Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik had een betalingsregeling voor het eigen risico afgesproken. Er was mij niet verteld dat ik het dan zelf over moest maken. Uiteindelijk hebben ze het hele bedrag geïnd. Dat heb ik teruggeboekt en gebeld. Opnieuw een betalingsregeling afgesproken. Ik netjes betaald. Werd het restant afgeschreven. Weer teruggeboekt en gebeld. Ben ik eindelijk goed geholpen. Regeling afgesproken en een email gekregen. Zoals het hoort te gaan volgens degene die mij toen geholpen heeft. Nu gaat het goed. Ik weet nog niet of ik over ga stappen.
heraf
Chaoten zijn het, niet eens een vaste datum voor de premieafschrijving. Twee keer informatie opgevraagd over declaraties. Beide zouden in zijn geheel vergoed worden. De ene is helemaal niet vergoed en de andere gedeeltelijk.
Ook GGZ hulp aangevraagd, voor een minderjarige. Volgens de regels van de overheid, voor de basisverzekering, valt deze vergoeding daar binnen. Nee, bij Ditzo hebben ze eerst nog nooit van de therapie gehoord, dan is het geen geregistreerde therapie, dan hebben de behandelaars geen BIG registratie en op het laatst hebben ze geen contract afgesloten met het behandelcentrum.
Qua prijs ligt Ditzo gunstig in de knip, maar is dit wel zo ?
Prima zorgverzekeraar!
Alleen jammer dat je niet kunt kiezen qua opticien! Ik was (en ben) tot volle tevredenheid bij Pearle, dat werd Eyewish, waar ik niets mee heb!
Gelukkig geven ze korting, dat scheelt!
Mijn man moest jammer genoeg overstappen vanwege de fysio afgelopen jaar.
Maar hij gaat zeker weer terug naar Ditzo!
Prima zorgverzekeraar die goed inzichtelijk maakt wat je ervan kunt verwachten en heel fijn: zelf kunnen kiezen naar welke zorgverlener je toe gaat
ditzo is tot nu in orde,
wel zou een eigen risico betalen
als het bedrag in 1 moment ((vb 200-, hoog is wel in 2 of drie delen
verdeeld kunnen worden,
dus in 1 keer het bedrag automatisch van je rekening.
is bet wel veel,
((ga hierdoor dus ook maar meteen eerder wat omzij legen))totaal bedrag
Goede verzekering behalve de brillenverzekering .Behalve dat je alleen bij de duurste brillenboer terecht kan , gelden alle voorwaarden voor een kinderbril echter niet. De kortingen van de brillenboer en van ditzo stroken of gelden niet met elkaat zodat je voor een kinderbrilletje al snel minimaal 350 euro kwijt bent.Dit heb ik bij geen enkele andere verzekering mee gemaakt.Conclusie goedkoop is duurkoop.
Gelukkig hebben we weinig zorgkosten.
Maar ... die regeling met maar 1 opticien vind ik ook niks.
En.... graag had ik de incasso op een vaste datum, liefst gewoon op de eerste van de maand.
Alhoewel ik op zich wel tevreden ben over de verzekering is de financiele afhandeling een drama.. Sowieso wordt de polis op schijnbaar willekeurige momenten afgeschreven, maar ook de communicatie over de extra kosten is vaak erg onduidelijk. Vervolgens duurt het een eeuwigheid voordat de betaling daadwerkelijk wordt afgeschreven en ga zo maar door.
Als ze de afschrijvingen en de communicatie daarover eens op orde krijgen is het een prima verzekering.
Alles wat ik heb ervaren was positief, prima dus
Op zich prima tevreden over Ditzo, maar ik heb nu 3 keer gehad dat ik een vraag via de mail heb gesteld, en daar gaat toch wel een aantal weken overheen voor je reactie krijgt, en op mijn laatste vraag heb ik nog geen antwoord.
Ik vind het belangrijk dat je zelf kunt kiezen waar je een behandeling uit kan voeren, en dat is bij andere zorgverzekeraars toch lastiger.
Ik ben tevreden op Ditzo en geen probleem..
Qua prijs en duidelijkheid kan ik niet klagen, inhoudelijk kan ik weinig zeggen aangezien ik nog nergens aanspraak op heb moeten maken.
Je word goed op de hoogte gehouden, facturen zijn duidelijk en overzichtelijk.
Ik ben heel tevreden.
Prima verzekering, klantgericht. Ga zo door. Voorlopig blijf ik bij Ditzo.
De verzekering van ditzo is duidelijk: er is geen collectiviteitskorting nodig: iedereen die bij ditzo een zorgverzekering afsluit, betaalt dezelfde lage premies. Verder is het erg mooi dat alle zorgaanbieders vergoed worden, dus er zijn geen beperkingen in keuze van het ziekenhuis.
Gelukkig hoef ik weinig gebruik te maken van mijn zorgverzekering. Ik heb alleen de aanvullende tandartsverzekering nodig gehad en dat is allemaal prima verlopen.
ben nu bijna 1 jaar klant..heb gelukkig nog niets gehad..maar na het lezen van deze reactie's denk ik dat ik gauw moet overstappen,heb geen zin in zoveel ropeslomp..hier moet je bang zijn om iets te krijgen
Ditzo werk bij ons probleem loos en makkelijk. Tot nu toen nooit geen problemen gehad
De communicatie naar de klant is ronduit slecht er wordt nooit terug gebeld.Als je een e-mail stuurt krijg je het bekende mailtje: Wij nemen binnen 5 dagen contact
met u op" maar helaas na 14 dagen nog niets gehoord dan ga jezelf maar weer contact opnemen.Bellen met Ditzo is een mission imposseble als je contact hebt met de klantenservice duurt het vervolgens een hele tijd voor je de juiste persoon krijgt,deze persoon behandelt je dan op een zeer onprettige manier.
U kunt ons dossier doorkijken wij zijn niet de laatste jaren netjes door Ditzo behandelt vooral de dreigbrieven met verwijzingen naar incasso-buro's zijn niet erg prettig vooral omdat wij nooit in gebreke zijn geweest met betalingen en zeker omdat wij nog geld van Ditzo te goed hadden.
Door de ervaringen die wij met Ditzo gehad hebben hebben we besloten vanaf 1 januari 2015 naar een andere Zorgverzekeraar over te stappen.
Met groet, A.Hage en M.M.G.van Schijndel.
ben nu 2 jaar bij ditzo bevalt tot nu toe prima afwikkeling van declaratie gaat snel, de website is overzichtelijk en duidelijk, je krijgt snel hulp van de klantenservice indien nodig, de polisdekking is groter dan bij een aantal andere verzekeringen, ook de aanvullende verzekeringen zijn ruim voldoende