Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Goedemiddag allemaal
Ik zit momenteel al 3jaar bij inshared voor mijn brommer verzekering en ik woon zelf in de stad dus heb bewust gekozen voor 50 euro per maand voor allrisk + diefstal mijn scooter is aangeschaft in termijnen van 2-3jaar omdat ik een nieuwe wilde aanschaffen heb totaal 2.2k betaald voor mijn scooter en bewust de duurste pakket genomen Ik zelf woon in een huis die een achteraf project was Dat houd in dat mijn huis later is bij gebouwd omdat ze ruimte over hadden maar daardoor is er geen schuur of tuin aanwezig dus ik moet mijn scooter naast me deur plaatsen met een ketting slot ik heb soms hem bevestigd aan een lantaarnpaal alleen ik woon in een smalle pad waar mensen van dirk van den broek afkomen met een winkelkarretjes dus dan krijg ik daardoor klachten van de buurt Dus zelf heb ik echt alles eraan gedaan om het diefstal te verkomen wat mijn echt ook pijn doet is dat ik nog steeds voor iets betaal wat ik niet meer heb. Scooter was 5 maanden oud en zit momenteel zonder vervoer en ik heb momenteel ook geen geld om een nieuwe te halen Ik zal dit gevoel niemand kunnen oprecht voel je je genaaid.
Een jaar geleden kocht ik mijn scootertje. Ik ben toen verzekeringen gaan vergelijken en kwam toen bij inshared, mede door de vele dekkingen en lage premie. Ik kon zo klant worden, kreeg de groene kaart via de mail en ik dacht dat alles geregeld was. Echter ben ik begin maart van mijn scooter gereden door een 63 jarige man die een erf verliet, daar waar ik gewoon op het fietspad naast de weg reed. Meneer bood meteen excuses aan en heeft (ook op het schadeformulier) schuld bekent. Om het maar even zo te zeggen. Ik heb samen met deze man een schadeformulier ingevuld, en heb bij thuiskomt meteen de schade online gemeld want er is niemand van Inshared waar je mee in contact kan komen om je te helpen. Heb al het papierwerk ge-upload en Inshared gaat aan de slag. Dit is letterlijk wat er op de site stond na het uploaden. Inmiddels zijn we nu bijna 2 maanden verder en staat dit nog steeds op de Inshared site. Ben er nu dus flink ziek van aangezien die scooter mijn enige vervoer is en ik deze al die tijd al niet kan gebruiken, heb nu dus zelf maar contact opgenomen met de verzekering van de andere partij. Beide partijen hadden alle benodigde administratie hadden opgestuurd naar de verzekeringen de dag na de hele gebeurtenis Kortom het is redelijk goedkoop en je denkt veel gedekt te hebben, maar als er iets aan de hand is sta je er alleen voor en moet je het maar uitzoeken. Inhared had naar mijn idee niet heel veel meer hoeven doen, maar in plaats daarvan hebben ze een mooie en betrouwbaar uitziende website en leuke reclame's maar doen ze helemaal niets.
Een half jaar geleden mijn brommer verzekering opgezegd daar ik een veel goedkopere verzekering gevonden had.
Nu kreeg ik zaterdag een brief van het incassobureau met de mededeling dat ik een achterstand heb van bijna een half jaar, de vordering i inmiddels aan het incassobureau overgedragen.
De heren van Inshared hebben mij inmiddels heel slim de toegang tot mijn inshared geblokkeerd. Wellicht in de hoop dat ik dan niets meer kan bewijzen dat ik heb opgezegd.