Grandado reviews

8.1
Positief76%
Neutraal13%
Negatief11%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Roy
Deze klacht is opgelost
11-08-2021

Grandado vervolg

Wat een slecht bedrijf dit. Nooit aan beginnen.

Begin mei 2021 besteld, maar artikelen nooit ontvangen.

Alleen contact mogelijk via een chat op de website en dan vooral via een chatbot met een beperkt aantal mogelijke vragen die je kunt stellen.

Uiteindelijk toch een reactie van een echt? persoon gekregen. Daarbij wordt geschermd met een wazige track and trace pagina waaruit moet blijken mijn artikelen wel degelijk zijn geleverd. Ik heb drie verschillende track and trace afbeeldingen gezien.

Geen afleveradres, niet eens een specificatie van de bestelde artikelen met gewicht en afmetingen. Zo kan ik het ook.

Uiteindelijk wordt de schuld doodleuk bij de lokale pakketbezorger in de schoenen geschoven en moet ik het maar gaan regelen met Postnl ofzo.

Het is inmiddels medio augustus, maar nog altijd geen producten ontvangen.

Gelukkig niet voor kapitalen besteld, maar mijn centjes gaan niet meer naar Grandado, wat een oplichters.

Nadat ik hier eerder een bovenstaande review poste kreeg ik een mail dat Grandado mijn klacht in behandeling wil nemen.

Volgens mij kunnen ze daar ook niet lezen, want de review gaat voornamelijk over de afhandeling van klachten. Ik weet niet wat ze nu nog meer (niet) willen behandelen.

Btw wordt mij nu ineens gevraagd om een klantnummer!? Die zou ik niet weten, want na afrekening heb ik nooit een factuur oid ontvangen.

Nogmaals, trap er niet in en bestel niets bij Grandado!

Hans
Deze klacht is opgelost
06-08-2021

Besteld artikel

Besteld artikel niet aangekregen ze zeggen dat het vermist is en hebben het artikel nogmaals besteld, bij mij is de klacht pas opgelost als ik het artikel ontvangen heb. Als ik het ontvangen heb schrijf ik een nieuwe review met een betere ervaring maar ben benieuwd, denk geld kwijt!

Peter
Deze klacht is opgelost
06-08-2021

Klacht is opgelost meldt Grandado. Mooi niet

Zie mijn review voor 'ervaringen.nl geschreven: 'scheerkop retour geweigerd; is onhygiënisch'

Ontvangen scheerkop heb ik niet uit zijn plastic zakje gehaald. Wilde het vanwege onbruikbaarheid retourneren, maar Grandado weigert dat omdat het 'onhygiënisch' zou zijn.

Ervaringen.nl meldt mij (tegoedertrouw) dat Grandado mijn klacht in behandeling zal nemen. Niet veel later krijg ik per e-mail van Grandado te horen: 'Klacht is opgelost'. Liegen en bedriegen dus. Zo gaat dit malafide bedrijf te werk. Hier nooit iets kopen!

Paula
Deze klacht is opgelost
05-08-2021

Onbetrouwbaar bedrijf

Dit is een zeer onbetrouwbaar bedrijf. Niets kopen dus bij deze partij. Klacht ingediend, review geschreven (zie hieronder). Grandado zegt klacht opgelost te hebben. Niets is minder waar. Klacht is niet opgelost, retourname en geld terug is niet mogelijk. Geloof niet wat ze beloven want dat komen ze niet na.

Trudy
01-09-2021

Het heeft veel moeite gekost maar de klacht is opgelost

Deze klacht is opgelost

Spijt dat we daar besteld hebben

Ruim 2 maanden terug een ventilator besteld nog steeds niets ontvangen. Heb geen vertrouwen dat het nog komt.

Nuri
04-08-2021

Klantenservice wel per mail, vriendelijke service

Ik had 2 zaagbladen besteld, na bestellingen, kreeg een levertijd van 15 tot 25 dagen, ik had de bestelling gelijk nodig.

