Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Groot Velux kantelraam na storm aan rechterzijde ontwricht.Ik had geen idee want raam zat dicht.Na een paar dagen op een zaterdag open ik het ,raam was weliswaar ouder ,maar die dingen zijn duur en sterk ,en opeens breekt er tijdens openduwen rechts iets af en het hele loodzware raam tuimelt daardoor uit de sponning.Ik kon nog net loslaten anders was ik meegegaan.Enorm gat in mijn slaapkamer dus opeens.Begon het ook nog te regenen.Meteen de Inshared gebeld.Ze zouden iemand sturen.Nou niet dus.Na twee uur niks heb ik ,alleenstaande 70+ ,in arremoede mijn kinderen gebeld.de vloer was inmiddels zeiknat en het was ijskoud in de slaapkamer.Die hebben er provisorisch iets voor getimmerd.Nog steeds niks van Inshared gehoord.Pas op maandag belde er een volstrekt ongeïnteresseerde klusser o.d.Inmiddels had ik zelf al iemand gebeld ,die 4 dagen later een nieuw raam zou komen zetten.Toen die Inshared klusser dat hoorde hing hij op en liet niets meer horen.Inshared zelf ook niet trouwens.Twee weken later blijkt op last van Inshared een of andere man van een expertisebureau notabene mijn klussenman gebeld te hebben,zonder mij hierover te berichten!Vervolgens werd mij door Inshared gemeld nadat ik zelf x keer weer had gebeld en gemaild over hoeveel ik vergoed zou krijgen.nieuw raam plus inzetten was ongeveer 2100 € .dat ik niets .dus 0 vergoed kreeg,want het was slecht onderhoud.Onzin,raam was dat jaar nog geschilderd zelfs en gesmeerd! Dat ik zonder hulp van kinderen en prima klusser die wij zelf vonden niet weken in de kou met een gat van 2x2 in mijn dak heb gezeten in mijn slaapkamer is dus alleen aan hen te danken ,Insharedpersoneel interesseerde het totaal niet.
De tussenpersoon van hen behandelde me alsof ik een misdrijf had begaan.keihard ,ongeïnteresseerd in mensen en hun problemen.
Na glasschade werd door Inshared alles net afgehandeld.
Ik had mijn verzekeringen bij Inshared ondergebracht zonder goed te kijken wat dit voor organisatie was. Tot mijn stomme verbazing is deze club op geen enkele manier te bereiken en toen ik een glasverzekering erbij wilden nemen bleek dat zo ingewikkeld dat ik naar een ander ben gegaan. Ik ben nu veel goedkoper uit en kan gewoon telefonisch contact opnemen. Het rekeningnummer van Inshared is blijkbaar ook geheim want zij krijgen nog een restant van €2,50 die ik niet over kan maken aangezien het rekeningnummer niet bekend is. Ik raad deze verzekeraar dan ook ten sterkste af.
Lekkage plat dak door regen. 2 medewerkers vertelden me dat schadeoorzaken vrijwel nooit worden vergoed. Terwijl in de polisvoorwaarden staat dat het wel vergoed wordt. Totaal onbetrouwbaar en slechte afhandeling.
Zonder mij op de hoogte te stellen heeft Inshared mijn woonhuis verzekeringspremie verhoogd van 27 Euro naar 72 Euro per maand, waar ik per toeval, pas na enkele maanden achter kwam. Heb in al die jaren zelfs nog nooit iets geclaimd bij hun. Lijkt me ordinaire diefstal, ga dan ook mijn verzekering opzeggen.
InShared verhoogt mijn opstalverzekering ongevraagd van de een op ander maand met maar liefst 51%. Dit kan toch niet waar zijn.ik heb nu een klacht ingediend en overweeg een stap naar TV programma Radar.
Na 2 jaar verzekerd te zijn binnen een maand 2 x een premieverhoging van totaal ruim 40%! Onbehoorlijk en onbetrouwbaar gedrag. Blijf uit de buurt van InShared.
