KPN reviews

2.0
Positief9%
Neutraal0%
Negatief91%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Mark
07-07-2020

Nieuwe klant nu al de buik vol

Veel beloven weinig tot niks doen.

Monteur die half werk levert en zich er met een jantje van leien eraf brengt, Twee keer een doos afleveren en vervolgens het verkeerde abonnement annuleren waardoor we een korting krijgen in plaats van de twee super wifi boosters, Overstap gemaakt van Ziggo naar KPN glasvezel. monteur beweerd dat de ziggo kabels passen op de nieuwe TV kastjes mooi niet dus nu twee tv kastjes in huis zonder dat ik de boel kan aansluiten en de bijgeleverde kabels zijn te kort. Bellen met KPN en vervolgens de les gelezen worden dat wij iets fout hebben gedaan. een fysiek probleem in huis met niet werkende spullen wordt afgewimpeld met een korting op de maandkosten en je moet zelf maar de spullen kopen om de aansluiting in orde te maken. kort om heel veel fouten en een zeer teleurgestelde nieuwe klant. was ik maar bij Ziggo gebleven

Bianca
03-07-2020

Abonnement

Zondag een abonnement afgesloten

Toen ik later de orde In mijn mail bekeken zag ik dat ze de verkeerde kleur besteld hadden dezelfde avond nog contact opgenomen met KPN na 27 minuten in de wacht te staan werd mij gezegd dat ze de order uit zouden halen

Maandag Geen mail dat de order uit was maar wel een sms dat de kleur die ik besteld had niet leverbaar was op dat moment

Ik weer gebeld na uiteindelijk 43 minuten kreek een vrouw aan de telefoon die zei me dat de order gecanceld moest worden en ik dan opnieuw een aanvraag kon doen met de goede kleur telefoon zij zou dat voor mij doen en de volgende dag om 12:00 uur mij terugbellen omdat nieuwe abonnement opnieuw af te sluiten

Dinsdag niemand gebeld woensdag niemand gebeld donderdag zelf weer contact opgenomen weer bijna drie kwartier in de wacht gestaan kreken man aan de telefoon die mij het zelfde zei orde moest gecanceld worden en dan kom ik hem opnieuw aanvragen en hij zou van mij dat in de gaten houden en mij terugbellen

Nu krijg ik wel een mail dat de order niet doorging en ben vrijdagmiddag inderdaad terug gebeld door die man

Weer schrik niet drie kwartier in de wacht gestaan

Hij had goed nieuws en slecht nieuws voor mij het goede nieuws was dat het toestel op voorraad was en het slechte nieuws was dat de eigen bijdrage van het toestel van € 24 die ze bij de eerste orde al af hadden geschreven verhoogd was naar € 254 omdat dat het systeem aangaf

En daarbij de maandelijkse termijn hetzelfde zou blijven heel raar want mijn man heeft voor zijn zoontje het zelfde abonnement afgesloten ook op zondag en daar is ook € 24 afgeschreven en hij kan zijn telefoon vandaag wel ophalen we hebben allebei dezelfde gegevens ingevuld dus heel raar dit al met al KPN superslecht

Dus na bijna een week in totaal 2 1/2 uur in de wacht te hebben gestaan bij KPN heb ik nog niks Als ik de kleur had gepakt die hun geordend hadden was er niks aan de hand geweest en had ik hem vandaag binnen gekregen

Jeroen
03-07-2020

KPN, na 1 week al spijt, KPN is schaamteloos waardeloos

Sinds een week zitten wij bij KPN. Gistermiddag valt ineens het hele internet weg. Niet alleen wifi, maar ook het vaste internet en tv weg (alleen telefoonlijn doet het nog). Dan maar met klantenservice bellen. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. De meldt dat hij kan zien dat de lijn het doet. U moet de modem dan maar resetten (ik meld: dat hebben we natuurlijk zelf ook al enige malen geprobeerd, maar we zullen het nogmaals doen). Nog steeds niets, dan maar weer bellen, weer wachten. Dan volgt een ander verhaal dat wellicht een ander apparaat stoort. Ik meld dat het al de hele week heeft gewerkt en er niets bij ons is veranderd en dat we zelf echt niets kunnen doen. Met veel pijn en moeite kan er dan een monteur worden geregeld, die moeten we dan zelf maar betalen. Dit is natuurlijk vreemd want KPN levert zelf een product dat binnen 1 week al niet functioneert. Pas volgende week kan dat dan en in de tussentijd zoekt u het maar lekker uit.

