Letselschade opgelopen bij kopstaart aanrijding en tegen partij is schuld, ASR mevr. P.g van ASR doet alsof ze het uit eigen zak moet betalen. Ze werkt totaal niet mee met onze letselschade behandelaar. We wachten al meer dan een jaar om de zaak op te lossen, maar dan hebben ze geen tijd, dan vergeten dan vakantie en dan te weinig personeel en ga zo maar door. Schandalig hoe hier mee wordt omgegaan.
Everytime we needed to call was at least one hour waiting. 7 days waiting for a replacement car. They gave it to me the day before that I would drive it back home. Never drove manual but that’s what they gave me. Take it or leave it, was just what they said despite having automatics. Excuse was that those were next class… not my problem. 4 hours in phone calls to change the car. The woman’s working there are nothing but mean and disrespectful, they raise the voice, don’t let talk, all their names is Elise, they don’t give last name and they don’t allow you to talk with supervisor. Also when they don’t have more excuses they literally hang up the phone while we are talking. I was told it was my choice to fake the car that I couldn’t drive or call a taxi. They had automatic cars there. Also my luggage wouldn’t fit she said to leave half in the repair garage. I had to pay the tow truck to be faster service. money not back yet. Other opt
Ik kies zelf van A.S.R. bestaat alleen maar om zelf winst te maken.
Ik kreeg in eerste instantie tijdens mijn ongeluk heel moeilijk tot geen contact met A.S.R. ik was verzekerd bij Europeesche verzekeringen, die zijn samengegaan met Ditzo. Vervolgens kon ik niet meer bij mijn polis, had ik ook geen inlog maar werd er wél nog maandelijks geld afgeschreven. WhatsAppen, of via de live chat contact bleek ook haast onmogelijk. Heel fijn als je net een ongeluk hebt gehad en je leven even helemaal stilstaat. Het telefoonnummer van a.s.r. is al helemaal niet te vinden. Toen dat uiteindelijk wel gelukt was ben ik eerst drie keer naar een ander telefoonnummer verwezen. Alleen al om deze reden zou ik iedereen afraden om in zee te gaan met A.S.R.
Na mijn ongeluk op wintersport werd er he-le-maal niets vergoed. Geneeskundige dekking: er wordt niets meer vergoed dan je basisverzekering vergoed. Het is dus volstrekt onnodig om deze verzekering af te sluiten.
Bereikbaarheid super slecht. De site ligt er regelamtig uit dan kan je niets inzien en niets doen. Chat schiet niet op, dan eindeloos lang wachten voordat je iemand te spreken hebt. Dit is allemaal al een jaar bekend en nog niet ogelost.Ik zeg op. Auto gestolen dat meld je meteen, sorry het is weekend dan nemen we het niet in behandling. Duurt 30 dagen voordat je iets krijgt uitgekeerd, dat is op deze manier 32 dagen. Je hebt recht op vervangend vervoer haha 5 dagen! En de overige dagen dan? Oh ja dan 12,50 per dag. Alle verzekringen doen dit, na wat gechecked te hebben echt niet. Geen verzekeringen hier afsluiten dus.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bij elke declaratie moet je achter je geld aan. Op de site staat dat ze binnen 5 werkdagen uitbetalen maar dat is in de praktijk vele malen langer. Daarbij komt nog dat het nog nooit gekukt is om het juiste bedrag uit te keren. Dus je moet elke keer meerdere malen contact opnemen om er voor te zorgen dat je het geld ontvangt waar je recht op hebt. Belachelijk! Ben blij als ik in het niewe jaar weer over kan stappen!
Net klant bij Ditzo en bel voor het eerst met een speciale vraag ivm een operatie. Ik sta inmiddels 25 minuten in de wacht. Nu al spijt van het overstappen
Ik ben al een paar jaar klant bij hun duurt altijd de laatste tijd lang voor het opnemen van de telefoon maar dat is overal. Je wordt wel heel netjes te woord gestaan alleen degene weten niet altijd het antwoord zodat hij naar zijn achterban is gegaan vervolgens krijg ik een antwoord wat een grote leugen is en dat neem ik Ditzo erg kwalijk en denk dat degen die ik aan de telefoon had daar niets aan kon doen verder heb ik nooit geen problemen met Ditzo dze is een onderdeel van de ASR en zit de advertentie eerst de mens dan het geld nu dat ging hier zeker niet op Ik zit tussen de apotheek ziekenhuis en Verzorgverzekeraar in die krijgen hierdoor veel werk krijg van het UMC alle steun wat Ditzo ook zou moeten doen
Wacht al anderhalf uur voor er iemand opneemt
Zeer slechte bereikbaarheid! Eigenlijk niet bereikbaar! Als je een vraag hebt, heb je een groot probleem, want je kunt geen contact met ze krijgen! Begrijp niet dat dit mag! Eind van het jaar stappen we over en komen nooit meer terug bij deze onbetrouwbare verzekering!
Hoe zou u het vinden de ervaringen van DITZO?
Aanvankelijk ging het goed met aanmelden van de autoverzekering. Na alles ingevuld te hebben, kwam ik niet verder. Met chatten kwam ik ook niet verder. Wel goed en vriendelijk geholpen. Hij gaf me een telefoonnummer om me verder te helpen. Met bellen, na vrij lang wachten, duurt altijd te lang, geholpen door Joop Broekman. Ondanks mijn onbegrip, toch heel netjes en geduldig gebleven. Uiteindelijk is het hem gelukt, ondanks dat ik een beetje kriegelig werd, mij te overtuigen hoe alles in zijn werk gaat en heeft hij mij op een goede en leuke manier geholpen de verzekering af te sluiten.
Rede voor mij om verder te gaan met het afsluiten van de voorgenomen ander verzekeringen.
Snel en goede service
Super goed
Lieve mensen
Die je telwoord staan
Plus eerlijkheid
Ik was blij verrast
Snel en makkelijk online invullen, en eigenlijk binnen half uur is het rond de verzekering
Super simpel afgesloten. Ik ben zeer tevreden
Het zou veel beter kunnen dan het in dit geval is gegaan.Heel simpel is om medewerkers klantenservice een goede opleiding te geven. Niet iedereen is geschikt om dit werk te doen aan de telefoon.
Ik heb online afgesloten. Naar dien contact gehad alles was zo afgesloten mijn autoverzekering
Na afgesloten te hebben een keer ingelogd. Later nog een keer en het password werd niet herkend. Nieuwe aangevraagd en mag er een uur niet in. Erg irritant….
Snel, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteit
Snel en gemakkelijk.