Sophie
11-03-2024

Ik kies zelf van A.S.R. bestaat alleen maar om zelf winst te maken.

Ik kreeg in eerste instantie tijdens mijn ongeluk heel moeilijk tot geen contact met A.S.R. ik was verzekerd bij Europeesche verzekeringen, die zijn samengegaan met Ditzo. Vervolgens kon ik niet meer bij mijn polis, had ik ook geen inlog maar werd er wél nog maandelijks geld afgeschreven. WhatsAppen, of via de live chat contact bleek ook haast onmogelijk. Heel fijn als je net een ongeluk hebt gehad en je leven even helemaal stilstaat. Het telefoonnummer van a.s.r. is al helemaal niet te vinden. Toen dat uiteindelijk wel gelukt was ben ik eerst drie keer naar een ander telefoonnummer verwezen. Alleen al om deze reden zou ik iedereen afraden om in zee te gaan met A.S.R.

Na mijn ongeluk op wintersport werd er he-le-maal niets vergoed. Geneeskundige dekking: er wordt niets meer vergoed dan je basisverzekering vergoed. Het is dus volstrekt onnodig om deze verzekering af te sluiten.

Ingrid
30-01-2023

Snel, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteit

BRAM
30-01-2023

Snel en gemakkelijk.

28-01-2023

Duidelijke klantvriendelijke site en service. Aantrekkelijke premie en voordeel meerdere verzekeringen.

Harm
27-01-2023

Duidelijk en eenvoudig

Wil
18-01-2023

Goed en gemakelijk

Sonja
13-01-2023

Omdat alles helemaal in 1keer duidelijk was tijdens het aanvragen.

20-01-2023

Het is niet zo zeer de service of het product waardoor de lage score gegeven wordt (en ook niet zo zeer een klacht maar een uiting van ongenoegen en dat is besproken). Maar de website zelf is het probleem, als het beter werkt via een andere browser, los het dan op in de andere browser, of maak je site niet beschikbaar via niet werkende browsers. Het lijkt mij wenselijk om over de gehele linie dezelfde kwaliteit neer te zetten.

De schermen waren moeilijk leesbaar op mijn telefoon (iPhone 14). Wilde graag mijn verzekeringen bundelen, dus aanvraag toch doorgezet.

//edit: enquête zelf kan ook wel beter, na het invullen van de enquête (op basis van je nieuwe verzekering, waarin het product genoemd wordt)moet je dit alsnog aangeven….

Marianne
30-12-2022

Opzoeken en berekenen reisverzekering ging prima.

Jammer dat je alleen per maand kunt betalen en niet per jaar

Artur
14-12-2022

Contact met medewerkers via Whatsaap of messenger is niet acceptabel. Niemand geantwoord geven 2 dagen. Drama

Via tel iets beter maar nog steeds 50 min op de lijn

Marielle
11-12-2022

Makkelijk aan te vragen in combinatie met zorgverzekering

11-12-2022

Online was alles overzichtelijk en duidelijk

Brenda
08-12-2022

Makkelijk verzekeringen afsluiten, meteen goed geregeld en niet duur!

Arnold
05-12-2022

Duidelijke weergave van zaken

Ferrie
16-11-2022

De verzekering is goed .maar met het sturen van inlogcode gaat het fout.ik keek even naar het bericht ,en was druk met eten koken dus doe ik later wel even .niet dus alles al weer weg.alles op de telefoon is ook niets waard!

12-11-2022

Vakkundig en vriendelijk mij door de vragen een doorlopende

annuleringsverzekerig afgesloten

Ben
06-10-2022

De afhandeling ging snel en soepel.

Ik heb ook een ziektekostenverzekering en mijn ervaring met afhandelingen en toekenning in het buitenland, zijn in mijn ogen dubieus te noemen.

Deels had dit te maken met de onderling communicatie SOS International/Ditzo en de procedures/richtlijnen (niet transparant) wat uit te betalen. Ik hoop dat ik deze verzekering niet hoef aan te spreken maar indien dit nodig zal zijn, dan blijf ik positief.

Jaap
27-09-2022

Nog afwachten , net reisverzekering af gesloten

Laurent
24-08-2022

Het afsluiten van de reisverzekering was eenvoudiger dan verwacht. De kosten vallen ook reuze mee.

Maerten.T.H
24-08-2022

Alles via Internet, mogelijkheden worden goed uitgelegd.

Meer Ik kies zelf van a.s.r. Reisverzekering reviews