Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Witgeld heeft mij op 31 december laten weten dat ik per 1 januari elders verzekerd was voor mijn beide auto's. Gevolg was een verdubbeling van de premie. Een zeer onbehoorlijke gang van zaken en ik ben per direct overgestapt en neem NN / Nationale Nederlanden de gang van zeken zeer kwalijk.
Via de Consumentbond kwam ik bij Witgeld uit voor de voordeligste autoverzekering. Via Consumentbond aangemeld en vervolgens hoor ik niets meer. Na contact opnemen (per mail, telefoon is blijkbaar alleen voor nood) bleek het niet doorgekomen te zijn. Verzekering zou ingaan per 1 februari maar ik heb nog steeds geen polisblad omdat ik geen inloggegevens heb ontvangen, ondanks herhaaldelijk mailen. Ben ik nou verzekerd of niet? Best spannend... :(
Via PriceWise verzekering aangevraagd, echter onjuiste premie doorgekregen.
Wordt verteld dat ik een credit factuur krijg, echter eerst onjuist bedrag betalen.
Bereikbaarheid is slecht (alles per email) deze wordt pas veel later beantwoord.
Meteen verzekering stopgezet.
Erg snel, net mijn polis moeten aanpassen en binnen een uur de nieuwe polis in de mail en de volgende dag thuis. Gelukkig nog geen schade gehad maar de snelheid en stiptheid waarmee ze werken spreekt mij nu al meer dan een jaar aan.
Gister heeft eerst mijn vriend gebeld, met vragen over de autoverzekering. Hij kreeg als antwoord dat op de site alles wel stond.
Daarna heb ik gebeld omdat de premieberekening het niet deed. Kreeg ik als antwoord stuur de gegevens maar op via mail, dan zullen wij de premie meteen even berekenen. Helaas niks van ze gehoord. Ik zou zeggen dat je normaal zo snel mogelijk mensen wilt helpen om verzekeringen af te sluiten...