ZEKUR reviews

2.1
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

W-Ee
14-03-2019

2 mensen zeggen telefonisch toe, derde persoon zegt achteraf nee

Schade aan een gefoliede achterruit. Gebeld met de schade-afdeling, de jongen daar zegt dat het folie onder accessoires valt, en dat ik daar niet voor verzekerd ben. Mijn polis zegt accessoires verzekerd tot 500 euro.

Ik bel opnieuw, 3 minuten later, ditmaal met de polisafdeling. Die zeggen dat de vorige jongen het fout had, en dat de folie onder accessoires valt, en dat ik gewoon accessoiredekking tot 500 euro heb. Ik moet de offerte opsturen van de folie + een foto van de kapotte achterruit, en dan komt het goed.

Carglass regelt de folie, en ZEKUR doet vanaf het eerste contactmoment met Carglass al moeilijk. Zelf bellen is vaag, ze geven terug dat er geen leidinggevende aanwezig is en dat ze niet zeker weten of de folie onder accessoires valt. Geen antwoord. Ik zou misschien per e-mail of per telefoon op de hoogte gebracht worden. Een dag later krijg ik het bericht dat het niet wordt vergoed. Carglass heeft de folie al op de achterruit gezet in de tussentijd.

Het relevante stuk van de e-mail: 'Het vervangen van de folie valt niet onder ruitdekking van uw polis, maar onder een volledige cascodekking. U heeft geen volledige cascodekking bij ons afgesloten.'

Gebeld, en ik werd opgehangen in de wacht. Even later wordt erwel opgenomen. De folie hoort ook niet onder de ruitdekking te vallen, maar onder accessoires. Zo staat het dus niet in de e-mail. Blijkbaar maken ze onderscheid in accessoires onder beperkt casco, en volledig casco. Is niet terug te vinden in de polis, de polisvoorwaarden, of op hun website.

Claire
19-02-2019

Geen contact mee te krijgen

Gepoogd om polis en rekeningnummer te wijzigen sinds december. Drie mails gestuurd, driemaal geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Na 15 en 18 minuten in de wacht werd de verbinding automatisch verbroken. Ik blijf betalingsherinneringen ontvangen. Ik heb nu besloten mijn verzekering op te zeggen; echter weer het zelfde probleem, ZEKUR is niet te bereiken.

Ben
18-02-2019

Bizar slecht

Enorm slechte ervaring. Gaan uit van verkeerde aantal schadevrije jaren. Als ik daarover mail, krijg ik nul reactie. Verzekering opgezegd en ga alles storneren. Tip: Mocht je gelijke ervaringen hebben en je wilt storneren? Maak dan gebruik van Melding Onterechte Incasso (MOI) via je bank. Zekur stelt namelijk incasso's in zonder daarvoor de officiële route te bewandelen. Je kunt dus alles terugvorderen wat onterecht is afgeschreven, zoals in mijn geval.

Eelco
08-02-2019

Waardeloos

Ook maanden bezig om op te zeggen nadat ze binnen een maand klant zijn al met een premieverhoging kwamen . opgezegd maar wel afschrijven , dat gaat gewoon lekker door . dan maar storneren .gevolg aanmaningen. nooit klant worden!

Ramon
04-02-2019

Klantenservice onbereikbaar!

Ik wacht al weken op een bevestiging van ZEKUR ivm opzeggen autoverzekering. Meerdere berichten via de website ingestuurd, meerdere emails gestuurd via het info adres, wel steeds een bevestiging van ontvangst maar inmiddels 5 weken later en nog steeds helemaal niets terug gehoord. Ook meermaals geprobeerd te bellen maar wat je steeds te horen krijgt is dat er nog meer dan 5 wachtenden zijn, en dat voor meer dan 10 min. Dus steeds maar weer opgelegd. Inmiddels ben ik verzekerd bij een andere verzekeraar maar de betalingsherinneringen voor premies die je niet meer verschuldigd bent ontvang je dan weer wel van ZEKUR. Wat zijn ze bij ZEKUR toch aan het doen? In ieder geval geen klanten voorzien van service. Na 5 weken en meerdere berichten helemaal nog geen reactie plaatst ZEKUR in de top 3 van mijn slechte klantenservice ervaringen ooit. Goed gedaan ZEKUR, ga zo door!”

Mark
01-02-2019

Communicatie onmogelijk

Oktober 2018 een autoverzekering afgesloten; alles prima.

