Boeket geleverd in een tas waar sommige bloemen niet eens zichtbaar waren omdat ze veel te kort waren o.a er. Roos en ern chrysant. Verder ontbrak de voeding. Na contact opgenomen te hebben met de leverancier gaf deze aan dat plantenvoeding leveren geen verplichting is? Terwijl in de bijgeleverde instructies staat dat je deze bijgeleverde voeding moet toevoegen. De enige reactie was dat ze zal doorgeven aan de binderij dat ze hier op moeten letten. Bloemen zien er overigens nu al na 1 dag niet vers uit. Zonde van het geld dat de schenker voor ons heeft uitgegeven. Ik zelf zal zeker niet bestellen bij topbloemen. Want ze zijn dus NIET top!.
Ben voor de 2de x niet tevreden.
Boeket stond helemaal in bloei en na 2 dagen kon het al de prullenbak in.
Boeket zag er heel anders uit dan op de foto, lelijk boeket.
Wat een waardeloos bedrijf is dit
wat een waardeloos bedrijf is dit, oplichters!
Bestel een bos bloemen €35,- (incl. bezorging), bloemist krijgt door -> €25,- bos bloemen lijkt totaal niet op de foto, dit is voor bloemisten niet te doen, dus beste mensen, bestel geen bloemen via topbloemen, u betaald veel te veel, en de bloemist verdient hier weinig/niets mee. Schandalig, er lopen vele rechtszaken tegen topbloemen.bestel uw bloemen bij de bloemist in de buurt, dit kan vaak ook online, en dan krijg je waar voor je geld.
Datum van ervaring: 06 september 2024
60 euro betaald voor een bos witte rozen. 9 euro extra voor chocolade truffels
Er is zonder mijn toestemming een compleet ander boeket bezorgd en een ander cadeau.
Schandalig , voor dat bedrag zonder overleg totaal iets anders leveren terwijl ik heel specifiek 1 soort bloem in 1 soort kleur heb besteld.
Zeer geshockeerd.
Vandaag bosje ontvangen, alles bloemen hingen, droog en half dood. ongelooflijk dat je zoiets durft op te sturen naar klanten!
Verschikkelijk bedrijf, bestel niet met hun service!
Kreeg vrijdag een Zonnebloem boeket.kon het maandag weggooien.ik heb nog nooit zulke vieze Zonnebloemen gehad . schandalig .het was zo lief bedoeld,maar tis om te huilen
Mijn vriend kocht een verjaardagsboeket voor in totaal €73,55. Dan verwacht je ook wel een mega grote bos bloemen, maar dat viel erg tegen. Absoluut geen €73 waard, schandalig! Voor die prijs koop je 2,5 boeket in de winkel.
Boeket valt erg tegen , voor die prijs koop ik bij bloemenzaak twee boeketten, ik bestel hier niet weer
Cadeaubon van Vriendenloterij gekozen voor € 12,50 te besteden bij Topbloemen. Pas bij het betalen blijkt dat er slechts € 5,95 aan gratis bezorging verrekend wordt, naar de rest kun je fluiten. Weer een misselijk makend handeltje tussen Vriendenloterij en Topbloemen om zoveel mogelijk geld op te strijken onder het mom van goede doelen.
Beste ,
Mijn buren en wij hadden een vriendin van ons een bos bloemen gestuurd . Zij heeft ons keurig bedankt met foto .
“ Dat klopt niet voor dat geld “ . Veel te klein en was geen boeket waar je blij van wordt .
Dus Topbloemen gebeld , vanmiddag werd ik gebeld , onze gezamenlijke vriendin krijgt morgen weer een bos bloemen .
Nou , dat is netjes .
Dank u wel Topbloemen , keurig opgelost!
Vriendelijke groet Tonny de Jonge
Vorige week online per ongeluk 2 maal zelfde boeket besteld voor zelfde ontvanger ,met ongeveer zelfde tekst op kaartje. Site had lang opengestaan en bestelling was niet meer zichtbaar. Na het afrekenen zag ik dat er een dubbelbedrag was betaald. Direct een melding gedaan met verzoek 1 bos te annuleren.
Dit is niet gebeurd. reactie op bericht was dat er niets aan gedaan kon worden omdat het boeket al geleverd was.
Na een extra mail kreeg ik kosten van een boeket terug in de vorm van een tegoedbon.
-dus berichten niet lezen,
-een bloemist reageert niet op een overduidelijke dubbele bestelling
-eerst lekker reageren dat er niets meer mogelijk is.
-bij een van een aanhoudend klagende klant alleen een tegoedbon geven
Bah, wat flauw, en wat veel klant onvriendelijke stappen.
Sjoerd Smits
Zwolle
Wat een armzalig stukje voor 50 euro, had ik dit geweten had ik het nooit gedaan. Goede leer voor de volgende keer voor mij nooit topbloemen meer .
Rouwstuk besteld bij topbloemen.
Was echt een prachtig stuk.
Verjaardagsboeket van 63 euro 2 dagen van te voren besteld. Op de verjaardag om 19.00 uur nog niet besteld. Schaam me als gever voor zo’n late verjaardagsgroet en ben er boos over.
Ik heb een boeket van €30,40 laten bezorgen door topbloemen. Dit is zo een waardeloos mager boeket. Ik schaamde me rot toen ik een foto van de begunstigde een foto kreeg. Zeer mager boeket! Geen enkel fleurig kleuren zoals op de site. Helaas kan ik geen foto toevoegen. Anders had ik jullie precies kunnen laten zien wat ik bedoelde! Nooit meer!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Had wat problemen met een boeket wat bezorgd is maar dat is geweldig goed opgelost. Top top hartelijk dank Topbloemen. 👍👍
Voor 35 euro een bos bloemen die nog geen 20 euro waard is… bloemen zijn beschadigd.
Dit was de eerste en gelijk de laatste keer…
-Kreeg van een collega via Topbloemen 3 weken geleden een werkelijk prachtig kleurrijk en zeer royaal pluk boeket, dat 10 dagen heeft gestaan. Werkelijk elke seconde van genoten.
-Mijn eigen ervaring met het bestellen van bloemen voor anderen bij Topbloemen liep telkens weer uit op een zware teleurstelling. Armzalige bosjes ( soms oude) bloemen waar je de hoofdprijs voor mocht betalen. Ik bestel al jaren niet meer bij Topbloemen, maar bovenstaande positieve ervaring met Topbloemen mag ook gedeeld worden.
Bosje bloemen voor een bizarre prijs. Voor 30 euro heb je een kleine bos bloemen met 1 lelie, 2 rozen, 3 anjers, verlepte kamille en wat vulling. Dit was de "grote" variant van het boeket, benieuwd hoe minuscuul de "kleine" variant van 20 euro is. Voor deze prijs heb je bij een gewone bloemist 3 mooie bossen bloemen. Wat een afzetters!