Zeer slecht bereikbaar. Inloggen op Mijn account lukt niet, ook niet na langdurige telefonische keuzemenu's, telefoongesprekken en loze beloften.
Spijtig dat mijn verzekering door dit bedrijf is overgenomen!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
O Problem? Met Allianz Direct
Slechte afhandeling autoschade.
Alianz direct, no problem.?
Alleen maar problem.auto brand gehad. Geen contact te krijgen per telefoon. Via Chat 30 tot 50 min in de wacht, en geen oplossing. Geen info over stand van zaken via de mail.
Alle documenten doorgezet naar Allianz. Factuur, betaal bewijs, foto's etc.
Geen reactie, geen vragen van Allianz.
Vandaag zou het schade rapport worden toegevoegd aan het dossier. No Problem! Wel dus. geen schade rapport toegevoegd. Volge
Wat een vreselijke verzekeringsmaatschappij. Nooit te bereiken. Zelfs het opzeggen van je autoverzekering duurt een eeuwigheid.
Schandalige bejegening!
Ik ben bestolen van mijn auto, netjes aangifte gedaan, alles. Allianz krijgt ook de reservesleutel en alle codes van mij. Nu is mijn auto door de politie teruggevonden. Wat een geluk, denk ik dan. Maar Allianz verbiedt mij (eigenaar) om contact op te nemen met die Politie, omdat zij er al mee bezig zijn. Maar Allianz belt mij nooit terug als ik hierom vraag. Nu wijst Allianz, ook weer zonder fatsoenlijk contact mijn claim af. Geen idee waarom. Maar geeft ook m’n teruggevonden auto niet terug. Effectief komt het voor mij erop neer dat Allianz nu, zolang ik niets hoor en noch mijn auto, noch een schadevergoeding krijg, mijn auto heeft gestolen… Wat een schandalig rotbedrijf. Ik had vertrouwen in de eerlijkheid en het fatsoen van een groot bedrijf als dit, maar ik ben echt enorm teleurgesteld en woedend. Wat mij betreft mag dit bedrijf snel opdoeken, want dit is echt niet oké.
Vreselijk slecht. Zo slecht.
Auto ongeluk in Spanje. All Risk verzekerd.
Na 8 weken nog geen uitkering. Men werkt er aan!
Neem aub een andere auto verzekering
Het is ongelooflijk dat zo'n bedrijf zelfs maar bestaat. Ik wachtte drie maanden op een antwoord, tot ze me vandaag telefonisch vertelden dat ze me niet konden helpen en dat ik contact moest opnemen met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij. Bedankt Allianz, dat had je me drie maanden geleden kunnen vertellen! Bovendien was de man aan de telefoon erg onbeleefd, klonk hij erg geïrriteerd en hield hij zich niet aan de etiquette van een vriendelijke klantenservice.
Zeer slecht telefonisch bereikbaar. Op mailtjes wordt niet of laat gereageerd. Zeer teleurstellend.
Meest waardeloze verzekerings maatschappij die er is.
1. Zijn ze niet te bereiken (na 2 uur in de wacht gezet te zijn nog steeds niemand aan de lijn). 2. Kun je een schade formulier niet fatsoenlijk invullen op de website (geen opties). 3. Reageren ze niet op mail of ingestuurde formuleren. 4. Is er iemand op onze auto(op naam van mijn vriend) ingereden en moeten wij nu 50% zelf betalen! Ben je hierdoor al ontdaan werkt Allianz nog tegen ook (ze hebben onze schade gewoon niet fatsoenlijk bekeken anders zouden ze hier NOOIT op uit kunnen komen. Aangezien te tegenpartij al schuld heeft bekend). Wij zijn hier echt kapot van. blijf hier ver vandaan.
Sluit geen verzekering af bij Allianz.Het enige dat ze goed kunnen is premie innen.Heb je stront aan de knikker, dan geven ze niet thuis.Niet verzekeren daar, het zal je bezuren
Wat een ellende van begin tot het einde niet te geloven, alles wat mis kan gaan gaat hier mis. En luisteren ho maar! Al 7 maanden bezig met doorzetten van de schadevrije jaren?
Allianz i.s.m. PMA bood een goedkope autoverzekering aan. Nadat ik ben overgestapt blijkt dat de lage premie maar voor een jaar geldig is. Na 1 jaar wordt de premie verviervoudigd. Let op!
Met de aanschaf van een nieuwe auto 4mnd geleden, ben ik ook van autoverzekeraar veranderd. Keuze was op Allianz gevallen. Nog geen 3 maanden later wordt er in mijn woning ingebroken waarbij o.a. de reservesleutel van mijn nieuwe auto werd meegenomen. Zeer snel is de opdracht aan de autodealer gegeven om de sleutels en de cilinders in de deuren te vervangen. Het herstel had ook geen invloed op de no-claim opbouw. Ben erg tevreden met Allianz.