Inshared heeft me laten weten dat de premie voor mijn woonhuisverzekering met ingang van 26 september van € 36.07 naar € 92,53 gaat, een verhoging van bijna 200%.... Door een "verkeerde risico-inschatting van de woning door Inshared" zou ik tot op heden een te lage premie hebben betaald. Ik heb even de vergelijkingsite van de Consumentenbond erbij gehaald en mijn woninggegevens ingevuld. Dan blijkt dat ik bij een behoorlijk aantal verzekeraars terecht kan voor het premiebedrag dat ik nu betaal, of zelfs voor minder.
Ook interessant te zien dat Inshared niet alleen duur is maar ook een heel beroerd testresultaat scoort (1.9).
Ben zeer teleurgesteld betreffende de komende premieaanpassing met ingang van 26 Juli 2016.
Mijn woonhuisverzekering-premie gaat met deze datum omhoog van 19,65 Euro naar 27,82 Euro. Premie per maand. >> Dit een verhoging van 41% <<.
Zal zeker bij andere verzekeringsmaatschappijen deze premie gaan vergelijken en mogelijk besluiten om over te stappen.
Mijn huidige premie is 19,67 Euro per maand. (2016)
Bericht gehad van een premieverhoging en wel met 41% met ingang van 26 Juli 2016. Nog nimmer schade gehad.
Dit is werkelijk absurd. Ga zo door Inshared en ben van overtuigd dat dit soort premieverhogingen veel klanten zal gaan kosten. Zal zelf gaan shoppen voor een ander verzekeringamaatschappij.
Bij Inshared ben je een tevreden klant totdat je een beroep op ze doet.
Mijn auto werd gestolen, wat op zich al erg vervelend is. Maar wat nog veel vervelender is, is de afhandeling er van door Inshared.
Inshared besteedt dit grotendeels uit aan Dekra. Van Dekra krijg je een waslijst aan vragen. Vragen waar niemand uit zijn hoofd een antwoord op weet. Na de vragen beantwoord te hebben blijft het angstvallig stil. Bij Inshared geven ze iedere keer weer aan: we hebben nog niets van Dekra ontvangen.
Maar vervolgens mag je het zelf uitzoeken.
Ik wacht nu al 5 weken en in die 5 weken heb ik niks van Inshared vernomen.
Dit was de eerste en laatste ervaring met Inshared.
Doe jezelf een plezier en kies een verzekeraar die zelf de schade afhandeld.
Mvg. Merlijn
Eind 2011 stapten wij o.a. met de woonverzekering over naar Inshared, na meer dan 40 jaar schadevrij verzekerd te zijn geweest bij een andere maatschappij. Begin 2012 sprong er tijdens onze vakantie een waterleiding boven. Gevolg grote schade aan plafond, muren en parketvloer beneden. Ik vond het erg vervelend om twee maanden na de overstap al een schade te moeten claimen. Maar de mensen bij Inshared weerlegden dit bezwaar en de schade is prima afgewikkeld. Alle schade werd vergoed, hersteld of vernieuwd.
Nu hadden we in april weer schade. Een plaatselijk noodweer met extreem grote hagelstenen, veroorzaakte wateroverlast in de serre doordat het dakraam en de goten dit niet konden verwerken. Het water kwam met bakken tegelijk naar binnen. Gevolg schade aan de parketvloer in de serre en gaten in het dek van het zwembad Dit laatste was een schadepost van meer dan 5000,00. Alles werd weer vergoed en hersteld. De contacten met de medewerkers waren zeer begripvol en vriendelijk. Ze leefden ook nog mee met een ziekenhuisopname van mijn man die moest plaatsvinden. Alle lof voor Inshared voor de coulante en snelle afhandeling
Pas op trap niet in de gladde praatjes van Inshared want als je na jaaaaaaaren een kleinigheid claimt dan ondervind je wat deze verzekering echt is.
