Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De persoonlijke en warme aandacht van Trudy Romeijn heeft ons geholpen de begrafenis van onze moeder en zusje de invulling te geven die wij zo graag wilden.
haar persoonlijke betrokkenheid, oog voor details heeft ons gesteund.
Het is echt het beste wat er is, wij zijn zo extreem tevreden. We konden de mensen zelfs nachts bellen om half 1. Om voor de dag van de begravenis nog een wijziging door te voeren. Aan alles dachten ze. Zelfs de nazorg dachten ze aan.
Snap ook niet hoe andere zulke slechte ervaringen hebben.
Echt top jullie
Na een overlijden contact opgenomen met Dela. Omdat ze niet de uitvaart gingen verzorgen maar wij dat zelf hebben gedaan, beloofden ze ons dat we een formulier zouden krijgen met info over hoe de uitvaartverzekering die mijn moeder had zou worden afgehandeld. Na een aantal mails en telefoontjes inmiddels 2 weken verder nog steeds niet het benodigde formulier en de benodigde info ontvangen. Inmiddels hadden we al wel zo'n 3500 euro aan kosten betaald i.v.m. kist, rouwauto, crematorium etc. Zeer slechte dienstverlening en niet klantvriendelijk. Na een overlijden van een dierbare zit je op dit soort gedoe al helemaal niet te wachten.
Verkeerde kaarten
Naam vd kerk fout
Straatnaam vh kerkhof fout
Op het laatste moment nog de juiste kaarten gekregen maar wel met weer dezelfde tekst fouten!
Degene die de uitvaart vd dela( mvr. vdpttn) regelde hoeft bij mij nooit meer binnen gekomen.
Even wil ik melden dat het vakmanschap en de liefdevolle benadering van mevrouw Machtelt Visser een geweldige indruk heeft achter gelaten. Zij was tot alles bereid en het heeft op ons heel goed gedaan, een geweldige vrouw. Hierbij onze hartelijke dank. Rita creveld & familie
Alles wat zo ongeveer mis kon gaan tijdens de uitvaart van mijn vader is ook echt misgegaan. Verkeerde bloemen, rouwkaart op verkeerd formaat geprint, slechte communicatie, een en al gehaast, verkeerde muziek aangezet, geginnegap tijdens de dienst, verkeerde catering geserveerd en een factuur waaruit blijkt dat de as al verstrooid zou zijn bij het crematorium terwijl we de as in een urn zouden ontvangen. Een en al teleurstelling en continu het gevoel alsof er stagiaires aan het werk waren.