Ik kocht een Jellycat knuffel (kip Cecile). Op de afbeelding en volgens de verkoopadvertentie was het gewoon echt de Jellycatknuffel. Maar bij levering bleek het een lelijk namaakding te zijn. Keiharde oplichterij. Ben zeer teleurgesteld. Koop hier niet!
Oplichters. Leveren niet. En contact geen
De slechtste website waar ik ooit iets besteld heb. Ik heb in mei een bestelling geplaatst, deze kwam na een paar weken aan, de kwaliteit was verschrikkelijk in verhouding tot de prijs. Ik heb de retour gemeld, kreeg een retouradres (naar china uiteraard, dus ik had verwacht dat het wel even zou duren) en stuurde het pakket begin juli binnen de normale retourtijd. Tot op de dag van vandaag heb ik geen geld of contact met fruugo. Ik ben meer dan € 280 kwijtgeraakt. Ik aanbevolen niet, ze spelen vals, ze geven het geld niet terug en er komt geen reactie van hen. Zeker nee
Ik bestel wel vaker wat bij fruugo en gewoon gekregen. MAAR had 6 september wat besteld tewaarde van 84.84. en nu maand en 2 mailtjes ( die ik zonder andwoord terug krijg) verder wat uit Valencia moet komen.tot op heden niks. Als ik op de artikelen druk staat nu bij alles "Niet meer beschrikbaar" hoe dan september nog verkrijgbaar. Ben bang dat ik naar mijn centen kan fluiten.
Ik heb yeezy 350 gekocht zijn optijd binnen dus ik denk fruugo is gefixt
Nadat ik voor €50,- ben opgelicht door Fruugo (product nooit geleverd, geld niet terug gehad, contact met Fruugo onmogelijk) heb ik via de Consumentenbond een jurist in de arm genomen.
Fruugo is gevestigd in Engeland en valt daarom buiten het Europees recht. Juridisch zijn ze daarom vrijwel onschendbaar, tenzij je een rechtszaak in Engeland tegen ze begint. Wat kan je dan wel doen in Nederland? Twee opties, die ik iedereen wil aanraden:
1) Doe aangifte bij de politie. Er ligt daar een dossier met verzamelde aangiftes/klachten tegen Fruugo.
2) Maak een officiële melding bij de Autoriteit Consument en Markt (makkelijk telefonisch te bereiken). Zij hebben een dossier aangemaakt en zijn gerechtigd boetes uit te delen.
Beste mensen, doe dit a.u.b. Alleen samen kunnen we een einde maken aan dit malafide bedrijf
Moet 96 uur wachten op een klein flesje voor wratte voor de hond als ik het maar krijg ik denk het niet mischein geld kwijt veel te lang
Slechtste site ooit. Bestel je iets en T is nie t juiste geld kwijt. Geen retourbarcode en verschrikkelijk veel geld om iets terug te kunnen sturen. Pakje staat als afgeleverd en niks ontvangen. Nooit nog iets bestellen
Bestelling niet ontvangen en geen enkele mogelijkheid om contact te krijgen met Fruugo; alles wordt aan alle kanten afgehouden.
Bestelling nooit ontvangen, reageren niet op e-mail, oplichters dus
13 juli iets besteld en tot nu toe niets binnen. Als je dan eindelijk denk contact te hebben blijkt dat bagger, vragen om Bestelnr. en die blijkt dan te lang te zijn! Staat gewoon op de bestelling. Waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn bestelling of geld maar blijf proberen en iedereen is gewaarschuwd BESTEL NIKS
Twee dezelfde producten ontvangen . Wil er een terugsturen. 55 euro verzendkosten!
Probeer contact te krijgen . Met geen mogelijkheid. Bestel noooit meer bij Fruugo!
Wat een bagger zooi.! product nooit gekregen.
gewoon halverwege zondere rede geretourneerd.
wil je duidelijkheid over hebben om wat voor reden, dan zul je eerst
een account moeten aanmaken.
Ik ben al een jaar bezig om contact met hun te krijgen!
Totaal onmogelijk via de site krijg je een automatisch bericht dat ze het zullen uitzoeken maar tot de dag van vandaag nooit iets gehoord mijn producten niet gekregen en mijn geld kwijt
Lieve mensen bestel NOOIT bij deze website
Want je kunt beter je geld doneren aan een goed doel want je producten ga je niet ontvangen
Super slecht, tweede keer dat ze wat anders leveren als besteld. Eerst motorje step, niets paste en nu solar panel waarvan ook aansluiting niet past. Beide.keer volgens omschrijving wel. Wil je retourneren is t vooer eigen kosten naar china 22 euro
Nooit kopen hierso
Active koolstoffilters voor Bora besteld. Volgens de informatie over de bestelling zou het 21 augustus afgeleverd zijn door ‘Chinese post’. Niets ontvangen op 21 augustus en tot op heden nog niet. En zoals al eerder gemeld: contact krijgen, op wat voor manier dan ook, is onmogelijk. Zeer slecht!
Wel betaald. 4 weken nu al geleden. Zou het 20 augustus krijgen nu 31 augustus . 2 augustus besteld. Vooruitzichten niet goed. Beter bij de action kijken die hebben het misschien ook.
Miele-stofzuigerzakken besteld. Op foto: kartonnen doos van Miele. Kreeg merkloze stofzuigerzakken, niet eens in doos maar in plastic verpakt. Ook andere vorm dan ik nodig had. Is oplichterij!
Gewoon oplichters.
Wil wat terug sturen maar krijg gewoon geen antwoord!
Ikbhad het al geannuleerd maar het werd toch verzonden.
Nu wil ik het terug sturen omdat het geen CE keurmerk heeft nu reageerden ze na 2 mailtjes niet meer.
Net zoals de vele andere recencies
Ga nooit met dit bedrijf in zee, voetbal besteldt, betaald
maar nooit onvangen
Afleverbewijs die niet getekend is, is voor hun voldoende om te zeggen dat het wel geleverd is
Valt voor mij onder de categorie oplichters!