Ik heb via chat/sms meerdere maanden contact met bedrijf. Ze zouden me een cashback betalen en dit gaat steeds mis. Ik ben hier al drie maanden mee bezig. Laats kreeg ik een sms dat ikde betaling rond 16.9 kin verwachten. Nu na maanden nog niets.
Internet is sinds het begin bagger. Verbinding is zeer slecht. Tv loopt steeds vast. Op telefoon vaak geen internet terwijl de wifi wel gekoppeld is. Nieuwe modem helpt ook niet
1 jaar lang alleen maar ellende
Geen wifi innde slaapkamers happerende tv
Nieuwe modem zou het oplossen maar nee moet elke dag opnieuw mijn modem resetten
Overgestapt naar odido
En wat denk je sluiten ze me te vroeg af waardoor ik nu geen internet en geen tv heb
Bedankt online.nl voor een jaar ellende
Ver weg van blijven. Waardeloos bedrijf, geen service, kunnen niet lezen, storten geld niet of heeeel laat terug etc.
Online! Is gewoon een waardeloze organisatie! Ik zal ook nooit deze verschikkende tent iemand aanraden….😡😡😡😡
Ze brengen meer dan afgesproken in rekening. Hun zogenaamde klantenservice (via de chat) is oneerlijk, onvriendelijk en totaal niet voor rede vatbaar. Ze zeggen niet eens gedag in de chat, maken tegenstrijdige opmerkingen, de ene medewerker komt en ineens verdwijnt zonder de klant te begroeten en te helpen. In een chat krijg je ineens te maken met 3 verschillende medewerkers achter elkaar maar word je na meer dan 1 uur te wachten alsnog NIET geholpen. Op de e-mails wordt er niet eens gereageerd. Hun online formulier werkt ook NIET en na het invullen van het formulier kun je dit niet versturen en krijg je de melding dat het versturen niet gelukt is. Dit hebben we al meerdere keren meegemaakt. Kortom, totaal onbetrouwbaar en onbehulpzaam! We hebben er erg spijt van dat we klant zijn geworden bij 'online.nl' en zodra we kunnen, zeggen we op bij deze onprofessionele en discutabele partij. Wees gewaarschuwd en ga niet in zee met hen!
Blijven incasseren bij opzeggen
Overstap service via online. Resultaat al een maand geen tv en zit nu ook zonder internet. Ondanks herhaaldelijk bellen dat de overstap niet goed ging en de belofte dat oude internet niet afgezegd werd voordat nieuwe werkte, zit ik nu ook zonder internet. Aangegeven dat mijn hele huis alles op demotica werkt, kreeg ik als antwoordt wie doet dat nou. Geen idee wanneer ik nu weer internet en tv krijg via de klantenservice kom je niet verder en escalatie is niet mogelijk. Wat een spijt heb ik.
Mijn budgetconsulent was 3 maanden vergeten om het bedrag over te maken en de enige manier waarop ze met dat lieten weten is door het sturen naar een inactief e-mail adres, maar toen ze incassokosten+aansluitenkosten wouden hebben, wisten ze me ineens wel via post te bereiken, dus doe 90 euro. De eerste 6 maanden waren goedkoop, maar met die incassokosten erbij had ik net zo goed bij m'n oude provider kunnen blijven. Verbinding was wel prima, geen klachten daarover.
Het internet wordt regelmatig geknepen waardoor de snelheid een stuk minder is. Wanneer je belt, zetten ze weer het weer open. Klantenservice alleen overdag bereikbaar. Monteur pas na meerdere dagen waardoor we dagen geen internet hebben. Slechte ondersteuning daarbij en niet erg behulpzaam. Klantenservice volgt de regeltjes die waarschijnlijk van bovenaf opgesteld zijn en zijn daarin niet flexibel.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Een bestelling gedaan, op de dag van levering (14 dagen na bestelling), niks gehoord waarna ik zelf online.nl ben gaan bellen. Er blijkt iets fout te zijn gegaan in de back office wat betekent dat ik een antwoord krijg over maximaal 5 werkdagen wat ze eraan gaan doen. Overigens is de klantservice ook slecht. Besteed iets meer geld aan je internet! Dat scheelt veel gedoe, neem hier geeen internet!
