Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb een zakelijk abonnement bij Ziggo. Mijn telefonie gaat via VOIP. Weliswaar niet bij Ziggo, maar bij XS4All, wat een dochteronderneming van KPN is.
Om een lang verhaal kort te maken:
In ons buitengebied is internet via KPN bedrijfsmatig een slechte keuze. Wil je een hogere internetsnelheid dan moet je naar Ziggo overstappen. Ziggo heeft hier het alleenrecht.
Sinds april 2014 hebben wij Ziggo.
En sindsdien iedere keer ellende. Dan is er weer geen verbinding, dan weer geen telefoon, dan weer geen televisie... En natuurlijk ligt het volgens de kinderen die je vervolgens aan de telefoon krijgt, altijd aan de bekabeling binnenshuis, want nee, Ziggo heeft perfect materiaal en daar kan het niet aan liggen.
Dat een monteur van Ziggo alles bij ons heeft aangelegd is voor 'dat kind' geen garantie dat alles goed is. Immers, wij zitten in een buiten gebied en ja, wij zullen vast over de muizen en ongedierte struikelen! Die vreten alles kapot.
Er wordt een nieuwe kabel gestuurd. Of het zo sneller zou gaan... Nee, mevrouw, het gaat niet beter.
O... dan zullen de muizen daar toch...
Laat maar. Hier word ik zo ontzettend moet van.
Ik ben van HN. Over gegaan naar Ziggo mobiel.
Nu kan ik niet meer gebeld worden en ze weten zoo ook geen oplossing. Ik zou zeggen ga er niet bij.
supergoede service bij een storing, zeer tevreden!
Beloven terug te bellen maar helaas!
ik had gewoon 10 min gewacht om een 360p youtube filmpje het filmpje duurde 1 min maar 11 min dankzei ziggo
Na jarenlange ellende met UPC, heb wel tien verschillende monteurs over de vloer gehad, zijn we overgestapt op glasvezel van Telfort. In één jaar slechts tweemaal een kleine storing gehad, de eerste was landelijk en duurde een halve dag, de tweede werd veroorzaakt door een kapotte stroomadapter. Haal op 5% na de beloofde snelheden.
Ooit was ik klant bij ziggo, toen ging ik weg en kreeg ik als service mijn mail account voor 3 maanden nog onder beheer om alles goed om te leiden.
Nu een jaar later in mijn mail account nog actief, maar is mijn password gekraakt.
Verstuurt nu spam en kan bij mijn persoonsgegevens.
Ik kan geen wachtwoord resetten, en ziggo weigert, want ik ben geen klant meer.
Ondertussen weet ik dit 3 maanden en heb regelmatig contact met iemand van ziggo die het heel erg vind, maar verder niks er aan gaat doen.
Wat een ramp.
Vaste telefonie ligt er uit
Internet ligt eruit
Wifi ligt eruit
Oplossing Ziggo: wij kunnen over een week een monteur voor u inplannen.
De ramp heet ziggo!
Wat zijn ze goed bezig bij ziggo. Wordt lachen straks met vodafone erbij.
Mijn ervaring met ziggo is heel slecht. Ze hebben veels te vaak storingen en die duren meestal ook heel lang.
Ik heb sinds 3 weken de Horizon box plus 2 'extra' boxen.
Diverse problemen met de extra boxen gehad maar paar kunnen oplossen. Voor wie er wat aan heeft - diverse tips staan uiteraard ook al op andere sites, want het is een geweldig stabiel product :(
1) afstandsbediening niet te koppelen: opgelost door software upgrade van extra box (uitschakelen, 5 minuten wachten, met ethernet kabel aan hoofdbox koppelen, aanzetten en tegelijk op extra box de aan/uitknop 'ingetoetst' houden tot eerste start menu weg is, dan loslaten en wachten tot hij klaar is met update, dan afstandsbediening koppelen volgens boekje.
2) geen connectie via Coax naar de extra boxen: dit is opgelost door ethernet kabel te gebruiken zonder splitters. Weer een extra kabel maar coax is onbetrouwbaar over langere afstand.
3) pastel kleurend beeld: opgelost door in uitgebreide instellingen, beeldinst, hdmi videoinst - op RGB zetten (op alle boxen).
