Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Prima geholpen. Medewerker was erg vriendelijk en wist de wijziging probleemloos door t e voeren.
Heel fijn en snel antwoord gekregen op een vraag via de mail.
We hebben in februari 2020 een schade gemeld en na 4 x rappel en vragen komt er nu zicht op een afhandeling. Veel te lang traject. 3 maanden met schade rijden. Geen compassie aan Promovendum zijde. Jammer want de afhandeling is HBO minus met een 4 of 5 als rapportcijfer
accurate en snelle afhandeling van de schademelding.
Zeer slecht (0 sterren). De auto is na schade niet goed herstelt. Er is juist schade ontstaan door de herstelpoging.
Ik heb per email snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag of een bepaalde zorgverlener door Promovendum gecontracteerd is. Mijn welgemeende dank.
Opzich prima geregeld. Ik heb online een wijziging van het risicoadres doorgegeven op 12 april. Vandaag, 1 mei heb ik nog steeds geen nieuw polisblad ontvangen en weet ik ook niet zeker of ik dekking heb op mn nieuwe adres. Het zou goed zijn als er één online omgeving is waarbij je zelf dit soort wijzigingen kan doorgeven en direct dekking hebt.
Ben goed en deskundig geinformeerd, snel teruggebeld
vakkundig geholpen
Snel en duidelijk geholpen
Goede site waarbij snel tot actie kon worden overgegaan.Het zou prettig zijn om bij de aanvraag van de verzekering een mogelijkheid was om een tekst in te voeren met opmerking of bijzonderheden.Na verzenden van mijn aanvraag heb ik nog even tel contact gehad met een medewerker van u: binnen enkele seconden contact, geen lange wachtrij en snel én verstaanbaar deskundige beantwoording van mijn vraag. Klasse!
Ondanks het niet vlot reageren vanuit mijn kant heeft Promovendum een schade aan mijn auto snel en correct afgehandeld. Mijn dank daarvoor.
Nadat we op 1 maart door een treinspringer een vlucht naar Mexico hadden gemist waren zowel TUI/Kras als NS totaal niet empathisch of betrokken. Schade was bijna €4000,- en nergens te verhalen. Beide bedrijven erkenden fouten te hebben gemaakt. Ook de annuleringsverzekering van Promovendum wilde eerst nergens toe overgaan, ook niet uit coulance, maar na een andere medewerker te hebben gemaild werd er meer begripvol gereageerd en heeft Promovendum uiteindelijk uit coulance de helft van het verzekerde bedrag uitgekeerd, nl. €1500,- Empathie en begrip bestaat dus nog wel. Hier kunnen vooral TUI/Kras een voorbeeld aan nemen. Eerst komen met beloftes om bepaalde zaken te vergoeden maar er later op terugkomen en de zaak als afgedaan beschouwen. Wat valt TUI door de mand op gebied van begrip en empathie! Neem een voorbeeld aan Promovendum!
Promovendum heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Daarbovenop worden vragen zeer snel beantwoord en er wordt meegedacht met persoonlijke omstandigheden teneinde de premie zo gunstig mogelijk te laten zijn. Goede service!
Ik hoor net op de radio de reclame van Promovendum voor autoverzekeringen en dat die goedkoper zijn ivm corona. Niet kies om een ernstige ziekte te gebruiken in je reclame.
Ik had een hele goede ervaring. Ik kreeg snel en duidelijk een antwoord op mijn vraag.Met vriendelijke groetFrederiek
Goede schade afwikkeling en helemaal erg goed dat ik ongevraagd korting krijg op mijn premie omdat er, vanwege Corona, minder gereden wordt. Dat vind ik nog eens klantvriendelijk!
Zware tijden voor iedereen in de wereld en dan komt 10% korting op de autoverzekering goed van pas. Erg netjes!
Tot nu prima gehandeld door Promovendum na schade melding.Ben in afwachting van de verdere afwikkeling.
Ontzettend slecht op de hoogte gehouden van mijn claim.Nu blijkt er opeens actie te zijn ondernomen, zonder overleg en zonder mijn toestemming, bijna 5 maanden later!! Onacceptabel.