Kortom, als u moet beslissen of het KPN wordt of niet, doe maar niet. Jeroen, Bergen L

Trigian
02-07-2020

Contractbreuk

Telfort wordt kpn. Ik kpn bellen voor de actie. Maart zou het telfort contract dat ik nog heb eindigen. Kpn vertelde mij dat er glasvezel ligt moest alleen aangesloten worden. Contact zou dan van kpn maart ingaan. In februari belde kpn mij om te vertellen dat het nog niet aangesloten kon worden omdat de glasvezel nog niet van de straat naar huis was doorgetrokken en pas in juli aangesloten wordt. Ook in juli kon de aansluiting nog niet voldaan worden. Ik kpn bellen! De medewerker vertelde mij dat de aansluiting pas in 2021 doorgang kan hebben. Toen ik dit hoorde heb ik het contract van kpn wat nog niet aangesloten was per direct te beëindigen. De medewerker van kpn kon dat begrijpen en was er eigelijk ook klaar mee. Kpn zijn met partijen in zee gegaan die niet aan de eisen van kpn kon voldoen. Ik heb het over aanleg en aansluiting in huishouding kunnen realiseren. Niets te maken met de corona. Alleen loze woorden van kpn. Woorden die kpn niet kan waarmaken.

Kpn verplicht jou als klant ook nog te bellen als je niet de telefoon op kan nemen.

Roseboom
02-07-2020

Klacht

Wat een ontzettend bagger bedrijf is KPN.

Na een toestelverzekering te hebben afgesloten en de mobiel omgeruild te worden, is door KPN een verkeerde kleur aan ons gegeven. I mei nummer klopte wel, dus ze hebben gewoon een verkeerde achterkant op de iPhone gezet. ( toch maar aangenomen aangezien de andere telefoon niets meer deed ). Uiteindelijk gebeld en deze zou weer omgeruild moeten worden door #DYNALOGIC . Tijdsbestek aangegeven tussen 17.00 - 22.00 uur. Nou je raad het wel die kwamen niet opdagen. Nieuwe afspraak ingepland voor de volgende dag tussen 08.00-13.00 je raad het wel te laat en met het verkeerde kleur toestel. Dat was frustratie 1.

Na een maand wachten konden we afgelopen zaterdag het juiste kleur mobiel omruilen. Weer tussen 08.00 - 13.00 uur aangegeven, eindstand waren ze er om 15.30. Nou top, geen probleem, na 1 maand wil je dan toch je mobiel.

Mijn man ging naar de kamer om zijn mobiel te wissen en ja hoor. hij hoort een klap. gelukkig hebben wij camera beelden hiervan en mijn man gaf aan “ liet je nou mijn mobiel vallen” ja hoor die man die de mobiel wou geven heeft hem laten vallen. Oftewel WEER NIKS!

Wij weer gebeld naar KPN , ja ja heel vervelend allemaal. Blablablabla. ja super maar daar hebben wij na een maand nog niets aan. Ze komen niet met oplossingen en de service is ver te zoeken.

Wij hadden aangegeven dat wij de mobiel wel om zouden ruilen in Arnhem, als zij de mobiel daarheen sturen zouden wij hem daar rustig kunnen omruilen. Hier kan dan weinig aan mis gaan en het scheelt ons weer dagen thuis blijven. maar nee dit kon allemaal niet geregeld worden en was allemaal moeilijk.

Wij betalen €169 eigen risico aan KPN voor 0,0 service. Deze gaan wij zeker niet betalen ondanks de aanbetalingen die wij van jullie krijgen.

Dus bij deze willen wij een oplossing per direct!

Ton
01-07-2020

ZEER SLECHT

Experiabox is een waardeloos ding zonder enig bereik. Je bent altijd verplicht om een versterker bij te plaatsen voor enig bereik. Is er dan bereik dan zijn de upload snelheden dermate bedroevend (<1Mbps) dat streamen of gamen een utopie is. Er wordt niets aan gedaan, glasvezel wordt niet uitgerold of aangesloten en de smoesjes zijn talrijk en eindeloos. Gewoon waardeloos dus begint u er alstublieft niet aan als u zich de frustraties wilt besparen.

Solomaster
01-07-2020

Ga niet in zee met KPN!

Wat een waardeloze onderneming is dit zeg. Hoe kun je een consument frustreren. KPN komt hun afspraken niet na.

Geprobeerd om via KPN een nieuwe internet aansluiting te krijgen. Bij het invoeren van alle gegevens online, krijg je te zien vanaf wanneer je internetaansluiting online zal komen. Bij het verzenden van de aanvraag, kreeg ik een paar dagen later de bevestiging in mijn mailbox.