De slogan we all benefiet daar klopt helemaal niets van nog nooit is mijn woonverzekering omlaag gegaan veel beloven maar helemaal niets geven met veel plezier zeg ik doei telgen deze totaal waardeloze verzekering ga maar lekker door arme mensen geld uit de zak te kloppen bah
ben 8 jaar schadeloos klant geweest van inshared.
ben verhuisd 17 maanden geleden en ben heeeel lang bezig geweest om mijn woonverzekering op een ander adres onder te brengen…
lijkt mij een hele simpele administratieve handeling.
ga het nu opzeggen want als ik nu schade heb krijg ik geen cent… omdat die nog op oude adres staat.
de optie om dit zelf te doen op de site bestaat er niet, en hun zeggen dat ik het moet opzeggen en opnieuw aanvragen…. dus vaarwel punten van 8 schadeloze jaren…..
SCHANDALIG VIND IK HET!
Ik heb net geprobeerd om een woonhuis verzekering af te sluiten. Dit lukte via de website niet!? in een antwoord op mij mail kon ik lezen dat ik niet aan "alle criterias voldeed" en dat InShared "niet voor iedereen is". Na gebruik te hebben gemaakt van de terugbel service (de enige manier om in contact te komen met deze club) knapte ik meteen af. Ronduit een onbeleefd persoon aan de telefoon en geen antwoord op mijn vragen waar het mis gaat.
Even voor de duidelijheid, mijn huis is een rijtjeshuis met dakpannen en een OZB waarde van 280,000 euro, inboedel blijft ook ruim onder de 150,000 euro, heb nog nooit ( 30 jaar ! ) ook maar 1 cent bij een verzekering geclaimt en heb echt geen problemen of betaling achtestanden gehad.
Ik voel me nu wel net een halve crinineel, maar ach als ze mij niet willen hebben zegt dat meer over InShared dan over mij.
Wij hebben een woonverzekering sinds 5 maanden bij Inshared, 6 weken geleden is er ingebroken bij ons thuis en afgelopen week hebben ze netjes betaald.
Je moet wel achter ze aan blijven zitten want het is erg druk en duurt allemaal erg lang.
Als je belt moet je ook altijd naar je schadebehandelaar bellen want anders word je telkens afgekapt en word er verteld dat ze contact opnemen als ze vragen hebben,
ik merkte dat als je naar de behandelaar vraagt je wel word doorverbonden.
Het duurt redleijk lang en erg veel onduidelijkheid maar ze komen wel hun woord na,
erg goed geholpen verder en netjes afgewikkeld.
Inshared is een leuke internet verzekeraar als je binnegehaald moet worden. Een groot probleem doet zich echter voor als je wil opzeggen, stopzetten , uitschrijven , beeindigen. Is het nou zo moeilijk om een optie op de site te zetten: Ik wil Beeindigen? Je bent minstens een uur aan het zoeken en dan moet je maar uit pure ellende een mailtje sturen, er is niet uit te komen.
Ik ben net verhuist en naast een nieuw huis is een nieuwe woonverzekering ook niet verkeerd. Daarom heb ik de nieuwe verzekering afgesloten bij InShared. Hun verhaal beviel me wel. Zoals de eerste drie jaar de nieuwwaarde verzekerd is toch wel handig aangezien we hier in huis vaak nieuwe spullen hebben.
Zelfde geld voor de broekzakdekking van 1000 euro, wel handig is me Blackberry direct meeverzekerd. Omdat ik 52 ben hoef ik ook minder te betalen dan iemand van 20, misschien een beetje oneerlijk maar ik vind het wel een uitkomst haha!
De premie werd met al die opties nog goedkoper dan onze vorige huisverzekering.
Voordelen van InShared: Mooie standaard punten die ik niet allemaal bij 1 andere verzekeraar heb gezien.
Nadelen van InShared: De roze kleur van de website, wat een suikerspin kleur...