Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na ongeveer een maand verzekerd te zijn bij ZEKUR, wordt mijn premie verhoogd met ongeveer 50%. Per mail slecht bereikbaar, er wordt gestreefd naar een reactietermijn van 5 tot 10 werkdagen!
Telefonisch contact opgenomen om mijn verzekering op te zeggen, eerst 15 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens kan ik, in tegenstelling tot wat er op de website vermeld staat, mijn verzekering niet per direct opzeggen maar pas per de 1ste van de volgende maand. Nadat ik de medewerker wijs op de informatie die er op de website staat, krijg ik te horen dat dit niet klopt.
Vlak voor de kerstdagen een mail ontvangen dat per 1 januari 2019 de premie exorbitant wordt verhoogd, terwijl ik nog geen jaar bij hun verzekerd ben.
Slim van ze om het te doen met de kerstdagen, dan kijkt niemand er naar.
Via de telefoon proberen op te zeggen maar na 15 min in de wacht te staan wordt de verbinding verbroken.
Wat een slecht bedrijf met waardeloze klantenservice.
Nooit eerder bij welke verzekering dan ook een groter bedrog mee gemaakt,,de premie voor de auto meer als verdubbeld ,,ook gelijk er uit gepleurt.bah wat een bedrog bij deze firma ,,zekur niet doen.
Na ongeveer een maand mijn auto in de verzekering bij Zekur te hebben wordt mijn premie met bijna 50% verhoogd! Direct weer opgezegd.
Vanaf 1 januari 2019 gaat mijn premie omhoog omdat er veel schades zijn gemeld en claims van andere verzekerden van zekur. Belachelijk! Want het gaat met 10 euro omhoog terwijl mijn premie omlaag hoort te gaan vanwege schadevrije jaren! Mijn mening over zekur, het zijn oplichters want mijn premie hoort niet omhoog te gaan. Nu betaal ik na 1 jaar meer dan toen ik in het begin betaalde.
Na twee keer (uur in de wacht) bellen en drie keer een mail te hebben gestuurd dat ik mijn woonverzekering wil opzeggen, wordt nog steeds de premie van mijn rekening afgeschreven. Een onbereikbaar bedrijf met super slechte service! Nogmaals een mail gestuurd en mijn premie zelf teruggeboekt dus hopen dat het nu geregeld is.
Slechte dekking als het gaat om zorgverzekering. Ik heb me extra verzekerd en moet als nog het merendeel zelf betalen. Zekur niet doen! (Met name het zwangerschapspakket is zeer onder de maat!)
Heel kort een autoverzekering afgesloten en na verkoop auto tot op heden mijn polis niet stop kunnen zetten.
Online was het niet mogelijk om in te loggen en de verzekering stop te zetten. Tot 2 maal gemaild maar geen reactie ontvangen over het beëindigen van de verzekering. (ondertussen al 2 premies afgeschreven)
Momenteel zit ik meer dan 45 minuten aan de telefoon te wachten tot er ooit word opgenomen.
Wil je goed verzekerd zijn? begin dan niet aan ZEKUR.NL
Ik heb mijn auto verkocht en wou om die reden mijn verzekering stopzetten. Dit kan alleen per e-mail (wat al slecht is). E-mail gestuurd, een week later nog steeds geen reactie. Om die reden maar even telefonisch contact opnemen, dacht ik. Niet overdreven een uur in de wacht gestaan. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven. Ik krijg dus geen reactie op mijn e-mails, niemand aan de lijn, het lijkt wel alsof dit bedrijf niet meer bestaat?!
Ik probeer nu al 2 dagen lang zekur wonen en rijden aan te schaffen, maar krijg gewoon totaal geen gehoor aan de telefoon. Heeel slecht! Werk er aan anders ben ik ook heel snel weg bij de zorg verzekering!
Verschrikkelijke verzekering.
Waterschade gehad in mijn woning en zo'n 3 maanden geleden een schadeclaim ingediend. Inmiddels al 10x gebeld om te vragen naar de status van mijn claim maar tot op heden nog niks vernomen. De antwoorden die ik krijg zijn dat er nog documenten 'ontbreken', 'niet zichtbaar zijn'. Wanneer ik vervolgens de 'ontbrekende' bestanden verstuur kan ik weer wachten. Na weer opnieuw contact te hebben opgenomen krijg ik reacties als 'je hoort deze week nog van ons'. 3 weken later nog geen reactie. Dit verhaal blijft zich tot op heden herhalen.
Heel slecht bereikbaar en wilde daarom mijn autoverzekering opzeggen. Na heeeel lang wachten aan de telefoon, vroeg de medewerker waarom ik wilde opzeggen. Toen ik aangaf dat het vooral vanwege de slechte bereikbaarheid is, gaf ze aan dat ze natuurlijk wel een internetbedrijf zijn. Een beetje vreemd dat je bij een internet bedrijf geen online account hebt om je zaken te regelen. Maar daar waren ze volgens haar mee bezig. Op de website staat dat je kan mailen als je een wijziging wilt doorgeven, maar dat duurt maanden voordat het is gewijzigd. Dat heb ik nu al twee keer meegemaakt. Erg onhandig bij een rekeningnummerwijziging en adreswijziging. En als je belt, hoor je ook niet hoe lang je ongeveer moet wachten of hoeveel wachtenden voor je zijn. Je zit gewoon 'een eeuwigheid' te wachten.