De datum waarop de internetaansluiting actief zal worden is met ruim 5 dagen overschreden. En er moest perse een monteur langskomen. De klantenservice gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg kon het niet veel schelen, de datum staat en daarmee klaar. Bij deze persoon opgehangen en nog eens de klantenservice gebeld, toen kreeg ik iemand die wel mee wilde denken ( achteraf bleek dit ook gewoon onzin te zijn ), hij ging regelen dat de monteur geannuleerd werd, en dat ik de spullen thuis zou krijgen zodat ik per 1 juli online zou zijn. Paar dagen later kreeg ik een sms dat de monteur op de niet afgesproken datum voor de deur zou staan ( alleen nu 30 dagen later, dus nog eens overschreden met 25 dagen ).

Weer met KPN gebeld, hierbij aangegeven dat ik zelf wel capabel genoeg ben om een modem op te hangen en mijn WiFi te activeren ( dit zou niet de eerste keer zijn voor mij ). Echter hield men vol dat er een monteur MOEST langskomen. En ze konden ook niet goed uitleggen waarom een monteur noodzakelijk is. Dus dan maar van mijn recht van 14 dagen bedenktijd gebruik gemaakt en de hele bende geannuleerd!

Echter houdt KPN nu de lijn bezet, waardoor een andere aanbieder de lijn niet kan claimen / reserveren.

Klantenservice een dikke nul, men denkt niet mee. Het enige wat je te horen krijgt is "zo staat het in het systeem"kan er helaas niets aan veranderen. Slaap lekker verder arrogante KPN.

Wees op je hoede bij deze organisatie. 1 ster is nog teveel. Bespaar je de frustraties en zoek eerst goed uit of een organisatie capabel genoeg is om met klanten om te gaan.

Hoezo
30-06-2020

Volstrekt onbereikbaar

Ik had een vraag over wifi, eerst moet je dit via je scherm selecteren, vervolgens moet je het inspreken, daarna krijg je een standaard antwoord dat niet op de vraag slaat, tenslotte wordt je doorverbonden met de mededeling dat de wachttijd meer dan 15 minuten is. En dat noemt zich het meest duurzame telecombedrijf van Nederland.

Robert
26-06-2020

Film kijken op kerstavond

Al een paar jaar geleden wilden wij een film kijken via On Demand, wij wisten de code niet meer. Even bellen en wij konden kijken.

Gert
26-06-2020

Hoe krijg ik een kpn monteur

Slechte ervaringen. Onmogelijk om monteur te krijgen ook al werkt er niks. Wordt van alles beloofd maar niets klopt.

Steven
24-06-2020

Afspraak is geen afspraak bij KPN

Onlangs heb ik een nieuwe Samsung S10 besteld via de telefoon bij KPN, tegelijkertijd heb ik mijn abonnement verlengd en duidelijk aangeboden gekregen dat dit voor EUR 16,= per maand gaat zijn. "U gaat zelfs minder betalen meneer!" werd mij letterlijk gezegd. Uiteraard was ik uitermate tevreden over de service, echter na betaling van de telefoon ontving ik voor de volgende maand een nieuwe factuur met daarop het bedrag van EUR 21,=.

Ik heb direct de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat ik geen recht meer had op mijn oude korting, omdat deze niet meer bestaat en de toegekende korting is niet van toepassing omdat ik geen klant ben met vast internet en telefonie (husselkorting). Toen ik zei dat het me zo is aangeboden en dit niet aan mij is verteld, kreeg ik als antwoord dat ik dit zelf had kunnen zien op de website en anders maar een klacht in moest dienen.

Uiteraard een klacht ingediend en wat schetst mijn verbazing?.Ik word gebeld met een nieuwe aanbieding vanuit KPN, want ik moet een husselabonnement hebben met vast internet en telefonie anders heb ik geen recht op de korting. Ondanks het feit dat ik meerdere keren heb aangeven dat mij dit ten tijde van het afsluiten op 09-04-2020 niet is verteld! Naar mijn mening is mij onjuiste informatie verstrekt en onder de onjuiste voorwaarden een dienst verkocht.

Vervolgens word ik teruggebeld inzake mijn klacht, en krijg hier wederom hetzelfde antwoord, met als aanvulling dat ik eenmalig 5 EURO terug kan krijgen. Maar zonder de combinatie met hussel krijg ik geen korting. En vervolgens moet ik maar een klacht indienen zodat het kan worden opgepakt door de klachtenafdeling!.Huh.die heb ik toch aan de lijn?.nee dit is een call n.a.v. een ticket!

Kortom.ik betaal meer dan mondeling is overeengekomen. Ik heb nog explciet gevraagd of de prijs van EUR 16,= klopt en dit is mij zelfs meerdere malen bevestigd. Het enige is dat de medewerker hierop zal worden aangesproken, terwijl het enige dat ik wil is dat er eerlijk, duidelijk en transparant zaken worden gedaan en krijg wat is afgesproken. Maar ook dit is teveel gevraagd bij KPN, ik ben maar een nummertje voor ze en al jaren klant bij ze, maar na afloop van dit abonnement gaan mijn gezin en ook mijn ouders lekker elders bellen. DOEI KPN.!