Inderdaad eigenlijk geen ster, leerzame les. eerst reviews lezen voordat je iets besteld
Eigenlijk geen ster. Online weet niet wat communiceren is. Beloven aan de telefoon van alles (terugbetaling die toegezegd is, na het niet houden aan het contract.) Elke maand gebeld, getwitterd. Maar ellende daar. Ben overgestapt naar KPN. Never nooit meer Online.
Ik lees dat ik niet de enige ben die ontevreden is over de mensen die je te spreken krijgt als je online.nl belt. Als klant die al zo een 25 jaar bij dit bedrijf maandelijks het verschuldigde geldbedrag betaald voor de geleverde diensten, verwacht je toch echt wel wat meer empathie. Ik was al klant toen de naam nog worldXS was met de email extensie WXS. Helaas werd ik gewoon afgevoerd en met zoek het maar uit mentaliteit. Voorheen ook al met technische problemen, dan was het uw probleem ligt niet bij ons dus kunnen wij u niet verder helpen. Dat doet toch wel een beetje pijn en ben je natuurlijk enorm teleurgesteld. Dit keer ging het om het abonnement bedrag. Vorig jaar juli betaalde ik maandelijks 32 euro voor alleen internet. Deze maand betaalde ik 42,50 euro. Nu weet ik dat ik een extra korting van 4 euro kreeg omdat ik ook klant was bij Canal digitaal en deze omgezet heb in alleen nog een prepaid pakket voor de vakantie als ik met de caravan weg ben. Die is er dus afgegaan maar t
Online.nl, is wel zo’n ongelofelijke kkkk tent kan er niets anders van maken.
Is gewoon ronduit en Tyfus tent met internet en alles erom heen gewoon zwaar kut ook te personeel
Ben blij dat ik eind van het jaar weg ben daar
Niemand aan te raden
Op hun website staat 'zit ik een tijdje zonder internet? nee. Met onze overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben kpn al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland over vier dagen. Dus ze verwachten dat ik nog vier extra dagen zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, absoluut vermijden!
Op hun website staat 'zit ik een tijdje zonder internet? nee. Met onze overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben kpn al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland over vier dagen. Dus ze verwachten dat ik nog vier extra dagen zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, absoluut vermijden!
Vandaag opgeleverd, in netwerk kast stond iets niet aan. Monteur zelfde dag geweest en thuis geweest en gelijk opgelost. Netjes hoor. Nog nooit meegemaakt in die 20 jaar dat ik online ben.
Als er 0 sterren waren had ik ze gegeven. In al mijn jaren, en alle providers die ik elke jaar hrb gehad, is online.nl de stront in de riolering. Meest onstabiele internet ooit. Val honderden keren per dag uit. Meest rotzooi wat er bestaat. Nadat ik geklaagd heb en zij mij weer een nieuwe modem hebben gestuurd, aldof t daar aan ligt. Vroegen ze mij hoe ze mij tegemoetkoming kunnen komen, ik zei ook al krijg ik de rest van mijn leven gratis internet van jullie, ik zou t niet 1 sec overwegen. Thank god nog 3 weken en dan ben ik af van deze riool stront genaamd online.nl. De vlaggen kunnen bijna hangen
Er ging iets fout bij de automatische incasso. Aan de kant van Online.nl.
Ik kreeg hiervan niet altijd melding, maar wel de schuld van het niet betalen. Ik heb dus boetes en aanmaningen gehad, omdat er in hun systeem een fout zat. Dit is besproken en opgelost (na een half jaar), maar wat ik teveel heb betaald heb ik nooit teruggekregen. Na meermaals mailen en klachten indienen heb ik nog steeds geen reactie. Ik heb 200 euro aan ONTERECHTE boete betaald.f
Ik wil heel graag van mijn abonnement af en ik wil mijn 200 euro teveel betaalde geld terug!
Alles wat níét met internet en WiFi te maken heeft doet het nog.
Online.nl? Volgens mij is het Offline.nl
Niet te bereiken, maar ineens wel een bericht van hen nadat ik de betaling heb stopgezet.
Hoe is het mogelijk dat zij nog steeds mogen bestaan? Ik heb een jaarcontract (helaas!) maar ik ga mijn rekening blokkeren.
Mijn advies, maak foto's van jouw pogingen en de mislukkingen. Ik heb hen nog niet aan de lijn gehad, maar waarschijnlijk is het 'gesprek' op te nemen.