Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb helaas mijn scooter hier verzekerd, maar dit zal ik echt niemand aanraden. Als je belt sta je minimaal 10 minuten in de wacht. En als er dan eindelijk wordt opgenomen wordt je ook nog verschrikkelijk geholpen. Personeel is onvriendelijk en kan zich niet inleven in jouw situatie. Ik was aangereden en had behoorlijke scooter schade en helaas lichamelijk ook. Er is niet een keer gevraagd hoe het nu gaat of hulp geboden in hoe ik het nu verder moest afhandelen. Ik stap meteen over en zal iedereen in mijn omgeving deze verzekering op ieder gebied afraden. Heb helaas ook een zorgverzekering hier gehad. Was ook zeker niet best.
Ik was verzekerd bij Zekur en nu hadden ze mij zonder mijn toestemming uitgeschreven. Dit betekend dat ik alle zorg die ik heb gehad zelf moet gaan betalen. Nou dat kan Zekur voor mij gaan doen. Ik leef momenteel van een uitkering omdat mijn vorige werkgever mij mishandeld heeft. Deze uitkering is niet toereikend genoeg voor mijn maandelijkse lasten te betalen. In ieder geval ben ik inmiddels weer verzekerd bij Zekur maar alleen omdat ze het goedkoopst zijn. Ze moeten de verantwoordelijkheid op zich nemen en mij schadeloos stellen. Ik ben inmiddels al een gerechtelijk procedure gestart.
Allerslechtste verzekering die ik ooit mee heb gemaakt Duurt maanden voor je überhaupt een reactie krijgt, overal zelf achter aan bellen en inderdaad nergens voor verzekerd
Het is bijna maart en ik zit nog steeds te wachten op een reactie op mijn in december ingediende schade. Als je ze belt (eerst 30 min in de wacht) krijg je te horen: we lopen wat achter vanwege de stormschade. Absoluut waardeloos. Betaal een paar euro meer en bespaar je een hoop ellende.
Vanwege de storm van januari is de schutting omver geblazen, tegen een auto aan, heb dus een schade gemeld op dezelfde dag, foto´s erbij, tot op de dag van vandaag geen enkele reactie, ja, men krijgt een automatisch bericht dat het in goede orde ontvangen is, men hoopt binnen 10 werkdagen te reageren. Niet dus, heb gisteren weer een mail gestuurd, automatisch antwoord binnen vijf werkdagen. Ik ben inmiddels aardig opgefokt, hoe lang gaat dit duren.
Ik heb een medewerker aan de telefoon gehad en een vraag over een bepaald onderwerp. Hij moest het uitzoeken en vroeg of ik even wilde wachten. Na 15 minuten heb ik maar opgehangen, de medewerker was nog steeds niet terug. Hij had me ook kunnen zeggen: Ik bel u terug na bijvoorbeeld 2 minuten, ik heb het nog niet uit kunnen zoeken. Ik vind dit gewoon een hele slechte service! Heb eigenlijk nu al spijt dat ik hier verzekerd ben als het ook zo rommelig met de rest gaat!
Ongeveer driekwartjaar geleden een Zekur woonverzekering afgesloten met alles erop en eraan a 33,50 per maand. Afgelopen augustus is mijn telefoon gestuiterd en heb ik een schadeformulier ingediend. Toen ik eind september niks had gehoord heb ik maar is gebeld en bleek dat zekur niks had ontvangen. Volgens klantenservice had ik een verkeerd mailadres ingevuld en mlest ik het maar opnieuw indienen. Dat heb ik gedaan en binnen 4 weken zou ik uitsluitsel krijgen. Eind oktober weer gebeld, wéér niks ontvangen. Moest het nog maar een keer indienen. Inmiddels is het half december, zijn we vier maanden verder en heb ik nog steeds niks ontvangen. Prima als iets niet wordt goedgekeurd, maar niks laten weten is zeer amateuristisch. Ik stap over, dit is zonde van mn geld!
In tegenstelling tot de veelal negatieve ervaringen hieronder ben ik juist al jaren tevreden klant. Ik heb het extra zeker pakket waarmee de voor mij belangrijkste zaken altijd (en snel) worden vergoed. Declareren gaat makkelijk online en betaling wordt meestal al binnen 5 dagen uitbetaald. Ander pluspunt voor mij is de Pilexpress waardoor ik geen eigen bijdrage voor de pil hoef te betalen. Contact met zeker verloopt naar mijn mening ook soepel. Je kunt alles online regelen en bij een vraag zijn er meerdere mogelijkheden om contact met ze op te nemen. De keer dat ik via mail een vraag had gesteld kreeg ik dezelfde dag nog antwoord.
Ik ben gewoon bijna 6 maanden bezig met een factuur, niet te lezen, niet binnengekomen, fout sorry,opgestuurd maar niks ontvangen, GEWOON BETALEN ZE NIET!
Hele slechte zorgverzekeraar! Heb een all- pakket betaal 120€ per maand. Toch word er meer afgeschreven!
