Odido reviews

1.5
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Meindert
25-07-2016

Kapotte telefoon

Wat een slecht bedrijf zeg eerst mij als klant triggeren om van KPN over te stappen naar T-mobile en vervolgens zo met klanten omgaan ongehoord. Vandaag heb ik T-mobile nog de kans gegeven om het nog enigszins te herstellen maar ook daar geven ze geen gehoor aan. Nee ze laten liever een zakelijke klant in de kou staan (zonder telefonie), ongehoord zeg wat een kut bedrijf.

Niet normaal dat je een telefoon hebt van de T-mobile wat na 7 maand niet goed functioneert, ze gewoon doodleuk zeggen we gaan hem maken dat is service, maar je moet hem wel zelf ff naar de dichts bij zijnde shop brengen, vervolgens zit je 14 dagen zonder telefoon........

Nee dat is waar je als zakelijke klant op zit te wachten. Ow ja het is wel garantie, maar je moet wel ff een nieuwe telefoon kopen anders ben je 14 dagen niet bereikbaar. Ongekent wat een kut service.

Info
01-07-2016

Ze lichten je op met abonnementen door beloftes niet na te komen

T-Mobile naait klanten dmv leugens te verkopen.

Ze reageren niet op klachten

Ze zijn er moedwillig op uit je dingen te verkopen die niet waar zijn

Abonnementen kloppen niet, zitten anders in elkaar dan verteld

Klachten worden niet verholpen

Verkoper krijgt altijd het gelijk, naar de klant word niet geluisterd

Klacht via facebook ingediend, 1 keer een antwoord dat ze wilde helpen, daarna nooit meer war gehoord

Idem via Twitter, geen antwoord.

Ik vertel uit eigen ervaring, ga niet met T-mobile in zee, je krijgt spijt van je beslissing en je kan nergens terecht, geld ook voor de zakelijk afdeling

Klachten afdeling is een lachertje, er is nog nooit iemand geweest die me fatsoenlijk te woord heeft gestaan, alleen als ze je wat verkopen..

Check alles goed in je contract of bij verlengen want je zit aan deze oplichters vast.

Ze verhogen tarieven, staat in kleine lettertjes

Ze doen maar wat

Vreselijk bedrijf T-mobile, blijf er weg.. Bel met ieder ander maar nooit via dit geldklopperij bedrijf.

Ze zijn heel veel klanten verloren en dat is niet voor niets, het is zelf heel terecht. Schande dat ze mogen opereren en legaal klanten bestelen.

Eef
26-06-2016

T-mobile webshop

Echt zeer slecht!

Iets gekocht op de webshop en de levering was super snel. Alleen het retour sturen is echt drama. Op emails krijg ik geen reactie en heb het toen via de facebook pagina geprobeerd. Dit lukte naar mijn verbazing wel en kreeg een rma nummer. Heb het product opgestuurd maar na 14 dagen nog geen reactie gehad! Hopelijk krijg ik snel reactie want heb nu geen hoesje en ook nog geen geld terug.

Eens maar nooit meer!

Evert
18-06-2016

Absolute afrader

Echt niet te geloven. Bestel ik een Apple SE grijs en ontvang ik vervolgens een Gold. Vervelend, maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Vervolgens heb ik vier dagen achter elkaar s morgens moeten bellen om eindelijk een retour formulier te krijgen op de mail. En wat blijkt dan risico bij terugsturen is voor degene die het terugstuurt. Verzendkosten zijn voor rekening van degene dit het terugstuurt. Niet te geloven. Wie heeft de fouten gemaakt, en wie is er traag in het oplossen en wie schuift vervolgens alle risico's op de koper. T-MOBILE hoe bedoel je klant- en oplossingsgericht denken.

