Medewerkers zijn heel onvriendelijk.
Raphaëlla hangt gewoon in je oor op, als je aangeeft niet tevreden te zijn. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Maanden wachten tot de schade behandeld wordt, e-mails reageren ze niet op, klacht worden niet opgepakt en telefonisch staan ze je ook niet netjes te woord. Ik heb de verzekering per direct beëindigd nadat Raphaëlla de verbinding verbrak. 🤢 ik hoop dat je ontslagen wordt met je onprofessionele houding en je collega ook die ik kort sprak. Service zeer slecht geen ster waard. Zie ervaring van klanten met dezelfde klacht. Slechtste verzekeraar van NL.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb je ze nodig laten ze je in je hemd staan. Jaren lang betaald ongeveer 42000,-. En moment dat je ze nodig hebt ze er de kleine letters. Tot drie keer toe. Zeer ontevreden. Nee zou ze zeker niet aanbevelen 😡😡
En geven ze een standaard antwoord.Copy paste.u kunt een klacht indienen.
De casus is allang bij jullie bekent. daardoor lijkt het voor de buitenwereld dat het afgehandeld is . Maar nee.
Heel goed geholpen in het buitenland na een vervelend ongeluk. 1 telefoontje was voldoende om alles te regelen en er werd goed meegedacht.
NH1816 doet er alles aan om een geclaimde schade niet uit te willen keren. Daarbij geven ze de verzekerde het gevoel dat verzekerde zelf in gebreke is gebleven, en er daarom geen uitkering plaats zal vinden. Lekker kleinerend, waardeloze verzekeraar!
Volledig Casco verzekerd bij de NH1816
Ze betalen niet uit!
Ik adviseer iedereen geen autoverzekering af te sluiten bij de NoordHollandse!
Roekeloosheid of merkelijke schuld wordt zelfs na een eenzijdig ongeval door NH1816 ten laste gelegd, zonder de doodsoorzaak te kunnen nagaan, er wordt altijd van te hard rijden uitgegaan door NH1816. Hartfalen, infarct, Tia kan de doodsoorzaak geweest zijn, maar daar gaat NH1816 aan voorbij, ook al is het slachtoffer daarmee bekend. Joos Spatjens laten ze daarvoor rapporteren. De NH1816 ontvreemd hiervoor onrechtmatig de EDR uit andermans eigendom, wat als belanghebbende partij ook nog gemanipuleerd kan worden. Tot de EDR gegevens is alleen de rechtbank of politie bevoegd en hebben daar toegang toe. Hier wordt gewoon aan voorbij gegaan door de NH1816. Bewijs de doodsoorzaak maar na een zwaar ongeval en na begrafenis. Graag kom ik in contact met mensen die ongeveer een gelijke situatie hebben meegemaakt.
Hele slechte ervaring,totaal geen advies naar derden,zijn goed op de koffie gekomen. Zoeken zo ver dat ze onder de betaling uit komen,zeer slechte service,de een weet niet wat de ander doet of heeft gedaan,zeer zeker GEEN aanrader,dikke afrader!
Fijne maatschappij en tussenpersoon. Mijn contactpersoon bij Van Kuringe helpt mij uitstekend bij financiele zaken als mijn verzekeringen en hypotheek. Echt een aanrader om je verzekeringen via een tussenpersoon te laten lopen.
Waardeloze verzekeringsmaatschappij, douche lekkage word totaal niet normaal op gereageerd, komt er 1 of andere pipo langs met een absoluut onacceptabel schadebedrag, moest op het laatst zelfs een derde partij bijkomen die een bedrag van de schade heeft vastgesteld, maar Nh1816 betaald gewoon nog niet de helft uit gewoon een bedroevende maatschappij, die geen gevoel voor de verzekerde heeft, als hun maar de premie maandelijks opstrijken maar heb je schade dan schrijven ze je af
Op1 December reis moeten annuleren gegevens via tussenpersoon opgestuurd.twee weken later moesten nog meer gegevens hebben.
