Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al jaren verzekerd bij Allsecure, alles ging eigenlijk perfect, de online omgeving de klantenservice enz enz. totdat Allianz het overnam.
Ik ontving een mail waarin stond vermeld dat mijn verzekering automatisch was verlengd en dat ik niks hoefde te doen! op een gegeven moment merkte ik dat mijn premie niet werd afgeschreven. Dus ik belde zelf om te vragen hoe dit zat. De 1e medewerker die ik sprak zei dat er tijdens de overname intern problemen waren met facturen/betalingen. Ik zou die zelfde dag nog gebeld worden, dat gebeurde natuurlijk niet! de volgende dag toen ik terug belde werd mij verteld dat ik een wanbetaler was en dat zij mij een mail hadden verstuurd met een betaallink. Die betaallink is in mijn spam terecht gekomen die heb ik nooit gezien! Mijn verzekering is stopgezet en ik kan nergens anders meer een verzekering afsluiten.
Zo ga je niet met klanten om die jaren probleemloos klant zijn! Het ergste is gewoon dat ik lees dat er zoveel mensen gedupeerd zijn en met zoveel problemen zitten nu. Schaam je Allianz! wat een rotbedrijf!
Via de VW-dealer een verzekering afgesloten bij Allianz (Volkswagenverzekering) en zij schrijven direct voor twee maanden premie af.
Verkoop je de auto blijf je maanden doorbetalen, hoop gezeik natuurlijk en bij tussenkomst van Assuradeuren eindelijk een berichtje maar wel met een dreigement.
Intussen de vrijwaring als kopie opgestuurd en nog niet in orde, incassobureau wordt ingeschakeld zo staat te lezen in de mail.
Onvoorstelbaar, nu maar een mail naar Kassa en Radar sturen want dit is ontoelaatbaar.
Waar ze ook een handje van weg hebben is binnen drie weken twee maanden premie van je rekening afschrijven. Prutsers!
1 jaar auto verzekering gehad, nieuwe auto konden zij niet verzekeren dus naar een andere en bij Allianz opgezegd. En begint de ellende. Verzekering blijkt elke keer weer op actief te staan, Allianz geeft de schade vrije jaren niet door aan de Roy data bank en daarom nu minder schade vrije jaren bij nieuwe verzekeraar. Kost weer veel moeite omdat recht te zetten. Allianz is dan slecht bereikbaar en duurt lang voordat je antwoorden krijgt. Zal deze verzekeraar niet aanbevelen.
Half december mijn autoverzekering opgezegd miv 1 jan, via de overstapservice. Dat was toen de enige mogelijkheid. Bevestiging van de overstapservice ontvangen. Gisteren keek ik in de portal van Allianz en daar was mijn verzekering nog actief. Heb toen de verzekering daar opgezegd (dat kon toen weer). Vandaag gechat met een medewerker en die gaf aan dat de verzekering per gisteren was opgezegd omdat ik dat zelf had gedaan. De Overstap service zou niet altijd goed werken. Op mijn bezwaar dat dat de wereld op zijn kop was en dat het niet meer dan logisch zou zijn als mijn verzekering per 1 jan zou worden opgezegd en de premie terugbetaald (immers dat was met de overstapservice geregeld) was geen respons meer. Wat bizar hoe een bedrijf met zijn klanten kan omgaan, ongekend slecht!
Ik wilde vandaag mijn nieuwe auto laten verzekeren bij allianz, dit omdat zij de goedkoopste waren. 5 verschillende mensen in 2 dagen tijd aan de lijn gehad. Wilde maar niet lukken. Laatste vertelde mij dat het niet ging omdat de nieuwe auto nog niet op naam stond. Andere maatschappij gebeld geen enkel probleem. Dus mensen doe geen zaken met allianz want als het al fout gaat in het voor traject beloofd het bij een eventuele schade weinig goeds. Het zal er wel mee te maken hebben dat ze met een of ander call center werken en alles afwerken mbv een lijstje
Had tablet gekocht bij mediamarkt en gelijk verzekering (allianz) afgesloten bij aankoop.
Tablet viel en was kapot. Naar mediamarkt gebracht voor reparatie . Kreeg tablet na 2 maanden (!) terug als niet te repareren. Vervolgens allianz gebeld om schade te melden. Ben night weer 3 maanden verder en heb nogsteeds geen bericht van allianz . Uiteraard heb ik netjes iedere week gebeld en ook 12 mailtjes gestuurd, maar na alle smoezen van “ uw account is niet gekoppeld, er wordt aan gewerkt, wij bellen u “””vanmiddag”” terug , we begrijpen uw frustration en bedankt voor uw geduld.ben ik het much echt meer dan zat! zeer slecht telefonisch bereikbaar en steeds smoesjes en love beloftes, want uiteraard word ik niet terug gebeld of hoor ik hoe de status van de afhandeling is. Ga nooooooit met dit bedrijf in zee. Het zijn echt oplichters!
Ik had mijn personen auto verzekerrd bij Allsecur. na overname door Allianz andere polis. verzekering opgezegd. die vieze duitse boeven blijven wel nog steeds de premie afschrijven, terwijl ik de autumatische incasso heb opgezegd.