Laura
16-03-2016

Super goed

Gewoon perfect ik ben net overgestapt van telfort (telfort is slechtste profider ooit)

Marcillaud
25-01-2016

HELP! "gegijzeld"door Dynasure/Dynalogic en TMobile

Helaas is toch het ondenkbare gebeurt, Scherm kapot. Duizend stukjes. Direct T-Mobile gebeld, doorverwezen naar Dynasure. Nadat het bandje is omgezet in een vriendelijke meneer wordt ik snel geholpen. Zo ver zo goed. Het blijft vervelend, ik krijg te horen dat ik min 3 dagen zonder telefoon zal zitten en 65,- moet betalen. Gek genoeg betaal je al ruim €334,- (24 maanden a 13,95). Helaas wordt alles heel pijnlijk wanneer Dynasure aan Dynalogic een fout adres doorgeeft. Ik woon in Rotterdam, zij staan in Den Haag! Pijnlijker nog dat het mij 50 min. kost a 45 cent pm (€22,50) om hun dit te kunnen melden! en dan de klap, omdat zij de fout hebben gemaakt, komen ze deze een dag later pas oplossen en dus worden de 3 dagen zonder telefoon 4 dagen. tussenstand: €334,- verzekering + €65,- eigen risico (niemand verteld) €22,50 aan belkosten om service te krijgen. Totaal €421,50. reparatie had 130,- gekost om de hoek. Omgerekend had ik het toestel ruim 3 keer kunnen laten repareren. Hoe kom ik hier van af? en hoe komen zij hiermee weg?

Hans
12-01-2016

Voel mij genaaid door T-Mobile.

Mijn 2 jarig contract loopt af. Maandelijks betaal ik € 54,= voor bellen, internet en mijn toestel. Ik betaal per maand € 27,75 voor mijn toestel. Totaal over 2 jaar € 666,- zoals in mijn contract staat. Gelijk aan de kostprijs van mijn telefoon. Na afloop wil ik mijn contract door laten lopen in de veronderstelling dat mijn maandfactuur dan € 27,75 per maand lager is. Ik heb immers mijn telefoon volledig betaald. Ik wil mij niet voor een jaar vastleggen met een nieuw contract omdat ik wil wachten op de iPhone 7. T-Mobile deelt mij echter mede dat de toestelkosten niet vervallen. Ik betaal weliswaar € 27,75 voor mijn toestel maar ik ontvang ook € 27,75 korting op mijn abonnement. Na afloop van mijn contract vervallen de kortingen moet ik de € 27,75 blijven betalen ik ga ik € 59,= per maand betalen! Voor hetzelfde bel en internet gebruik betaal ik bij een sim only bij T-Mobile € 30,-. Dus adviseert T-Mobile mij een nieuw 1 of 2 jarig contract af te sluiten. Contractverlenging is dus een "verplichting" voor T-Mobile klanten om niet teveel te betalen. Ik voel mij genaaid door T-Mobile.

Kevin
24-12-2015

Slechte herhalende service

-Dingen beloven maar niet nakomen.

-klantenservice die niet bereid is om dingen op te lossen, alleen sorry kunnen wij niks aan doen.

Zolang je geen problemen heb is het een prima provider, maar als je problemen heb verwacht niet dat ze deze zomaar voor je op gaan lossen. Als ze het al op lossen heb je minimaal 10x iemand aan de telefoon gehad die niks voor je kan doen

