Grandado reviews

8.1
Positief76%
Neutraal13%
Negatief11%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Wilco
Deze klacht is opgelost
07-05-2021

Denken alles te kunnen maken

Ik heb een account en kan daar mijn wachtwoord niet wijzigen.

Ik krijg geen contact en is er dan eindelijk contact helpen ze me niet en willen ook niet het account verwijderen.

Service is 0,0

Wouter
05-05-2021
Deze klacht is opgelost

Geforce Videokaart besteld, gekregen, onjuiste kaart

Bestelde een videokaart voor mijn zoontje zijn eerste game pc die ik heb gebouwd. Kaart duurde bijna 2 weken om binnen te komen.

Krijg hem binnen, stop hem in de computer. Kan er niks mee, werkt niet voor games. Probeer op de website aan te geven dat ik hem wilt retourneren, wablief. website wordt geupgrade. Begin boos te worden en voel mij opgelicht. Wil mijn geld terug, bel het nummer in hong kong, krijg een bericht in het chinees, uh. ik spreek geen chinees.

Heb advies gekregen om er werk van te laten maken, ga ik doen als ik binnen 7 dagen geen reaktie naar wens krijg.

GRAN-NL-283280

Mark
26-05-2021

2 maand levertermijn is niet aanvaardbaar want nood aan product is intussen voorbij

Deze klacht is opgelost

Computer batterij 44 euro besteld op 27/03/2021 en nog steeds niet geleverd

Computer batterij 44 euro besteld op 27/03/2021 en nog steeds niet geleverd.

Schaamteloos geld innen en van zich niks meer laten horen.

Krista
Deze klacht is opgelost
04-05-2021

Supper slechte site

Twee weeken geleden gemailt dat mijn bestellingen niet zijn ontvangen. en natuurlijk geen bericht terug

ook bellen heeft geen zin. kort om dike oplichting.

Ilse
Deze klacht is opgelost
03-05-2021

Onbereikbaar

Ik heb een muziekmobiel besteld 22 april jl. Ik had hem na een week ontvangen. Echter werkt dat muziekdoosje niet goed. Afgelopen vrijdag via chat contact gehad, maar er zou via mail worden gereageerd aan de hand van het opgeven van email en ordernr. Tot nu toe geen reactie. Vraag ik vandaag om telefeoonnr via de chat krijg je weer van diezelfde geautomatiseerde vragen. Eindigt de chat "momenteel hebben we trainingsdagen, belt u vanaf woe t/m vrij tussen 9 - 17u." Pakketje is niet eens geleverd met iets van een retouradres ofzo. Zeer betreurenswaardig!

Willy
Deze klacht is opgelost
02-05-2021

ELLENDE BOVENSTE PLANK!

Heb een oorsmeer-verwijder besteld, wat heb ik ontvangen NOPPES-NADA, nu is het van ons 10 euro

maar andere mensen voor veel geld getild daar zijn geen woorden voor! 1 ding is zeker dat TRIEFEL moet uitgeroeid worden.

Leen
15-05-2021

Na eindelijk contact met ze te hebben verkregen is het snel opgelost en is het bedrag snel teruggestort

Deze klacht is opgelost

Slechte levering en klantenservice onbereikbaar

Op 26 maart 2021 artikel besteld en met creditcard betaald. Ik probeer navraag over de levering te doen maar de klantenservice is niet te bereiken. Levering laat te lang op zich wachten.

Henrike
Deze klacht is opgelost
11-04-2021

Bestelling na 6 maanden nog niet binnen

November 2020 mijn bestelling geplaatst. Na 3 maanden gewacht te hebben, kreeg ik 10% van mijn aankoop bedrag terug en de mededeling dat ze het pakket weer zouden versturen. Dus ze kunnen je helpen. Weer 3 maanden verder krijg ik geen contact meer met hun en nog altijd niet mijn geld terug.

Mensen, koop NIET bij Grandado! bespaar je dit gezeik

Muis
Deze klacht is opgelost
07-04-2021

Muis besteld nooit ontvangen

Grandado vuile oplichters, sturen automatische mails dat het geleverd is met een printscreen. Hoop dat jullie verrotten in de hel.

