Verzekering via de site opgezegd. Ik hoorde maar niets en daarom gebeld. Ze konden de opzegging niet terug vinden, maar toen kwam de aap uit de mouw; bleek dat ze een enorme administratieve achterstand hadden. Ze gaven aan dat ze per direct de verzekering zouden stoppen en het bedrag snel (want dat zou automatisch gaan) terug zouden boeken. Na 1,5 maand nog geen cent gezien. Email hierover gestuurd naar degene die mij 'geholpen' had en na bijna 2 weken nog steeds geen reactie.
Wat een onbetrouwbaar bedrijf.
Ga niet met deze verzekeringsmaatschappij in zee.
De klantvriendelijkheid en oplossingsgericht bij een probleem is ver te zoeken!
Op vakantie in het buitenland, accu is defect, bel je op en krijg je te horen dat ze geen accu's wisselen. Compleet waardeloos.
Een aantal maanden eerder was Allianz telefonisch ook waardeloos, koppeling was kapot,echter wilden ze geen sleepdkenst langs sturen / vervangende auto regelen. Koppeling deed t nog enigzins, de remvloeistof die lekte, deze konden we zelf echter bijvullen. Waardeloze service! Wij stappen over naar ANWB.
Vanaf juni 2018 lid pechhulp Allianz bij aanschaf nieuwe auto netjes telefonisch doorgegeven anderhalf jaar geleden maar ze konden mij door problemen niet doorverbinden met betreffende afdeling de persoon aan telefoon heeft mij gezegd dat zij het verder zou regelen en dat het zo goed was.14 juni 2024 kreeg ik pech dus Allianz gebeld voor hulp ik stond op de snelweg met stukken konden ze het kenteken niet in hun systeem vinden? maar ze zouden hulp sturen en een uitzondering maken omdat ik al die jaren netjes mijn premie had betaald en de kosten van berging en vervangende auto vergoeden.Dus auto door van Eijck bergingsbedrijf in opdracht van Allianz naar een depot in Rosmalen gebracht aldaar wachtende op vervangend vervoer word ik gebeld door Allianz en word er mij mede gedeeld dat ze het ineens niet gaan vergoeden en alles op eigen kosten kwam? Een halve dag aan de telefoon gehangen werd steeds doorverbonden met zeer lange wachttijden het resultaat toch eigen rekening.zeer slecht!
Ik heb al dik een maand nu geledem gemeld dat me fiets gestolen is
Is nog steeds niks mee gedaan je hoort ook niks
Terwijl ik een nieuwe fiets nodig heb voor me werk
Je hoort ook niks van ze als je niet belt
En als je ze spreekt vertellen ze niks nieuws is het nog niet in behandeling
30 dagen declaratie verwerkings tijd!
verwerking van een declaratie die met spoed doorgezet is door een collega verzekeraar wordt nu gewoon simpel weg niet behandeld en komt in het bakje 30 dagen verwerkingstijd terecht.
Terwijl een collega vorige week telefonisch aan heeft gegeven dat dit vandaag 24 april met spoed verwerkt zou moeten worden? Hoe is dit mogelijk? melding al doorgezet vanaf 8 april. Hmmm ik voel een leuke topic aankomen.
Opgelet weet met welke partij je zaken doet ingeval van schade claims. (ligt buiten mijn keuze of schuld namelijk) een tijdige oplossing hiervan dat is bij deze partij ver te zoeken. Een gewaarschud mens telt voor 2.
Jammer dan maar social media inzetten gelukkig heb ik een paar volgers . succes jongens
Helaas zal ik nooit meer via deze Bedrijven iets bestellen.Er staat waar u het pakket kunt achterlaten.Ik schrijf heel precies dat je het pakketje ACHTER een oranje klieko kunt verstoppen.Het parket liet hij op een prominente plek aan de zijkant liggen.Ik moest mijn buurman bellen om naar buiten te komen en de zak achter de vuilnisbak te verstoppen, zodat niemand het zou zien.
De volgende dag vergat ik iets op deze site te bestellen en moest ik iets anders bestellen, en ik schreef opnieuw in hoofdletters: Waar kan ik het pakket verstoppen met Grote leters.
En opnieuw gooit hij de zak op de meest zichtbare plaats op de oranje klieko.Ik zag dit via mijn video.Ring Ik belde hem en vroeg hem hem achter de vuilnisbak te verstoppen.Waarop hij heel grof reageerde en mijn tas achter de prullenbak gooide.Ik zal nooit meer via deze bedrijf GLS bestellen.