Mn premie ging vrij snel na mn aanrijding omhoog. ik zat op n wegversmalling waar ik op 2 sec na uit was. de man reed mij aan en ik moet betalen? hij reedt zo snoeihard dat hij mij nooit gezien kan hebben. deze verzekering doet helemaal niets voor je
Ik heb hier regelmatig verteld hoe slecht zekur is en wat ik allemaal heb meegemaakt. Steeds bleek ik gelijk te hebben gehad en werd mijn schrijfsel snel verwijderd. Wat ik niet snap is dat als ik steeds gelijk heb zekur maar blijft klungelen. Je zou toch denken dat ze wel wijzer zouden worden. Maar nee nu moet ik weer en rekening betalen waarvan ik zeker weet en zelfs kan bewijzen dat ik die niet hoef te betalen. De vorige keer heb ik nog netjes gebeld en heb het uitgelegd en toen besloot zekur de deurwaarder maar niet te sturen. Nu ben ik het zat en reageer nergens meer op en zal de deurwaarder van harte welkom heten in wetenschap dat zekur daar voor moet betalen. Oh ja vaak krijg ik ook een soort berichtje waaruit kennelijk moet blijken dat ik blij mag zijn dat zekur met mij van gedachten wil wisselen. Maar ik weet na vele keren voor niets met zekur te hebben gesproken wel beter. Ok ben gelukkig al tien maanden bij zekur weg maar heb nog steeds last van ze
Nog nooit een snelle service gezien als bij Zekur! Door een ongelukje van iemand anders was mijn Iphone X ersntig beschadigd. Opgestuurd naar ZEKUR, de volgende dag kreeg ik al gelijk antwoord dat ze het totale bedrag gaan vergoeden! verder helemaal geen gezeur of wat dan ook! Top hoor
Sinds dit jaar heb ik mijn zorgverzekering bij Zekur, evenals mijn zoon op aanraden van een kennis. Het enige positieve van deze maatschappij: het is goedkoop! Voor de rest qua service, communicatie en duidelijkheid: ronduit waardeloos! Ik kan niet wachten tot het jaar om is! Gauw overstappen naar een bonafide maatschappij, betaal liever een tientje meer dan bij dit malafide zootje aangesloten blijven. Zeker in de regio Den Bosch niet aan te raden, ze hebben nergens een contract. Voor medische hulp, zelfs voor iets simpels als bloedprikken moet je naar de Langstraat of de Meijerij@zonietaantebevelen ?
Ik ben nu al bijna 6 jaar verzekerd bij Zekur, en ben enorm tevreden over hun hulp/meedenken voor oplossingen/klantvriendelijkheid en snelle antwoorden. Ik ben meer dan tevreden!
Bijna 2 maanden lang wachten op een schadeformulier.totaal geen reacties op mailtjes.bedelen voor een antwoord dat je eindelijk na maanden krijgt. Berekeningen worden gedaan zonder schadeclaims .dan moet je weer gaan mailen en maar wachten op uitleg.ging van 7 na 3 schadevrije jaren voor een kleine bumperschade die ik uiteindelijk niet eens geclaimt heb.weer weken wachten op uitleg.nee klantenservice is rond uit de slechtste van Nederland.goedkoop ja.zolang je geen schades claimt.dan begint de ellende
Beste mensen,
Ik zie dat er vrij weinig klachten zijn wat mij zeer verbaast. ik heb al een langere tijd een probleem met zekur.
Het is begonnen bij de verhuizing naar het buitenland. na ik aangekondigd te hebben dat ik vanaf februari 2018 in het buitenland zit zouden zij mij een zogeheten s1 formulier opsturen. Dat is tot op heden na mailtjes en telefoontjes niet gebeurd. Na ingelogd te hebben op mijn zekur staat er op mijn status dat mijn dossier en of zaken in behandelingen zijn.
Intussen 3 maanden verder kán ik bij geen één huisarts of ziektekast zoals ze dat hier in belgië zeggen inschrijven. Nu heb ik een tijdje last gehad van zware ademhaling en is dat weer terug gekomen. Ik ben uit noodzaak naar de huisartsenpost in nl moeten gaan om me te laten nakijken. Kom ik erachter dat ik helemaal niet meer verzekerd ben. Medicatie waren € 120. en heb die niet kunnen verkrijgen waardoor ik me gewoon helemaal rot schaamde en heel boos was. En ik mijn gezondheid gewoon helemaal vergeten was dankzij zeker. nu heb ik ook facturen ontvangen van de opnames en telefoon advies. totaal € 350.ik heb daarnaast ook mijn drie kinderen van 2/4/8 onder mij verzekert. en het boeit hun gewoon niets.
Als je een mail verstuurd krijg je na 2 werkdagen mail terug wat al heel onduidelijk half je vragen beantwoord. wil je terug reageren moet je op de link "klik hier" kikken. En dan die ik dat vervolgens kom ik weer op de website waar je weer je vraag kan mailen. Zonder enige referentie op je vorige vraag.
Je krijgt daar mogolen aan de lijn die zeggen dat ze het direct zullen oplossen en dan na ophangen met hun vingers in hun reet zitten. doe even normaal.
Autoverzekering afgesloten, dat gaat natuurlijk wel snel want dan valt er wat aan te verdienen. Kunnen ze schadevrije jaren niet vinden. Deze zou ik zelf in Roy data moeten zetten, via vorige verzekering. Dit was moeizaam, dus daarom mail vorige verzekeraar (waarin schadevrije jaren stonden) doorgestuurd. Toch moest het via Roy data. Waarna Zekur mijn premie onterecht heeft verhoogd met 40euro p/m! Uiteindelijk data in Roy data laten zetten. Dit gemaild, geen respons Zekur (3mnd geleden). 2 maanden proberen te wachten, waarbij eenmaal 10 en eenmaal 18 minuten in de wacht. Onduidelijk hoe lang dit duurt/ hoeveel wachtenden voor me. Uiteindelijk opgehangen en heb ik verzekering via mail opgezegd en te veel betaalde geld terug gevraagd. Wederom.geen gehoor en Zekur blijft proberen af te schrijven.