Everardus
Deze klacht is opgelost
29-03-2021

Helft niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Mijn bestelling had ik in december 2020 geplaatst. Vandaag de dag wacht ik nog steeds op de helft van de producten. Ik heb meerdere mails naar de klantenservice gestuurd hierover in de afgelopen paar weken, maar er wordt niet meer op gereageerd.

Ik zou graag mijn geld terug willen maar dat gaat dus niet gebeuren. Jammer, ik zie dit als een leerervaring.

In het vervolg bestel ik wel bij andere importeurs.

Daarnaast zie ik een melding van trustpilot dat er veel valse positieve reviews voor grandado worden geplaatst, ik denk dat het wel duidelijk is dat hier iets niet pluis is.

Winston
Deze klacht is opgelost
28-03-2021

Vreselijk Vreselijk Vreselijk! Schaamteloze fraude!

Ik bestelde een pakket van 8 bobines voor mijn honda met de titel '8 stks / partij en achter bobine'. een maand later arriveerde er een doos met er maar één. Dit is duidelijk fraude.

U kunt bij ali AliExpress dezelfde goederen krijgen met eerlijkere advertenties, een betere prijs en een klachtenstelsel.

Joseph
Deze klacht is opgelost
26-03-2021

Grote vraagtekens

Na 45 "werkdagen" nog steeds geen levering. Contact is onmogelijk, geautomatiseerd en nietszeggend.

Na vele contact names en klachten krijg ik toch een bericht "Uw pakket s verstuurd", maar het handelt over een ander ordernummer en een andere klant in Zweden. Frauduleus gedoe. Nooit meer.

Marjan
Deze klacht is opgelost
20-03-2021

Slechte kwaliteit, retourwens wordt niet op gereageerd

Ik heb een vlieger besteld bij Grandado. Helaas zonder de reviews te lezen. De vlieger is van hele slechte kwaliteit. Ik wil retouren, maar er wordt nergens op gereageerd. Als ik op de site een retourformulier aanvraag krijg ik de melding dat het ordernummer of de postcode niet kloppen. Ik zie dat meer mensen deze melding krijgen. Ik wil het pakketje retourneren, maar krijg geen enkele reactie. Ook niet op mijn terugbel verzoeken. Grandado doe hier iets aan!

Ordernummer GRAN-NL-203974

MC
Deze klacht is opgelost
11-03-2021

Niet tevreden met product, wordt geen gehoor aangegeven.

Helaas is mijn bestelling totaal niet naar wens. Dit mede doordat ik zelf een beschrijving niet goed had gelezen, maar dit ook best onduidelijk stond aangegeven. Ik had het vermoede dat ik twee kinder zitzakjes had besteld, maar dit bleken achteraf alleen de hoezen te zijn. (En dat voor die prijs, belachelijk)

A fijn. ik wil mijn artikelen retourneren, maar dit kan enkel als je via de chat service contact opneemt. Dit heb ik al 5x gedaan en steeds wordt er aangegeven, uw retour aanvraag wordt uitgezet bij desbetreffende en u ontvangt een retour formulier per mail.

Je raad het al, tot op heden heb ik geen formulier mogen ontvangen. Enkel een ontzettend slecht Nederlands geschreven mailtje, 'geef me reden van retour zenden'. Dit heb ik al 100x aangegeven in de chat. Mijn artikel is niet beschadigd of iets, dus ik hoef geen foto's in te sturen zoals er ook wordt aangegeven per mail, ik wil gewoon mijn artikel terug sturen omdat dit niet naar wens is. Ik heb al 3x het mailtje beantwoord maar tot op heden nog steeds geen antwoord. Mijn geduld raakt echt op.

Kortom de klantenservice is om te janken. Wat een belachelijke situatie. Ik heb gewoon het recht mijn spullen retour te zenden toch? Zo moeilijk is het niet om een formulier toe te sturen zoals hoe jullie aangeven op de Website.

Mocht iemand tips hebben hoe ik mij artikel kan retourneren zonder formulier hoor ik dat heel graag.

Mettje
Deze klacht is opgelost
12-02-2021

Nog steeds geen levering en onmogelijk om contact met ze op te nemen

17-12-2020 iets besteld,

nog steeds niet binnen (12-02-2021).

Totaal geen communicatie mogelijkheden.

Waardeloos!

Nooit weer daar bestellen

Cees
05-05-2021

Het heeft een jaar geduurd

Deze klacht is opgelost

Ze leveren niet en reageren niet

Vorig jaar hier speakers besteld. Had ik de reviews maaar gelezen dan had ik mijn 22 euro nog gehad. Het is voor hen (China trading) gewoon een verdienmodel. Ik vind het diefstal.

Arsene
Deze klacht is opgelost
07-02-2021

Had niet gekregen

Hallo 2 items bestellen, en na 2 weeken aleen 1 gekregen, had ik emails gestuurd altijd een automatische antwoord terug gekregen.

MJ
11-02-2021

Er is geen contact mogelijk behalve als je een slechte review krijgt.

Deze klacht is opgelost

Waardeloos bedrijf!

Waardeloos bedrijf!

Ik heb voor mijn werk op 13-01 een winterjas bij Grandado besteld. Helaas heb ik ervoor geen reviews gelezen.

Op 14-01 heb ik in de ochtend direct een contactformulier via de site gestuurd toen ik in de bevestigingsmail zag dat de producten uit China komen. Ik vroeg in deze correspondentie of de maten op de site overeenkomen met Europese maten en of ik een juiste maat had ingevuld. Er stond in de retourmail dat ik binnen een paar dagen antwoord zou krijgen, geen reactie!

Ik kreeg 2 weken later de jas binnen, mooie jas maar helaas is de jas te klein, ik had maat L besteld en dit blijkt in Europese maat XS (maat 34) te zijn.

Ik wil de jas omruilen voor een maat XXXL en ze zijn telefonisch en per mail niet te bereiken en het contactformulier retourneren werkt niet. Ik heb de afgelopen week op verschillende manieren contact proberen te krijgen met de klantenservice, dit lukte met een ander onderwerp dan "retourneren". Ze zeggen dat je binnen een paar dagen een e-mail terug krijg en dit is wederom niet het geval gebleken. Op een klacht wordt ook niet gereageerd. Je kunt dus niet in contact komen met iemand van dit bedrijf om vragen te stellen, te retourneren of je geld terug vragen.

Er staat op de site dat je voor €7,25 je pakket kan retourneren, dit is niet waar want een pakket naar Hong Kong kost €29,50.

Nu lees ik dat honderden mensen zoals ik zijn gedupeerd door Grandado!

Frustrerend en schande want zo ga je niet met klanten om.

Bert
05-02-2021
Deze klacht is opgelost

Niets geleverd

Krijg al langer dan een half jaar mail van het pakketje is onderweg, helaas verloren gegaan, bestel het op nieuw.

Laatst een mail gehad met track & Trace code welke ook niet werkt.

is gewoon Gran nada

Niet bestellen levering slecht

Jelena
Deze klacht is opgelost
14-01-2021

Heel slecht!

We lopen in cirkels. Ik heb twee keer een e-mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil ontvangen. En weer heb ik een nieuw antwoord dat mijn bestelling verloren is gegaan en ze vragen of ik mijn bestelling wil ontvangen? En elke brief zegt ongeveer 25-30 dagen na levering. Ik wacht al twee maanden! Ik heb al een reactie geplaatst dat ik mijn aankoop wil hebben! En ik wacht al een maand na uw antwoord over het verlies van mijn goederen en wacht opnieuw 25-30 dagen! Is een aanfluiting! Stuur me mijn genezende crème of geef geld terug! Nooit zulke problemen gehad. Ik heb het vaak uit China besteld. Maar voor het eerst, oplichters. Het spijt me heel erg .