Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Allianz Direct is zeer slecht bereikbaar, zowel telefonisch, per chat als per mail. Hoe doet zo'n bedrijf dan nog zaken?
Ik zou dit bedrijf niet aanraden bij familie, vrienden en kenissen
Grappig; ik kreeg het nieuwe premie voorstel; ruim 63 euro WA+ met nog wat service.veel vond ik, dus ik even naar de site en net doen of ik hetzelfde voertuig met zelfde schadevrije jaren en de zelfde serviceses. ik kom ruim 15 euro per maand goedkoper uit met precies dezelfde voorwaarden. ik ga dus weg hier natuurlijk. 180 euro per jaar. Kun je na gaan eerst wilde we nog al onze verzekeringen onderbrengen, niet meer dus. Ik ben een voorzitter van een VVE dat gaat ze dus veel geld kosten!
Na 2 jaar bezig te zijn geweest om de goede roy data registratie te verkrijgen, zijn ze nog steeds niet in staat dit eenvoudige (1 druk op de knop karweitje goed te klaren.). Weest verstandig lees alle negatieve berichten: nooit met deze verzekeraar in zee gaan.
Ik heb een schade aan mijn auto gehad en krijg nu aanmaningen van het voorgeschreven herstelbedrijf dat de rekening niet is betaald door Allianz.
Op mails wordt niet geantwoord en telefonisch kom je er niet doorheen.
Geen contact mee te krijgen
Zeer slechte service.
Je kan alleen telefonisch geholpen worden door onervaren werknemenrs. Telefonisten weten niet waar ze het over hebben en vertellen verschillende verhalen. Niks is zwart op wit te krijgen en wordt opgehanden als je verder doorvraagd.
Service in het algemeen waardeloos en je bent dagelijks uren aan het bellen (2 uur gemiddeld in de wacht) om iets voor elkaar te krijgen.
Blijf weg van deze verzekeraar.
Had mijn autoverzekering bij Allianz.Na aanschaf andere auto kon ik deze niet verzekeren omdat er op mijn adres mijn bedrijf zou zijn ingeschreven.Dat was door Allianz gezien bij de site www.kvk.nl/zoeken/handelsregister.Als men echter niet te belabberd geweest om alles goed te lezen had men daar kunnen lezen dat ik al een eeuwigheid geleden was uitgeschreven.Na chatcontact met Amir en Joanne van Allianz ben ik zeer incorrect behandeld.Verzekering inmiddels elders afgesoten. Ze zijn zeer klantonvriendelijkheid.
Na de beëindiging van mijn leasecontract 5 jaren heb ik een auto gekocht en bij Allianz verzekerd. De vooraf opgebouwde schadevrije jaren, aantoonbaar via vorige polissen werden achteraf niet geaccepteerd. Men beriep zich op Roydata. Zelfs de leasemaatschappij had 5 schadevrije jaren vermeld maar ik werd met mijn 40 jaren schadevrije rijden op 0 gezet. Gelijk overgestapt naar een van mijn vorige verzekeraars. Had ik gelijk moeten doen. Dat Allianz avontuur heeft mij alleen maar zenuwen gekost. Zeer slecht en af te raden.