Na jarenlange tevredenheid ben ik 300 euro lichter door dit bedrijf. Netjes alle wijzigingen doorgeven telefonisch als je emailadres, bank rekening etc wijzigt. Hebben ze verder niks gedaan. Niet in de gaten gehad het niet maandelijks werd afgeschreven en ze eisen 2 jaar lang terugbetalen ondanks je ook geen gebruik hebt gemaakt van de pechhulp service. Blijven volhouden dat wij de wijzigingen niet hebben doorgegeven. Hun manier van omgaan met vaste klanten. Te belachelijk voor woorden.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
We hadden Europese pechhulp en staan met pech. Er wordt niet op tijd vervangend vervoer geregeld wat beloofd is. Omdat het hun beter uitkomt als we met een Nederlandse auto terug rijden. En wij maar wachten en wachten. Dan mogen we zelf een auto huren (i.p.v. akkoord gaan met één 1,5 uur verderop waar we niet kunnen komen) moeten we zelf de dropkosten (1500,-) betalen voor terug brengen van de auto naar Slovenië! Ook worden der dingen gezegd aan de telefoon die achteraf niet waar blijken.
Het lijkt erop dat je in Nederland bent. Ga naar de Nederlandse site van Trustpilot
Bedankt! Jouw review kan het verschil maken.
Je hebt Allianz Global Assistance beoordeeld
joke gunther mohr
0 reviews
NL
Pechhulp
Mijn koplampen van de auto waren stuk, de pechhulp gaf aan dat als er geen passende lampjes aanwezig zouden zijn, de auto weggesleept zou worden en ik vervolgens naar een treinstation gebracht kon worden. Dan zou ik de eerst volgende werkdag maar terug moeten komen met een goeie buur of familielid om mijn auto op te halen (stond in Leeuwarden en woon in Spijkenisse). Niks geen vervangend vervoer.
Mijn partner is gelukkig lid van de ANWB, deze hebben van te voren de juiste lampjes meegenomen en het probleem netjes opgelost.
Eind december hadden we pech met onze auto. Nadat de auto was afgesleept bleek er geen vervangend vervoer beschikbaar, waardoor we tijdens een midweek weg dagen geen auto hadden. Na verschillende contacten kregen we uiteindelijk een leen auto voor de terugweg die we 35km verderop moesten ophalen (zonder auto, die was afgesleept). Het duurde ook nog eens 3 weken voordat onze eigen auto bij onze garage stond! Al die tijd hadden we dus geen vervoer.
Resultaat:
Tijdens vakantie geen auto
Ruim 3 weken de defecte auto kwijt
De taxi kosten €75 na 6 weken nog steeds niet vergoed!
Zeer teleurgesteld in deze afhandeling! Reactie van Allianz: We hebben het druk over 2 weken heeft u uw geld terug. Dit is echter al de 3e keer dat deze belofte wordt gedaan!
Pechhulp opgezegd!
Jaren een doorlopende reisverzekering bij Allianz met in de polis medisch. Het niet adequaat handelen van Allianz met mijn hersen infarct.
Hebben ze mij 3 dagen rond laten lopen, in Athene, zonder enige behorende medicatie/ziekenhuisopname te krijgen.
Ivm garantie. Uiteindelijk opgenomen, na 21 keer bellen. Een Traumatische ervaring en restverschijnelen hersen infarct.
Nog geen stukje coulance, of een bloemetje. Alleen de woorden: succes met de revalidatie. Mijn cijfer is een dikke 0 nul.
Bonusaanbieding online zijn niet de gehele periode geldig. Zeer misleidend.
Probeer vrijdag online de bonusaanbieding geldig t/m zaterdag te bestellen. Omdat dit klotebedrijf pas op maandag kan bezorgen geldt deze prijs niet meer en rekenen ze de volle prijs op leveringsdatum. Ik hoop dat ze snel failliet gaan want zo doen we geen zaken met elkaar. Zal er nooit meer komen. Never.
All risk fietsverzekering dekt diefstal van display / fietscomputer niet. Ook niet van de fietsaccu. Deze is bijna net zo duur als een normale fiets.
De pechservice is een ramp. Ze sturen een auto bergingsbedrijf om je naar een fietsenmaker of naar huis te brengen.
Telefonische service is een drama om door heen te komen.
Hierbij mijn klacht over mijn ingediende claim bij allianz global assistance.
Ik heb aankopen gedaan via mijn ing creditcard. Die goederen zijn dezelfde dag nog gestolen.
Ik was er natuurlijk kapot van marja shit happende gelukkig waren we nog verzekerd tegen een pech zoals dit. Zelfde moment nog aangifte gedaan duidelijke foto's gemaakt van de schade en plek van onheil foto's van bonnetjes van de gestolen goederen. Heb ook gelijk beschreven waar de goederen lagen en dat was in de afgesloten kofferbak van de auto.