geen probleem via tussenpersoon door gestuurd zouden meteen oplossen echter tot heden niets meer vernomen.Verstoppen zich achter de corona druk druk een eenmanszaak is nog sneller. hoop dat ze van het tv programma meester visser houden
Waterschade in de grond ivm lekkage hemelwaterafvoer…….wat denk je? Valt niet onder de dekking , grrr. Wat een verschrikkelijke partij, 25 jr netjes premie betaald en dan moeilijk doen over een schadebedrag van 2000,-. Helemaal klaar mee! Hoogste tijd voor een nieuwe goede verzekeraar! Lidmaatschap bij deze arrogante partij opgezegd!
Voor de tweede keer aangereden door iemand verzekerd bij NH1816.
Ze halen alles uit de kast om niet en anders zo lang mogelijk uit te kunnen stellen om met geld over de brug te komen.
Steeds pas bericht en antwoord na 2 weken en dan weer om nieuwe aanvullende informatie vragen.
Eerste keer heb ik ruim een jaar moeten wachten voordat er betaald werd, deze keer wacht ik al 1,5 maand om de schade vergoed te krijgen aan mijn auto die geparkeerd stond toen de tegenpartij (verzekerd bij NH1816) er tegen aan reed. Ze zijn waarschijnlijk nog aan het bestuderen waarom ik denk dat dat niet mijn schuld is.
Een woord Wanbeleid.
Ik kan mij absoluut niet vinden in de reviews over NH 1816. Mijn tussenpersoon is altijd bereikbaar zowel voor schade afhandeling maar ook voor andere vragen. Nu een aantal keren schade gedeclareerd en altijd mijn geld binnen de kortste keren ontvangen. En uiteraard heb je bij sommige zaken een eigen risico, maar dat heb je bijna bij alle verzekeringsmaatschappijen. Kortom, nu ruim 20 jaar bij NH verzekerd via een tussenpersoon en eigenlijk nog nooit een probleem gehad.
Ik adviseer mijn medemens om geen enkele autoverzekering af te sluiten bij de NoordHollandse.
Mijn auto gekocht zonder ster maar dit gebeurde dezelfde dag en daardoor barst in het raam. Dit wordt door de maatschappij niet gedekt. Tussen persoon zegt dat dit bij hem nog nooit gebeurd is. Echter mijn glasgarage zegt van wel.
Jarenlang bij hun geweest, met 5 verschillende verzekeringen.
In December 2020 besloten om alles te beëindigen, wat weer via een tussen persoon moest gebeuren.
Alles volgens de regels gedaan, maar er gebeurde niets, alles bleef dood leuk door lopen, en werden er gewoon bedragen van mijn rekening afgeschreven.
meerdere keren weer de tussen persoon benaderd, omtrent deze rare gang van zaken, niks gebeurd er.
Ook een mail gestuurd naar deze maatschappij, met tekst en uitleg, niks geen respons terug, maar wel dood leuk elke maand geld afboeken.
Is toch te zot voor woorden, dat je niet eens fatsoenlijk te woord wordt gestaan, na 14 jaar.
Ga absoluut niet met deze maatschappij in zee mensen!
Jarenlang premie betaald voor een pakket van 5 verzekeringen. Moet je n.a.v. corona je vliegtickets annuleren vanwege negatief reisadvies van de overheid, krijg je geen rooie cent. Alle verzekeringen worden opgezegd!
