Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Tot twee keer toe slecht behandeld. Eerste keer: dame dacht dat om een vaststelling overeenkomst was. Niet tekenen was het advies maar het was geen vaststelling overeenkomst het was een behoud bonus potentieel verlies euro 43.500,-.
Dan het vaststelling overeenkomst; Mevrouw was op vakantie en kwam na 12 werkdagen erop terug.
Glas helder niet doen, ben ca.15 jaar aan het betalen hier voor!
Wij zijn zeer ontevreden!
Onlangs een ongeval gehad, hierdoor ligt mij eigen zaak stil. Interpolis gevraagd of ze mij middels de zakelijke rechtsbijstand willen helpen de tegenpartij aansprakelijk te stellen voor mijn kosten. Dat kon dus niet omdat het ongeval met een motorvoertuig is gebeurd, en daar is een uitsluiting in de kleine lettertjes dat dat dan niet kan...Erg teleurstellend, zaak is gelijk gesloten en ik kan er niet opnieuw mn verhaal over doen. Ik ga maar eens opzoek naar een andere maatschappij. Er onderuitkomen is voor interpolis heel "glashelder" . Ook heel slecht voorgelicht door de Rabo, als tussenpersoon in deze.
Meer dan een jaar rechtsbijstand blijkt het voor niets te zijn geweest. Rechtsbijstand zoekt naar alle mogelijkheden om er onderuit te komen.
Als jou werkgever eerder al een tegen je hebt gezegd ik ben niet tevreden, (welke werkgever zeg dit niet eens een keer) wordt je niet geholpen.
Opzeggen deze verzekering naar de FNV bond
Rechtsbijstand:
"oh u hebt een voorkeur voor eigen jurist, dan bevestig ik even per email dat dat u geen gebruik van ons wilt maken" ".. nee dat vergoeden we dan niet".
Zo, weer een claim goedkoop ontdoken.
Noem ik geen schadeloosstelling. Maar als juridisch leek ben blij dat ik geen belangrijke zaak heb toevertrouwd aan een org met deze houding.
Alles in 1 - polis met maandelijks alleen al 8 euro administratiekosten voor absoluut niks doen. Bij interpolis hebben ze het basisinkomen allang ontdekt.
Jarenlang premie betaald en nu ik Interpolis rechtsbijstand voor het eerst nodig heb. ..... Sorr, wij kunnen u niet helpen want het schadebedrag is TE LAAG ... O sterren dus en verzekering opgezegd
Hallo, mijn man en ik zijn in maart 2012 voor de deur van mijn toenmalige werkgever aangereden terwijl we stil stonden om af te slaan met een snelheid van wel 80km per uur. We hebben gelukkig niets ernstigs opgelopen, echter heeft Interpolis ons zeer slecht geholpen met gevolgen van dien. Ik ben namelijk door dit ongeval mijn baan kwijtgeraakt en zo zit ik nog steeds werkloos thuis. Interpolis (dhr. Scholten) heeft mij na 5 maanden na het ongeval tijdens een doodnormaal telefoongesprek gevraagd of wij het dossier willen afsluiten met een finale kwijting van Eur 10.000 euro. Aangezien ik geen baan meer had vroeg ik om een bedrag van Eur 15.000. Deze hebben we geaccepteerd en de zaak is afgesloten. Echter kwamen wij in februari 2013 in financiële problemen omdat ik nog steeds geen inkomen had en het geld ging al snel op aan de verhuizing (lees 2 dagen na het ongeval kregen wij ons nieuwe huissleutel), aan opgelopen schulden en medische kosten. In maart 2013 heb ik toch maar een advocaat in de arm genomen. Deze heeft snel geconstateerd dat Interpolis niet goed bezig was. Interpolis behandelde ons niet als zijn cliënt, maar als de tegenpartij. Interpolis had met de verzekering van de tegenpartij Eur 3000 geëist voor het sluiten van het dossier, commissie voor het snel afsluiten van de zaak! Ook had Interpolis in ons dossier genoteerd dat wij zogenaamd claimgericht waren, op geld uit waren...dit terwijl dat geld ons goed recht was! Mijn advocaat heeft Interpolis een aantal keren geschreven, maar Interpolis bleef bij zijn standpunt dat de zaak gesloten was en er niks meer te doen was voor ons. De schadevergoeding van Eur 15.000 bleek achteraf de grote gat niet te vullen. Inmiddels ben ik een salaris vanwel Eur 28.000 misgelopen, medische behandelingen misgelopen en nu zitten we ook nog in schuldhulpverlening en moeten we leven van Eur 50 per maand. Ik heb onlangs een burn out gehad, ik wilde geen tijd meer doorbrengen met mijn kind en mijn man, kortom het ongeluk hebben we overleefd maar ons leven is nu een hel. De verzekering van de tegenpartij heeft het dossier gelukkig weer heropend. We moeten nu veel bewijzen verzamelen echter dat kost tijd. Interpolis vergeef ik niet! Mijn advocaat heeft onlangs ook een klacht ingediend bij KIFID en ook in de media willen we dit kenbaar maken. Interpolis geeft totaal niet om zijn cliënten, maar om het geld wat ze naar binnen harken. Ze zijn snel in het uitbetalen en met communiceren, maar menselijk zijn ze niet. Ik hield me al maanden in om dit niet kenbaar te maken, maar van me af schrijven zou me goed doen zegt mijn psycholoog. Dames en heren kijk uit met de afspraken die je maakt met een verzekeraar! Wij hebben van onze fouten geleerd! Trap er nooit maar ook nooit in! We hadden het dossier never nooit moeten sluiten om wat voor geld dan ook! De beste zaak is als het dossier minimaal 2 jaar geopend blijft zodat je altijd beroep kunt doen op de zaak. Het is natuurlijk ook ten zotte dat een schadespecialist dit niet weet en 5 maanden na het ongeluk met een stom voorstel komt. Wees gewaarschuwd....
Ik had een tuinbouwbedrijf. Door aanwijsbare fouten in een nieuwe installatie had ik een schade van 350.000,-
Ik schakelde de rechtsbijstandsverzekering van Interpolis in. Zonder overleg vooraf stelde hij aan de installateur voor dat hij geen schade zou vergoeden als hij de installatie zou herstellen. Na veel moeite kwam er toch een rechtszaak, die 10 jaar duurde. Het was voor zowel Interpolis als voor de installateur voordelig als de zaak zo lang mogelijk was gerekt. Ik was bij Interpolis verzekerd, maar mijn belangen telden niet.
Na 10 jaar werd de schadeclaim afgewezen omdat de rechter bepaalde dat de expert een overeenkomst had gesloten.
Andere fouten in het schaderapport waren;
De werkelijke oorzaak van de schade is niet vermeld
De expert weigerde een deel van de schade in het rapport op te nemen.
De expert geeft mij geheel onterecht voor een deel de schuld van de oorzaak van de schade omdat ik ook fouten gemaakt zou hebben. De enige fout die ik gemaakt heb is dat ik de expert niet bij kop en kont de deur uitgesmeten heb toen hij zei dat hij de advocaat van de duivel was!
Het is wel lang geleden maar Interpolis staat nog steeds achter deze gang van zake, ze zegt nog steeds at ze geen fouten gemaakt heeft, wil nog steeds niet reageren op mijn klacht en beantwoordt mijn mail niet en als ik bel wil men mij niet te woord staan en verbreekt de verbinding.
Ik heb ook de Rabobank benaderd als grootste sponsor van Interpolis, om te bemiddelen, maar ook de Rabobank reageert nergens op.
Ik voel me opgelicht door Interpolis, maar heb geen financiële middelen om te procederen.