Tweak.nl reviews

4.4

28-06-2014

Alles fout!

Hoe is het mogelijk? Alles wat fout kan gaan gaat fout bij Tweak.

De levering van nieuwe apparatuur, de monteur die niet komt, de verbinding die niet opgeleverd is, maar wel een factuur die al geïncasseerd is.

En de klantenservice? Onbereikbaar! Ook via mail duurt een reactie minimaal 4 dagen.

Wat heb ik spijt van de overstap naar Tweak!

Nick
10-06-2014

Verplicht overstappen naar SPARQL

Op zich was ik zeer tevreden over Tweak met m'n 30 Mb voor €39,95 per maand. Echter, ze hebben hun dienstverlening aangepast per 1 juli. De keus: afsluiting of overstappen op de nieuwe dienst. Goedkoopste variant is €49,95. Weliswaar 50 Mbit, maar toch een verhoging van €120,- per jaar en een kostenverhoging van 25%.

De helpdesk heeft duidelijk instructies gekregen om niet te reageren op klachten over deze eenzijdige actie. Ik had op zijn minst op iets van een tegemoetkoming gerekend, maar erg klantvriendelijk vind ik dit allemaal niet.

Voorlopig dan maar over naar de goedkoopste, nieuwe variant, maar ik ga zeker op zoek naar een andere provider die zijn bestaande klantenbase wél koestert!

Soeris
15-05-2014

Waardeloos!

Helpdesk met minderjarige die nergens geen kaas van hebben gegeten.

Bedrijf die zijn beloftes niet nakomt. Geen verantwoordelijkheid neemt en daar letterlijk de consument voor laat betalen.

Twee maanden lang geen internet en televisie.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn advies: bespaar jezelf een hoop ellende en ga voor een provider die wel begrijpt hoe die met klanten om moet gaan.

03-03-2014

In het begin 3 jaar geleden gaf het internet geen probleem 95 / 95 zeer netjes, behalve de telfoon heeft een jaar niet gewerkt, dat heeft men opgelost door er een router tussen te zetten met een voip verbinding. De televisie had in het begin ook problemen, maar die hadden zij redelijk snel onder controle. Een regelmatige reboot van de router voor de telefoon bleef bestaan. Nu een paar jaar verder loopt ineens mijn downloadsnelheid terug 73 / 95 en de ping loopt van 2 ms naar 25 ms. Ik heb diverse monteurs gesproken en begrepen er niets van, Tweak blijft volhouden dat de monteur hebben gemeld dat de verbinding uitstekend is en dat er niets aan de hand is. Ik heb het op papier staan dat men na 3 ruilingen van de glasvezel modem het probleem niet krijgen opgelost. Tweak blijft volhouden dat alles perfect werkt, ik heb nu het abonnement beeindigd en dat ging perfect van mijn kant.

Kortom na een goed begin is het bedrijf tot een zeer onbetrouwbaar provider afgezakt die de problemen niet bij zichzelf zoeken maar het probleem neerleggen bij de consument. Ook is de terug koppeling slecht, je geeft een melding door en vervolgens hoor je er niets meer over, behalve dat het aan jou ligt. Ik heb in het verleden 4 klanten aangebracht, en deze zijn net zo snel weer vertrokken, en ik ben de 5e.

Ik geef toe in het begin waren er wat klachten en er werd goed gecommuniceerd en de problemen werden grondig aangepakt. Ik zou het niemand aanbevelen om glasvezel te gebruiken van Tweak