Buiten mijn schuld kreeg ik een ongeval tegenpartij Allianz. Al 10 jaar ben ik mee bezig nog geen resultaat. Mijn advocaat uitbetaling van de schade kreeg hij geen reactie uiteindelijk met dwang kregen we antwoord we sluiten het dossier we geloven haar letsel niet.
Al 20 jaar werkzaam als zelfstandige rijschoolhouder en door het ongeval kan mijn werk niet meer uitvoeren.
Wat nu verder heeft iemand hiermee ervaring mee? Gr. Femi
In januari een aanrijding gehad ze zijn nog bezig om dat af te handelen weet tot nu nog niks als je een mail stuur om te vragen hoe het staat dan krijg ik steed als antwoord dat de tegenpartij nog geen andwoord of Allianz weer wat willen van de tegenpartij
Als je een wa verzekering en geen rechtsbijstand dan doen ze wenig voor je als je schade heb buiten je om .
Ik heb zonder problemen een autoverzekering afgesloten bij Allianz.
Enkele weken later is er een auto vol achterin gereden terwijl ik stil stond achteraan een file, met alarmlicht aan.
Deze auto was ook verzekerd bij Allianz, mooi makkelijk zou je denken.
Zij het niet dat ze mijn schadeformulier zijn kwijtgeraakt.
Nu kreeg ik een brief dat wanneer ik niet zelf een nieuw schadeformulier opstuur ze mijn verzekering zullen beëindigen. Aan de telefoon is zelfs verteld dat ze moeilijk gaan doen bij eventuele volgende schades omdat IK het niet opgestuurd zou hebben.
Helaas heb ik nog geen enkel telefoongesprek kunnen hebben met Allianz waarin er niet keihard met vingers naar mijn fouten werd gewezen. Ookal waren dit eigenlijk hun fouten!
Ik kan dan ook iedereen afraden om bij Allianz te verzekeren. Alles gaat goed, totdat ze moeten betalen.
PS van de tegenpartij hadden ze het schadeformulier wel, deze heb ik zelf hoogstpersoonlijk ingevuld en ondertekend en is ook nog eens mijn allianz formulier. Echter omdat ze mijn versie zijn kwijt geraakt is het niet meer rechtsgeldig en moet ik boeten.
ik sloot in april 2 autoverzekeringen af en betaalde 2 verschillende premies.na 6 aanmaningen bleek dat allianz beide premies op 1 auto had afgeboekt. allianz bekende fout en zou herstellen.maar nee hoor vele telefoon later moest ik opnieuw betalen want 1 auto had nu een credit bedrag en de ander niets want alianzz kon dit niet oplossen. ik moest 3 mei betalen voor ik de kans had beeindigde allianz per 11 april 2016 mijn verzekering bedankt allianz ! ik rij nu onverzekerd naar mijn werk ik kan niet anders de andere verzekering loopt helaas nog 10 maanden maar ik hoef niet uit te leggen dat deze door mij wordt beeindigd
Volgens mijn tussenpersoon mocht ik met mijn type autoverzekering ieder kalender jaar een relatief kleine schade laten repareren aan mijn auto.
Daar ik best zuinig op mijn auto was, heb ik dit in 2012, 2013 en 2015 een keer laten doen. Een deukje...een krasje..etc
Ik kreeg in november 2015 ineens een brief van Allianz met allerlei dreigementen en consequenties als ik dat nog een keer zou doen.
Ze hadden de bovenstaande claims opgesomd plus nog een (hoger) geclaimd bedrag wat gewoon bij de tegenpartij is verhaald om hun standpunt wat aan te dikken!
Flutmaatschappij...ik ben dan ook al weg bij Allianz.
Het klassieke verhaal...je mag netjes jaar in jaar uit je premie betalen maar o wee als je beroep op doet op je verzekering!
L.Bergsen
Spijkenisse
Ben door een auto aangereden buiten mijn schuld om, deze verzekerd bij dat Allianz.
Mijn rechtsbijstand is er al twee maanden verder mee, paar keer een rappel gestuurd waar ze gewoon niet op reageren.
De auto van mij stond binnen een dag bij de schadereparateur, binnen drie dagen expert geregeld ( alles wel zelf gedaan), en daarna gebeurt er dus niks meer. Wellicht dat ze voor eigen klanten wel goed zijn (hoewel de berichten niet altijd hoopgevend zijn) maar voor wederpartijen zijn het een stel onbeschofte horken.
Ik heb besloten er een blog aan te wijden, eens zien wat dat kan getekenen.
Bij schade bel je Allianz en alles gaat vanzelf je krijgt uitleg wat je moet doen.
je kan de auto naar een topherstel bedrijf brengen en alles wordt geregeld
je krijgt tijdens de reparatie een vervangende auto mee.
Na aflevering wordt de auto keurig gepoetst van binnen en buiten geweldig wat een service,
ik kan deze verzekering van Allianzz dan ook bij iedering aanbevelen.
Wim IJsenbrand
r
Had bij pure pech de auto voor slechts 2 week verzekerd. Na een telefoontje hoefde ik die 2 week niet te betalen! super!