Ik heb gelijk geprobeerd te cancelen echter proces was al bezig moest wachten tot goederen geleverd waren, na levering heb ik contact gehad met klantenservice, ik krijg volledig mijn geld terug en ik mag het product houden.

Christel
Deze klacht is opgelost
02-08-2021

Bestel niet via deze site!

Bestelling geplaatst op 06/06/21. Levertijd zou gemiddeld 10 werkdagen bedragen. Nu bijna 2 maanden verder. Bestelling is nog niet geleverd. Status van bestelling is nog steeds: bestelling wordt verwerkt. Was ook niet duidelijk bij bestelling dat pakket uit China zou komen. Contact opnemen met bedrijf is enkel mogelijk via een klantenservice-'computer assistant'. Bestelling is wel betaald.

Edith
Deze klacht is opgelost
28-07-2021

Rare praktijken lees ik

15 maart artikel besteld dat zou 2 tot 6 weken duren. Na 4 weken toch eens op bestelnummer kjjken via de site. Nummer onbekend dus mail gestuurd. In de 2 weken er na niets gehoord en bleef het nummer van bestelling niet bekend.

Weer een mail gestuurd over dit en jawel ene Lucas van klantenservice vertelde mij dat het zoek is geraakt maar zal ik u een nieuwe toesturen?

Nou te goedetrouw zeg ik doe maar. Nu zijn we 12 weken verder voor de 2e verzending maar ik krijg ondertussen wel aanmaningen of ik even wil betalen. Afterpay werkt voor grandado door de betalingen te regelen. Maar inspraak hierover doen ze niet zegt afterpay want ik heb het bij grandado gekocht.

Dat vind ik nogal een raar antwoord en ik zei dus dat ik dat zo raar vond omdat grandado wel degeljjk contact met hum hadden moeten opnemen.

Nou hek van de dam want ik hoor niks meer van beide partijen. Heb al diverse mails gestuurd en ze zwijgen maar mag wel betalen en ze gaan het naar de volgende incasso opsturen. Ik heb wel alle mail vanaf begin maart bewaard.

Dus vertel mij maar hoe dit verder af gaat lopen en betalen doe ik niet als ik geen produkt ontvanven heb.

Steven
28-07-2021

Het proces blijft schimmig, niet meer kunnen annuleren, veel te hoge prijs, onduidelijkheid op de website.

Deze klacht is opgelost

Maken beloftes niet waar

Een lenskapje besteld voor een drone. Op de website werd een levertijd genoemd van 5-10 dagen en een prijs van €13 ofzo. Had ik maar verder gekeken.

Pas na het bestelproces en betaling blijkt dat de levertijd 5-6 weken is. Dat is dus 6x zo lang. Verder kijkend op aliexpress kost datzelfde kapje €2,32. Dus grandado duurt 6x zolang en is 6x zo duur.

Meteen contact gezocht om bestelling te annuleren, onmogelijk. En dan lees je.pas verdere reviews. Dat lezend kom ik maar tot één conclusie: oplichters. Koop niet bij grandado.

John
Deze klacht is opgelost
20-07-2021

PAS OP!

Beyblade launcher besteld voor 18 euro. Door de hoge prijs had ik niet direct door dat dit van AlExpress komt, maar blijkbaar is dat de strategie van dit "bedrijf". De launcher was niet compatibel met beyblade, zat vol met zand, schroeven was roestig, plastic was afgebroken. Aankoopbedrag was geen optie. Oordeel zelf:

https://imgshare.io/image/pqGjWx

https://imgshare.io/image/pqGvKl

https://imgshare.io/image/pqGWOg

Ingeborg
Deze klacht is opgelost
11-07-2021

BESTEL HIER NOOIT!

Oplichters! bestel hier nooit!

Mijn vriend had een 4-pack scheermesjes besteld, dit stond zowel op de site als in de bevestigingsmail.

Hij krijgt 1 scheermesje toegestuurd. Volgens de klantenservice chat stond er op de site en in de mail het aantal 1.