December 2018 een vraag gesteld over mijn schadevrije jaren die ineens naar beneden bijgesteld werden. Dit wilde ik telefonisch doen, maar omdat ik niet zo snel iemand aan de lijn kreeg, toch maar via e-mail gedaan (dat stellen ze zelf ook steeds voor).

Op deze vraag heb ik nooit reactie gehad. Wel kreeg ik de dag voor kerst de melding dat mijn premie per 1 januari verhoogd zou worden.

Ik was op vakantie, dus bij terugkomst (7 jan) gelijk weer gemaild, omdat ik daar niet mee akkoord kan gaan en dat ik nog op antwoord van mijn eerdere vraag zit te wachten (door die schadevrije jaren aan te passen ging de premie al ca. €70 omhoog).

Wegens uiterste onvrede heb ik ook gelijk de verzekering opgezegd en incasso geblokkeerd.

Inmiddels, februari 2019, heb ik nog op geen van mijn berichten reactie gehad, maar ontvang nog wel aanmaningen voor de opgezegde verzekering.

Telefonisch kom ik er steeds niet door, helaas heb ik geen telefoonabonnement met eindeloos veel belminuten. Ik ben wel blij dat ik in januari de incasso al geblokkeerd had.

Geen onZekur meer voor mij.

Rick
31-01-2019

Lange wachttijden klantenservice

Vandaag gebeld, 32 minuten in de wachtrij gestaan, op het moment dat ik eindelijk te woord werd gestaan werd mij verteld dat ik toch even een ander nummer moest bellen.….

de verzekering op zichzelf nog geen problemen mee gehad, maar misschien moeten ze wat meer telefonisten aan het werk zetten dan 1.

Niels
31-01-2019

Klantenservice niet bereikbaar

Ben nu al 2 dagen aan het bellen en heb steeds meer dan 5 wachtende voor me .

bij elkaar al meer dan 3 uur aan het bellen , gewoon asociaal.

en op email reageren ze ook niet.

fijn om klant te zijn bij zekur

Robert
31-01-2019

Waardeloze (onbereikbare) klantenservice

Per januari is mijn autoverzekering premie met 17,- verhoogd. Sindsdien probeer ik mijn verzekering bij Zekur op te zeggen zonder succes. Nooit antwoord gehad op mailverzoek. Vervolgens per telefoon uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die het ging regelen. Volgens haar zou ik per mail een bevestiging krijgen, deze heb ik nooit ontvangen. Probeer nu tevergeefs weer de klantenservice te bereiken maar er zijn permanent 5 wachtende voor me en heb nog niemand aan de lijn gekregen. Conclusie: een dikke 1 voor de klantenservice

Sander
31-01-2019

Waardeloos onbereikbaar bedrijf

Net als zovele gemerkt hebben heeft ZEKUR per 1 januari de premie verhoogd met meer dan € 10,- zonder iets te melden! Direct mijn verzekering opgezegd op 7 januari.

Wat denk je? Tóch een factuur van € 30,-!

Bellen heeft geen zin, er is standaard een wachtrij van 4 personen, verbinding werd zelfs verbroken vanuit hun kant na 15 minuten.

Wat helpt wel? in CAPSLOCK een boos bericht via Facebook sturen. Binnen anderhalf uur werd ik teruggebeld.

Wat zei mevrouw? "Ow ja, ik zie inderdaad dat dit al op 7 januari stopgezet had moeten worden, en u heeft ook de betaling teruggevorderd, dat is goed. Dan beëindig ik nu de verzekering."

WTF! blijkbaar weet ZEKUR dondersgoed wat er aan de hand is maar doen ze er niets aan.

Daarbij staat op de eindpolis dat de premie 20,- is maar er wordt 30,- afgeschreven? HUH?

Lang verhaal kort: WAARDELOOS!

Ga snel naar een andere verzekeraar!

Erik
31-01-2019

Niet doen

Net zoals velen op deze site heb ik mijn auto verzekering na een aankondig van premie verhoging direct beeindigd, Helaas blijven ze premie afschrijven reageren nergens op ook niet op de telefoon je staat tijden in de wacht zelden tot nooit zo'n slechte klantenbehandeling meegemaakt.

C-rel1986
31-01-2019

Reageren alleen als jij ze niet betaald

Toevallig mijn autoverzekering laten storneren, aangezien ik vorige week heb opgezegd en dus geen nieuwe maand ga betalen. Op mijn opzegging krijg ik geen gehoor, maar kunnen zij geen geld innen, dan mailen ze gelijk. BIJZONDER!