Hans
11-12-2015

Heraansluiten telefoon na diefstal

Ik heb op vrijdag 4-12-2015 mijn toestel telefonisch als gestolen opgegeven. Hierna naar de T-Mobile winkel in Sittard geweest en heb daar een nieuwe simkaart gekregen met de vermelding dat ik na ca. 1 uur wee kon bellen. helaas de hele avond gewacht op een functionerende telefoon maar helaas................ Zaterdag 5-12-2015 was ik in Utrecht dus maar weer een T-Mobile shop opgezocht. Moest aanhoren dat er waarschijnlijk iets misgegaan was maar (alweer) binnen het uur zou ik weer kunnen bellen, helaas................ Maar weer terug naar die winkel, wat er misgegaan was wisten ze niet maar binnen maximaal 3 uur zou het allemaal verholpen moeten zijn, helaas................ Omdat ik toch nog in Utrecht was maar weer een keertje terug. Tja, storing in het aanmeldsysteem maar uiterlijk zondagmorgen zou het weer moeten werken, sorry mijnheer voor de storing, we doen er alles aan hoor, helaas................ Maandag 7-12-2015 maar gebeld met jullie. Ik kreeg te horen dat de medewerkers mij dat toch nooit hadden kunnen beloven want hier staan toch echt 3 werkdagen voor hoor mijnheer. Zaterdag werken we helaas niet maar Dinsdag kunt u met alle zekerheid weer bellen hoor, helaas................ Donderdag nog maar eens gebeld met een zekere Delano die sprak over allerlei technische problemen, hij zou van alles navragen en mij binnen 1 uur terugbellen want ik zat ja toch al zolang zonder mijn telefoon maar (je raadt het al) helaas................ Tevens gevraagd of mijn nummer doorgeschakeld kon worden naar een ander nummer zodat ik voor het ziekenhuis bereikbaar ben, kon helaas niet omdat mijn nummer geblokkeerd was, helaas................ Later een voicemail van Delano gekregen maar hij heeft waarschijnlijk een defecte microfoon gehad (waarschijnlijk is daar zo ongeveer van alles kapot) want slechts enkele halve woorden zijn maar te horen en er is geen enkele zin van te naken wat hij bedoelt, helaas................ Nog maar een keertje met T-Mobile gebeld. Melanie (waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt of ruzie met partner of zo) was gebelgd dat ik toch langzaam wel een beetje kwaad begon te worden na een weekje geen telefoon (die ik vanwege ziekte en spoedoproepen van het ziekenhuis perse nodig heb) zou navragen. Het computersysteem zou een probleempje hebben en de heren van de technische dienst zouden mij wel handmatig weer aansluiten zodra zij daar tijd voor hebben. Waarschijnlijk zijn ze daar zwaar onderbezet want helaas................ Ook gevraagd of ik iemand van de technische dienst zelf kon spreken zodat er misschien iets van vaart achter gezet kon worden omdat ik het telefoonnummer gewoon nodig heb maar helaas................ Dat kan helaas alleen maar per interne mail. Mag ik dan een supervisor spreken die wel inziet dat ik een probleem heb? Helaas................ Hoe durf ik het te vragen zeg? Nu op vrijdag 11-12-2015 in de late namiddag nog geen telefoon en we kunnen toch niet verwachten dat iemand dit in het weekeinde kan oplossen, helaas................ Schijnbaar tel je dus niet mee als klant met privé 3 telefoonabonnementen en zakelijk nog eens 4 erbij. Wordt het toch tijd om na zoveel jaar eens op zoek te gaan naar een andere provider in plaats van T-mobile? Wat is nu de moraal van dit verhaal? Als je telefoon gestolen wordt, neem allerlei onkosten van misbruik maar voor lief, koop een nieuw toestel en haal een nieuwe simkaart want anders weet je nog niet meer wat een telefoon is voordat je weer kunt bellen.

Nog iemand een providertip?

Hans.

Derks
19-11-2015

T-mobile zijn oplichters

Moest naar het buitenland,ging met de auto en had mijn mobieltje met een beltegoed van 80 euro in de auto voor noodgevallen,belde s,avonds naar huis dat ik goed was aangekomen maar bleek dat mijn beltegoed was ingepikt door T-mobile omdat ik twee dagen te laat mijn verplichte telefoontje pleegde,bij thuiskomst naar de winkel in A,veen waar een wel zeer simpele medewerker mij smalend vertelde dat dit stom was,einde gesprek.De klachtenafdeling van T-mobile stuurde als antwoord op mijn mail een standaard mailtje.Ben 20 jaar klant,mijn vier medewerkers mogen van mij iedere maand voor 50 euro hun beltegoed opwaarderen bij T-mobile op mijn kosten,dit is natuurlijk afgelopen,ga nu naar Simyo die ook nog eens de helft goedkoper is.T-mobile is een vreselijke firma zonder service,nooit aan beginnen.

