen en werd er al veel te veel in rekening gebracht. Na weer te hebben gebeld moest mijn ziggo xl voor 24 afgesloten worden om alles in orde te kunnen maken . Nu 6 dagen verder kan ik nog steeds dat pakket niet aan, wat super jammer is omdat ik een mooie spannende serie aan het kijken was die nu er bijna afgegooid word . Dus super balen. Maar waar ik nog meer van baal is dat ik wel 12 x gebeld heb en vaak nog eens 24 uur moest wachten voor ik er weer op zou kunnen . Ook heb ik iedere x iemand anders aan de lijn gehad die allemaal iets anders zeggen en mij beloven dat ik zo weer verder kon kijken . Niemand weet niks dus vind ik het schandalig hoe je word behandeld en voorgelogen word . Wel hebben ze mij een tegemoetkoming gegeven das mooi maar had liever gewoon lekker verder kunnen kijken . Mijn ervaring als nieuwe klant .zal ik het nog netjes uitdrukken .is dat ik nu al spijt heb dat ik daar een contract heb genomen en wacht het nog 1 dag af anders stap ik echt over . Je wilt toch goeie internet en tv hebben daar betalen we genoeg voor . Heeft iemand hier ook ervaringen mee ?
Al een hele dag zonder internet. Ziggo heeft het modem gedeactiveerd. Ze zeggen dat ze 2 weken geleden een nieuw modem hebben geplaatst. Waar dan? Buiten? Al zeker 10 keer gebeld. Er wordt aan gewerkt. Afsluiten gaat snel. Maar aansluiten ho maar. Wel eind van de maand netjes betalen. Anders wordt het afgesloten. Gauw op zoek naar een andere provider. Nooit meer Ziggo
Ik heb me in eerste instantie vreselijk kwaad moeten maken bij de Ziggo klantenservice, hoe zij mijn 72 jarige moeder behandelden. Ze wilde overstappen naar Ziggo, maar er was veel onduidelijkheid over de bekabeling in haar appartementcomplex. Op het dieptepunt zat mijn moeder 3 weken zonder enig digitaal of analoog signaal. Wel werden er allerlei mails gestuurd door Ziggo. Ik heb veel (onredelijke) eisen gesteld, verschillende medewerkers zijn mij altijd keurig te woord blijven bestaan. Ze bleven mijn klachten erkennen, deden hun best om toch zaken uit te zoeken/te regelen. Uiteindelijk heb ik toch een stappenplan met Ziggo kunnen uitzetten met hele strakke voorwaarden. Uiteindelijk hebben ze hun service waar kunnen maken. Keurig monteurs, uiteindelijk probleem in 2 monteursdagen opgelost. En hier mijn grootste waardering: een tegemoetkoming in de kosten en een excuses-boeket voor mijn moeder van Ziggo. Hier werd ik alsnog heel vrolijk van. Ik schaamde me voor mijn boze klacht-gedrag, daarom hierbij mijn rectificatie: Ziggo Bedankt. Overigens: geen enkele signaalproblemen bij mijn moeder op het appartementencomplex, alles werkt prima!
Heb ziggo tv en internet, snelheid van internet wisselt enorm. TV kijken werkt niet zoals ze beweren. Kan alleen tv kijken via de kabel. De ziggo go app zit vol met buggs. Programna pauzeren betekend helemaal opnieuw kijken altijd een fout melding na pauze. Heb een replay tv abbo maar ook dat werkt lang niet altijd. Programma is niet beschikbaar of je bent hier een replay tv abbo voor nidig komt regelmatig voor bij. Dan de klanten service. jezus wat een achterlijk volk. Ze willen gewoon niet of moeten het iq van een goud vis hebben, kan niet anders. Ook is er een gratis service nummer, jammer dat je daar alleen maar te horen krijgt dat wegens werkzaamheden de klantenservice niet berijkbaar is. Ik heb t opgegeven en stap zsm over. NEEM GEEN ZIGGO!
In juni sluit ik een contract af voor een jaar met Ziggo ik neem een horizon voor in de woonkamer en een mini horizon voor de slaapkamer. En stuur de oude HUMAX van de slaapkamer retour. Een half jaar later krijg ik een mail we hebben niks ontvangen of ik even een bewijs wil leveren dat ik de HUMAX opgestuurd heb. Wat een waardeloze slechte service. Na 20 jaar Ziggo dan toch maar opzeggen
Sorry dat ik zo begin maar ik heb er geen andere meer woorden voor. De 17e heb ik een monteur laten komen omdat de extra tv-box niet aan te sluiten was. Volgens de gebruiksaanwijzing van ziggo kon dat via wifi, DAT KAN HELEMAAL NIET, mits het apparaat in het zelfde vertrek staat. Dus de hele boel ontregeld, xl box naar z'n moer. Gaat die monteur die box "swappen" is er een storing bij ziggo waardoor de installatie niet kan worden afgemaakt, AFGEMAAKT? hij was er nog niet eens mee begonnen. Maar het zou een makkie zijn om het zelf te voltooien, nou niet dus dat ding geeft allerlei faoutcodes waar ik geen moer mee kan. Als het allemaal zo makkelijk was had ik het allemaal wel zelf gedaan en ga ik niet 4 dagen op een monteur wachten. Kortom ik ben nu nog verder heen dan dat ik al was. Godverdommese kutzooi bij die ziggo. Nu kan ik alleen accepteren dat er pas over WEER 2 dagen een monteur komt om het probleem op te lossen. Ik garandeer je dat die echt NIET weggaat voordat alles werkt, al gaat het een hele dag duren, dat kan me nu geen moer meer verrotten. Ik ben nooit zo als nu, maar ze hebben me nu waar ze me niet graag zien, en alle vriendelijkheid is bij mij over boord. Dan heb ik zo'n achterlijk wicht uit Limburg aan de telefoon die mij zou doorverbinden met de klachten afdeling, nee wat doet die kut, die gaat zelf met de klachten afdeling bellen i.p.v. mij door te verbinden en dan tegen mij zeggen dat ze niets kunnen doen, maar mijn klacht aannemen gaan ze, dat kan ik je wel vertellen. M'n klote dat ze iets gaan doen, en dit gaat heel dik, vet gecompenseerd worden, want dit accepteer ik absoluut niet. We hebben net met Gideon gebeld (waarvan dat wicht mij probeerde wijs te maken dat zij niet direct met Gideon kunnen bellen), die vinden het belachelijk dat een wereldbedrijf als ziggo (met zo'n 300.000.000 klanten wereldwijd) zo met hun klanten omgaat, maar helaas was de ingeplande afspraak door ziggo gedaan dus bij Gideon konden ze niets hier over terug vinden, anders hadden zij het zelf nu zelf opgelost, want ook deze man zei, zo ga je niet met klanten om, Jezus wat een ongelooflijk kut bedrijf met een service van lik me hol. Nu weet ik van deze monteur dat ziggo ±500 monteurs heeft rijden, maar niet allemaal tegelijk, dus ze kunnen makkelijk, door hun fout en niet de mijne, een andere monteur sturen. Ik ga mijn beklag ook doen bij de consumentenbond, ziggo zal hier niet wakker van liggen, maar mogelijk wel als dit door hun toedoen klanten gaat kosten. Hier is het laatste woord nog niet over uitgesproken.