3 keer eerder geholpen door de ANWB en dat was echt top gegaan. Maandag 1 januari is het zooooo slecht gegaan. Heb 3 uur lang op de zelfde plek gestaan en werd uiteindelijk NIET geholpen veeeeel te triest voor woorden. Dit zal een staartje krijgen! Er word door sommige van de ANWB zoo nalatig omgegaan met klanten.
Na een korte tijd op de snelweg hoorde ik een vreemd hard geluid en ik dacht dat er een harde wind stond, maar dat was achteraf de ‘Lekke band’.
Gelukkig bij een tankstation kunnen stoppen. Wat nu? Ik was nog geen lid van ANWB.
Toevallig kwam Oussama (3371) aangereden van de ANWB. Zijn dienst zat er al op, het was 22.00 uur, maar hij wilde ons nog graag helpen. Hele vriendelijke meneer die een prop in de band heeft gedaan en in het service centrum een nieuwe band erop geplaatst heeft. Binnen 1,5 uur kon ik weer veilig de weg op :)
Nu ben ik lid geworden van de ANWB. Je weet maar nooit wanneer je pech hebt…
Top ervaring weer. Beleefd. Snel. Oplossingsgericht. Vriendelijk. Iedereen dacht mee.
Zo fijn dat het zo ook nog kan
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Even het volgende, ik betaal netjes ANWB LIDMAATSCHAP.
mijn dochter die zelfstandig woont, heeft al paar keer anwb gebeld omdat haar scooter niet start.
Blijkbaar is het moeilijk om even wat verder te kijken, als antwoord krijg je shoke is kapot, hoezo , er moest alleen een nieuwe bougie in .
En de scooter doet het weer, dit is niet de eerste keer , ook bij mezelf meneer er moet een nieuw kontakt slot in, bleek echter een koolborstel te zijn.
Ik vraag me af wáarvoor we lid zijn.
Want de anwb kan gewoonweg simpele dingen niet eens oplossen .
Tijdens de terugreis autopech. Bel anwb sta met 3 kinderen met 31 graden 2 uur lang op hulp te wachten. Anwb zegt regel maar een hotel en wacht op vervangend vervoer. Het kan vandaag zijn dat we er een hebben maar het kan ook aantal dagen duren voor we een auto ter beschikking hebben😳Zorg dat je onderdak hebt, dan bellen ze eindelijk dat er vervangend vervoer gevonden is, maar zie hoe je bij de garage komt. Want vervangend vervoer komt niet meer op plaats zoek hem zelf maar op 70 km verderop. Dus zo betaal je €200 voor de taxi €600 voor het hotel en de anwb zegt ja u krijgt €70 vergoed.
Ontzettend slecht geholpen, onvriendelijke medewerkers met belachelijke opmerkingen.
Je moet alles zelf regelen.
Watceen flut bedrijf!
Wat een enorm strikt en volgens de regeltjes bedrijf. Als je niet precies aan de voorwaarden voldoet kun je naar de service en pechhulp fluiten. Het is mij duidelijk gemaakt dat ik de eerste 24u/48U geen recht heb op hulp in het buitenland. Vervolgens er alles aan gedaan (zelfs een nieuwe overnachting/vakantie geboekt) om in Nederland te komen met de auto om aan de voorwaarden te voldoen en dan nog naar een eerdere melding verwijzen. Alleen als ik een nieuwe melding maak dan heb ik recht op hulp wat dus zou betekeken dat ik beter mijn auto kan vernielen om hulp te krijgen. Menselijkheid ver te vinden bij de ANWB.
Met pech in frankrijk 3 kindjes 2 hondjes ging onze camper stuk. We kregen geen hulp. Een medewerker gaf aan dat wij pas lid zijn dat gaf een probleem. Camper staat in frankrijk wij hebben n huurauto gehuurd en 1100 lm naar huis gereden. 5 dagen stonden we op n industrie terein. Nu een advocaat ingeschakeld.
Zeer slecht. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
wij hebben een aanrijding gehad; niet onze schuld. maar de tegen partij, zij regel als zelf, in hun voordeel. ik voel mijn behoorlijk opgelicht. het schaden bureau, pas over drie weken, met vacatie.
en dan nog mijn vraag teken, wij zijn al een aantal weken bezig.
dan de uitbetaling laat ook opzicht wacht. verkoop de auto , deze stond nog op onze naam, dus de betaling gaan gewoon door, de vrijwaring blijf uit, en zij verkopen de wagen aan de opkopers. krijgen wij het geld er van , nee dat gaat naar de AWB. maar de wagen staat nog heden dagen op onze naam. dus de wagen van de AWB, maar ook van ons, als op betaling gaat. en de tegenpartij laten achter wegen, en daar zet ik mijn vraag teken achter.
noot meer de AWB Let op.