Ja dat klopt, één 4 pack. Op de uitleg dat een 4 pack een artikel is met de inhoud van 4 reageren ze met dat het jammer is dat hij het verkeerd begrepen heeft. Yeah right, nu dus 25 euro betaald voor 1 scheermesje.

Tip: betaal liever iets meer maar niet hier! dit zijn oplichters!

Jan
08-07-2021

Na enig aandringen, prima

Deze klacht is opgelost

Verkeerde spullen

Besteld een batterij , LP-E12.

Na 2 weken een onbenullig opbergzakje gekregen.

Na klacht, grandado stort 40% van het bedrag terug.

Lekker zaken doen. wat een flut bedrijf

Lisette
Deze klacht is opgelost
17-06-2021

Onheuse leverancier

Zeer onduidelijk op de website betreffende levertijd en extra kosten, moesten op eenbedrag van 100 euro 25 euro invoerkosten betalen wat vooraf niet was vermeld, bij reclamering waren ze niet thuis, kreeg mail dat ze niet verantwoordelijk zijn voor bijkomende verzendkosten, koop nooit maar dan ook nooit via grandado

Thierry
02-07-2021

Goed opgelost na missing

Deze klacht is opgelost

Bestelling nooit gekregen

Bestelling niet geleverd,reeds 3 maand geleden

Pwm
Deze klacht is opgelost
15-06-2021

Slechte service

Ik heb ruim drie weken geleden bij Grandado iets besteld maar ik hoor niks meer van hun.

Kunnen ze zuke webwinkels niet aanpakken

of er af donderen/ blokkeren op het internet.

Communiceren met hun is ook heel lastig om

contact te leggen. Ga liever naar: Bol.com toe

Esther
Deze klacht is opgelost
18-05-2021

Maanden wachten

Na 4,5 maand wachten kreeg ik een enorme powerbank binnen terwijl ik een hele kleine had besteld. Grandado houdt zijn klanten niet op de hoogte van de levering, je moet overal zelf achteraan. Ze willen nu een nieuwe sturen maar dat gaat nog 30 werkdagen duren. Een half jaar wachten op een bestelling is belachelijk! Trap er niet in. Bestel niet bij dit bedrijf.

Henro
Deze klacht is opgelost
17-05-2021

Leveren niet

Leveren niet en bespelen ervaringen.nl door doodleuk te zeggen dat de klacht is opgelost, niets van waar.

Julia
Deze klacht is opgelost
17-05-2021

Ik koop nooit nooit nooit meer bij Grandado

Niet gewenste spullen geleverd

Je kan het bedrijf niet bellen

Email sturen nooit beantwoord

Dus grandado heel slecht slecht web bedrijft

Frans
Deze klacht is opgelost
10-05-2021

Onterecht

Let op komt via aliexpress

Zoon had een bestelling gedaan maar kwam er na betaling achter dat het uit China komt , maar voor zijn doel te laat, gelijk melding gemaakt kon niet meer geannuleerd worden, moest retour bij binnen komst, toen het eenmaal binnen was gelijk een email naar contact persoon na week geen reactie, pakje open gemaakt om te kijken voor pakbon zag dat het beschadigd was had het niet accepteert maar geen bon, maar wel een retour adres op product gedaan , en retour verzonden voor 6,75, 2dagen later reageert iemand anders op eerder verzonden mail, maar blijkt naar retour adres had het niet gemogen nu hebben ze 40 procent 8 euro van de 21 euro plus 6.75 koop ontbonden maar doen niets waardeloos bedrijf! Zoon kan fluiten naar rest bedrag!

Adrienne
Deze klacht is opgelost
09-05-2021

ONDUIDELIJKE COMMUNICATIE ONDERLING OVER PRODUKTEN

Het product voldeed aan alles ook de verzending was mooi op tijd .ik miste alleen de afwezigheid van de door mij en iemand van hen over de afgesproken maat dit was xxxl

ik heb het drie maal in een aparte mail gezegd en gevraagd en gecontoleerd toch kwam er een maat S binnen hoe kan dat? dat snap ik niet