Duitse praktijken die men 80 jaar geleden okk hadden.
zijn onbereikbaar-reageren niet op email-niet op brieven. Kortom een zooitje.
ga nooit met die in zee.
We proberen al 2 maanden een autoverzekering van een verkochte auto te beëindigen, ze reageren echter niet op e-mails en zijn telefonisch nagenoeg niet te bereiken. Geen aanrader.
Premies zullen wel laag zijn, maar voor de rest is alles superslecht bij Allianz Nederland, te triest voor woorden.
Niet te bereiken, niet via chat en niet via telefoon. NOOIT aan beginnen. Ik kan niet eens m'n verzekering opzeggen omdat ze niet te bereiken zijn.
Niet te bereiken. Cat duurt een eeuwigheid en telefoon geeft "technische problemen".
Mensen let op
Sluit nooit een reisverzekering af bij Allianz
Echt wees gewaarschuwd
Wij hadden het helaas wel gedaan tijdens de reis hadden we onze EReader in de koffer gedaan , waarschijnlijk heeft deze klem gezeten maar bij aankomst bleek het glas gebarsten .
Erg vervelend maar goed we hebben een reisverzekering haha
Helaas wij kunnen u schade niet in behandeling nemen want u EReader had niet in de koffer gemogen . Nu is dit de eerste keer dat wij een schade claimen en natuurlijk de laatste .
We praten over hooguit 150 euro
Ik lach er maar om , maar wil iedereen wel waarschuwen om zeker nooit met Allianz in zee te gaan . Heb inmiddels ook reisbureau,s aangeschreven om deze organisatie te weren ipv aan te bevelen
Nogmaals denk goed na voordat u een reisverzekering bij Allianz afsluit
Dubbele premie afschrijven ,rommeltje daar,geen reactie mail,geen reactie chat .onbereikbaar via tel
Al maanden probeer ik tevergeefs telefonisch in contact met ze te komen. Op emailtjes reageren ze niet, dubbel met verschillende antwoorden (langs elkaar heen werken) of na de zoveelste e-mailtje krijg je pas een reactie.
Dit is een malafide flutverzekering. Geen aanrader! Ik ga overstappen! Ik sta op moment van schrijven al 15 min in de wacht. Ik hang maar op.
Meer dan een half uur in de wacht gestaan,en dit keer op keer. Uiteindelijk maar opgegeven. Wat een waardeloze organisatie is dit
Hier kan ik bijna wel een boek schrijven of wat er allemaal mis is gegaan en hoe slecht we mijn inziens geholpen zijn. Ik ben totaal niet tevreden over de communicatie en de hulp die ons is geboden toen wij pech met de auto kregen onderweg naar huis van onze vakantie. Dit was zowel op dat moment als naderhand de afhandeling.
Wauwwwwww wat een oneerlijke manier van werken! Doen er alles aan om je dagwaarde te drukken!
Er wordt totaal niet fair gekeken naar je opties maar alleen naar je kilometer stand.
Op een reis € 600,- betaalt voor een combi reis- en annuleringsverzekering. De annuleringsverzekering is n.v.t. i.v.m. Corona en vervalt. De reisverzekering, valt daarom niet meer in de combi en er blijft 12,- euro terug te betalen over van de € 600,-. Dat pas na POSITIEF meedenken van Allianz!
Advies: Nooit met reizen met de "zekerheid" van Allianz
Het aantal negatieve recensies zegt genoeg. 189 negatief, 3 positief. Dankzij mijn ervaring komt er een negatieve bij. Ik was jaren tevreden verzekerd (auto) bij AllSecur, maar na overname/inlijving door Allianz veranderde mijn polis-voorwaarden en daarmee de betaalmogelijkheden. Zelf betalen, wat ik jaren deed, mag simpelweg niet meer. Zodoende heb ik -tegen wil en dank- toestemming gegeven voor een automatische incasso. Aan mijn kant was het geregeld, zo bevestigde de servicemedewerker van Allianz. Desondanks tóch als wanbetaler genoteerd (er stond meer dan genoeg geld op de rekening én de toestemming bij de bank was geregeld). Ik heb de klantenservice direct gebeld na melding hiervan. Deze klantenservice kon mij op geen enkele manier helpen.
Alle andere lopende verzekeringen check ik nu op connectie met Allianz, en in geval hiervan worden ze direct door mij geannuleerd. Tevens in mijn directe kring.
Alvast excuus voor de taal.
Kl*te bedrijf! Als u verstandig bent, kiest u iets anders.
Ik heb een hypotheek lopen via allianz, door een scheiding moet nu een naam uit het contract gehaald worden. Nu heb ik hiervoor al drie maanden geleden alle stukken aangeleverd en zouden ze hiernaar kijken. Vandaag kreeg ik bericht dat de documenten inmiddels meer dan twee maanden oud zijn en ik alle documenten opnieuw aan moet vragen/leveren. dit slaat helemaal nergens op in mijn ogen aangezien het al die tijd in hun bezit is geweest en zij er niets mee doen. ik zal nu de nieuwe documenten maar aanleveren en weer twee maanden wachten, dan zal ik het wel nog een keer moeten doen. En wat vind allianz hiervan? Geen idee want die zijn onbereikbaar zonder hypotheekbemiddelaar.