Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bestelde een videokaart voor mijn zoontje zijn eerste game pc die ik heb gebouwd. Kaart duurde bijna 2 weken om binnen te komen.
Krijg hem binnen, stop hem in de computer. Kan er niks mee, werkt niet voor games. Probeer op de website aan te geven dat ik hem wilt retourneren, wablief. website wordt geupgrade. Begin boos te worden en voel mij opgelicht. Wil mijn geld terug, bel het nummer in hong kong, krijg een bericht in het chinees, uh. ik spreek geen chinees.
Heb advies gekregen om er werk van te laten maken, ga ik doen als ik binnen 7 dagen geen reaktie naar wens krijg.
GRAN-NL-283280
2 maand levertermijn is niet aanvaardbaar want nood aan product is intussen voorbij
Computer batterij 44 euro besteld op 27/03/2021 en nog steeds niet geleverd.
Schaamteloos geld innen en van zich niks meer laten horen.
Na eindelijk contact met ze te hebben verkregen is het snel opgelost en is het bedrag snel teruggestort
Op 26 maart 2021 artikel besteld en met creditcard betaald. Ik probeer navraag over de levering te doen maar de klantenservice is niet te bereiken. Levering laat te lang op zich wachten.
Vorig jaar hier speakers besteld. Had ik de reviews maaar gelezen dan had ik mijn 22 euro nog gehad. Het is voor hen (China trading) gewoon een verdienmodel. Ik vind het diefstal.
Waardeloos bedrijf!
Ik heb voor mijn werk op 13-01 een winterjas bij Grandado besteld. Helaas heb ik ervoor geen reviews gelezen.
Op 14-01 heb ik in de ochtend direct een contactformulier via de site gestuurd toen ik in de bevestigingsmail zag dat de producten uit China komen. Ik vroeg in deze correspondentie of de maten op de site overeenkomen met Europese maten en of ik een juiste maat had ingevuld. Er stond in de retourmail dat ik binnen een paar dagen antwoord zou krijgen, geen reactie!
Ik kreeg 2 weken later de jas binnen, mooie jas maar helaas is de jas te klein, ik had maat L besteld en dit blijkt in Europese maat XS (maat 34) te zijn.
Ik wil de jas omruilen voor een maat XXXL en ze zijn telefonisch en per mail niet te bereiken en het contactformulier retourneren werkt niet. Ik heb de afgelopen week op verschillende manieren contact proberen te krijgen met de klantenservice, dit lukte met een ander onderwerp dan "retourneren". Ze zeggen dat je binnen een paar dagen een e-mail terug krijg en dit is wederom niet het geval gebleken. Op een klacht wordt ook niet gereageerd. Je kunt dus niet in contact komen met iemand van dit bedrijf om vragen te stellen, te retourneren of je geld terug vragen.
Er staat op de site dat je voor €7,25 je pakket kan retourneren, dit is niet waar want een pakket naar Hong Kong kost €29,50.
Nu lees ik dat honderden mensen zoals ik zijn gedupeerd door Grandado!
Frustrerend en schande want zo ga je niet met klanten om.
Krijg al langer dan een half jaar mail van het pakketje is onderweg, helaas verloren gegaan, bestel het op nieuw.
Laatst een mail gehad met track & Trace code welke ook niet werkt.
is gewoon Gran nada
Niet bestellen levering slecht