Jaja
25-10-2015

Ik kreeg mijn geld terug

Ik had een heel goedkoop abonnement en na 1 jaar werd het geld verdubbeld omdat de abonnement was afgelopen. Een belletje gepleegd en het geld krijgt ik vergoed en ik hoefte niet eens een abonnement af te sluiten, maar ik heb het wel gedaan meteen

Henk Markus
20-08-2015

Prijs kwaliteit super

Ik heb nu 2 maanden T Mobile.

Voor maar € 35,-- per maand

1 nieuwe Samsung Galaxy S5 zonder bijbetaling

Onbeperkt bellen binnen Nederland naar vaste en Mobiele nummers

120 minuten bellen binnen EU.

500 mb gratis

Toestel mag ik houden na afloop van het contract.

Ik ben Super tevreden over T mobile.

De verbinding is goed.

Internetten ook prima

bellen ook prima.

De klantenservice ook al eens gebeld. Zeer snel en vakkundig personeel

Ga zo door jullie hebben een dikke 10 verdient.

Internet is ook prima

Ik raad dit bedrijf iedereen aan.

Henk

Helga
20-06-2015

Geen aanpassing abonnement mogelijk ondanks media reclame!

Helaas kan ik na jaren klant te zijn van T-Mobile mijn data abonnement niet aanpassen.

DIT IN TEGENSTELLING TOT DE TELEVIESIE COMMERCIALS DIE ZE MAKEN,

Jammer,,,,,,,,,

Als mijn abonnement afloopt dan.......

Levy
29-10-2014

Handelt klachten niet af, belooft gouden bergen, levert niets

Ik heb een vroegtijdig contract bij T-Mobile verlengt onder het mom van een super mobiel met een super abo aabieding. Inmiddels heb ik het toestel bijna een klein jaartje en heb ik het toestel al 4x ter reparatie aan kunnen bieden. T-Mobile heeft mij inmiddels al 2x beloofd het toestel te vervangen naar een ander toestel zodat mijn klachten eindelijk de wereld uit zouden zijn. Dit is geen enkele keer gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen een terugbel afspraak met T-Mobile ingepland die Geen Enkele keer gehonoreerd geworden is. Toen ik T-Mobile hier op aansprak werd ik afgescheept met een bedrag van €10,- korting op mijn eerstvolgende factuur uit "coulance". Toen ik mevrouw hier op aansprak dat ik dit geen oplossing vond en dat ik graag een klacht in wou dienen hier over wou ze dit in eerste instantie niet eens doen. Ik heb veel moeten zeuren voor mevrouw pas haar werk als klantenservice medewerker wou doen. Op dit moment twijfel ik nog altijd of de klacht überhaupt ingelegd is.

Iphone5S
16-08-2014

Tevreden klant

Na slechte ervaringen met Hollandsnieuwe en Tele-2, had ik me voorgenomen me nu eens niet helemaal blind te staren op de prijs.

Bij bovengenoemde aanbieders was het netwerk dramatisch, klopten de facturen niet en was de helpdesk slecht te bereiken en als je na lang wachten iemand aan de telefoon kreeg, bleven oplossingen uit. Bij beide helpdesken waren medewerkers ronduit onbeschoft.

Met T-Mobile heb ik overal weer goed bereik, de facturen kloppen, de helpdesk 1x moeten bellen en ook hier redelijk snel geholpen. Ik voel me eindelijk weer serieus genomen, zo kan het dus ook.

Laura
07-08-2014

Zeer ontevreden

ik heb een abonnement afgesloten bij t mobile ik heb gezegd dat ik niet zoveel belde wordt mijn 300 bel minuten aangeboden

hij zegt dat het zeker voldoende is dus ik ga ermee akkoord

dan stelt die gast een pakket samen met deezer vast wordt mijn niet verteld wat het precies is hoort bij het pakket en met die flinke korting van 35 euro ga je daarmee akkoord