Nou sinds 1 januari 2016 zit ik al bij deze verzekering en sinds die dag elke keer dat ik naar de dokter of watdan ook ging er is nog NOOIT iets vergoed niet eens 1 cent dus ik snap heel de reden van deze verzekering maatschappij niet enige wat ik wil is dat iedereen die een slechte ervaring heeft gehad dien een klacht in of open een rechtzaak of watdan ook want ik vind het een schande dat hun nog bestaan beste verzekering voor jongeren/studenten zeggen ze maar enige wat ze doen is ons kaalplukken. Raad het NIEMAND aan om daar nog iets aftesluiten auto huis zorg verzekering niks.
Onlangs spoedeisende zorg gekregen in het buitenland, zelf zijn we extra zekur verzekerd. Contact opgenomen met de alarmcentrale deze heeft ons verder niks verteld dat de nota;s in het engels moeten zijn. Vervolgens € 850,- kosten gemaakt en Unive Zekur vergoedt € 8,- van dit hele bedrag! Uiteraard even gebeld met Unive zekur en krijg te horen dat niks vergoed wordt en dat de notas in het engels moeten zijn en we met het ziekenhuiscontact moeten opnemen en dat zij de nota;s in het Engels moeten aanpassen. Kortom wij met 4 personen gaan ons per direct uitschrijven bij Unive zekur en raden dan ook niemand maar niemand aan om zich in te schrijven bij Unive Zekur zorg. Want in februri zijn er ook kosten gemaakt en toen was het eigen risico er nog niet doorheen ook de notas waren niet in het Engels en dat werd WEL vergoed. Uiteraard omdat het eigen risico niet was verbruikt hebben ze dit in mindering genomen van het eigen risico. Nu het eigen risico erdoorheen is in juli 2017 worden de notas niet vergoed? Dit gaat niet volgens de regels en staat ook niet vermeld in de algemene voorwaarden van UNIVE Zekur, dus mensen een sterke afrader Unive Zekur. Wees gewaarschuwd!
Alsnog een vergoeding gekregen van het eerder afbreken van mijn vakantie door overlijden van mijn oma. Dit terwijl ik de alarmcentrale niet had kunnen bereiken op dat moment omdat ik vanuit het buitenland geen keuzemenu kan doorlopen. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Niet verwacht nog wat vergoed te krijgen maar dit wordt alsnog wel gedaan!
Enige minpuntje is dus dat je ze niet kunt bereiken vanuit het buitenland, omdat je vanuit het buitenland met je mobiel geen keuze menu kunt doorlopen. Ook het speciale buitenland nummer is een keuzemenu en dus niet te bereiken. Zodoende pas bij thuiskomst gebeld. Maar dit was geen probleem.
Op de mails die je stuurt krijg je gewoonweg geen antwoord,klachtenformulier ingevuld precies hetzelfde word niks mee gedaan.Voor mij nooit meer Zekur.
Slechtste verzekering ooit. Uit het niets een gecontracteerd ziekenhuis laten vallen. Daardoor flink in de kosten geduwd.
Zekur is de slechtste zorgverzekering die ik in de laatste 6 jaar gehad heb. Slechte vergoedingen en zeer beperkt aanbod gecontracteerde zorgaanbieders. Ik kreeg zelfs nog geen kraampakket toegestuurd! Voor mij nooit meer!
Superslecht! Zogenaamde korting geven maar uiteindelijk kan het niet.
Zekur gaat dit jaar ineens zelf incassobureautje spelen. Ergens heeft iemand verzonnen dat de klanten nog meer uitgezogen moeten worden op het moment da je moeite met betalen hebt!
Constructieve oplossingen worden niet gezocht door de klantenservice, diverse afdelingen werken langs elkaar heen.
snel overstappen wanneer het kan!
Ik ben net overgestapt naar Zekur. Nadat ik de negatieve ervaringen van mensen hier heb gelezen, heb ik toch besloten om over te stappen naar Zekur. Al de negatieve reacties hier zijn eigen schuld. Zekur heeft alles duidelijk op de website staan. Mensen moeten gewoon meer lezen en dan zitten ze altijd goed.
Dingen wat je moet checken voordat je ooit naar een zorgverzekering overstapt: 1. Check gecontracteerde ziekenhuizen. 2. Check gecontracteerde apotheken. 2. Check gecontracteerde tandartsen.
Zolang je dit check, kan er helemaal niks fout gaan. Maar als je naar een non-gecontracteerd ziekenhuis gaat en dan wil je 100% vergoeding, nou dat is dan niet echt logisch.
Ik heb ook een vraag per e-mail gesteld, en twee dagen later (terwijl het op dit moment erg druk is) werd ik gebeld door een hele vriendelijke mevrouw om ervoor te zorgen dat mijn probleem verder opgelost was.
Betaal minder voor hetzelfde. Stap over naar Zekur. :)
Zeer goede zorgverzekering tegen een lage prijs!