De grootste oplichters ooit!
Ik krijg een (zogenaamd) nette dame (Daniella Huizer) aan de lijn. Mijn schoonbroer belt voor mij of de ANWB banden plakt. Antwoordt; je moet lid worden. Zijn antwoordt; ik bel voor mijn broer.
Ikzelf zit met een huilende baby, mijn auto mijn pechgeval maar hij moet lid worden omdat hij informeert.
Ik kan gewoon niet naar huis terwijl er 2 x een melding is gemaakt. En ohja de mensen kunnen niet eens communiceren en hangen direct op!
De oh zo goede vertrouwde service van de ANWB
Schandalig behandeld door pech dienst ANWB. Al jaren klant. Tijdens een recente reis met pech langs de weg komen te staan in Italië. De ANWB zorgde er nog net voor dat we (na 4 uur wachten!) met een sleepwagen werden opgehaald, maar verder konden we het zelf uitzoeken. We waren op weg naar huis, maar de ANWB weigerde om vervangend vervoer voor ons te regelen. Er werd doodleuk gezegd dat we maar 4 dagen langer moesten blijven zodat we onze auto, waarvoor een nieuw onderdeel nodig was dat niet op voorraad was, zelf naar huis konden rijden. Of we wel wisten wat het kost om een auto terug naar Nederland te laten vervoeren. De oppas voor ons kind en de extra vakantiedagen die daarvoor nodig waren, moesten we dan zelf maar even regelen volgens de “hulp” dienst. Schaamteloos. Het abonnement wordt beëindigd en ik zal de ANWB NOOIT meer bij iemand aanbevelen.
Helaas een zeer slechte ervaring met de anwb. Niet aangesloten bij de anwb. Toen ik pech had moest ik hulp hebben. Toen de anwb kwam gaf hij door dat dit een zakelijke auto was en dat ik dit om moest zetten. Keurig volgende dag gebeld en het verhaal doorgeven. Anwb zou me hier over terug bellen. Helaas niet gebeurd en kreeg de factuur doorgestuurd. Weer gebeld en gemaild en gevraagd dat dit omgezet mocht worden. Elke keer zou ik terug gebeld worden. Ik betaal niet eerder als dit is opgelost heb ik gezegd. Alles werd daarna doorgestuurd naar TKB Incasso. Ook hier aangegeven meerdere keren maar ook zij konden niks voor mij betekenen. Zo jammer dat dit niet word opgepakt. Nu heb ik wel betaald omdat er andere dingen gebeuren maar door een recensie te schrijven hoop ik dat dit word opgepakt.
Wat een vervelende nare club, ik wil opzeggen voor mijn 96 jarige vader, kan niet
sowieso irritant dat je niet online op kunt zeggen, wat trouwens moet kunnen als je online aan kunt melden
het enige dat ze bereiken is dat je noooooit meer iets met ze maken wilt hebben
Miscommunicatie geweest met de ANWB en alle verantwoordelijkheid wordt bij mij gelegd. Dick van de ANWB is echt een Dick
NOOIT MEER een ANWB Autoverzekering!
Schade door achteruitrijden tegenpartij moet eerst voor eigen risico gerepareerd voordat tegenpartij aansprakelijkheid kan erkennen, daardoor voor mij het risico op daling trede 27 naar 10
Contact uiterst moeizaam en na ruim 3 weken na laatste mailcontact met ANWB nog steeds geen antwoord.
Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder zonder oplossing.
Verzekerd voor autoschade,
Tegenpartij rijd tegen mijn geparkeerde auto aan tegenpattij verzekeraar weigert dd schade volledig te dekken omdat schade meer bedraagd dan de dagwaarde van de auto , wat een bullshit, ten eerste ik ben niet de veroorzaker,waar ben ik dan überhaupt voor verzekert dus anwb jullie zijn de grootste oplichters en Tegenpartij interpolis helemaal
Ze doen er alles aan om je in de kou te laten staan.
Op het moment dat je ze nodig hebt, weigeren ze hun verantwoordelijkheid na te komen. Verzekering sluit je af, zodat onbedoelde schade aan anderen vergoed worden. ANWB doet er alles aan om niet te betalen. Wat een idioterie!
Slechte ervaring en de medewerkers zijn niet vriendelijk.
Ronduit onprofessioneel, komen niet opdagen bij pech.
Let op! Onderweg een lekke band krijgen noemen ze schade rijden en geen pech en word je daarom niet geholpen! En niet zeggen dat ze niet komen maar met allerlei smoesjes je aan de lijn houden tot dat je vanzelf een ander oplossing zoekt. Onprofessionele prutsers!