en voor hem is dat weer een extratje op zijn salaris natuurlijk

omdat hij weer een klant binnen heeft gehaald

een jaar later gaat de korting eraf en betaal ik 75 euro per maand

ik leg hun uit van dat ik die deezer vast eruit wil hebben betaal ik 5 euro extra voor terwijl ik het nooit gebruik maar daar kunnen ze niks aan doen zeggen ze dan

en bij al mijn abonnementen kon dat wel als je ergens niet meer mee eens was

maar hier zit je gewoon vast aan alles en je komt er niet meer vanaf tot je abo verlopen is

ik raad ook iedereen aan ga hier geen abonnement meer nemen

en als je telefoon kapot is dan kun je een halfjaar wachten op dezelfde toestel en dat is dan die geweldige verzekering van Ace

T mobile nooit meer

Menalda
15-06-2014

Onbegrijpelijke facturen. Veel te hoge rekeningen. Afspraken niet nakomen

T-Mobile benadert mij actief enl bood een gunstiger abo aan, gebaseerd op mijn belgedrag, sim only, 'stel samen'. Vervolgens bleek

1. Dat het niet gunstiger maar 10x ongunstiger is,

2. Mijn beltegoed verdwenen was

3. Er opeens allerlei kosten buite en bundel vallen

4. De kosten van het vervangen abo van mijn vrouw gewoon afgeboekt worden zodat ik nu voor 3 ipv voor 2 abo's betaal.

De facturen zijn onbegrijpelijk en noemen de abo's anders dan op de orderbevestiging. Kleine bedragen worden door T-mobile teruggestort zonder enige toelichting.

Emailen kan alleen via een contactformulier via hun website, maar insturen ('bevsdtigen') is onmogelijk: 'pagina niet beschikbaar'.

Telefonische uitleg onbegrijpelijk. Toezegging dat er een antwoord komt van de klantenservice wordt niet nagekomen.

Kortom: dit bedrijf is volstrekt onbetrouwbaar en wordt derhalve heel slecht geleid.

Ik betaal alleen wat ik verschuldigd ben en storneer dus alle incasso's tot de hele zaak is opgelost.

Lukas
09-01-2014

t mobile van November is niet in staat om internet te activeren op abonnement

Boulamaji
28-11-2013

Beste mobilers. Ik heb in juni 2013 weer eens een abo afgesloten bij T-mobile. Abotje is voor mijn vrouw die altijd eigenlijk thuis is en bijna altijd gebruik maakt van het wifi netwerk , ook op visites enzo. In de maand oktober kregen we de schrik van ons leven want er was een factuurtje van 209,00 euries op de mat gevalen. Blijkt dat op de fone van mijn vrouw er voor 101 euris aan internet verbruikt was in 2,5 uur. onmogelijk . na contact met t-mobile werd al snel duidelijk dat zij geen info bijhouden over waaraan het is verbruikt i.v.m. privacy. En natuurlijk na deze dag was het tegoed op en bleef t-mobile lekker alles optellen wat er nog meer werd verbuikt. Normaal gebruikt mijn vrouw ongeveer 200 MB per maand dus lijkt het voor ons onmogelijk. Het werd mij duidelijk dat je Ali B moet heten om geen absurd hoge rekeing te kunnen gaan ontvangen want er word toch duidelijk vermeld in de reclame dat de internetkraan niet dicht gaat en je geen toren hoge rekeing hoeft te verwachten. EN ANDERS KOMEN ZE JE AUTO WASSEN. Wel , t-mobile , u kunt komen voor de auto hoor. of is dit ook alleen voor Ali bedoelt. Schandalig dat t-mobile bij overschrijding pas na weken laat weten dat er een overschrijding is geweest , nadat ze je geld hebben berekend. Mensen , kijkt dus goed uit wat je doet op je fone zoalng je geen ALi B heet. Ik heb nu maar voor 5 euris in de maand onbeperkt laten zetten , veel veiliger denk ik. of er moet ook weer een adertje onder het gras zitten. Zit nog 1,5 jaar vast aan die K.. zooi. Groet , zeer ontevreden klant van t-mobile. O ja , T-mobile , hoe zit het met al die MB's die niet worden gebruikt per maand

Rene
31-10-2013

-Mobile ? denk goed na voor je bij deze club ga!!!