4) af en toe zwart beeld: opgelost door op hoofdbox in voorkeursinstellingen, energieverbruik in standby - op 'hoog' zetten; en automatisch naar standby - 'uit' zetten.
5) af en toe zwart beeld op extra box bij kanaal wisselen op hoofdbox vooral RTL4 en SBS6: opgelost door ook op extra box energieverbruik op hoog en standby uit te zetten.
6) geluid niet synchroon met beeld; versterker aan koptelefoon uitgang op tv aangesloten ipv audio uitgangen gebruiken.
7) slecht geluid - ik heb een standard versterker (geen dolby surround) aan de tv hangen .. dan is het beter in uitgebreide instellingen, audio instellingen - dolby digital-output 'uit' te zetten om ouderwets stereo te krijgen.
8) stroom besparen: gewone tijdschakelaar 's nachts op alle boxen gebruiken, want met bovenstaande energiestanden in hoog levert 'standby' niks op. De software updates doen de boxen toch wel overdag. Bij gebruik van de extrabox moet de hoofdbox uiteraard wel aanstaan.
Hopelijk blijft hij het nu een tijdje doen want je wordt er stapelgek van. Groet Jaap
sinds 3 weken nieuwe ubee wifi moden/router laten insalleren door een montuer van ziggo dus alles op goede hoogte etc op zijn advies wiffi versterker ook geinstalleerd sindsdien alleen problemen slecht internet mijn dochter word elk uur uit haar game gekickt door de moden ziggo gebeld enorm slecht behandeld door klantenservice
ik ga weg bij ziggo snap niet dat een bedrijf als dit getolereed word ze hebben een monopolie positie maar zijn zo beetje wel het meest waardeloos bedrijf in nederland sorryon het te zeggen maar de dag dat ik lees dat ziggo falliet is of hoofdkantoor is afgebrand zonder menselijke schade is de dag dat ik de vlag buiten de deur hang
De overstap van UPC naar Ziggo ging foutloos. Heb een erg snelle verbinding (110 Mbp/s) en TV en telefoon doen het altijd. Erg tevreden!
Sinds ik ben overgestapt van naar Ziggo is het alleen maar kommer en kwel. Dan weer geen stabiele Wi-Fi verbinding, dan weer geen internet, dan weer geen stabiel beeld en geluid ( zoals vanavond op de Ziggo- zender n.b. tijdens de uitzending van Lady's of soul ). En iedere keer maar weer bellen en te horen krijgen, dat er geen storing is in de buurt. Ik word er gek van ! Aspirant klanten voor Ziggo adviseer ik: "zint eer ge begint". Als alle beloften ingewilligd zouden worden, die ze toezeggen, dan had ik nu na een half jaar toch wel een goede internet en Wi-Fi verbinding mogen hebben, doch niets is minder waar! De beeld- en geluidskwaliteit laat veel te wensen over ( regelmatig blokjesvorming en geluidsstoringen ) en irriteren het kijk- en luistergenot. Ik heb het helemaal gehad met Ziggo !
Sinds eerste week januari Horizon ding. Nog geen dag gewerkt, ondanks bezoek van 2 monteurs die alleen maar konden vaststellen dat alles goed was aangesloten. City code zou niet goed staan, hersteld maar nog niks. Helpdeskmensen doen hun best maar hebben er eigenlijk ook geen verstand van en volgen het script. Hopeloos gedoe. Afrader!
Eindelijk overgestapt. Internet lag er uit en ze konden pas over 6 dagen een monteur leveren. Dit is niet de eerste klacht die ik over ze heb. Sinds de overname is het achteruit gehold!
Nog steeds hebben wij een niet stabiele verbinding met onze coaxkabel.
Dit uit zich door:
- wegvallen TV beeld E ..,
- wegvallende uitgaande lijn tijdens telefoongesprek, dus opnieuw bellen naar gebelde.
- wegvallende aanwezige Internet = opnieuw inloggen, nieuw paswoord aanvragen.
- wegvallende WIFI geen mobile verbinding internet.
Vervolgens wachten totdat de verbinding er wel is.
-Tijdens het bestellen op websides Wehkamp etc valt ook de verbinding weg, waardoor ik opnieuw moet inloggen en bestellen zodat ik kan afronden.
