Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Geprobeerd een autoverzekering af te sluiten, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Daarna Whatsapp bericht hierover verzonden; na 3 dagen nog geen reactie. Vervolgens klantenservice gemaild: automatisch antwoord dat men gaat proberen binnen 2 weken (!) het bericht te beantwoorden.Heb per direct een verzekering nodig en weet nu dus niet of dit gelukt is of niet. Ga dus nu maar bij andere maatschappij verzekeren, in de hoop dat dit niet dubbel is. Maar wat een slecht bereik!
Nadat de Nederlandse Bank 2016 publiceerde dat de premies voor autoverzekeringen omhoog kunnen/moeten, lijken de meeste verzekeraars voor 2017 de remmen los gegooid te hebben. Terwijl maximaal 10% verhoging zonder nieuw contract is toegestaan worden klanten van meerdere autoverzekeringen gewoon met nieuwe verhoogde afboekingen geconfronteerd, ondanks de waarschuwingen en uitspraken van het KIFID.
Omdat Verzekeruzelf.nl hieraan (tot nu toe) niet heeft meegedaan heb vooralsnog een positief-neutrale mening en geef alvast een zeven als cijfer.