Zakelijk afgesloten 2 jr abn. met verzekering best duur,maar met een eigen zaak een must,mijn i-Phone 5 gaat nu kapot na 9 maanden,kan gebeuren gelukkig verzekering,

want wat was de afspraak? telefoon kapot,direct dezelfde ochtend of middag een vervangend toestel !! MIS na lang wachten bij T-Mobile zakelijke helpdesk,kreeg ik te horen dat mijn imei nummer niet aangemeld was bij de verzekering, 48 uur wachten voordat er wat gaat gebeuren.Schandalig niemand heeft mij gezegd dat ik mijn imei nummer moest aanmelden.je denk als je een abn. neemt en verzekering dat alles geregeld is,toch? De medewerker vertelde mij dat T-Mobile geen zaken meer deed met deze verzekering vanwege de vele klachten,leuk voor mij om te horen als klant ,moet nog 16 mnd.

Wat ik flauw vind van T-Mobile,dat als je hier bij trust pilot een review neerzet,je wel ineens reactie krijgt van T-Mobile, maar op de normale manier(de klantvriendelijke manier niet !!!!) De medewerker lacht je nog net niet uit,uw probleem Meneer!!

Ook ben ik zo sportief om zeker de reactie van T-Mobile hier op te zetten.

JAMMER DAT HET ZO MOET,DURE RECLAME, MEN KAN BETER AAN KLANTEN BINDING/SERVICE WERKEN.

Een ondernemer zonder 06 bedankt T-Mobile.

Na 2,5 dag contact, wat denk je?vervangend toestel een oude i-Phone 4

we kunnen weer zaken doen wel een gedoe met mijn i-Phone 5 sim kaart

adapter stukje, maar helaas deze i-Phone doet het niet ! KAPOT !!!!!

Weer afwachten,Einde van de middag we hebben een telefoon!!!

Een oude samsung minimaal van 4 jaar oud,internet met wazige display.

Erg, erg, Ondanks extra verzekering.(en belofte op een i-Phone)

O,JA ik heb zelf al gemaild naar, Webcare@t-mobile.nl

dat is het vaste antwoord hier,van T-Mobile.

Derde dag Reactie van T-Mobile gehad vonden het vervelend,of ik zelf maar even de verzekering wilde bellen,op mijn verzoek of T-Mobile zelf niet kon bellen kon dit niet.Ok zelf gebeld nou dit was een verfrissend gesprek met pro-assist,

Ik had helemaal geen recht op een i-Phone ,ook had ik geen recht op een internet telefoon.

Wel een telefoon die belt en sms't, Je voelt je echt BEDONDERD!

Dit door gemailt naar webcare@t-mobile DIT WAS HET ANTWOORD:

Ik vind het een hele vervelende situatie. Zoals al eerder aangegeven; T-Mobile staat geheel los van Pro-Assist en we hebben geen invloed op de bedrijfsvoering. Ik kan hierin dus helaas niets voor je betekenen. Er zijn dus geen ‘afspraken’ tussen Pro-Assist en T-Mobile, alleen de verzekeringsvoorwaarden van Pro-Assist zelf. Wanneer je niet tevreden bent over de geboden oplossing dien je daarom een klacht in te dienen bij de verzekeraar. Ik hoop dat je jouw iPhone snel weer thuis ontvangt!

Laatste Reactie op hun antwoord:

Als ik een verzekering afsluit via T-Mobile, dan vertrouw ik erop dat het een goede verzekering is.

de verzekering is een verlengstuk van het contract van T-Mobile. ik vindt dat de verzekering dus wel degelijk ook de verantwoording is van T-Mobile. Het afschuiven van verantwoordelijkheden is wel heel makkelijk op deze manier,Ik vindt dat T-Mobile achter hun klanten moet staan en hun verantwoording moeten nemen om hun klanten tevreden te houden.

Advies: SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING AF, BIJ T-Mobile !!!!