De inbrekers hebben dus autoruit ingeslagen paar spullen uit de auto gestolen en via de binnenkant van de auto achterbank open geklapt hoedeplank overhoop gehaald en de aangekochte goederen van die dag ook meegenomen. Heb dat allemaal netjes aangegeven waarna ik een bericht krijg dat de goederen niet vergoed worden omdat er niet met voldoende Voorzichtigheid is genomen en de goederen in zicht waren voor de inbrekers en dat klopt helemaal niet.
Annuleringsverzekering opgezegd binnen de 14 dagen bedenktijd, geen antwoord in de vorm van een in behandelingsmail of bevestigingmail. Geen idee of er iets mee is/wordt gedaan…
maar bellen nu dus en afwachten dat ik erdoor kom en dan wel meer duidelijkheid krijg, pfff
En hopen dat ik mijn geld terug krijg.
Ik vind dit geen service en raad ze niemand aan
Et op! hier niet verzekeren!
Afgelopen vakantie ben ik naar kroatie gegaan met vrienden. Voor de zekerheid heb ik deze verzekering afgesloten.
Op vakantie ben ik wat videografie spullen kwijt geraakt, zijn eigenlijk gestolen. Deze maatschappij geeft aan dat er geen reden is om over te gaan tot vergoeding. Bonnetjes heb ik, politie rapport aanwezig, tickets, bonnetjes van het boottocht, alles aanwezig. Alsnog vergoeding ze het niet! kortom, scam! niet verzekeren hier
De communicatie met deze verzekeringsmaatschappij is 0. Iedereen stuurt jou door naar de andere, behandeling van de claim duurt maanden.
Deze mensen doen niks anders dan mensensgeld afpakken, je betaalt om verzekerd te zijn op reis, in de werkelijkheid is dat zeker niet zo.
Niet verzekeren! mensen niet verzekeren hier!
Reisverzekering afgesloten bij Allianz Assistance. Op vakantie mijn tas gestolen met daarin mijn telefoon e.d.
Alle papieren ingevuld en opgestuurd. Daarop werd gevraagd om nogmaals hetzelfde verhaal toe te lichten. Uiteindelijk een mail dat ze het te druk hebben en een belofte gedaan dat op 25 oktober een antwoord zou komen.en je raad het al. niets gehoord. Weer een mail verstuurd wat er nu gaat gebeuren.krijg een autoreply dat dit ook weer minimaal 10 -15 dagen gaat duren.Al met al een zeer bedroevende ervaring met tot op heden geen uitkering van de geleden schade.
Ik raad dan ook ten zeerste aan geen Allianz reisverzekering af te sluiten want men heeft geen personeel om het te behandelen. De verzekeringsnemer is hier de dupe van.
Onze Clio Estate kende een vastgelopen trommelrem achter. Pechhulp auto binnen 1 uurtje voor de deur.
Wiel eraf en . geen 34 wielsleutel, ging maar tot 32. Dit terwijl de Clio Estate een zeer veel voorkomende auto is in Nederland. Ze zouden een de auto op een trailer zetten maar heb toen Allianz Assistance gebeld en uitgelegd dat het zeer vreemd is dat ze geen 34 sleutel hebben. De mannelijke persoon aan de lijn vond dat zelf ook en beloofde mij dat ik de volgende ochtend kon terugbellen zodat ze dan eerst ervoor zorgden dat ze het juist gereedschap in de auto zouden hebben en voor de deur konden maken. Dag later gebeld als afgesproken en kreeg een dame aan de lijn. "We komen de auto met een trailer afhalen" vertelde ze mij. Maar ik heb uitgelegd dat er een verslag in mijn dossier staat dat er gister is afgesproken dat ze voor de deur komen repareren. De dame dramde door dat de auto op een trailer weggehaald gaat worden. "Take it or leave it" en omdat het gesprek een vervelend toontje krijg ga ik nu de verbinding verbreken sloot ze. Dan kunt u alleen nog mailen met ons. Ik heb direct de Allianz Pechhulp opgezegd en me bij de ANWB aangesloten. Die staan erom bekend dat ze de juiste materialen sowieso in de bus hebben. Allianz Pechhulp is per jaar misschien 50 euro goedkoper, maar die 50 euro betaal ik liever dan dat ik niet op een juiste manier geholpen word.
Ik heb mijn doorlopende reisverzekering opgezegd. Krijg vervolgens onterechte afschrijvingen en aanmaningen. Daarna incasso bureau met veel dreigmails. Terwijl het een evidente administratieve fout van Allianz is. Klagen helpt niet, alleen betalen. Niet doen dus deze verzekering: zijn niet geinteresseerd in jou, alleen in je geld