31 juli jongstleden zag ik bij het uitparkeren op het parkeerterrein van de jumbo in beek en donk zag ik in mijn spiegel dat een mevrouw in het tegenoverliggende vak precies hetzelfde ging doen, dus ik ging gelijk stilstaan. Mevrouw lette niet op en reed gewoon achteruit tegen mijn stilstaande auto. Ze had zelf niet echt schade, hooguit wat krassen op de bumper, maar bij mij was duidelijk de lak eraf. Telefoonnummer gevraagd, dealer en vervolgens schadebedrijf laten bekijken: is wel degelijk schade met ca. € 350,- herstelkosten. Door de nh1816 werd een taxatierapport opgevraagd, maar toen ze vernamen dat het een schade van onder de € 750,- zou zijn was een gespecificeerde nota voldoende. Dus ik de auto laten herstellen. Vervolgens een maand later verklaren ze mij medeaansprakelijk en kan ik g.v.d. Mijn eigen door een ander veroorzaakte schade gaan betalen! nog los van alle overige ellende en onkosten van een aanrijding; uitgebreide correspondentie, bij elkaar 3x bij het schadebedrijf langs moeten komen, bij de tegenpartij langsgegaan om samen schadeformulier in te vullen, uren vrij moeten nemen etc. Tegenpartij gaf ook gewoon toe dat ze het niet gezien had, dus deze spastische handelswijze van de nh1816 snap ik absoluut niet! die klootzakken draaien € 340 miljoen omzet per jaar, maar voor een kleine schade van € 350,- laten ze je mooi in de stront zakken. Voor hun peanuts, voor mij meer dan een halve week werken! los van alle rompslomp , moeite en ergernis zorgen zij nog voor een hoop ergernis en woede vanwege het onrecht extra! wettelijk menen zie hier mee weg te komen, moet je meer dan 10 seconden stilkstaan en daar weer getuigen van hebben etc. Wat is er mis met gewoon eerlijkheid en rechtvaardigheid?! werkelijk te triest voor woorden, ze zouden zich kapot moeten schamen voor hun handelswijze!
Schade melding afgesloten op grond van lekdetectie onderzoek, welke alleen een indicatie is en waar geen juridische rechten aan kunnen worden ontleent. Ondertussen gaat er tijd overheen om mogelijke oorzaken uit te sluiten en is deze nog steeds niet duidelijk. Het vroegtijdig sluiten van de schade melding was zeer onprettig. Communicatie is waardeloos via een verplicht tussenpersoon. Wordt afgescheept met wat flarden tekst van de verzekering via email ipv fatsoenlijke documenten. Mijn onvrede was zo groot dat ik voor de toekomst een andere verzekering heb afgesloten met een open en klantvriendelijk karakter. Tot mijn grote verbazing heeft Nh1816 per direct mijn inzicht in mijn polissen en mogelijkheid tot schademelding geblokkeerd terwijl de verzekering nog een maand doorloopt in verband met het opzeg termijn. Zeer klantonvriendelijke bedoeling na vele jaren premie en eerste keer schade melding, bah!
Dit is het begin van een ervaring met de Noordhollandsche. Hebben een schade en probeer nu al een uur door te komen bij het noodnummer. nog steeds niets. volgens mij liggen ze al in bed.
Wij hebben al onze verzekeringen lopen bij NH. Nooit een schademelding gedaan. Nu is er een glas water over een laptop gegaan. De laptop was net nieuw en kostte 1500 euro. De laptop moest opgestuurd worden. Het bleek dat het bedrijf deze niet meer kon maken. Daarop hield het bedrijf de laptop en keerde NH slechts 500 euro uit. Op onze vraag wat er dan gebeurde met onze laptop (waar nog gegevens van ons op de harde schijf staan) en waar dus duidelijk nog hele goede onderdelen in zitten die dat bedrijf duidelijk kan verkopen, werd er gereageerd dat we de laptop ook gewoon terug konden krijgen zonder vergoeding. Tja, dat is natuurlijk ook geen oplossing. Diverse malen gebeld met onze tussenpersoon, maar die had er duidelijk geen verstand van en "hing er slechts tussenin". Daarom gevraagd of ik direct contact kan opnemen met NH, het antwoord was letterlijk: NH kon onze klacht niet waarderen en we werden vriendelijk verzocht om met een oprotpremie van 500 Euro een andere verzekeraar te zoeken! Dus een klacht indienen mag niet? Buitengewoon onbeschofte verzekeraar, met middelmatige tussenpersonen.