Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Wim
14-07-2022

Wij stonden bij de winkel in Almere op 13 juli om een wegenkaart af te rekenen.

Dat duurde even omdat de persoon voor ons erg lang bezig was met een barcode die niet te lezen was. Toen ging er nog een kassa open en gingen we in die rij staan. Na tien minuten waren we aan de beurt. Afrekenen kon niet omdat we geen lid zijn. We moesten weer de andere rij in. Laat maar. Nooit meer ANWB. WAARDELOOS PERSONEEL.

Jolanda
05-07-2022

Mensen, pas op met overstappen naar deze zogenaamde energie prutsers. Ze zeggen binnen je bedenktijd je huidige contract al op en als je je dan bedenkt, heb je dus niets meer! Ik had al een termijn af laten schrijven en ook dat is nog al lastig terug te krijgen. De klantenservice…dat is al helemaal pruts!

Mandy
11-04-2022

Ik heb 4 tickets voor keukenhof gekocht met paar euro ledenkorting. We zouden over paar dagen gaan.

Zo'n spijt van.als ik die paar euro extra betaald had

(door bij keukenhof zelf kaartjes te kopen) dan had ik datum kunnen verschuiven. We zitten met 2 zieken, ik heb restitutie/verplaatsen gevraagd, maar krijg die niet. Ik moest de kaarten maar aan een ander geven of verkopen. .wat een nep service, totale aanfluiting. En ben dus hoop geld kwijt hierdoor!

Ik zal nooit meer kaartjes op deze manier aanschaffen.

GEEN aanrader!

Monica
22-12-2021

De klantenservice die over reizen gaat is ronduit slecht. Telkens in de wacht, personeel heeft geen verstand van hun eigen aanbod en prijzen en schepen je makkelijk af. Na 5 telefoontjes en 2 mails niks verder gekomen en alleen maar geld en tijd kwijt. Geen enkele compensatie vanuit de ANWB. Erg teleurgesteld door hen na meer dan 10 jaar klant te zijn.

Roger
11-12-2021

Rekeningrijden:

"Ik vind het ongelofelijk dat organisaties die beweren dat ze opkomen voor gewone mensen met een gewone auto met zo'n slecht plan kunnen komen", zegt SP-Kamerlid Mahir Alkaya strijdbaar. "Want dit plan gaat er helemaal niet voor zorgen dat ons klimaat erop vooruit gaat. Dit plan zorgt er vooral voor dat de schatkist hier in Den Haag beter gevuld raakt."

"Mensen gaan dus meer betalen omdat ze simpelweg geen alternatief hebben voor een auto", legt hij uit. "Dan zorgt dit plan er niet voor dat ze een alternatief gaan aanwenden, ze gaan alleen maar meer betalen voor een auto die ze al hebben. Dat is niet alleen niet eerlijk, het is ook niet rechtvaardig."

Frits
01-12-2021

Opzeggen van je lidmaatschap en wegenwacht per e-mail is bij de ANWB niet mogelijk. Van de 'virtuele assistent' krijg je onzinnige antwoorden. Via het contactformulier gaat weken duren en anderhalf uur naar een bandje van de servicetelefoon luisteren kan ik mij niet permitteren (ik werk). Slecht.