De communicatie van Debloemist.nl wordt wisselend ervaren door klanten. Een aanzienlijk deel van de klanten is tevreden over het nakomen van afspraken (41%) en de mogelijkheden om in contact te blijven. Echter, er is ook een groep klanten die ontevredenheid uit over het niet nakomen van afspraken (21%) en de algemene communicatie (3%). Daarnaast ervaren sommige klanten problemen met het plaatsen van opmerkingen bij hun bestelling, wat wijst op verbeterpunten in het bestelproces.
Communicatie. Mooie bloemen. Kwaliteit. Service.
Bezorgtijd kon niet ingevuld worden. Ballon te laat bezorgd. Mooie verpakking.
Vriendelijk. Mooie bloemen. Keurig op tijd geleverd. Goeie kwaliteit.
Goed overzicht.
Te laat bezorgd. Ballon was stuk. 22: 00 uur in de avond veel te laat. Snel kunnen leveren.
Ga zo door. Snelle levering. Afspraak is afspraak.
Op tijd bezorg. Verse fruiten.
Niet goed. Herstel. Duidelijk.
Netjes op tijd geleverd. Zelf aangeven over de bezorgdag.
Dezelfde dag bezorgen.
Accuratesse. Snelheid.