Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Het is bijzonder om te ervaren hoe betrokken en snel er is gereageerd op mijn verzoek waarbij het om maatwerk ging, mevrouw heeft een uitstekende indruk op mij gemaakt!
Snel en goed geholpen via de chat. Dank voor de service!
Goede afhandeling. In eerste instantie werd onze schade niet vergoed zei een medewerkster. Zij begreep niet dat ik zelf de voorruit van de voordeur had gebroken omdat ik een schroef in de sponning had gedraaid. Die schroef raakte per ongeluk de ruit. De aanhouder wint en de volgende medewerker begreep het wel.Voor de rest 1 en al tevredenheid.
Snelle afhandeling. Duidelijk, vriendelijke service. Communicate ging via de mail, voldeed compleet aan mijn verwachtingen.Hartelijk dank!
Vlotte en deskundige hulp. Jammer dat het totale verzekeringspakket niet concurrerend genoeg was. De autoverzekering wel, die heb ik dus genomen. Mijn zoon was sceptisch en verwachtte dat volgend jaar de autoverzekering vermoedelijk (sterk) zal worden verhoogd. Is dit niet het geval dan komt er een klant bij.
Afsluiting nieuwe autoverzekering evenals opzegging oude verzekering binnen één dag geregeld.Niets dan lof voor de prettige persoonlijke begeleiding via telefonisch contact met medewerker
Perfecte afhandeling zonder gedoe. Wat n verademing.
Al jaren naar tevredenheid lid van Promovendum met pech onderweg.
Helaas heb ik er 3x gebruik van mogen maken. Waarop Promovendum het noodzakelijk vond mij een mail te sturen waarin ik geattendeerd werd op het feit dat 3x in 7 jaar gevolgen gaat hebben voor mijn verzekering. Dat dit niet klantvriendelijk is, dat andere klanten onder dat gemiddelde zitten en mijn gebruik rechttrekken of dat de verzekering zijn naam zo geen eer aan doet, hoef ik u niet te vertellen toch?
Erg goed en snel geholpen en alles ook netjes op orde. Ben geholpen door een aardige jongedame. Graag wil ik haar ook bedanken voor haar medewerking en wat betreft de afhandelingen endergelijke.
Helaas vanwege een gebroken enkel van onze oudste zoon de wintersport moeten annuleren.Contact opgenomen met Promovendum en de reisbescheiden aangeleverd. Afhandeling is wederom erg prettig.
Op de vraag die ik stelde, kreeg ik geen antwoord. De vraag was of de apotheker voor 1 voorschrift 3x een terhandstelling in rekening mag brengen als hij het medicijn in 3 verpakkingen levert. De NZA vertelt dat er per voorschrift maar 1 x terhandstelling gerekend mag worden. Die vraag wilde ik beantwoord krijgen. En geen algemeen antwoord over het waarom van een terhandstelling.
Doordat de expert wat lang werk had, de aannemer wat laat was met de offerte is alles nu naar 7 weken wachten eindelijk op gang gekomen na inbraak schade. De afhandelingen aangaande deze schade, is door Promovendus op een prima manier afgehandeld. Dus eind goed, al goed.
Snel en duidelijk antwoord en gegevens toe gestuurd gekregen.Hopelijk gaat de afhandeling net zo voorspoedig.
zuinigheid en eerlijkheid = gestraft.De verloren bril werkte perfect en was dus 'in economisch verkeer' zeer veel voor (mij) waard: vandaar de hoge rekening voor een vergelijkbare. De originele prijs vergeleken met de nieuwe prijs wijst ook op waardevastheid.Onbegrijpelijk dat deze schadeclaim is afgewezen. Ik ben zeer ontevreden.
Prettig en snel geïnformeerd.Hartelijk dank daarvoor.
De stormschade aan mijn auto is bijzonder correct afgehandeld, zowel door de medewerker van Promovendum, als door het schadeherstelbedrijf. Mijn beschadigde auto werd op mijn thuisadres opgehaald, een vervangende auto werd achtergelaten, en op mijn werkadres werden de auto's weer gewisseld. Klasse!
Na de melding van een schade , heeft mijn verzekering Promovendum, de zaak zeer constructief aangepakt.Allereerst aangegeven dat ik gehoord ben, vervolgens aangegeven wat het traject is van de behandeling.Er is een expertise bureau ingeschakeld.Deze heeft een rapport opgesteldA.d.h.v. van dit rapport de conclusies daarvan overgenomenMij daarover adequaat geïnformeerdEn de schade uitbetaaldhet dossier als afgehandeld beschouwd en gesloten.Het geld zal binnen drie dagen op mijn rekening gestort wordenKortom: een tevreden consument is ondergetekende
De schadebehandelaar was erg vakbekwaam om het mij uit te leggen,daar het voor mij de eerste keer is om iets te annuleren.hartelijk dank daarvoor.
Ik heb het gehoopte antwoord op een verduidelijkingsvraag gekregen!! Jammer alleen dat ik die vraag twee keer moest stellen, daar de eerste keer geen beantwoording binnen 5 werkdagen had plaatsgevonden. Duid ik overigens niet euvel.
Gebruikersvriendelijke site.Makkelijk aanvragen.Gunstige voorwaarden.Correcte afwikkeling!