Iwona
24-06-2020

Nooit overstappen naar KPN

Heel slecht bedrijf, niets loopt goed. Ze beloven heel veel maar later komen de afspraken niet na. Om de fouten te corrigeren moet je weer bellen en discussiëren. Heel onvriendelijke mensen bij klantenservice. Ziggo is veel beter, niet perfect maar veeeeeel beter dan kpn.

Arjen
24-06-2020

Nu al heel erg spijt

Ik heb nog niet eens KPN, maar nu al spijt dat ik het heb afgesloten. Vandaag zou ik over gaan naar KPN, maar dat blijkt 1 juli te zijn. 7 dagen zonder internet of TV dus. Ze hebben bij KPN de monteur voor de glasvezel kabels verward met de instelling van het modum. In het verleden heel veel ellende gehad met KPN, maar het zijn blijkbaar nog steeds prutsers. Hoe kan zo'n bedrijf blijven bestaan?

Jacob
23-06-2020

Glasvezel.

Ik heb glasvezel van Kpn.

Dat betekent dat ik 200/200 mbps moet hebben.

Daar betaal ik tenslotte voor.

Groot was mijn verbazing toen ik een paar speedtests deed en gemiddeld nog niet op 100/100 mbps kwam.

Na contact met Kpn kreeg ik te horen dat het dan druk is op de lijn.

Dit is toch niet 24 uur per dag .

ik voel me wel een beetje opgelicht.

Je betaalt een duurder abonnement maar je krijgt niet wat ze beloven.

Patricia
23-06-2020

Vreselijke provider

Bij opzegging van mijn DIGITENNE abonnement alleen maar problemen. Ze weten blijkbaar van elkaar niet wat ze doen. Kreeg dan weer een mail van opzegging, dan weer van aansluiting, dan weer van opzegging etc. t/m de "?directeur?" Jorg Kramer aan toe die mij sommeerde E25,- "aansluitingskosten" te betalen. Had gelukkig mijn rekening geblokkeerd! KPN een aanrader? Echt niet! 5 Dagen op rij mee bezig geweest. 1 Ster is teveel, ik geef 0 sterren. Leeuwin

Richard
23-06-2020

Leugens en bedrog

Er worden afspraken gemaakt en die veranderen constant doordat ze dingen zeggen en dan veranderen alles met leugens .voorbeeld spullen 1 dag later terugsturen dan de rekening krijgen waar deze zijn bijberekend en dan gewoon glashard zeggen door medewerkster ozge binnen 2 weken staat het weer op u rekening dan bel je na,2 weken nee hoor dat wordt met de volgende factuur berekend en zo kan ik nog wel een boek schrijven van wat er de laatste maanden is gelogen en bedrogen mijn aanrader is als je anders kan dan kpn altijd doen

Erik
20-06-2020

Nooit problemen

In de afgelopen 6 jaren nog NOOIT een probleem gehad. Internet is stabiel en snel. Wifi is goed en met de nieuwe superwifi zelfs uitstekend. Qua prijs niet goedkoop maar wel verdedigbaar. Een Mercedes koop je ook niet voor een prikkie. Ik herken me dan ook niet in alle negatieve ervaringen op deze site over KPN.

Gerritjan
20-06-2020

Schandalig

Ik wacht nu al maanden op een telefoontje van de KPN omtrent de glasvezel aansluiting, schandalig

Fernando
19-06-2020

Misleidende acties

Op 28 mei 2020 verbeterde ik mijn oude wifi naar superwifi en hierbij werd ik bij een actie 2 superwifi punten beloofd. Die superwifi punten zijn nooit teruggekomen op de factuur of het contract. Achterlijke en bedrieglijke klantenservice. De acties van KPN zijn niet-normaal misleidend.

Ik ga overstappen naar een andere internet provider.

John
19-06-2020

KPN komt afspraken niet na

Ik wacht al 1,5jaar op glasvezel. Toen ze mij een contract wilden verkopen heb ik ze al gewaarschuwd dat er geen kabel was. Jawel, dat was er en het moest alleen aangesloten worden in huis. Anderhalf jaar later nog niet. Kastje muur. iedere keer weer een exuus en weer verder vertraagd. Nu hebben ze weer een nieuw bouwplan bijmij in de buurt en gaan ze het originele plan dus niet uitvoeren. Weer 2 maanden erbij. als het daar dan al bij blijft. Hoevaak ik ze al gesproken heb? Ik ben de tel kwijt geraakt.

Vandaag maar eens goed de waarheid verteld en gezegd dat ik nu alle socialmedia zal aangrijpen.