UPS reviews

1.1

David
10-12-2013

schande,de eerste en laatste keer dat ik iets via kiala laat verzenden

het heeft bijna 2 weken geduurd voor een pakket van meeuwen naar beverlo te verzenden

ik betaal nog liever het dubbele van de verzendkosten dan dat ik ooit nog beroep doe op hun diensten

grtz david

31-10-2013

op hun site staat dat ze 24 miljoen hebben geinversteerd. Maar waarin dan? Pakjes komen niet aan, en ze reageren amper op klachten. Heel het internet staat vol met klachten over kiala, laat ze dan het lef hebben om hier op te reageren. Maar niets, helemaal niets hoor je er van.

Krijg je na bijna twee weken wachten toch een sms dat je het pakket kan afhalen, dan is het pakket dus niet aanwezig. Ze doen maar wat daar. Die toko had allang failliet moeten zijn. Blijkbaar trappen er nog steeds mensen in. Ik kan iedereen afraden om met hun zaken te doen.

Josz
27-08-2013

Gekozen in bestelling voor afhalen van het pakket bij het Kiala afhaalpunt in Harmelen. Email van Kiala komt maar niet.. Dus maar even naar het afhaalpunt. Blijkt dat gesloten ivm verbouwing!

Ik moet wachten tot het afhaalpunt weer open gaat.

Duidelijk dus dat Kiala de procesgang niet onder controle heeft.

Nog erger is dat Kiala op geen enkele manier is te bereiken. Telefoonnummers die op sommige sites staan werken niet.

Mijden deze pakketdienst!