Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
2 jaar geleden ben ik overgestapt naar Ditzo. Ze zijn stukken goedkoper in hun zorgverzekering en ik ben aangenaam verrast door ze! Niet alleen hun prijzen zijn goed, ook hun zorg is erg goed.
Er was laatst bij mij iets fout gegaan bij een declaratie. Ik kwam daar zelf toevallig achter na een paar maanden, maar het is direct recht gezet en het geld stond binnen een paar dagen alweer op mijn rekening.
Ingediende declaraties worden sowieso snel uitbetaald, dat vind ik erg fijn!
Klantenservice is goed bereikbaar. Wat mij betreft geen enkele wanklank dus!
Basis zorg bij Ditzo is echte basiszorg, Bij verwijzing lange wachtlijst en weinig ondersteuning daarvoor.
Verder voor iemand die nooit echt ziek is is het een goede verzekering
Sinds vorig jaar verzekerd bij ditzo. Boeken mijn maandelijkse termijn terug wegens een administratieve fout aan hun kant, krijg nu allerlei incasso's op m'n dak. Dramatisch dit.
Onbetrouwbaar, onprofessioneel bedrijf dat zijn klanten niet serieus neemt. 3,5 maand wachten op vergoeding van een declaratie, tientallen mailtjes en telefoontjes later en jullie blijven maar loze beloftes doen en bellen niet terug. Vandaag vertellen jullie me dat ik nog eens minimaal 21 dagen moet wachten tot goedkeuring, terwijl jullie dit al meerdere keren hebben toegezegd? Sorry Ditzo, maar ik ben mijn vertrouwen in jullie volledig kwijt en kan niet anders doen dan dan andere behoeden voor jullie ongeorganiseerde, onbetrouwbare bedrijf.
Bespaar je de energie en kies voor een volwassen Zorgverzekeraar.
Je betaalt € 3 per maand en krijgt volgens DITZO een vergoeding van € 170 bij aankoop van een complete enkelvoudige bril, voorzien van dunne glazen op sterkte met ultra clean ontspiegeling. Nu kom je bij EyeWish, hebben ze een merk monturen actie dat je het merk montuur gratis krijgt t.w.v. € 200 maar dat je dan geen recht meer hebt op de vergoeding van DITZO. Kortom, je krijgt alleen de vergoeding als je de volle mep betaald. Dit betekend dus eigenlijk dat ik per jaar 12 x € 3 betaal = € 36 en slechts een vergoeding krijg van € 170 - € 36 = € 134. Kortom deze aanvullende module is ongunstiger dan gewoon de bril met de EyeWish kortingsacties kopen. Je betaald dus gewoon voor NIETS. BELACHELIJK!
Gewoon slecht telefonisch contact gehad speciaal voor de brillen en lenzen zodat ik niet voor verassingen zou komen te staan. Nu dus een bril bij Specsavers gehaald (jaren zeer tevreden over) en word het niet vergoed ! Speciaal voordat ik ging overstappen naar DITZO naar geinformeerd ! Ronduit slecht!
Ben zeer tevreden over Ditzo. Online vind je alles over je verzekering. Als je een keer te laat bent met betalen treffen ze een regeling met je. Kwa kosten ben ik goedkoper uit dan bij andere zorgverzekeraars.
Ik blijf dus.
Ik ben niet tevreden met ditzo. Ik heb dit jaar twee keer een aanvaring gehad met de verzekering.
Er wordt niet duidelijk gecommuniceerd wanneer de rekening wordt afgeschreven en dat je een achterstand hebt.
Daarom kon ik niet overstappen, omdat ik een achterstand had waarvan ik niet eens wist dat ik die had. Nu zit ik met grote spijt nog een jaar vast aan ditzo.
Hierdoor heb ik ook bijna twee keer een deurwaarder op mijn dak gehad.
medewerker stelde onbeleefde vragen en was erg gemeen tegen mij. Ook kon zij mijn vraag niet beantwoorden, terwijl het een makkelijke vraag was. Dat gaf voor mij de doorslag om niet bij Ditzo mijn zorgverzekering af te sluiten.
Ik ben overgestapt naar mijn voorgaande Zorgverzekering MENZIS.
Reden is dat het callcenter van DITZO ernstige steken laat vallen.
Afspraken m.b.t terugbelverzoek is niet gehonoreerd.
Onvakkundige adviezen. Onderdelen worden verkeert geinterpreteerd en rubrieken van het gebruikte speakbriefje zijn inrelevant. Met andere worden geen aanrader!"
Bij kontrole blijkt met diverse ziekenhuizen nog steeds geen overeenstemming te zijn vanaf november 2015
Ook kennissen en vrienden hebben om dezelfde redenen afgehaakt.
Goedkoopste optie met vrije zorgkeuze.
Online en via app declareren, erg makkelijk en je hebt snel je geld weer op je rekening staan.
Het systeem van Ditzo werkt niet. Ze sturen mails en polissen die niet kloppen. Ik heb drie keer moeten bellen en 10 minuten moeten wachten voordat ze opnamen. Slechte ervaring dus. Heel jammer. Ik was tevreden maar dit is slecht. Toch maar overstappen.
Ik had een snelle diagnose nodig en schakelde hen in om zorgbemiddeling te doen en ik had zeer snel mijn diagnose!
Ik zit nu 1 jaar bij Ditzo. Kan alleen maar zeggen dat hè fantastisch geholpen wordt. Duidelijk,beleefd en snel. Ze zoeken altijd de beste oplossing voor je.
goedkope (basis)verzekering met vrije keuze, snelle afhandeling declaraties, duidelijke garanties, snelle klantenservice. Ondanks deze pluspunten een lage premie wat dus zorgt voor een goede prijs/kwaliteits verhouding
Ben nu een jaar bij Ditzo en echt zeer tevreden, moest naar een zorgkliniek omdat ik snel een professionele diagnose nodig had en daar hebben zij mij uitstekend bij geholpen, niks geen lange wachtlijsten etc. , meteen adequate hulp!
Goede zorgverzekering, waarbij je wel vrijheden hebt en die te duur is.
Bij Ditzo geen goedkope buget polis waarbij geen vrije artsen keuze is maar gewoon de vrijheid om zelf te kiezen en toch 1 van de goedkoopste basis verzekeringen.
ditzo gebruikt het reklame budget voor meer onderzoek naar bepaalde ziektes.
Vragen worden snel en deskundig beantwoord, de premie is (voor ons) de laagste en je kunt overal heen qua zorg. Geen afspraken en dus alleen een tandarts aan de andere kant van het land. Ik ben erg tevreden.