Vesa
28-01-2019

Easy to sign-up, hard to get rid of

Do not sign up with them. After their most recent one-sided notice (sent 24.Dec.18) to raise car insurance prices as of 1.Jan, of course payments go through even after replied to resign with immediate effect 26.Dec.18. No responses to email sent then, nor 4.Jan.19 on asking why no response and still money deducted. Then decided to send paper letter to resign as well. But only getting reprimands a week later to pay as no money paid? Now 28.Jan.19 no response to any emails, but again monthly payment deducted, and no reaction to any communication channel used so far.

Demi
28-01-2019

Amateuristische bende

In december hebben ze de autoverzekering met meer dan 15 euro per maand verhoogd. Dit hebben ze afgeschreven op 9 januari. Ik heb toen contact opgenomen met ze waarbij ik meer dan 20 minuten in de wacht heb gestaan. Ik heb direct mijn autoverzekering opgezegd per 31 januari. Vervolgens schrijven ze op 28 januari wederom hetzelfde bedrag af. Geen idee waarom. Ik probeer wederom contact met ze op te nemen en sta ik WEER 35 minuten in de wacht. Eenmaal contact blijkt dat ze verlaat zijn met het verwerken van de e-mails en dus ook met de opzeggingen. Ik sta hier echt van te kijken en vind het bijzonder amateuristisch. Waardeloos, belachelijk. Sluit hier alsjeblieft niets af, zorgt alleen maar voor ellende. Ik dacht ik ga eens even een recensie schrijven en zie dat half Nederland geen goed woord over deze verzekeringsmaatschappij heeft te zeggen. Ik zeg: weg ermee!

Thea
28-01-2019

Autoverzekering

Zekur reageert niet op mijn emails over de opzegging van mijn autoverzekering. Inmiddels hebben ze al onterecht 2 maanden afgeschreven van mijn rekening.

Verzeker je nooit bij deze partij!

Ermi
27-01-2019

Slechte autoverzekering

Autoverzekering Zekur: Ze reageren niet bij klachten. Dreigen met incasso en boetes terwijl je geen autoverzekering meer bij hen hebt. Slordige administratie hebben ze. Verhogen zomaar een kleine week van tevoren de autoverzekering zonder dat je de kans hebt om het op tijd te laten stoppen en verder te zoeken naar een andere autoverzekering. Kosten bellen is veel aangezien er een lange wachtrij is en moeilijk te verstaanbaar medewerkers. Microfoon staat te zacht aan.

Michiel
25-01-2019

Totaal onbereikbaar

Opeens werden mijn schade vrije jaren zonder enige waarschuwing terug gedraaid. Hiervoor heb ik in een maand tijd drie mails gestuurd en een Facebook bericht achter gelaten, maar tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Remko
25-01-2019

Stiekem en slecht

Snel na afsluiting wordt de premie verhoogd, teveel geïnd geld wordt niet teruggestort, opzegging wordt niet bevestigd, bereikbaarheid is nihil. Afrader!

Giovanni
22-01-2019

Belachelijk slecht

Belachelijk slechte service, moeilijk te bereiken en ondertussen loopt mn premie gwn door en eisen ze geld terwijl er al 2 keer is opgezegt, 1x dmv mail contact en 1x in contact op facebook met een medewerker.

Het gaat hier om een opzegging, zou online dus al 2x moeten zijn verwerkt maar blijkbaar is dat erg moeilijk. Dan bel je en hang je een uur in de wacht, letterlijk, gem. is 45 min maar het kan ook zo zijn zoals bij mij vandaag een uur in de wacht en dan alsnog niemand te spreken krijgen.

Zoek even verder, slechter af kun je namelijk niet zijn als bij ZEKUR.

Tom
21-01-2019

Vreselijke partij!

Ben je op 8 december aangesloten bij deze partij omdat ze een leuke prijs aanbieden, krijg je op 24 december een mail met een prijsverhoging van 15 euro! Probeer je dit op te zeggen, krijg je geen reactie. Moet je zelf weer bellen en wordt het met terugwerkende kracht doorgezet, maar zetten ze dit bij het RDW nog verder terug, waardoor geen andere verzekeringsmaatschappij mij nog wilt verzekeren omdat ik volgens het RDW al 16 dagen onverzekerd ben.

Vuile huigelijke partij. Niet 1 goed woord voor te zeggen.