Hierover is door mij al verschillende keren gebeld, monteur is al verschillende keren langs geweest.
Zelfs de telefoniste ziggo en monteur hebben gezien, toevalmoment , dat de verbinding een signaal onderbreking heeft.
De daarna door Ziggo heeft hiervoor het BAM ingeschakeld.
Monteur BAM is langsgeweest, heeft dit ook gezien afdruk scherm gemaakt en gemaild en verteld dat Ziggo een beslissing moet nemen.
De klantenservice 1200 later weer gebeld, kan alleen een monteur sturen en dan begint het "Circus" weer opnieuw.
Hierna niets meer van Ziggo gehoord en wordt geen beslissing genomen.
Vaak is het internet slecht b.v.er zijn dagen dan is het vroeg in de morgen goed en laat in de avond is het goed , overdag slecht , veel te langzaam , het lijkt of het overbelast is. Dit heb ik met Het Net nooit gehad en zal ook weer terug gaan . Bel ik naar Ziggo , dan ligt het altijd bij ons zelf. Met de tv is er ook steeds iets , dan worden uitzendingen die we hebben ingesteld voor op te nemen , niet opgenomen of zonder geluid of beeld staat vaker een paar minuten stil en gaat dan verder , kijk ik naar de storingschecker , dan is er geen storing in de buurt of het is al opgelost .Jammer dat het zo moet.
nu een half jaar horizon, het heeft nog geen een maand gewerkt zonder problemen, als je het meld bij je afrekening kan je korting krijgen op je abonement.
ik wil geen korting ik wil voor bijna 80,00 euro iets dat gewoon werkt en misschien eens een enkele keer storing heeft niet geregeld.
Al sinds 31 januari 2016 bezig met een niet werkende CI-kaart. Ze melde ons na 2 keer gebeld te hebben, dat ze de CI-kaart zouden resetten en wij het na 24 uur nogmaals moesten proberen. Helaas werkte nog steeds niet. Er werd gemeld, dat ze een nieuwe zouden sturen. Direct een mail gehad met de melding dat hij binnen enkele dagen geleverd zou worden. Na 5 dagen (5 februari) nog niets ontvangen. Wederom gebeld en er werd gezegd dat de kaart bij Post-NL zou liggen en ze niet begrepen waarom hij nog niet verstuurd was. Ze melden mij dat de kaart toch uiterlijk maandag binnen zou moeten zijn.
Helaas, zelfs op dinsdag 9 februari nog niets ontvangen. Wederom gebeld en er werd mij gemeld, na het een en ander te hebben nagevraagd door een zekere Omar, dat er iets "raars" was, maar dat er nu toch echt binnen 48 uur een CI-kaart of in ieder geval een Track and trace nummer van Post NL binnen moest komen. Vandaag weer niets ontvangen en voor de zekerheid maar weer gebeld. Nu kreeg ik weer iets anders te horen van een zekere Marcella. Ze melde, na navraag gedaan te hebben, dat er problemen zijn met de levering van de CI- kaartjes. Vandaar dat ik waarschijnlijk niets gehad heb.
Erg triest natuurlijk. Ze weet ook niet wanneer ze weer leverbaar zijn. Waarom hebben ze dat niet meteen gezegd en mij 4 keer laten bellen, naar de brievenbus laten lopen en mailbox in de gaten laten houden. Ze hebben me gewoon aan het lijntje gehouden en wat nog het ergste is, gewoon GELOGEN!
De laatste dame tipte me nog om er wellicht een bij de winkel in Eindhoven te halen en heeft me op mijn verzoek een nummer gegeven, zodat ik daar ook niet voor niets naar toe hoef te gaan.
Helaas kreeg ik ook hier de melding dat er problemen zijn met de levering van CI-kaarten.
Al met al zit ik nog steeds zonder kaartje en heb geen flauw idee wanneer ik er wel een ga krijgen. Een waardeloze organisatie dus, die hun mensen laat liegen en een mail stuurt dat de kaart er aankomt, terwijl ze weten dat ze niet leverbaar zijn.
ZIGGO wat een SCHANDALIGE service!
In het verleden reeds eerder klant geweest en na een verhuizing ondanks eerdere slechte ervaringen ze toch weer een kans gegeven. Maar helaas het is nog steeds een slechte keuze.