Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Op 23 maart kreeg ik een brief van de RDW waarin stond dat m'n auto niet verzekerd was. Na onderzoek van m'n bank rekening bleek dat ik inderdaad in december 1 betaling heb gemist. Ik was toen erg ziek en slikte zware medicijnen, hierdoor was ik even niet scherp en miste de betaling... Volgens de verzekerings maatschappij had ik een digitale autoverzekering afgesloten, wat betekend dat alle informatie, en dus ook de aanmaningsbrieven per mail verzonden worden. En laat ik nou net dat email adres nooit of nauwelijks gebruiken of lezen. Ik heb tegen Diks gezegd dat niemand mij heeft verteld dat alle informatie en dus ook e.v.t. aanmaningen per mail zouden gaan en dat ik toch wel mag aannemen dat zoiets belangrijks als een mededeling dat wanneer je niet op tijd betaald dat je dan onverzekerd rondrijd met alle risico''s van dien toch wel op z'n minst gewoon per brief aan m'n huis adres verzonden mogen worden. Bij Diks vertelden ze me per telefoon dat ze onderzoek zouden doen naar de bandopname die tijdens het aannmeld gesprek is gemaakt. Vervolgens sturen ze me een mail waaruit gééns zins blijkt dat ze dat onderzoek gedaan hebben.
En ze proberen me gewoon af te wimpelen met dingen zoals dat ze me wel voldoende hebben geinformeerd per mail.... Ik moet de boette van € 400,- dan ook maar zelf betalen vinden zij ! En dan heb ik het helemaal nog niet over het gegeven dat ik een maand onverzekerd heb rond gereden zonder dat ik het wist... Ik had wel bij een ongeluk betrokken kunnen raken ! Maar ja, Ik heb ze daar bij Diks verzekeringen verteld dat ik vind dat ze hun zorgplicht niet nakomen. Ik vind het gewoon niet kloppen dat Diks verzekeringen zo met z'n klanten omgaat. Naar mijn mening is Diks verzekeringen dan ook onbetrouwbaar.