Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
45 min in de wacht! op de chat reageert niemand! Wat een organisatie zeg! Ik heb beide auto's overgezet! Schaam je rot!
Wat een belachelijke service. Wilde mijn auto overzetten. Ik hang inmiddels al 45 minuten aan de lijn. Toen maar het alarmnummer gebeld, om toch een medewerker te spreken. Die kon niks voor ons doen. wist er niks vanaf waarom er niet opgenomen werd en kon ons niet doorverbinden. Inmiddels zitten wij mooi bij een andere verzekering! Daaag Allianz
Ik heb een nieuw polisvoorstel ontvangen voor 2020 welke meer dan €2,- duurder is geworden. Hierdoor het besluit genomen om over te stappen.
Bedrijf is totaal onbereikbaar via Chat, Whatsapp & telefonisch (na 10 minuten in de wacht). Het versturen van een aangetekende brief levert ook 0 response op.
Per 2 oktober 2019 mijn verzekering opgezegd. Op 7oktober Brief van Allianz met bevestiging en de belofte de restitutie ad € 43,- op mijn rekening zou worden bijgeschreven. Heden 28 januari 2020 nog niets ontvangen ondanks brieven etc. Gewoon oplichters.
2 keer een mail verstuurd, 3 keer gebeld en elke keer na 20 minuten opgegeven. Klacht ingedient, ook geen reactie. Na 2 keer alarmlijn gebeld te hebben is mijn polis autoverzekering omgezet. Bleek dus 3 weken onverzekerd te rijden.
Nooit een klacht geschreven, maar wat een slechte organisatie!
Superslechte service, absoluut geen aanrader.
Je verzekering is niet op te zeggen, met als resultaat dat de nieuwe verzekeraar van een nieuwe auto de schadevrij jaren niet kan overnemen. Je zou je geld maar verdienen met deze praktijken, schaam je!
Heb mij nu al via post en via mail bij hun afgemeld, maar ze blijven rekeningen sturen.
Wil je er achteraan bellen neemt er tot 3 x toe niemand op.
Ook als je schade hebt krijg je pas na een half jaar reactie.
Schijtbedrijf.
Zeer slechte klantenservice. 55 min aan de telefoon gehangen. Eerst was ik van plan om vragen te stellen. In de tussentijd beslist om maar gewoon op te zeggen vanwege de slechte service. Ver beneden peil deze verzekeringsmaatschappij.
Probeer Allianz te bereiken via chat en telefonisch maar niet bereikbaar zelf niet na 45 min.
Ga verzekering bij hun opzeggen en ga naar een andere verzekeringsmaatschappij betaal liever iets meer maar dan met een goede service.
Er wordt niet opgenomen , niet op de chat gereageerd , nada niks
Alleen contact via alarmcentrale , zij zeggen ook dat ze heel veel klachten krijgen van Allianz en ze ook niet kunnen bereiken
Kan niet m’n auto omzetten , ga de rekening blokkeren en een andere verzekering nemen
Vandaag 4x geprobeerd te bellen. Ongeveer een half uur in de wachtrij gestaan. Online chat niet mogelijk, niemand reageert. In het menu voor optie 2 gekozen, slecht ter woord gestaan en totaal niet begripvol. Ik wil mijn verzekering aanstaande zaterdag stopzetten vanwege de verkoop van mijn auto, maar ik heb hier een hard hoofd in. Heel slecht!
Geen reactie op chat, niet bereikbaar via e-mail, telefonisch een groot drama. Linkjes op de Allsecur klantenomgeving die niet meer werken in verband met de overgang naar AllianzDirect. Kies liever een ander voor een paar euro meer per maand!
Kkkk slecht bedrijf onmiddellijk andere verzekering zoeken niet proberen! Slechte service 136min gewacht niemand neemt op. Idioten!
Wat jammer dat ik deze meningen niet heb gelezen voordat ik de verzekering afsloot. Ik kan je echt niet adviseren. Het is heel gemakkelijk voor hen om via internet een contract te sluiten, maar u kunt niet met hen communiceren om iets te wijzigen. Doe jezelf dit niet aan! Hopeloos :(
Tot tweemaal toe belofte van terug bellen niet nagekomen.
Via Chat en mail geen reactie. Schandalig.
Betaal gewoon geen premie meer. Consumentenbond erachter gezet.
Heb de hele dag geprobeerd om Allianz te bereiken vanwege een afgewezen woonverzekering, 3x gebeld, 2x niet opgenomen, 1x afgewezen. Web chat reageert niemand op!
Ontzettend slecht te bereiken. Wilde mijn polis bijstellen en heb 2,5 uur in de wacht gestaan. Chat op de website wordt niet op gereageerd. Stop je geld in personeel en niet in reclame!
Ruim 1 uur aan de telefoon gezeten om iemand te kunnen spreken, uiteindelijk iemand via de alarmcentrale weten te spreken.
Diegenen heeft een dossier aangemaakt maar is vervolgens bij niemand in het bedrijf bekend.
Via facebook messenger heb ik iemand gesproken die voorlopige dekking voor mijn auto weer kan garanderen. Lekker professioneel zeg!
Dan maar lekker onverzekerd rondrijden.
Vorige week 1,5 uur aan de telefoon zitten wachten op reactie, ondertussen de chat geopend en ook hier bijna 2 uur gewacht op reactie. Toen er eindelijk een reactie was stond er: hoe kunnen we je helpen? je reageert niet, ik ga de chat sluiten. En dat allemaal binnen 1 minuut na de eerste reactie.
Man man man wat een bedrijf.
Vervolgens vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. De chat weer geopend, na een half uurtje kreeg ik reactie. Ze reageren zeer kortaf en niet professioneel. Ik gaf aan dat ik een wijziging wou doorgeven en kreeg gelijk het telefoon nummer doorgestuurd. Hierop heb ik aangegeven niet te willen bellen omdat ik de vorige keer al zo lang heb moeten wachten. Nadat de wijziging is doorgevoerd door medewerker vraagt hij netjes of die nog iets voor me kan betekenen, en ja dat kan hij dus ik stel nog een aantal vragen. Nadat ik reactie heb gehad op 1 vraag en nog niet op de rest van mijn vragen sluit hij zonder pardon de chat en kan ik weer opnieuw beginnen. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt